Δωρεάν Δοκιμή

Λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για εταιρείες

Εντυπωσιάστε τους πελάτες σας και αυξήστε την ικανοποίησή τους.
  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης   
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Κινούμενα Σχέδια Επικεφαλίδας
Λογισμικό Κέντρου Εξυπηρέτησης

Η ζωντανή συνομιλία είναι μια από τις γρηγορότερες και πιο αξιόπιστες υπηρεσίες υποστήριξης που μπορούν να προσφέρουν οι εταιρείες στους πελάτες τους. Στον σημερινό τεχνολογικά προηγμένο κόσμο, δεν είναι επιλογή το να καθίσετε και να περιμένετε να έρθουν οι πελάτες. Ζούμε στην εποχή της αυτοδιερεύνησης καθώς πολλοί χρήστες θα εξερευνήσουν την κάθε ιστοσελίδα λεπτομερώς πριν εγγραφούν.

Ωστόσο, ακόμη και οι χρήστες που είναι εξοικειωμένοι σε τεχνικά θέματα χρειάζονται βοήθεια πότε πότε. Και η προσδοκία είναι ότι οι επιχειρήσεις θα πρέπει να παρέχουν βοήθεια αμέσως όταν είναι απαραίτητο, κατά προτίμηση σε πραγματικό χρόνο. Και αυτό ακριβώς μπορεί να προσφέρει η ζωντανή συνομιλία.

Real time chat
Παράδειγμα ζωντανής συνομιλίας

Γιατί η εταιρεία σας θα πρέπει να προσφέρει ζωντανή συνομιλία;

Οι εταιρείες και οι φιλοδοξίες τους ποικίλουν – διαφήμιση, μάρκετινγκ, ανθρώπινο δυναμικό κ.λπ. Το κοινό που έχουν είναι μια δυναμική πελατεία που χρειάζεται απεγνωσμένα μια γρήγορη και άμεση απάντηση.

Οι σύγχρονοι χρήστες είναι ανυπόμονοι. Μια έρευνα ισχυρίζεται η χρόνος που έχει ένας εκπρόσωπος για να δεσμεύσει έναν πελάτη είναι περίπου 10 λεπτά. Αυτό το χρονικό πλαίσιο των 10 λεπτών είναι αρκετό για να χάσετε δυνητικούς πελάτες. Εδώ έρχεται η ζωντανή συνομιλία για να σας βοηθήσει.

Ο λόγος για τη χρήση ζωντανής συνομιλίας είναι αδιαμφισβήτητος. Παρέχει την καλύτερη απόδοση επένδυσης από οποιοδήποτε άλλο κανάλι επικοινωνίας και τον υψηλότερο συντελεστή ικανοποίησης πελατών (92 %).

Το νούμερο ένα αίτημα των πελατών είναι η επιλογή να μιλήσουν με ένα πραγματικό πρόσωπο online, ενώ ταυτόχρονα περιηγείστε στην ιστοσελίδα ή ολοκληρώνετε μια εργασία.

Η περιήγηση σε μια ιστοσελίδα μπορεί να αποδειχθεί πολύ δύσκολη κάποιες φορές. Η ζωντανή συνομιλία παρέχει βοήθεια τόσο σε ενεργές όσο και σε προορατικές λύσεις. Με προορατικές προσκλήσεις, μπορείτε να παρακάμψετε την απροθυμία του πελάτη να μιλήσει με την ομάδα υποστήριξης. Το τηλέφωνο και το email εξακολουθούν να αποτελούν πολύτιμες επιλογές επικοινωνίας, αλλά θα μπορείτε να μειώσετε την ανάγκη χρήσης τους μέσω της ζωντανής συνομιλίας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τον μειωμένο όγκο εισερχόμενων ερωτημάτων, καθώς οι εκπρόσωποι μπορούν να τα επιλύσουν κατά τη διάρκεια της ενεργής περιόδου συνομιλίας. Τα καθολικά εισερχόμενα του LiveAgent επιτρέπουν την πρόσβαση σε όλες τις ερωτήσεις και τα αιτήματα επικοινωνίας, απ’ όποια πλατφόρμα κι αν έχουν αποσταλεί.

Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα του LiveAgent επιτρέπουν την πρόσβαση σε όλες τις ερωτήσεις και τα αιτήματα επικοινωνίας, ανεξάρτητα από την πλατφόρμα από την οποία έχουν αποσταλεί.

Η ζωντανή συνομιλία έχει παρερμηνευθεί στο παρελθόν ως απλό widget που βρίσκεται σε μια ιστοσελίδα και τη χρησιμοποιούν οι πελάτες, εάν το επιθυμούν. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η λειτουργικότητά της ως εργαλείο μάρκετινγκ και μετατροπής άρχισε να αναγνωρίζεται από πολλές επιχειρήσεις.

Try it out

Start a free-14 day trial, no credit card required

Try LiveAgent

Γιατί η ζωντανή συνομιλία παρουσιάζει πλεονεκτήματα σε σύγκριση με το τηλέφωνο και το email;

Η αποτελεσματική υποστήριξη των πελατών έχει πολλές προκλήσεις. Για παράδειγμα, για ένα τηλεφώνημα, ο χρόνος αναμονής σε μια ουρά μπορεί να είναι πολύς. Για ένα email, δεν είναι βολικό να γράφεις, να στέλνεις και τελικά να περιμένεις την απάντηση.

Τι βελτιώνει η ζωντανή συνομιλία;

  • Τον μέσο χρόνο αναμονή
  • Μειωμένος όγκος email
  • Υψηλότερο ποσοστό μετατροπής
  • Μειωμένο ποσοστό εγκατάλειψης
  • Βολική επικοινωνία
  • Αυξημένη δέσμευση
  • Υψηλότερη βαθμολογία ικανοποίησης πελατών

Πώς να βεβαιωθείτε ότι οι εκπρόσωποί σας είναι προετοιμασμένοι για μια ζωντανή συνομιλία;

Ο κύκλος ζωής του εκπροσώπου υποστήριξης έχει τρεις φάσεις:

  • Αρχάριος
  • Ειδικευμένος εργαζόμενος
  • Άριστος επαγγελματίας

Στην εξυπηρέτηση πελατών, οι εκπρόσωποι υποστήριξης ξεκινούν γενικά με την απάντηση τηλεφωνικών ερωτήσεων για να αποκτήσουν εμπειρία. Μόνο εκπρόσωποι με εξαιρετικές δεξιότητες γραφής θα πρέπει να χειρίζονται ερωτήσεις ζωντανής συνομιλίας, εάν είναι δυνατόν. Το γράψιμο σε μια ζωντανή συνομιλία διαφέρει σημαντικά από αυτό του email. Κατά τη σύνταξη ενός email, οι εκπρόσωποι συνήθως δεν περιορίζονται από το χρόνο. Από την άλλη πλευρά, αυτό ακριβώς διαφοροποιεί τη ζωντανή συνομιλία από το email. Το γράψιμο συμβαίνει επί τόπου. Είναι πάντα καλή ιδέα να διαθέτετε ένα δοκιμαστικό σενάριο συνομιλίας για χρήση.

Ποια χαρακτηριστικά να προσμένετε από τη ζωντανή συνομιλία;

Τα διαθέσιμα χαρακτηριστικά πλησιάζουν τον εντυπωσιακό αριθμό των 200.

Όλοι οι τύποι επικοινωνίας μεταξύ των εκπροσώπων και των πελατών σας αποθηκεύονται σε ένα κύριο, κοινόχρηστο τμήμα εισερχόμενων μηνυμάτων με τη μορφή καρτελών. Ο εκπρόσωπος συνομιλίας μπορεί να δει οποιαδήποτε προηγούμενη συνομιλία με μερικά κλικ σε ένα υβριδικό σύστημα καρτελών. Το προφίλ και το ιστορικό κάθε πελάτη είναι άμεσα προσβάσιμα.

Universal-Inbox-feature-LiveAgent
Παράδειγμα καθολικών εισερχομένων μηνυμάτων

Πολλές επιλογές όσον αφορά το design, τόσο του widget συνομιλίας, όσο και του παραθύρου σύνδεσης για να δημιουργήσετε ή να επιλέξετε ένα προκαθορισμένο πρότυπο από τη συλλογή.

Συλλογή κουμπιών συνομιλίας
Παράδειγμα κουμπιού συνομιλίας

Οι πελάτες φαίνεται πως χρειάζονται βοήθεια, αλλά είναι πολύ ντροπαλοί για να τη ζητήσουν; Δεν χρειάζεται να περιμένετε να ξεκινήσουν τη συνομιλία. Η ζωντανή συνομιλία μειώνει τον χρόνο αναμονής και προσφέρει ενεργά βοήθεια με τη μορφή μιας ενεργητικής πρόσκλησης συνομιλίας.

Συλλογή προσκλήσεων συνομιλίας
Παράδειγμα πρόσκλησης συνομιλίας

Προκαθορισμένες απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις ή για χρήση κατά τη διάρκεια μιας διαφημιστικής καμπάνιας.

Τυποποιημένα μηνύματα
Παράδειγμα τυποποιημένων μηνυμάτων

Μεταφορά συνομιλιών σε διαθέσιμους εκπροσώπους ή αυτόματη δρομολόγηση συνομιλιών επιλέγοντας ανάμεσα σε τρεις προκαθορισμένες επιλογές δρομολόγησης: τυχαία ανάθεση, κλήση σε όλους, μέγιστη αξιοποίηση.

Διανομή συνομιλίας
Παράδειγμα διανομής συνομιλιών

Η αναφορά και η παρακολούθηση συμβάλλουν στη διαμόρφωση μιας σαφούς εικόνας του βασικού τύπου συμπεριφοράς, αναγκών και απαιτήσεων των πελατών σας ή του ποσού που ξοδεύουν κατά την περιήγηση τους στην ιστοσελίδα σας.

Παρακολούθηση ιστότοπου - Επισκόπηση συνομιλίας
Παράδειγμα παρακολούθησης συνομιλίας

Καθώς η επικοινωνία γίνεται ευκολότερη και λιγοστεύουν οι περιορισμοί, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη ζωντανή συνομιλία επιλέγοντας μια από τις πολλές διαθέσιμες γλώσσες. Επί του παρόντος, υποστηρίζονται 45 γλώσσες και συχνά προστίθενται περισσότερες μεταφράσεις.

Λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για ^εταιρείες^
Παράδειγμα προσαρμόσιμων widget γλώσσας

Επιτρέπει στους πελάτες να στέλνουν μηνύματα μέσω μιας φόρμας επικοινωνίας εκτός των εργάσιμων ωρών ή όταν ένας συγκεκριμένος εκπρόσωπος είναι εκτός σύνδεσης.

Φόρμες επικοινωνίας
Παράδειγμα φόρμας εκτός σύνδεσης

Επιτρέπει την συνεισφορά και τα σχόλια των πελατών και τη βαθμολόγηση της αποδοτικότητας των συνομιλιών ή του εκπροσώπου.

Δυνατότητα κατάταξης αντιπροσώπων στο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης - LiveAgent

Create instant connections

Handle all customer inquiries and discover all that LiveAgent has to offer

Try LiveAgent

Τα πλεονεκτήματα του λογισμικού ζωντανής συνομιλίας για συγκεκριμένες εταιρείες

Τα δίκτυα των εταιρειών είναι συνήθως αρκετά εκτεταμένα και η συχνότητα των εισερχόμενων ερωτημάτων είναι σημαντική.Τα πλεονεκτήματα της ζωντανής συνομιλίας διαφέρουν για κάθε εταιρεία, αλλά το αποτέλεσμα είναι πάντα οι ίδιοι ευχαριστημένοι και ικανοποιημένοι πελάτες.

Η εξυπηρέτηση πελατών είναι μια εθελοντική πράξη που δείχνει μια γνήσια επιθυμία να ικανοποιήσει, αν όχι να ευχαριστήσει, έναν πελάτη.

Ενθουσιώδης πελάτης, υπάλληλος στη Marriott International

Διαφημιστικά γραφεία

Φανταστείτε ένα σενάριο: Ξοδεύετε πολύ χρόνο και πόρους σε μια καμπάνια, απλά και μόνο για τον κόσμο που κάνει κλικ σε μια ιστοσελίδα και μετά αποχωρεί. Οι λόγοι μπορεί να είναι πολλοί. Ίσως δεν μπορούν να βρουν οδηγίες για το πώς να εφαρμόσουν έναν κωδικό έκπτωσης ή απλά το κίνητρο που πρέπει να δοθεί στον χρήστη δεν είναι σαφώς καθορισμένο. Με τη ζωντανή συνομιλία, μπορείτε να προσφέρετε προορατικά ένα χέρι βοήθειας, κάτι που θα σας αποφέρει υψηλότερο ποσοστό μετατροπών.

Το μάρκετινγκ δεν υποστηρίζεται μόνο μέσω email ή τηλεφωνικών κλήσεων. Η ζωντανή συνομιλία παρέχει στους διαφημιζόμενους την ευκαιρία να προωθήσουν ή να ενημερώσουν τους πελάτες με το πρώτο κλικ ενός κουμπιού. Μπορείτε επίσης να επισυνάψετε εικόνες για μια πιο προσωπική προσέγγιση. Η δυνατότητα παρακολούθησης σας επιτρέπει να απευθύνεστε σε κάθε επισκέπτη της ιστοσελίδας και να αλληλεπιδράτε μαζί τους με βάση τη συμπεριφορά ή την τοποθεσία τους. Η λειτουργία αναφορών σας δίνει τη δυνατότητα μιας αναφοράς μετατροπής συνομιλίας για να δείτε πόσες συζητήσεις έχουν μετατραπεί.

Ψηφιακές εταιρείες

Σε συνδυασμό με το προορατικό λογισμικό ζωντανής συνομιλίας, το μάρκετινγκ δημιουργίας δυνητικών πελατών οδηγεί σε μια πολύτιμη πλατφόρμα μάρκετινγκ πολλαπλών καναλιών. Σε έναν ψηφιακό κόσμο, οι πελάτες μπορεί να συναντήσουν απρόσωπα και αυτόματα chatbots. Τοποθετώντας τη φωτογραφία ενός εκπροσώπου στο προσαρμοσμένο κουμπί συνομιλίας σας, θα διασφαλίσετε στον πελάτη σας ότι μιλάει με πραγματικό άνθρωπο.

Εταιρείες προώθησης

Η ζωντανή συνομιλία είναι οικονομικά αποδοτική, γεγονός που την καθιστά το ιδανικό εργαλείο επικοινωνίας για μια προωθητική καμπάνια. Οι εκπρόσωποι μπορούν να προσφέρουν εκπτωτικά κουπόνια, να ενθουσιάσουν το κοινό τους με νέα προϊόντα κατά τη διάρκεια ή πριν τη συνομιλία τους κατά το αίτημα για σχόλια και κριτική σε μια συνομιλία. Αυτή η μέθοδος προώθησης είναι ιδιαίτερα παραγωγική για τις μικρές επιχειρήσεις όταν αναπτύσσουν τη λίστα επαφών τους.

Εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν έχουν αναδειχθεί μόνο ως μια διασκεδαστική δραστηριότητα του παρελθόντος αλλά και ως ένα πολύτιμο εργαλείο μάρκετινγκ. Η εφαρμογή ζωντανής συνομιλίας σε μια σελίδα μέσων κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπει στον εκπρόσωπο να διαχειρίζεται καλύτερα την online παρουσία των πελατών του και να προσεγγίζει ενεργά και να συνδέεται με δυνητικούς πελάτες. Μπορείτε να αποκτήσετε μια διεύθυνση email από τη συνομιλία και να τη χρησιμοποιήσετε για σκοπούς μάρκετινγκ, μετατρέποντας τους ακόλουθους σε συνδρομητές που πληρώνουν. Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση με όλες τις γνωστές πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook ή το Twitter.

Εταιρείες μάρκετινγκ βάσει λογαριασμού (ABM)

Το μάρκετινγκ βάσει λογαριασμού εστιάζεται στη στόχευση συγκεκριμένων λογαριασμών ή brand και στο μάρκετινγκ B2B. Επομένως, με τις τροποποιημένες προορατικές προσκλήσεις ζωντανής συνομιλίας, η εταιρεία σας μπορεί να προσεγγίσει βασικούς λογαριασμούς με σχετικά μηνύματα και να αυξήσει σημαντικά την απόδοση επένδυσής σας. Ένα ακόμα πλεονέκτημα παρουσιάζεται εάν χρησιμοποιήσετε τη ζωντανή συνομιλία στη στρατηγική μάρκετινγκ βάσει λογαριασμού για να δημιουργήσετε στενή σχέση με τις πωλήσεις για να προσδιορίσετε τους στοχευμένους λογαριασμούς και να δημιουργήσετε μια πιο συγκεκριμένη βάση δεδομένων με δυνητικούς πελάτες και ευκαιρίες.

Εταιρείες δημοσίων σχέσεων (PR)

Η οικοδόμηση μιας επιχείρησης απαιτεί πολλή προσπάθεια. Ωστόσο, το θεμέλιο κάθε επιτυχημένης επιχείρησης βασίζεται στην εμπιστοσύνη. Για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης μεταξύ μιας εταιρείας και των πελατών της, οι δημόσιες σχέσεις μπαίνουν στο κάδρο. Η επικοινωνία με την αγορά και τους χρήστες της είναι το κύριο μέλημα του τομέα των δημοσίων σχέσεων. Η έκταση της δραστηριότητας είναι μεγάλη και μελετημένη, με σκοπό να προσεγγίσει όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες. Η ζωντανή συνομιλία σε συνδυασμό με μια εταιρεία δημοσίων σχέσεων είναι ένα φανταστικό εργαλείο για την επέκταση των επιχειρήσεων.

Ταξιδιωτικά και τουριστικά γραφεία

Προσηλωθείτε στον στόχο σας και καθοδηγήστε τους πελάτες σας χωρίς άγχος οπουδήποτε στον κόσμο. Ταξιδέψτε στο διαδίκτυο και στον κόσμο με την υποστήριξη πελατών της ζωντανής συνομιλίας. Οι ανοιχτές γραμμές της ζωντανής συνομιλίας για ταξιδιωτικές λεπτομέρειες είναι μια λύση για την παροχή συμβουλών στους πελάτες για όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με το ταξίδι τους. Εάν οι ερωτήσεις είναι παρόμοιες ή ίδιες, η ζωντανή συνομιλία παρέχει την επιλογή δημιουργίας προκαθορισμένων και τυποποιημένων μηνυμάτων.

Η δυνατότητα πολλών γλωσσών της ζωντανής συνομιλίας σας επιτρέπει να αλληλεπιδράτε με οποιονδήποτε στον κόσμο στη γλώσσα της επιλογής του και να προσαρμόζετε το widget συνομιλίας σας σε μια συγκεκριμένη γλώσσα αγοράς. Το LiveAgent υποστηρίζει αυτή τη στιγμή 45 γλώσσες, ενώ προστίθενται νέες μεταφράσεις τακτικά. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε μια συγκεκριμένη γλώσσα, επικοινωνήστε μαζί μας με μια υπόδειξη και θα σας ανταμείψουμε με μια πίστωση για τον λογαριασμό σας στο LiveAgent.

Ελεύθεροι επαγγελματίες

Ο αριθμός των ελεύθερων επαγγελματιών έχει αυξηθεί σημαντικά την τελευταία δεκαετία, καθώς οι επιλογές για εξ αποστάσεως εργασία από το σπίτι έχουν γίνει περισσότερες. Είτε εργάζεστε ανεξάρτητα είτε ως μέρος μια προσωρινής εταιρείας, η ζωντανή συνομιλία μπορεί να σας βοηθήσει να επεκτείνετε το δίκτυό σας. Οι ελεύθεροι επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε ένα δημιουργικό πεδίο θα εκτιμήσουν το υψηλό επίπεδο προσαρμογής που είναι διαθέσιμο.

Άλλες εταιρείες

Μην ανησυχείτε εάν η εταιρεία σας δεν αναφέρεται στη λίστα. Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα ευέλικτο εργαλείο κατάλληλο για ένα ευρύ φάσμα εταιρειών. Ο πρωταρχικός σκοπός παραμένει ο ίδιος – να είστε χρήσιμοι και να αλληλεπιδράτε άμεσα με τους πελάτες όταν ζητείται. Η καθολική λειτουργία εισερχομένων καθιστά δυνατή την εξωτερική ανάθεση της υποστήριξης συνομιλίας, καθώς όλοι οι πελάτες σας μπορούν να βρίσκονται στον ίδιο λογαριασμό LiveAgent.

https://www.youtube.com/watch?v=c5FMaNBxmAk

Πώς να διαχειριστείτε τους πελάτες της εταιρείας με το LiveAgent;

Το λογισμικό γραφείου βοήθειας του LiveAgent είναι ένα ισχυρό σύστημα υποστήριξης, του οποίου η ζωντανή συνομιλία είναι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά. Αλλά ποιες επιλογές μπορούν να προσφέρουν οι εταιρείες στους πελάτες όσον αφορά τη διαχείριση των λογαριασμών τους με τη βοήθεια του LiveAgent;

Ένας λογαριασμός για όλα τα τμήματα:

Χρήσιμο για μια εταιρεία που ασχολείται με τον σχεδιασμό ιστοσελίδων και την ανάπτυξη brand ή προσλαμβάνει συχνά εξωτερικούς συνεργάτες. Ωστόσο, ο πελάτης ενδέχεται να μην συμφωνήσει να συμπεριλάβει έναν άγνωστο λογαριασμό επικοινωνίας στο λογαριασμό του, αλλά εξακολουθεί να αποτελεί μια πρακτική επιλογή.

Πολλαπλοί λογαριασμοί με προσαρμοσμένο domain:

Μια εταιρεία μπορεί να προσαρμόσει τον σχεδιασμό ενός ή περισσότερων domain για τους πελάτες ανάλογα με τις προτιμήσεις τους. Το μειονέκτημα αυτής της ρύθμισης μπορεί να είναι ότι τα δικαιώματα για ένα σχέδιο ανήκουν στην εταιρεία αντί για τον πελάτη. Αντιθέτως, μπορεί να είναι ένας τύπος υπηρεσίας που αποτελεί μέρος της προσφοράς μιας εταιρείας.

Δημιουργία λογαριασμού για έναν πελάτη:

Για μια πιθανή χρέωση για τη δημιουργία ή τη συντήρηση ενός λογαριασμού, οι πελάτες μπορούν να επιτρέψουν την πρόσβαση της εταιρείας στον λογαριασμό. Αυτή η επιλογή είναι κυρίως επωφελής για έναν πελάτη παρά για μια εταιρεία, καθώς ο πελάτης μπορεί να αποφασίσει ότι αυτή μπορεί να είναι μια συμφωνία για μια φορά. Τίποτα δεν εμποδίζει τους πελάτες από το να αποφασίσουν να αποδεσμευτούν από μια εταιρεία ή να μεταβούν σε μια άλλη ανά πάσα στιγμή.

Ενσωμάτωση και εγκατάσταση

Απλή και πλήρως υποστηριζόμενη ενσωμάτωση στη γλώσσα σας. Με μια γρήγορη αντιγραφή και επικόλληση ενός κώδικα HTML στον λογαριασμό σας στο LiveAgent, εμφανίζεται στην ιστοσελίδα σας ή στην ιστοσελίδα του πελάτη σας και μπορείτε να ξεκινήσετε τη συνομιλία αμέσως. Ένα επιπλέον όφελος είναι μια ενσωμάτωση με λογισμικό τρίτων η μία εφαρμογή.

Γνωσιακή βάση

Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Μεταβείτε στη γνωσιακή μας βάση.

Still not sure if the live chat is the right tool for you?

Start a free-14 day trial and start exploring LiveAgent today

Try LiveAgent

FAQ

Τι είναι η ζωντανή συνομιλία;

Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα εργαλείο επικοινωνίας που υποστηρίζει την αλληλεπίδραση σε πραγματικό χρόνο σε επικοινωνίες B2B ή B2C. Το κουμπί συνομιλίας, γνωστό και ως widget συνομιλίας, τοποθετείται στρατηγικά σε έναν ιστότοπο για να αντιδρά και να προσκαλεί τους πελάτες να συνδεθούν ζωντανά με έναν αντιπρόσωπο συνομιλίας.

Γιατί η ζωντανή συνομιλία είναι σημαντική για τις εταιρείες;

Παρέχει το υψηλότερο ROI από οποιοδήποτε άλλο κανάλι επικοινωνίας. Μειώνει την ανάγκη χρήσης email και τηλεφωνικών υπηρεσιών. Αυξάνει την πιθανότητα μετατροπής ενώ ταυτόχρονα βοηθά τους υποψήφιους πελάτες να πλοηγηθούν στον ιστότοπο.

Ποιες εταιρείες μπορούν να επωφεληθούν από τη χρήση ζωντανής συνομιλίας;

Πολλαπλές εταιρείες μπορούν να επωφεληθούν από τη χρήση ζωντανής συνομιλίας: 1. Διαφημιστικές εταιρείες 2. Ψηφιακές εταιρείες 3. Εταιρείες προώθησης 4. Εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης 5. Γραφεία μάρκετινγκ βάσει λογαριασμού (ABM) 6. Εταιρείες δημοσίων σχέσεων (PR) 7 Ταξιδιωτικά και Τουριστικά γραφεία 8. Ελεύθεροι επαγγελματίες 9. Άλλες εταιρείες.

Πώς να ενσωματώσετε τη ζωντανή συνομιλία;

Πλήρης υποστηριζόμενη εγγενής ενσωμάτωση. Γρήγορη αντιγραφή και επικόλληση ενός κώδικα HTML και μπορείτε να ξεκινήσετε τη συνομιλία αμέσως.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo