Live chat για μεγάλες επιχειρήσεις

Εντυπωσιάστε τους πελάτες σας και αυξήστε την ικανοποίησή τους.
  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης   
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Κινούμενα Σχέδια Επικεφαλίδας
Λογισμικό Κέντρου Εξυπηρέτησης

Η ανάπτυξη και η διεύρυνση της επιχειρηματικής δραστηριότητας είναι οι πιο συνηθισμένες στρατηγικές που συζητιούνται μεταξύ επιχειρηματιών. Η στρατηγική ανάπτυξης μπορεί να κάνει μία επιχείρηση να μοιάζει πετυχημένη εξωτερικά, αλλά η στρατηγική διεύρυνσης της επιχειρηματικής σας δραστηριότητας αυξάνει την αποδοτικότητα και είναι επικερδέστερη. Η αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας με την εξυπηρέτηση πελατών είναι καίριο στοιχείο στην στρατηγική διεύρυνσης της δραστηριότητάς σας.

Η επικοινωνία με τους πελάτες παίρνει πολλές μορφές, καθώς εξαρτάται από εξωγενείς και ενδογενείς παράγοντες. Και οι δύο τύποι επικοινωνίας απαιτούν ένα σύστημα ανταλλαγής μηνυμάτων.

Η ιδανική και οικονομική λύση που φέρει μία από τις καλύτερες αποδόσεις επένδυσης για κάθε επιχείρηση είναι ένα λογισμικό live chat.

Με ποιον τρόπο συμβαίνει αυτο;

Συνεχίστε να διαβάζετε παρακάτω για να το ανακαλύψετε.

Τι είναι το λογισμικό live chat; 

Η ιστορία του live chat ξεκίνησε πριν από δεκαετίες, αλλά αντιμετωπιζόταν μόνο σαν υποστηρικτικό εργαλείο. Πρόσφατα αποδείχτηκε η δυνατότητα του στο marketing, στις sales, και στη μετατροπή και αναγνωρίστηκε σαν πολύτιμο απόκτημα του σύγχρονου επιχειρείν. Δεν θεωρείτε απλά προϋπόθεση αλλά οι πελάτες αναμένουν την παροχή του σε επίπεδο υποστήριξης.

Λοιπόν, τι είναι το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας και πώς φαίνεται;

Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα μικρό διαδραστικό εικονίδιο, συνήθως στη μορφή ενός κουμπιού που είναι ενσωματωμένο στον ιστότοπο, γενικά στην κάτω δεξιά γωνία. Ο σκοπός της ζωντανής συνομιλίας είναι να βοηθήσει με τυχόν ερωτήσεις επισκεπτών του ιστότοπου σε σε πραγματικό χρόνο.

Live chat για μεγάλες επιχειρήσεις
Παράδειγμα κουμπιού live chat επιχείρησης

Όλα τα χαρακτηριστικά του live chat υποστηρίζουν διαμόρφωση, ακόμα και το κουμπί. Η διατήρηση της συνεπούς εικόνας και του στυλ της επωνυμίας σας είναι βασικό κομμάτι της διαδικτυακής φήμης μίας εταιρίας.


Μπορείτε να επιλέξετε ένα προκατασκευασμένο σχέδιο ενός κουμπιού από μια συλλογή κουμπιών συνομιλίας,

Γκαλερί κουμπιού chat
Παράδειγμα γκαλερί κουμπιού chat

τη θέση του και την κινούμενη εικόνα,

ή μπορείτε να δημιουργήσετε ένα νέο κουμπί chat  εισάγοντας τον δικό σας κώδικα.

Steps-to-create-a-Chat-button-in-LiveAgent
Παράδειγμα δημιουργίας νέου κουμπιού chat

Με το live chat, μπορείτε να ξεκινήσετε την συνομιλία σας με έναν πελάτη σε ένα παράθυρο συνομιλίας, να συνεχίσετε με συνομιλία μέσω βίντεο και να επισυνάψετε ή να αποστείλετε αρχεία, μέσα από το ίδιο περιβάλλον.

Αυτό που κάνει το λογισμικό συνομιλίας του LiveAgent μία εξατομικευμένη εμπειρία είναι ότι το χειρίζονται άνθρωποι και όχι chatbot. Απλά δίνοντας το όνομά τους, οι εκπρόσωποι μπορούν να διαβεβαιώσουν τους πελάτες ότι υπάρχει κάποιος άνθρωπος στην άλλη μεριά..

Live chat για μεγάλες επιχειρήσεις
Παράδειγμα συνομιλίας στο live chat μιας επιχείρησης

Σύμφωνα με έρευνες, παρόλο που τα chatbots αυξάνονται σε δημοτικότητα, 54% των διαδικτυακών καταναλωτών μόνο στις ΗΠΑ αναμένουν ότι οι αλληλεπιδράσεις με chatbots θα επηρεάσουν αρνητικά την ποιότητα ζωής τους.

Give our live chat a try!

Start your free 14-day trial today and get to know all the live chat features for free.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της χρήσης live chat για μεγάλες επιχειρήσεις αντί υποστήριξης μέσω τηλεφώνου ή email;

Με την επέκταση και την καινοτομία των τεχνολογιών, οι υπηρεσίες πελατών πιέζονται να προσαρμοστούν. Το live chat είναι το προτιμητέο κανάλι επικοινωνίας της γενιάς των millennial, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει ευρύτερο αντίκτυπο και δεν μπορεί να ικανοποιήσει και άλλες δημογραφικές ομάδες.

Για παράδειγμα, οι χρήστες κινητών είναι λιγότερο πιθανό να γίνουν πελάτες, αν αφού πλοηγηθούν σε μία σε σελίδα πρέπει να κάνουν μία κλήση ένα στείλουν ένα email στην περίπτωση που χρειαστούν βοήθεια.

Η μη ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών για καλύτερη εξυπηρέτηση θα έχει σαν αποτέλεσμα υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης και αρνητικά σχόλια. Το τηλέφωνο και το email δεν θα αντικατασταθούν εξ ολοκλήρου σύντομα, αλλά η προσθήκη του live chat στον ιστότοπό σας μπορεί να έχει ακόμα θετικότερη επίδραση για την επιχείρησή σας.

Τα συνηθισμένα κανάλια επικοινωνίας όπως το τηλέφωνο και το email έχουν κάποιους περιορισμούς. Οι δυνατότητες του live chat αναπτύσσουν το ρόλο ενός καναλιού επικοινωνίας σε προληπτική υποστήριξη και επιτρέπει βολική εξυπηρέτηση στους πελάτες. 

Σύνοψη των πλεονεκτημάτων για Μεγάλη Επιχείρηση: 

  • Μειωμένος χρόνος αναμονής
  • Λιγότερος κόπος για τον πελάτη
  • Μειωμένος όγκος εισερχόμενων μηνυμάτων
  • Αυξημένη αφοσίωση

Σε αντίθεση με το τηλέφωνο ή το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, οι ζωντανοί αντιπρόσωποι συνομιλίας μπορούν να χειριστούν πολλές συνομιλίες ταυτόχρονα. Για να μην υπερφορτώνετε την υποστήριξή σας και να διατηρήσετε την υπηρεσία αποτελεσματική, οι διαχειριστές μπορούν να ρυθμίσουν τον αριθμό των ενεργών συνομιλιών και το μέγ. όριο στην ουρά στη ρύθμιση.

Αντί για μια τυχαία ανάθεση, όπως συμβαίνει στην περίπτωση της υποστήριξης μέσω τηλεφώνου ή email, η διανομή συνομιλίας ρυθμίζει την αυτόματη δρομολόγηση συνομιλίας σε ένα σωστό τμήμα, ομάδα ή συγκεκριμένο αντιπρόσωπο.

Τρεις προκαθορισμένες, επιλογές δρομολόγησης ανάλογα με το αντικείμενο, εγγυώνται ότι κάθε πελάτης θα λάβει την κατάλληλη εξυπηρέτηση για τον τύπο του ερωτήματός του. 

  • Τυχαία Ανάθεση
  • Ειδοποίηση προς όλους
  • Μέγιστη αξιοποίηση

Ποια άλλα χαρακτηριστικά του live chat μπορούν να αξιοποιήσουν οι επιχειρήσεις στη στρατηγική εξυπηρέτησης πελατών τους;?

When you serve the customer better, they always return on your investment.

Kara Parlin – Writer, editor, and content strategist

Χάρη στο υβριδικό σύστημα καρτελών, κάθε περίοδος συνομιλίας ή μήνυμα μετατρέπεται σε καρτέλες και αποθηκεύεται σε ένα συγκεντρωτικό, κοινόχρηστο φάκελο εισερχομένων. Με την υποστήριξη ενός ενσωματωμένο CRM, οι αντιπρόσωποι μπορούν να έχουν πρόσβαση στο ιστορικό αλληλεπίδρασης και να μην χάνουν χρόνο κοιτάζοντας σημειώσεις ή email. Όλες οι απαραίτητες πληροφορίες είναι οργανωμένες, έτοιμες και διαθέσιμες ανά πάσα στιγμή.

Μία από τις πιο βασικές και πολλαπλών χρήσεων δυνατότητες, η προληπτική πρόσκληση συνομιλίας, είναι ένα αναδυόμενο μήνυμα με χρονική διάρκεια που εμφανίζεται σε έναν ιστότοπο ως προσαρμοσμένη πρόσκληση ή εισαγωγή. Μέσω της παρακολούθησης της τρέχουσας διεύθυνσης URL των επισκεπτών ζωντανής συνομιλίας, μπορείτε να προσεγγίσετε και να προσφέρετε μια χείρα βοηθείας. Οι αντιπρόσωποι μπορούν να δημιουργήσουν μεμονωμένες ή πολλαπλές προσκλήσεις ή να τις απενεργοποιήσουν εντελώς εάν όλοι οι αντιπρόσωποι ασχολούνται με άλλες συνομιλίες.

Live chat για μεγάλες επιχειρήσεις
Παράδειγμα προληπτικής πρόσκλησης σε chat για εταιρεία

Για να προσφέρετε μια ακόμη πιο προσωπική πινελιά στην εξυπηρέτηση πελατών σας, χρησιμοποιήστε βίντεο και συνομιλία ταυτόχρονα. Ρυθμίστε το με τον ίδιο τρόπο όπως το κουμπί συνομιλίας τοποθετώντας το κουμπί βίντεο ζωντανής συνομιλίας στις συγκεκριμένες σελίδες του ιστότοπού σας.

Video chat σε πραγματικό χρόνο στον περιηγητή
Παράδειγμα video chat

Η στρατηγική ανάπτυξης δεν θα αποφέρει αποτελέσματα χωρίς μια βιώσιμη λίστα προοπτικών και πελατών. Εφαρμόζοντας μια φόρμα επικοινωνίας, μπορείτε να συλλέξετε και να αποκτήσετε στοιχεία επικοινωνίας σχετικά με τους υποψήφιους πελάτες σας, όπως όνομα, διεύθυνση email ή αριθμό τηλεφώνου. Μπορείτε να βρείτε πολλά σχέδια στη συλλογή.

Live chat για μεγάλες επιχειρήσεις
Παράδειγμα φόρμας επικοινωνίας επιχείρησης

ΟΙ εκπρόσωποι μπορούν να διαμορφώσουν τη ροή εργασίας τους προσθέτοντας χειροκίνητα ετικέτες σε συγκεκριμένες λέξεις ή φράσεις ή να αφήσουν το σύστημα να το κάνει αυτόματα σε κάθε μήνυμα που λαμβάνεται. 

Tags-Feature-LiveAgent
Παράδειγμα ετικέτών

Επιτρέπει τη συνδρομή και την ανατροφοδότηση από τους πελάτες και την κατάταξη την απόδοσης των εκπροσώπων, τη συνολική ικανοποίηση σε μία συνομιλία,

Live chat για μεγάλες επιχειρήσεις
Παράδειγμα παράθυρου κατάταξης εκπροσώπου επιχείρησης

ή την επιλογή κοινής χρήσης μιας μεταγραφής της συνομιλίας.

Live chat για μεγάλες επιχειρήσεις
Παράδειγμα ερωτηματολογίου επιχείρησης μετά τη συνομιλία

Ποιες είναι οι οδηγίες προς του εκπροσώπους για τη διαχείριση του live chat;

Οι αντιπρόσωποι που διεξάγουν τις συνεδρίες συνομιλίας πρέπει να διαθέτουν ορισμένες ιδιότητες και δεξιότητες και να τηρούν το οδηγίες και κανόνες εθιμοτυπίας συνομιλίας.

Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με εκπαίδευση, αλλά οι εκπρόσωποι μόνοι τους μπορούν να χρησιμοποιήσουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του live chat για να παρέχουν εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.

Για να προετοιμαστούν για μια συνομιλία, οι αντιπρόσωποι μπορούν να βρουν τις πληροφορίες των επισκεπτών του ιστότοπου, όπως τη διεύθυνση IP, τη χώρα ή την τοποθεσία τους, σε ποιες σελίδες περιηγούνται ή πόσο χρόνο περνούν εκεί. Για μια ακόμη πιο ενεργητική προσέγγιση, οι αντιπρόσωποί σας μπορούν να συνδυάσουν αυτές τις λειτουργίες με μια προληπτική πρόσκληση συνομιλίας και να προετοιμάσουν τα πρότυπα συνομιλίας εκ των προτέρων.

Λειτουργία παρακολούθησης επισκεπτών ιστοτόπου σε λογισμικό Help desk - LiveAgent

Με βάση το αποτέλεσμα της παρακολούθησης, η ζωντανή συνομιλία σάς επιτρέπει να στέλνετε εξατομικευμένους χαιρετισμούς ή μηνύματα καλωσορίσματος στη γλώσσα που προτιμά ο πελάτης μέσω γλωσσικά ευπροσάρμοστων widget.

Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας, ο εκπρόσωπος μπορεί να παρατηρήσει τι πληκτρολογεί ο πελάτης και να προετοιμάσει την απάντηση προτού ακόμα σταλεί. Αυτή η λειτουργία είναι προαιρετική, αλλά είναι απαραίτητη για κάθε εκπρόσωπο που προτιμά να είναι ένα βήμα μπροστά από τους πελάτες.

Συνομιλία σε πραγματικό χρόνο
Παράδειγμα προβολής πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο

Οι τυποποιημένες απαντήσεις μειώνουν το χρόνο απόκρισης χρησιμοποιώντας αποθηκευμένες και προκαθορισμένες σύντομες απαντήσεις στις πιο κοινές ερωτήσεις. Μπορούν να διαμορφωθούν αι να χρησιμοποιηθούν από διάφορα τμήματα για να διατηρηθεί η ομοιομορφία στις απαντήσεις σε όλη την επιχείρηση.

Τυποποιημένα μηνύματα
Παράδειγμα τυποποιημένων απαντήσεων

Παρόλο που η συνομιλία μέσω chat χρησιμοποιείται πρωταρχικά για εξωτερική επικοινωνία, οι εκπρόσωποι μπορούν να ωφεληθούν επίσης από τη χρήση εσωτερικού chat. Το εσωτερικό chat βελτιώνει την ομαδική εργασία και τη διάδραση μεταξύ των τμημάτων.

Εσωτερικό chat
Παράδειγμα εσωτερικού chat

Για να αποκτήσετε πληροφορίες σχετικά με την απόδοση της εξυπηρέτησης πελατών, η ζωντανή συνομιλία υποστηρίζει αναφορές εξυπηρέτησης πελατών.

Με βάση τις αναφορές, ομάδες ή μεμονωμένοι αντιπρόσωποι μπορούν να ανταμειφθούν ή να οριστεί το επίπεδο δεξιοτήτων τους ως μέρος του gamification της εξυπηρέτησης πελατών.

Πως να ενσωματώσετε λογισμικό live chat στον ιστότοπό σας;

Πολλές εταιρείες διστάζουν να χρησιμοποιήσουν live chat λόγω της πεποίθησης ότι είναι δύσκολη η ενσωμάτωσή του. Το αντίθετο αληθεύει. Δεν απαιτείται εμπειρία σε κώδικα ή ικανότητα στον προγραμματισμό για να ενσωματώσετε live chat στον ιστότοπό σας.

Η ενσωμάτωση ενός κουμπιού ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας είναι γρήγορη και απλή. Όταν εγγράφεστε και λαμβάνετε μια σύνδεση για τον λογαριασμό σας LiveAgent, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι απλώς να αντιγράψετε και να επικολλήσετε ένα σύντομο HTML κώδικα.

Αυτό ήταν – δεν χρειάζεται να κάνετε λήψη πρόσθετου λογισμικού. Ωστόσο, εάν θέλετε να πραγματοποιήσετε ενσωμάτωση με λογισμικό τρίτου μέρους, εφαρμογές ή πρόσθετα WordPress για να βελτιώσετε την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών, υποστηρίζεται πλήρως μέσω Εγγενών ενσωματώσεων ή Zapier.

Πόσο ασφαλές είναι το live chat;

Η προστασία δεδομένων και η διαδικτυακή ασφάλεια της επιχείρησής σας και των πελατών σας είναι πρωτεύουσα προτεραιότητα κάθε επιχείρησης που επιθυμεί να είναι αξιόπιστη και να έλκει πιστούς πελάτες. Τα συνδυασμένα χαρακτηριστικά ασφάλειας του LiveAgent θα προσφέρουν ασφάλεια σε εσάς και τους πελάτες σας. 

Ακολουθούν ορισμένες από τις λειτουργίες ασφαλείας που προσφέρει το LiveAgent:

Γνωστικές πηγές

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας, μεταβείτε στη σελίδα της ακαδημίας μας για πρόσθετες πληροφορίες, ανατρέξτε στην πύλη υποστήριξης πελατών μας.

Try our multichannel help desk software

Live chat is tightly integrated into our multi-channel ticketing system that can handle all important customer channels.

Το live chat σαν τμήμα πολυκάναλου συστήματος help desk

Το Live chat δεν είναι το μόνο απαραίτητο εργαλείο για το όραμα μιας πελατοκεντρικής και επικερδούς επιχείρησης. Η προσέλκυση πελατών και η διάδραση μαζί τους σε πολλά κανάλια είναι σημείο κλειδί για να απολαύσετε ωφέλη, κέρδη, και να αναπτύξετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Η ζωντανή συνομιλία είναι μόνο ένα μέρος ενός πολύπλοκου συστήματος κέντρου υποστήριξης που περιλαμβάνει καρτέλες, τηλεφωνικό κέντρο, διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πολλά άλλα.

Η ολοκληρωμένη λύση κέντρου εξυπηρέτησης και οι δυνατότητες της ενισχύουν την υποστήριξη πελατών σας για να επιτύχετε υψηλότερη παραγωγικότητα και αξιοσημείωτα αποτελέσματα.

Choose from our pricing plans and start living your entrepreneurial dream today.

FAQ

What is live chat software?

Live chat software is one of the best ROI communication solutions for enterprises. It is a web-based tool for instant messaging between the business and the customers

What are the benefits of using live chat for Enterprise businesses over the phone or email support?

In comparison with a phone or email support, live chat delivers - reduced average waiting time, lowest-customer effort, decreased volume of incoming messages, and increased engagement

What other features of live chat can Enterprise businesses utilize in their customer support strategy?

Any sized enterprise will find live chat features to be user-friendly and efficient for marketing, sales, conversion, and retention strategies. The core features are: Universal inbox, Proactive chat invitation, Video chat, Contact form, Tags, The post-chat survey

What are the guidelines for agents operating live chat?

Agents must follow the rules of chat etiquette in order to deliver a positive experience. For that reason, they can utilize features such as Monitoring online visitors, Multi-language chat, Real-time typing-view, Canned responses, or Internal chat. The managers can observe the performance report of each agent and implement gamification for rewarding agents for their performance

How to integrate live chat software into your website?

After receiving login details for your LiveAgent account, you can integrate the live chat button on your website by copying and pasting a short HTML code. No additional software is required, but additional integrations are supported.

How secure is live chat?

LiveAgent provides combined security features for the safety and security of all its clients and subscribers: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR, API security

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo