Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ζωντανή συνομιλία για εκπαιδευτικούς και μη κυβερνητικούς οργανισμούς

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Η δημιουργία προσωπικών συνδέσεων είναι ένας από τους ακρογωνιαίους λίθους των εκπαιδευτικών και μη κυβερνητικών οργανισμών. Βασίζεται στο ενδιαφέρον, τη φήμη και την υποστήριξη μαθητών, χρηματοδοτών ή ενδιαφερομένων.

Η ψηφιακή επικοινωνία άνοιξε μια πόρτα σε νέες δυνατότητες για τη στρατηγική συμμετοχής μαθητών, προγραμματισμού και συγκέντρωσης χρημάτων.

Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα ιδανικό εργαλείο για κάθε ίδρυμα που επιθυμεί να εκσυγχρονίσει την εξυπηρέτηση πελατών του και να δημιουργήσει μακροχρόνιες σχέσεις.

Τι είναι η ζωντανή συνομιλία;

Σε περίπτωση που αναρωτιέστε τι είναι η ζωντανή συνομιλία, μπορούμε να την χωρίσουμε σε τρία βασικά στοιχεία που αποτελούν ένα πλήρες κανάλι επικοινωνίας.

Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας είναι μέρος ενός σύνθετου, πολλαπλών καναλιών λογισμικού  υποστήριξης που περιλαμβάνει αιτήματα μηνυμάτων, τηλεφωνικό κέντρο, δίκτυα κοινωνικών μέσων, βάση γνώσεων, πύλη πελατών και πολλά άλλα.

Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας προσφέρει πολλές δυνατότητες για χρήση από την εξυπηρέτηση πελατών, δίνοντάς τους ένα πλεονέκτημα έναντι άλλων καναλιών επικοινωνίας κατά τον χειρισμό διαδικτυακών ερωτήσεων.

YouTube video player

Το εργαλείο ζωντανής συνομιλίας είναι ένα παράθυρο ανταλλαγής μηνυμάτων με βάση το πρόγραμμα περιήγησης που ενεργοποιείται όταν κάνετε κλικ σε ένα εργαλείο συνομιλίας, γνωστό και ως κουμπί συνομιλίας. Είναι ένα πλήρως προσαρμόσιμο και φιλικό προς το χρήστη χαρακτηριστικό που είναι εύκολο να ενσωματωθεί στον ιστότοπό σας.

Κουμπί επεξεργασίας συνομιλίας
Παράδειγμα κουμπιού συνομιλίας (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Η προ-σχεδιασμένη θέση του κουμπιού, η κινούμενη εικόνα και ούτω καθεξής βρίσκονται στη συλλογή κουμπιών συνομιλίας  ή δημιουργούνται εξ ολοκλήρου από το μηδέν εφαρμόζοντας τον δικό σας κωδικό.

Συλλογή κουμπιών συνομιλίας
Παράδειγμα συλλογής κουμπιών συνομιλίας (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Ενσωματώστε το κουμπί συνομιλίας στις σελίδες προορισμού σας, όπως Εγγραφή, Συχνές ερωτήσεις ή Δωρεές και δείτε τα θετικά αποτελέσματα.

Η υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας είναι μια υπηρεσία που παρέχει ο οργανισμός εξωτερικά στο κοινό ή εσωτερικά στους υπαλλήλους του. Είναι ο γρηγορότερος τρόπος για την επίλυση οποιωνδήποτε διαδικτυακών επισκεπτών του ιστότοπου που το απαιτούν, καθώς κάθε συνεδρία πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο, με έναν χειριστή συνομιλίας, αντί για ένα ρομπότ συνομιλίας.

Ζωντανή συνομιλία για εκπαιδευτικούς και μη κυβερνητικούς οργανισμούς
Παράδειγμα υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας
Give it a try today

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της ζωντανής συνομιλίας έναντι του τηλεφώνου ή του email;

Ας είμαστε ειλικρινείς. το τηλέφωνο και το email θα καταστούν παρωχημένα σύντομα. Στην πραγματικότητα, εξακολουθούν να είναι ένα προτιμώμενο κανάλι για πολλούς πελάτες. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για αυτό, αλλά είναι αδιαμφισβήτητο ότι η ζωντανή συνομιλία αυξάνεται σε δημοτικότητα από τότε που έγινε κανόνας η χρήση του διαδικτύου στην επικοινωνία.

Η γενιά του 2000 έχει αγκαλιάσει το λογισμικό της ζωντανής συνομιλίας. Πάνω από το 63% των νέων προτιμούν  να απαντούν τα βασικά ερωτήματά τους μέσω ζωντανής συνομιλίας.

Καθώς το σύγχρονο λογισμικό συνομιλίας εξελίσσεται, τα πλεονεκτήματά του έναντι του τηλεφώνου ή του email έχουν γίνει πιο εμφανή.

Ποια είναι λοιπόν αυτά τα πλεονεκτήματα;

Ας ρίξουμε μια ματιά στα τρία πρώτα.

  • Ο μειωμένος μέσος χρόνος αναμονής. Τόσο το τηλέφωνο όσο και το email απαιτούν σημαντική προσπάθεια από τον χρήστη για επικοινωνία. Στη συνέχεια, πρέπει να περιμένετε στη γραμμή του τηλεφώνου για να φτάσετε στον εκπρόσωπο ή να γράψετε και να περιμένετε την απάντηση. Όχι μόνο η ζωντανή συνομιλία είναι στιγμιαία, αλλά οι πράκτορες μπορούν επίσης να επισυνάψουν όλα τα απαραίτητα αρχεία, όπως δικαιολογητικά ή συμφωνίες.
  • Πολλαπλές εργασίες. Οι εκπρόσωποι κατανοούν τον αγώνα που χρειάζεται για εναλλαγή μεταξύ τηλεφώνων ή email για να βοηθούν τους πελάτες τους συνεχώς. Οι χειριστές ζωντανής συνομιλίας μπορούν να χειρίζονται πολλές συνομιλίες με ευκολία, χωρίς να χάνουν τη συγκέντρωσή τους για να κάνουν εργασίες στο παρασκήνιο.

Το αποτέλεσμα; Χαμηλότερο λειτουργικό κόστος και αυξημένη απόδοση, καθώς δεν θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε τεράστιες ομάδες για τη διαχείριση των καναλιών επικοινωνίας σας. Ένα μεγάλο όφελος τόσο για τα εκπαιδευτικά ιδρύματα όσο και γις ΜΚΟ, δεδομένου ότι συχνά λειτουργούν με περιορισμένο προϋπολογισμό.

Σε περίπτωση που τα αιτήματα για συνομιλίες γίνουν υπερβολικά, οι διαχειριστές σας μπορούν πάντα να ρυθμίσουν τον αριθμό των συνομιλιών που μπορεί να εκτελέσει ένας συγκεκριμένος εκπρόσωπος ταυτόχρονα ή τη συνολική αναμονή.

  • Μειωμένος όγκος αιτημάτων. Το να δέχεσαι υπερβολικά πολλές εισερχόμενες κλήσεις ή email είναι κάτι που είναι πολύ οικείο σε όσους εργάζονται στην εξυπηρέτηση πελατών. Όχι μόνο αυτό, αλλά οι ερωτήσεις μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χρειάζονται συνήθως περισσότερο χρόνο για να επιλυθούν. Έχετε την επιλογή να επικοινωνήσετε απευθείας με την ομάδα υποστήριξής σας από τον ιστότοπο

Όλα αυτά είναι δυνατά με ζωντανή συνομιλία, καθώς όλες οι επικοινωνίες γίνονται από την άνεση του υπολογιστή σας, καθώς το κοινό σας περιηγείται στον ιστότοπό σας.

Δεν χρειάζεστε καν υπολογιστή. Η ζωντανή συνομιλία είναι βελτιστοποιημένη για κινητά και για άλλες τέτοιες συσκευές, έτσι ώστε η ομάδα σας να μπορεί να ανταποκρίνεται από οπουδήποτε σε οποιαδήποτε πλατφόρμα.

Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση ζωντανής συνομιλίας για εκπαιδευτικά ιδρύματα και ΜΚΟ;

Go beyond merely communicating to ‘connecting’ with people.

Jerry Bruckner - author of The Success Formula For Personal Growth

Οι σχετικές με την εκπαίδευση και οι μη κερδοσκοπικές επιχειρήσεις έχουν δει σημαντικές αλλαγές στις στρατηγικές μάρκετινγκ και υπηρεσιών τους τα τελευταία χρόνια. Ο κύριος οδηγός είναι η τεχνολογία. Καθώς έγινε ευκολότερο να συνδεθείτε παγκοσμίως, το ίδιο αυξήθηκε και το ενδιαφέρον από διεθνείς φοιτητές ή οργανισμούς.

Η αποτελεσματική επικοινωνία είναι το κλειδί για τη δημιουργία εμπιστοσύνης.

Προνόμια ζωντανής συνομιλίας για την εκπαίδευση:

  • Βοηθήστε τους μαθητές με τις αιτήσεις, τις εγγραφές ή άλλες διαδικασίες
  • Συμβουλές σε πραγματικό χρόνο
  • Προτάσεις για διάφορα μαθήματα
  • Ενισχυμένη εμπιστοσύνη στο φοιτητικό σας ίδρυμα και στη δομή του
  • Βελτιωμένη συμμετοχή μαθητών και γονέων
  • Αυξημένες αιτήσεις και εγγραφές

YouTube video player

Προνόμια ζωντανής συνομιλίας για ΜΚΟ:

  • Αυξημένη δέσμευση με χρηματοδότες
  • Προσαρμογή διαφορετικής γενετικής προσέγγισης
  • Σταθερή υποστήριξη χρηματοδοτών σε αντάλλαγμα για θετική εμπειρία υπηρεσίας
  • Η βελτιωμένη κατανόηση μεταξύ των χρηματοδοτών και του οργανισμού σας
  • Συλλογή δεδομένων για την επόμενη στρατηγική συγκέντρωσης χρημάτων
  • Καθοδηγήστε τους χρηματοδότες σας σε διάφορα στάδια της λήψης αποφάσεών τους, για παράδειγμα, κατά τη διαδικασία της χορηγίας.

Ποια χαρακτηριστικά της ζωντανής συνομιλίας μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα εκαπιδευτικά ιδρύματα και οι ΜΚΟ στη στρατηγική υποστήριξης πελατών;

Είναι ζωτικής σημασίας να διατηρήσετε τις πληροφορίες και τα προφίλ των δκών σας ή των μεμονωμένων χρηματοδοτών ή των μαθητών σας ως μέρος της επόμενης στρατηγικής συγκέντρωσης χρημάτων, των ενδιαφερομένων μερών ή της στρατηγικής εγγραφής.

Ζωντανή συνομιλία για εκπαιδευτικούς και μη κυβερνητικούς οργανισμούς
Παράδειγμα γενικών εισερχομένων μηνυμάτων(κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Κάθε συνεδρία συνομιλίας μετατρέπεται σε έγγραφο μηνυμάτων και αποθηκεύεται σε καθολικά, κοινόχρηστα εισερχόμενα. Οι πράκτορες συνομιλίας σας μπορούν να συλλέγουν και να αποθηκεύουν δεδομένα από τις συνομιλίες, χάρη στο  ενσωματωμένο CRM. Οποιοσδήποτε πράκτορας θα μπορεί να ανταποκριθεί καθώς θα έχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες έτοιμες και διαθέσιμες ανά πάσα στιγμή.

Μία από τις πιο βασικές και πολλαπλών χρήσεων δυνατότητες, η προληπτική πρόσκληση συνομιλίας, είναι ένα χρονικό αναδυόμενο μήνυμα που εμφανίζεται σε έναν ιστότοπο ως προσαρμοσμένη πρόσκληση ή εισαγωγή.

Συλλογή πρόσκλησης συνομιλίας
Παράδειγμα μιας συλλογής πρόσκλησης συνομιλίας (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Μέσω της παρακολούθησης της τρέχουσας διεύθυνσης URL των ζωντανών επισκεπτών συνομιλίας, μπορείτε να φτάσετε και να προσφέρετε ένα χέρι βοήθειας. Οι πράκτορες μπορούν να δημιουργήσουν μονές ή πολλαπλές προσκλήσεις ή να τις απενεργοποιήσουν εξ ολοκλήρου αν όλοι οι παράγοντες απασχολούνται με άλλες συνομιλίες.

Current URL of live chat visitor
Παράδειγμα παρακολούθησης επισκεπτών ιστότοπου (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Μια προαιρετική αλλά χρήσιμη δυνατότητα για εκπροσώπους που προτιμούν να είναι ένα βήμα μπροστά από τους πελάτες. Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας, ο εκπρόσωπος μπορεί να παρατηρήσει τι πληκτρολογεί ο πελάτης τους και να προετοιμάσει την απάντηση πριν ο πελάτης χτυπήσει την αποστολή.

Πληκτρολόγηση σε πραγματικό χρόνο

Οι προκαθορισμένες απαντήσεις βελτιστοποιούν τη ροή εργασίας χρησιμοποιώντας προκαθορισμένες απαντήσεις σύντομου κειμένου που μπορούν να αποθηκευτούν για μελλοντική χρήση.

Προκαθορισμένα μηνύματα
Παράδειγμα προκαθορισμένων απαντήσεων (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Η δρομολόγηση συνομιλίας είναι ζωτικής σημασίας εάν η συνομιλία υποτίθεται ότι φτάνει στο σωστό τμήμα μιας σχετικής σχολής ή της διαφημιστικής ομάδας. Οι εκπρόσωποι ή οι διαχειριστές συνομιλίας μπορούν να επιλέξουν από τρεις προκαθορισμένες επιλογές διαδρομής για να εξασφαλίσουν γρήγορη και ακριβής επικοινωνία:

  • Τυχαία ανάθεση
  • Κλήσεις προς όλους
  • Μέγιστη χρήση
Διανομή συνομιλίας
Παράδειγμα διανομής συνομιλίας (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Οι ετικέτες μπορούν να προστεθούν είτε χειροκίνητα είτε αυτόματα σε συγκεκριμένες λέξεις ή φράσεις, δημιουργώντας έτσι μια προσαρμοσμένη ροή εργασίας για έναν μεμονωμένο πράκτορα.

Ετικέττες-Χαρακτηριστικά-Ζωντανός Πράκτορας
Παράδειγμα ετικετών (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Επιτρέπει τα σχόλια από τους πελάτες και την κατάταξη της αποτελεσματικότητας του πράκτορα ή τη συνολική ικανοποίηση από μια συνεδρία συνομιλίας.

Κατάταξη εκπροσώπων
Παράδειγμα κατάταξης εκπρόσώπου (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Οι μαθητές, οι εκπρόσωποι ή οι χρηματοδότες σας μπορούν να προέρχονται από οποιαδήποτε γωνιά του κόσμου. Η ζωντανή συνομιλία επιτρέπει στο ίδρυμά σας να γίνει πραγματικά παγκόσμιο χρησιμοποιώντας τα προσαρμόσιμα εργαλεία γλώσσας.

Ζωντανή συνομιλία για εκπαιδευτικούς και μη κυβερνητικούς οργανισμούς
Παράδειγμα πολυγλωσσικού εργαλείου συνομιλίας (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Για να παρέχετε ακόμη μία πιο προσωπική πινελιά στην εξυπηρέτηση πελατών σας, χρησιμοποιήστε ταυτόχρονα βίντεο και συνομιλία. Ρυθμίστε το με τον ίδιο τρόπο όπως το κουμπί συνομιλίας τοποθετώντας το κουμπί ζωντανής συνομιλίας βίντεο στις συγκεκριμένες σελίδες του ιστότοπού σας.

Βιντεοσυνομιλία σε πραγματικό χρόνο μέσω προγράμματος περιήγησης
Παράδειγμα βιντεοσυνομιλίας (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Εάν θέλετε να δείτε όλα τα προσιτά πακέτα μας που προσφέρουν πρόσθετες δυνατότητες, μεταβείτε στη σελίδα τιμολόγησης.

Ποιες είναι οι οδηγίες και οι κανόνες μιας συνομιλίας;

Οι συζητήσεις ποικίλλουν, ανάλογα με την κατάσταση, αλλά ορισμένα πρωτόκολλα και κανόνες πρέπει να ακολουθούνται στην ζωντανή επικοινωνία.

Μεμονωμένα άτομα ή ομάδες, οποιοσδήποτε χειριστής συνομιλίας πρέπει να διαθέτει ένα πλήρες φάσμα δεξιοτήτων εξυπηρέτησης πελατών, που κυμαίνονται από σημαντικές δεξιότητες όπως γνώση υπολογιστών, ικανότητα γραμματικής ή ταχύτητα πληκτρολόγησης έως πιο ήπιες δεξιότητες όπως ενσυναίσθηση και υπομονή. Όλα αυτά αποτελούν μια πλήρη εθιμοτυπία συνομιλίας στο διαδίκτυο.

YouTube video player

Οι συζητήσεις ζωντανής συνομιλίας είναι μια γρήγορη ανταλλαγή πληροφοριών, οπότε οι πράκτορες πρέπει να είναι γνώστες του θέματος. Η εφαρμογή και η διατήρηση μιας βάσης γνώσεων μπορεί να χρησιμεύσει ως μια εξαιρετική πηγή πληροφοριών για τους πράκτορες και τους πελάτες που προτιμούν την αυτοεξυπηρέτηση από την παραδοσιακή υποστήριξη.

Stand out from your competitors with a strong
customer-centric culture

Μπορεί η εξωτερική ανάθεση της υποστήριξης πελατών να φέρει κέρδος στα εκπαιδευτικά ιδρύματα και τις ΜΚΟ;

Γίνεται όλο και πιο τυπικό για μια επιχείρηση ή ένα ίδρυμα να αναθέτει σε τρίτους την εξυπηρέτηση πελατών.

Τα κύρια κίνητρα είναι η διαχείριση του χρόνου, οι ανησυχίες του προϋπολογισμού και η κατανομή του φόρτου εργασίας. Τα περισσότερα εκπαιδευτικά ιδρύματα και οι ΜΚΟ δεν απασχολούν μεγάλες ομάδες υποστήριξης ούτε εργάζονται όλο το εικοσιτετράωρο, επομένως οι ώρες υποστήριξής τους είναι περιορισμένες. Ευτυχώς, υπάρχουν εξειδικευμένα κέντρα για αυτόν ακριβώς τον λόγο.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με το πλεονέκτημα της εξωτερικής ανάθεσης του λογαριασμού σας στο LiveAgent εδώ.

Πώς να ενσωματώσετε το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας;

Η ενσωμάτωση ενός κουμπιού ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας είναι τόσο εύκολη όσο η εκμάθηση του 2+2=4. Όταν εγγραφείτε και λάβετε μια σύνδεση για το λογαριασμό σας στο LiveAgent, το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι απλά να αντιγράψετε και να επικολλήσετε έναν σύντομο κώδικα HTML.

Ξέρετε τι άλλο είναι υπέροχο; Δεν χρειάζεται να κάνετε λήψη επιπλέον λογισμικού. Ωστόσο, εάν θέλετε να κατεβάσετε ξένο λογισμικό, εφαρμογές ή προσθήκες τρίτων για να βελτιώσετε την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών, υποστηρίζεται πλήρως μέσω Native ή Zapier.

Ασφάλεια

Προστατέψτε τα δεδομένα των μαθητών και των χρηματοδοτών σας. Τα συνδυασμένα χαρακτηριστικά ασφάλειας του LiveAgent θα κρατήσουν την ηρεμία σας, γνωρίζοντας ότι όλα τα δεδομένα τους είναι ασφαλή και προστατευμένα.

Ακολουθούν μερικά από τα χαρακτηριστικά ασφαλείας που προσφέρουμε:

Βάση γνώσεων

Όπως λέει και το ρητό, “Η γνώση είναι δύναμη.” Έχοντας αυτό υπόψη, η βάση γνώσης μας ενημερώνεται συνεχώς με νέες πληροφορίες. Όχι μόνο αυτό, αλλά επίσης ενθαρρύνουμε τους συνδρομητές μας να συνεισφέρουν επίσης ή να χτίσουν μια κοινότητα μέσω της πύλης πελατών μας.

 

Still not convinced?

Start a free-14 day trial, no credit card required.

Try LiveAgent
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

YouTube video player

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo