Η σωστή εφαρμογή για κυβερνητικούς οργανισμούς

Πλήρως επεκτάσιμο, ευέλικτο και προσαρμόσιμο στις ανάγκες σας.

  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Δημιουργήστε περισσότερα έσοδα

Δημιουργήστε αξέχαστες εμπειρίες πελατών που αυξάνουν τα έσοδα.

97%

Βελτιώστε την ικανοποίηση

Εντυπωσιάστε τους πελάτες σας με αστραπιαίες απαντήσεις.

16×

Ενισχύστε την αξία των πελατών

Κάντε περισσότερες πωλήσεις διατηρώντας τους πελάτες σας πιστούς στην εταιρεία σας.

Business background

Λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για κρατικούς φορείς

Γίνετε μέλος των 100 Κυβερνητικών οργανισμών χρησιμοποιώντας το LiveAgent, το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες αξιολογήσεις και #1 για το SMB το 2020. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους γρηγορότερα με το LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Simple and efficient customer service

Διατηρήστε το σύστημα απλό και αποτελεσματικό

Τα δημόσια ιδρύματα ασχολούνται καθημερινά με έρευνες πολιτών. Η διατήρηση μίας σειράς στα αιτήματα μεταξύ αρκετών δεκάδων τμημάτων μπορεί να είναι πολύ δύσκολη. Χρησιμοποιήστε τη δύναμη του LiveAgent και επιλύστε τα αιτήματά τους γρηγορότερα από ποτέ. Η ψηφιακή οικονομία και οι δημόσιοι θεσμοί διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στον σημερινό κόσμο. Επιπλέον, κάνετε τους πολίτες σας ευχαριστημένους όταν είστε σε θέση να τους βοηθήσετε γρηγορότερα.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα

Οργανώστε όλα τα τμήματα σας

Τα κυβερνητικά ιδρύματα διαχειρίζονται συχνά απαντώντας σε email από το πρόγραμμα email, καθιστώντας αδύνατη την αποτελεσματική κοινή χρήση επικοινωνιών μεταξύ υπαλλήλων και πολλών ομάδων. Εγκαταστήστε το LiveAgent έτσι ώστε όλα τα αιτήματά σας να διαχωρίζονται από τμήματα και οποιοδήποτε νέο αίτημα προστίθεται σε μία αλυσίδα email χωρίς να πλημμυρίζει τους λογαριασμούς email σας.

Departments in LiveAgent
Preventing the confusion

Αποτρέψτε τη σύγχυση

Ας το παραδεχτούμε – σε κανέναν δεν αρέσει πραγματικά η συμπλήρωση των εγγράφων φορολογικής δήλωσης. Είναι χρονοβόρα και πολλές ερωτήσεις μπορούν να εμφανιστούν στο μυαλό των φορολογουμένων. Η ανάπτυξη γνωσιακής βάσης με συχνές ερωτήσεις και σχετικό περιεχόμενο που συνδέεται με ζωντανή συνομιλία σε πραγματικό χρόνο αποτελεί έναν ισχυρό συνδυασμό.

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις περισσότερες από τις δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.

Πώς θα ωφεληθεί το κυβερνητικό σας ίδρυμα από την εφαρμογή του LiveAgent;

Επιλύστε περισσότερες καρτέλες

Παρέχετε αστραπιαία γρήγορες απαντήσεις σε ζωντανή συνομιλία χάρη στις πληροφορίες CRM, τις εσωτερικές γνωσιακές βάσεις και τις ενσωματώσεις τρίτων.

Μάθετε από τα δεδομένα

Χρησιμοποιήστε αναλυτικά στοιχεία για να παρακολουθείτε την απόδοσή σας, να εντοπίζετε επαναλαμβανόμενα προβλήματα και να δημιουργείτε ενεργές πληροφορίες και σχέδια βελτίωσης.

Ενσωμάτωση και συγχρονισμός

Μειώστε το χρόνο εισαγωγής δεδομένων κατά 30% απλώς ενσωματώνοντας τα εργαλεία που χρησιμοποιείτε καθημερινά στο λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών

Το LiveAgent ταιριάζει απόλυτα ως λύση υποστήριξης για το κυβερνητικό σας ίδρυμα. Εάν πρέπει να παρέχετε γρήγορη, ακριβή και αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών, η εφαρμογή ενός πολυκαναλικού κέντρου εξυπηρέτησης είναι απαραίτητη. Αφήστε το LiveAgent να μετατρέψει όλη την εισερχόμενη επικοινωνία σας σε καρτέλες για καλύτερη διαχείριση και αυτοματισμό.

Τα υψηλότερα πρότυπα ασφάλειας

Το LiveAgent προσφέρει σύγχρονα πρότυπα ασφαλείας με την πιο πρόσφατη συμμόρφωση. Η ιδιωτική σας επικοινωνία είναι ασφαλής και κρυπτογραφημένη, εντός ΕΕ ή ΗΠΑ βάσει των προτιμήσεών σας. Το LiveAgent είναι πλήρως συμβατό με το GDPR.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με την ασφάλεια
State of the art security and standards
Powerful automation and reporting

Αυτοματισμός και αναφορές

Αυτοματοποιήστε επαναλαμβανόμενες εργασίες με προηγμένο αυτοματισμό και κανόνες ενεργοποίησης του Live Agent ή κανόνες που ενεργοποιούνται από το χρόνο. Αφήστε το σύστημα να δρομολογήσει καρτέλες στο κατάλληλο άτομο ή τμήμα. Προσθέστε σημειώσεις, ετικέτες ή προσαρμοσμένες παραμέτρους για τη συλλογή πρόσθετων δεδομένων και την παροχή πιο ακριβών αναφορών.

Διαφανείς και προσιτές τιμές

Αποκτήστε την επαγγελματική λύση του κέντρου εξυπηρέτησης μας σε σταθερή μηνιαία τιμή, χωρίς κρυφές χρεώσεις ή μακροπρόθεσμες δεσμεύσεις. Εγγραφείτε σε μια δωρεάν δοκιμή 30 ημερών για να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση σε όλες τις διαθέσιμες λειτουργίες. Τι περιμένετε; Ξεκινήστε να αυξάνετε τις ταχύτητες απόκρισης σήμερα!

Δοκιμή 30 ημερών
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$9 μήνας

Small επιχείρηση

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • 3 διευθύνσεις email
  • 3 φόρμες επικοινωνίας
  • 1 κλειδί API
$29 μήνας

Medium επιχείρηση

  • Όλα στο πρόγραμμα Small και επιπλέον
  • 10 διευθύνσεις email
  • 3 κουμπιά ζωντανής συνομιλίας
  • Διαχείριση τμημάτων
0$ μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 διεύθυνση email
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 φόρμα επικοινωνίας

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Ανακαλύψτε πώς μπορείτε να εξοικονομήσετε περισσότερα χρήματα με τον υπολογιστή μας και επιλέξτε το σωστό σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης για την ομάδα υποστήριξης πελατών σας.

Σχετικά Άρθρα μεΚρατικοί Φορείς
Η εταιρεία παρουσίασε μια νέα σειρά προϊόντων που συνδυάζουν την ποιότητα με την πρωτοποριακή τεχνολογία, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητά της.

Προγραμματιστές

Η εταιρεία παρουσίασε μια νέα σειρά προϊόντων που συνδυάζουν την ποιότητα με την πρωτοποριακή τεχνολογία, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητά της.

Η εταιρεία επικοινωνίας αναζητά έναν δημιουργικό διευθυντή μάρκετινγκ με εμπειρία στη διαχείριση έργων και στην ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ.
--END OF TEXT

Marketing company seeks creative marketing director with experience in project management and developing marketing strategies.

Ιδρυτές

Η εταιρεία επικοινωνίας αναζητά έναν δημιουργικό διευθυντή μάρκετινγκ με εμπειρία στη διαχείριση έργων και στην ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ. --END OF TEXT Marketing company seeks creative marketing director with experience in project management and developing marketing strategies.

To LiveAgent χρησιμοποιείται σε πολλά τμήματα του κλάδου. Η λογιστική και η νομική είναι ένα από αυτά. Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα και δείτε τα οφέλη.

Λογισμικό Helpdesk για τη βιομηχανία Λογιστικής & Νομικών

LiveAgent software can help the accounting and legal industries to expedite and become more efficient in customer service requests. The software allows for better understanding and management of customer interactions, resulting in better customer service and experience. The use of LiveAgent can save time and increase revenue for these industries.

Ο χρόνος ομιλίας είναι μια πολύτιμη μέτρηση τηλεφωνικού κέντρου που συμβάλλει στην επίτευξη υψηλών επιπέδων ικανοποίησης πελατών.

Χρόνος ομιλίας

Οι ψηφιακές τεχνολογίες είναι σημαντικές για τη βελτίωση των λειτουργιών και την προσαρμογή στις αλλαγές της αγοράς. Η ική γνωσιακή βάση είναι πολύτιμος πόρος για τα τηλεφωνικά κέντρα, ενώ η χρήση επανάκλησης εξυπηρέτησης πελατών και μοντέλα δέσμευσης πελατών βοηθούν στη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες. Ο όγκος κλήσεων σε κέντρα εξυπηρέτησης μπορεί να βελτιστοποιηθεί με ολοκληρωμένο λογισμικό παρακολούθησης. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση των λειτουργιών και την προσαρμογή στις αλλαγές της αγοράς.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Ανάπτυξη

The article discusses the difference between warm and cold potential customers in sales conversion. It also mentions updates and improvements in LiveAgent 5.31 and 5.32 for enhanced user experience. Additionally, it provides 10 techniques for sales search to increase offers and potential customers.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Υποστήριξη

The article discusses potential customers and the differences between warm and cold leads. It then goes on to highlight the updates and improvements in LiveAgent software versions 5.31 and 5.32. Lastly, it provides tips for sales professionals on techniques to generate more leads.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x