Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Live chat για μεγάλες επιχειρήσεις

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Η ανάπτυξη και η διεύρυνση της επιχειρηματικής δραστηριότητας είναι οι πιο συνηθισμένες στρατηγικές που συζητιούνται μεταξύ επιχειρηματιών. Η στρατηγική ανάπτυξης μπορεί να κάνει μία επιχείρηση να μοιάζει πετυχημένη εξωτερικά, αλλά η στρατηγική διεύρυνσης της επιχειρηματικής σας δραστηριότητας αυξάνει την αποδοτικότητα και είναι επικερδέστερη. Η αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας με την εξυπηρέτηση πελατών είναι καίριο στοιχείο στην στρατηγική διεύρυνσης της δραστηριότητάς σας.

Η επικοινωνία με τους πελάτες παίρνει πολλές μορφές, καθώς εξαρτάται από εξωγενείς και ενδογενείς παράγοντες. Και οι δύο τύποι επικοινωνίας απαιτούν ένα σύστημα ανταλλαγής μηνυμάτων.

Η ιδανική και οικονομική λύση που φέρει μία από τις καλύτερες αποδόσεις επένδυσης για κάθε επιχείρηση είναι ένα λογισμικό live chat.

Με ποιον τρόπο συμβαίνει αυτο;

Συνεχίστε να διαβάζετε παρακάτω για να το ανακαλύψετε.

Τι είναι το λογισμικό live chat; 

Η ιστορία του live chat ξεκίνησε πριν από δεκαετίες, αλλά αντιμετωπιζόταν μόνο σαν υποστηρικτικό εργαλείο. Πρόσφατα αποδείχτηκε η δυνατότητα του στο marketing, στις sales, και στη μετατροπή και αναγνωρίστηκε σαν πολύτιμο απόκτημα του σύγχρονου επιχειρείν. Δεν θεωρείτε απλά προϋπόθεση αλλά οι πελάτες αναμένουν την παροχή του σε επίπεδο υποστήριξης.

Άρα τι είναι το λογισμικό live chat, και πως είναι;

LiveAgent Live Chat Demo

Το live chat είναι ένα μικρό διαδραστικό εικονίδιο, συνήθως με την όψη κουμπιού ενσωματωμένου στον ιστότοπο, συνήθως στην κάτω δεξιά γωνία. Ο σκοπός του live chat είναι να βοηθά τους επισκέπτες του ιστοτόπου με τις ερωτήσεις τους σε πραγματικό χρόνο.  

Live chat για ^μεγάλες επιχειρήσεις^
Παράδειγμα κουμπιού live chat επιχείρησης

Όλα τα χαρακτηριστικά του live chat υποστηρίζουν διαμόρφωση, ακόμα και το κουμπί. Η διατήρηση της συνεπούς εικόνας και του στυλ της επωνυμίας σας είναι βασικό κομμάτι της διαδικτυακής φήμης μίας εταιρίας.


Μπορείτε να επιλέξετε ένα προσχεδιασμένο κουμπί από την γκαλερί κουμπιού chat,

Γκαλερί κουμπιού chat
Παράδειγμα γκαλερί κουμπιού chat

η θέση του και η εικονογράφησήτου,

Chat Button Animations | www.liveagent.com

ή μπορείτε να δημιουργήσετε ένα νέο κουμπί chat  εισάγοντας τον δικό σας κώδικα.

Steps-to-create-a-Chat-button-in-LiveAgent
Παράδειγμα δημιουργίας νέου κουμπιού chat

Με το live chat, μπορείτε να ξεκινήσετε την συνομιλία σας με έναν πελάτη σε ένα παράθυρο συνομιλίας, να συνεχίσετε με συνομιλία μέσω βίντεο και να επισυνάψετε ή να αποστείλετε αρχεία, μέσα από το ίδιο περιβάλλον.


Αυτό που κάνει το λογισμικό συνομιλίας του LiveAgent μία εξατομικευμένη εμπειρία είναι ότι το χειρίζονται άνθρωποι και όχι chatbot. Απλά δίνοντας το όνομά τους, οι εκπρόσωποι μπορούν να διαβεβαιώσουν τους πελάτες ότι υπάρχει κάποιος άνθρωπος στην άλλη μεριά..

Live chat για ^μεγάλες επιχειρήσεις^
Παράδειγμα συνομιλίας στο live chat μιας επιχείρησης

Σύμφωνα με έρευνες, παρόλο που τα chatbot γίνονται δημοφιλέστερα, 54% των καταναλωτών στο διαδίκτυο μόνο στις ΗΠΑ περιμένει ότι η διάδραση με chatbot θα επηρεάσει αρνητικά την ποιότητα ζωής.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της χρήσης live chat για μεγάλες επιχειρήσεις αντί υποστήριξης μέσω τηλεφώνου ή email;

Με την επέκταση και την καινοτομία των τεχνολογιών, οι υπηρεσίες πελατών πιέζονται να προσαρμοστούν. Το live chat είναι το προτιμητέο κανάλι επικοινωνίας της γενιάς των millennial, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει ευρύτερο αντίκτυπο και δεν μπορεί να ικανοποιήσει και άλλες δημογραφικές ομάδες.


Για παράδειγμα, οι χρήστες κινητών είναι λιγότερο πιθανό να γίνουν πελάτες, αν αφού πλοηγηθούν σε μία σε σελίδα πρέπει να κάνουν μία κλήση ένα στείλουν ένα email στην περίπτωση που χρειαστούν βοήθεια.

Η μη ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών για καλύτερη εξυπηρέτηση θα έχει σαν αποτέλεσμα υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης και αρνητικά σχόλια. Το τηλέφωνο και το email δεν θα αντικατασταθούν εξ ολοκλήρου σύντομα, αλλά η προσθήκη του live chat στον ιστότοπό σας μπορεί να έχει ακόμα θετικότερη επίδραση για την επιχείρησή σας.

Τα συνηθισμένα κανάλια επικοινωνίας όπως το τηλέφωνο και το email έχουν κάποιους περιορισμούς. Οι δυνατότητες του live chat αναπτύσσουν το ρόλο ενός καναλιού επικοινωνίας σε προληπτική υποστήριξη και επιτρέπει βολική εξυπηρέτηση στους πελάτες. 

Σύνοψη των πλεονεκτημάτων για Μεγάλη Επιχείρηση: 

  • Μειωμένος χρόνος αναμονής
  • Λιγότερος κόπος για τον πελάτη
  • Μειωμένος όγκος εισερχόμενων μηνυμάτων
  • Αυξημένη αφοσίωση
Benefits of Live Chat and How to Use It

In αντίθεση με το τηλέφωνο ή το email, οι εκπρόσωποι του live chat μπορούν να χειριστούν πολλαπλές συνομιλίες ταυτόχρονα. Για να μην υπερφορτωθεί η υποστήριξη και να διατηρηθεί η αποδοτικότητα της εξυπηρέτησης, οι διαχειριστές μπορούν να θέσουν τον αριθμό των ενεργών live chat και το μέγιστο όριο της σειράς αναμονής στις ρυθμίσεις. 

Αντί της τυχαίας ανάθεσης, όπως συμβαίνει συνήθως με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση ή μέσω email, η ανάθεση του chat κάνει αυτόματη δρομολόγηση στο κατάλληλο τμήμα, ομάδα, ή σε συγκεκριμένο εκπρόσωπο. 

Τρεις προκαθορισμένες, επιλογές δρομολόγησης ανάλογα με το αντικείμενο, εγγυώνται ότι κάθε πελάτης θα λάβει την κατάλληλη εξυπηρέτηση για τον τύπο του ερωτήματός του. 

  • Τυχαία Ανάθεση
  • Ειδοποίηση προς όλους
  • Μέγιστη αξιοποίηση

Ποια άλλα χαρακτηριστικά του live chat μπορούν να αξιοποιήσουν οι επιχειρήσεις στη στρατηγική εξυπηρέτησης πελατών τους;?

When you serve the customer better, they always return on your investment.

Kara Parlin – Writer, editor, and content strategist

Χάρη στο υβριδικό σύστημα ticketing, κάθε συνεδρία chat ή μήνυμα μετατρέπεται σε ticket και αποθηκεύεται σε μία ενιαία, κοινόχρηστη θυρίδα. Λειτουργεί μέσω ενσωματωμένου CRM, και οι εκπρόσωποι μπορούν να έχουν πρόσβαση στο ιστορικό επικοινωνίας και να μην χάνουν χρόνο ψάχνοντας σε σημειώσεις ή email. Όλες οι αναγκαίες πληροφορίες είναι οργανωμένες, έτοιμες, και διαθέσιμες ανά πάσα στιγμή. 

Ένα από τα βασικότερα και χρησιμότερα χαρακτηριστικά, η προληπτική πρόσκληση σε chat, είναι ένα χρονομετρημένο αναδυόμενο μήνυμα που εμφανίζεται σε έναν ιστότοπο σαν προσωπική πρόσκληση ή εισαγωγικό μήνυμα. Παρακολουθώντας τη διεύθυνση URL των επισκεπτών του live chat, μπορείτε να τους προσεγγίσετε και να προσφέρετε βοήθεια. Οι εκπρόσωποι μπορούν να δημιουργήσουν μία ή πολλές προσκλήσεις ή να τις απενεργοποιήσουν εντελώς αν οι εκπρόσωποι είναι απασχολημένοι με άλλα chat. 

Live chat για ^μεγάλες επιχειρήσεις^
Παράδειγμα προληπτικής πρόσκλησης σε chat για εταιρεία

Για να δώσετε ακόμα πιο προσωπική πινελιά στην εξυπηρέτηση πελατών σας, χρησιμοποιήστε ταυτόχρονα video και chat. Ρυθμίστε το με τον ίδιο τρόπο με το κουμπί του chat τοποθετώντας ένα κουμπί live chat video στις αντίστοιχες σελίδες του ιστοτόπου σας.

Video chat σε πραγματικό χρόνο στον περιηγητή
Παράδειγμα video chat

Η στρατηγική ανάπτυξης δεν θα φέρει αποτέλεσμα χωρίς μία λίστα δυνητικών και υπαρχόντων πελατών. Εισάγοντας μία φόρμα επικοινωνίας, μπορείτε να συλλέξετε στοιχεία επικοινωνίας των πιθανών πελατών, όπως όνομα, διεύθυνση email, ή τηλεφωνικό αριθμό. Μπορείτε να βρείτε διάφορα σχέδια στη γκαλερί.

Live chat για ^μεγάλες επιχειρήσεις^
Παράδειγμα φόρμας επικοινωνίας επιχείρησης

ΟΙ εκπρόσωποι μπορούν να διαμορφώσουν τη ροή εργασίας τους προσθέτοντας χειροκίνητα ετικέτες σε συγκεκριμένες λέξεις ή φράσεις ή να αφήσουν το σύστημα να το κάνει αυτόματα σε κάθε μήνυμα που λαμβάνεται. 

Tags-Feature-LiveAgent
Παράδειγμα ετικέτών

Επιτρέπει τη συνδρομή και την ανατροφοδότηση από τους πελάτες και την κατάταξη την απόδοσης των εκπροσώπων, τη συνολική ικανοποίηση σε μία συνομιλία,

Live chat για ^μεγάλες επιχειρήσεις^
Παράδειγμα παράθυρου κατάταξης εκπροσώπου επιχείρησης

ή την επιλογή κοινοποίησης του κειμένου της συνομιλίας.

Live chat για ^μεγάλες επιχειρήσεις^
Παράδειγμα ερωτηματολογίου επιχείρησης μετά τη συνομιλία

Ποιες είναι οι οδηγίες προς του εκπροσώπους για τη διαχείριση του live chat;

Οι εκπρόσωποι που χειρίζονται τις συνομιλίες πρέπει να διαθέτουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και προσόντα καθώς και να ακολουθούν τις οδηγίες και τους κανόνες αποδεκτής συμπεριφοράς κατά τη συνομιλία.

Etiquette in Live Customer Support

Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με εκπαίδευση, αλλά οι εκπρόσωποι μόνοι τους μπορούν να χρησιμοποιήσουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του live chat για να παρέχουν εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.

Για την προετοιμασία της συνομιλίας, οι εκπρόσωποι μπορούν να βρουν πληροφορίες για του επισκέπτες, όπως την διεύθυνση IP τους, την χώρα ή την τοποθεσία τους, σε ποιες σελίδες πλοηγούνται, πόσο χρόνο ξοδεύουν εκεί. Για ακόμα πιο έξυπνη προσέγγιση, οι εκπρόσωποι μπορούν να συνδυάσουν αυτά τα χαρακτηριστικά και να προετοιμάσουν πρότυπα για το chat εκ των προτέρων.

Λειτουργία παρακολούθησης επισκεπτών ιστοτόπου σε λογισμικό Help desk - LiveAgent

Με βάση το αποτέλεσμα της έρευνας, το live chat σας επιτρέπει να στείλετε προσωποποιημένα μηνύματα χαιρετισμού ή καλωσορίσματος στην γλώσσα που προτιμά ο πελάτης μέσω των προσαρμοζόμενων widget

Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας, ο εκπρόσωπος μπορεί να παρατηρήσει τι πληκτρολογεί ο πελάτης και να προετοιμάσει την απάντηση προτού ακόμα σταλεί. Αυτή η λειτουργία είναι προαιρετική, αλλά είναι απαραίτητη για κάθε εκπρόσωπο που προτιμά να είναι ένα βήμα μπροστά από τους πελάτες.

Συνομιλία σε πραγματικό χρόνο
Παράδειγμα προβολής πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο

Οι τυποποιημένες απαντήσεις μειώνουν το χρόνο απόκρισης χρησιμοποιώντας αποθηκευμένες και προκαθορισμένες σύντομες απαντήσεις στις πιο κοινές ερωτήσεις. Μπορούν να διαμορφωθούν αι να χρησιμοποιηθούν από διάφορα τμήματα για να διατηρηθεί η ομοιομορφία στις απαντήσεις σε όλη την επιχείρηση.

Τυποποιημένα μηνύματα
Παράδειγμα τυποποιημένων απαντήσεων

Παρόλο που η συνομιλία μέσω chat χρησιμοποιείται πρωταρχικά για εξωτερική επικοινωνία, οι εκπρόσωποι μπορούν να ωφεληθούν επίσης από τη χρήση εσωτερικού chat. Το εσωτερικό chat βελτιώνει την ομαδική εργασία και τη διάδραση μεταξύ των τμημάτων.

Εσωτερικό chat
Παράδειγμα εσωτερικού chat

Για να έχετε εικόνα της απόδοσης της εξυπηρέτησης πελατών, το live chat υποστηρίζει αναφορές εξυπηρέτησης πελατών.

Με βάση τις αναφορές, οι ομάδες ή μονάδες εκπροσώπων μπορούν να ανταμειφθούν για το επίπεδο προσόντων τους όπως απεικονίζεται σαν μέρος της παιχνιδοποίησης της εξυπηρέτησης πελατών.

Πως να ενσωματώσετε λογισμικό live chat στον ιστότοπό σας;

Πολλές εταιρείες διστάζουν να χρησιμοποιήσουν live chat λόγω της πεποίθησης ότι είναι δύσκολη η ενσωμάτωσή του. Το αντίθετο αληθεύει. Δεν απαιτείται εμπειρία σε κώδικα ή ικανότητα στον προγραμματισμό για να ενσωματώσετε live chat στον ιστότοπό σας.


Η ενσωμάτωση κουμπιού live chat στον ιστότοπό σας είναι γρήγορη και απλή. Κατά την εγγραφή και λήψη των στοιχείων σύνδεσης του λογαριασμού σας στο LiveAgent, το μόνο που χρειάζεται είναι η απλή αντιγραφή και επικόλληση ενός σύντομου HTML κώδικα.

Αυτό είναι όλο—δεν απαιτείται πρόσθετη εγκατάσταση λογισμικού. Ωστόσο, αν επιθυμείτε να ενσωματώσετε τρίτο λογισμικό, εφαρμογές, ή WordPress plugins για να ενισχύσετε την εμπειρία της εξυπηρέτησης των πελατών σας, υποστηρίζεται πλήρως από ενσωματώσεις του Native ή του Zapier.

Πόσο ασφαλές είναι το live chat;

Η προστασία δεδομένων και η διαδικτυακή ασφάλεια της επιχείρησής σας και των πελατών σας είναι πρωτεύουσα προτεραιότητα κάθε επιχείρησης που επιθυμεί να είναι αξιόπιστη και να έλκει πιστούς πελάτες. Τα συνδυασμένα χαρακτηριστικά ασφάλειας του LiveAgent θα προσφέρουν ασφάλεια σε εσάς και τους πελάτες σας. 

Παρακάτω μερικά από τα χαρακτηριστικά ασφαλείας που έχει να προσφέρει το LiveAgent: 

Γνωστικές πηγές

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το λογισμικό live chat, μεταβείτε στην σελίδα της ακαδημίας μας για επιπλέον πληροφορίες, δείτε την πύλη εξυπηρέτησής μας,

Give it a go

Το live chat σαν τμήμα πολυκάναλου συστήματος help desk

Το Live chat δεν είναι το μόνο απαραίτητο εργαλείο για το όραμα μιας πελατοκεντρικής και επικερδούς επιχείρησης. Η προσέλκυση πελατών και η διάδραση μαζί τους σε πολλά κανάλια είναι σημείο κλειδί για να απολαύσετε ωφέλη, κέρδη, και να αναπτύξετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Το Live chat είναι μόνο ένα κομμάτι ενός περίπλοκου συστήματος help desk που περιλαμβάνει ticketingτηλεφωνικό κέντροδιαχείριση κοινωνικών δικτύων, και πολλά άλλα.

Η πλήρης λύση για help desk και τα χαρακτηριστικά της εξοπλίζουν την εξυπηρέτηση πελατών σας ώστε να είναι παραγωγικότερη και να πετύχει αξιοσημείωτα αποτελέσματα.

LiveAgent Product Tour
Choose from our pricing plans
and start living your
entrepreneurial dream today.

FAQ

What is live chat software?

Live chat software is one of the best ROI communication solutions for enterprises. It is a web-based tool for instant messaging between the business and the customers

What are the benefits of using live chat for Enterprise businesses over the phone or email support?

In comparison with a phone or email support, live chat delivers - reduced average waiting time, lowest-customer effort, decreased volume of incoming messages, and increased engagement

What other features of live chat can Enterprise businesses utilize in their customer support strategy?

Any sized enterprise will find live chat features to be user-friendly and efficient for marketing, sales, conversion, and retention strategies. The core features are:<br /> Universal inbox<br /> Proactive chat invitation<br /> Video chat<br /> Contact form<br /> Tags<br /> The post-chat survey

What are the guidelines for agents operating live chat?

Agents must follow the rules of chat etiquette in order to deliver a positive experience. For that reason, they can utilize features such as Monitoring online visitors, Multi-language chat, Real-time typing-view, Canned responses, or Internal chat. The managers can observe the performance report of each agent and implement gamification for rewarding agents for their performance

How to integrate live chat software into your website?

After receiving login details for your LiveAgent account, you can integrate the live chat button on your website by copying and pasting a short HTML code. No additional software is required, but additional integrations are supported.

How secure is live chat?

LiveAgent provides combined security features for the safety and security of all its clients and subscribers:<br /> BAN IPs<br /> 2-step verification<br /> HTTPS Encryption<br /> Multiple Data Centers<br /> GDPR<br /> API security

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo