Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Live chat για startup και μικρές επιχειρήσεις

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Οι προσδοκίες μίας επιχείρησης οποιουδήποτε μεγέθους είναι να ανταποκρίνεται άμεσα στις απαιτήσεις του πελάτη, σε κάποιες περιπτώσεις ακόμα και προτού προκύψει το αίτημα του πελάτη.

Ο μεγάλος χρόνος αναμονής, είτε σε μία ουρά σε ένα κλασικό κατάστημα είτε για παράδοση πακέτου και στη συνέχεια η έλλειψη άμεσης υποστήριξης, είναι ένα συχνό πρόβλημα για πολλούς πελάτες και αιτία παραπόνων.

Σαν startup ή μικρή επιχείρηση, το επιχειρηματικό σας πλάνο πιθανώς επικεντρώνεται στην παράδοση της καλύτερης εμπειρίας πελάτη και στην απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στον κλάδο σας.

Η σημασία της παροχής εξέχουσας online εξυπηρέτησης πελατών δεν είναι πια τμήμα των ενδιαφερόντων του συμφέροντος της εταιρείας αλλά πρωταρχική προτεραιότητα που οδηγεί προς την επιτυχία.

Το κλειδί για την επίτευξη υψηλής βαθμολογίας ικανοποίησης πελατών είναι η αποτελεσματική επικοινωνία, για την οποία το live chat αποτελεί ιδεώδη ψηφιακή λύση. 

Αλλά το λογισμικό live chat μπορεί να είναι παραπάνω από ένα απλό εργαλείο συνομιλίας.

Ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα;

Ας εμβαθύνουμε

Τι είναι το λογισμικό live chat;

Για εταιρείες κάθε μεγέθους, ένας ιστότοπος είναι η διαδικτυακή εκπροσώπηση της επωνυμίας. Άλλωστε, εκεί θα οδηγηθούν οι περισσότεροι πελάτες όταν συναντήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τις εταιρείας—για αυτόν τον λόγο, η απόκτηση ενός βολικού εργαλείου που μπορούν να χρησιμοποιούν οι καταναλωτές ενώ περιηγούνται είναι ένα σημαντικό απόκτημα. 

Το Live chat αλλάζει την επικοινωνία από την κουραστική διαδικασία του να σηκώνει κάποιος το τηλέφωνο, ή να γράφει ένα email σε μία πλατφόρμα άμεσων μηνυμάτων. Συνεπώς, απαιτεί την λιγότερη προσπάθεια από τος πελάτες για να λάβουν απαντήσεις στις ερωτήσεις του με ένα μόνο κλικ. 

Το πως και το πότε εμφανίζεται το μικρό κουμπί του chat στον ιστότοπο εξαρτάται από τις προτιμήσεις του χρήστη. Γενικά, ενσωματώνεται στις σελίδες που φέρουν την περισσότερη κίνηση. Η σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς είναι πολύ καλή επιλογή, καθώς εκεί προκύπτει συχνά το ποσοστό εγκατάλειψης. 

Οι επιλογές σχεδιασμού για το κουμπί είναι εκτενείς – από επιλογές κίνησης μέχρι τύπο και στυλ. Όλα τα προσχεδιασμένα πρότυπα είναι διαθέσιμα για προσωπική προσαρμογή στην γκαλερί. Αν δεν μπορείτε να βρείτε το στυλ που σας ταιριάζει, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα προσαρμοσμένο μεταφορτώνοντας μία εικόνα ή γράφοντας τον δικό σας κώδικα HTML.   

Κάποιες εταιρείες εγκαταλείπουν τον ανθρώπινο στοιχείο στις πλατφόρμες επικοινωνίας τους για λόγους αυτοματισμού. Και παρόλο που το live chat υποστηρίζει πολλά είδη αυτοματισμού, να είστε σίγουροι ότι υπάρχει εκπρόσωπος στην άλλη άκρη. Αυτό δεν είναι που κάνει προσωπική την εμπειρία;

LiveAgent Live Chat Demo

Σε αυτό το σημείο, αυτό που συμβαίνει στο μυαλό σας είναι πιθανώς κάτι σαν: “Ωραία όλα αυτά, αλλά γιατί το χρειάζομαι;”. 

Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε.

Τι πλεονεκτήματα έχει το live chat σε σχέση με το το τηλέφωνο ή το email;

Η άνεση και η ευκολία χρήσης είναι δύο χαρακτηριστικά που ανταποκρίνονται στην ιδέα που έχουν οι πελάτες για μία αξιόπιστη εταιρεία.

Δεν είναι πολλοί οι πελάτες που θα συνέχιζαν να ενδιαφέρονται για την αγορά ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας αν η ανεπαρκής εξυπηρέτηση πελατών διατάρασσε την εμπειρία της αγοράς τους. Για να μην αναφέρουμε την πιθανότητα μίας αρνητικής αξιολόγησης που μπορεί να βλάψει την φήμη της εταιρείας.  

Η υποστήριξη μέσω τηλεφώνου ή email δεν αποτελούν ξεπερασμένα κανάλια επικοινωνίας. Το αντίθετο. Ωστόσο, οι αριθμοί δείχνουν ότι το 79% of των πελατών προτιμούν το chat με εκπροσώπους λόγω της αμεσότητας σε σχέση με άλλα κανάλια. 

Ο στρατηγικός σχεδιασμός του προϋπολογισμού είναι σημαντικός για κάθε επιχείρηση, αλλά ακόμα σημαντικότερος για μικρές επιχειρήσεις καιd startups. Η χρήση του live chat στην εξυπηρέτηση πελατών σας είναι μία από της καλύτερες αποδόσεις επένδυσης (ROI) καθώς είναι οικονομικότερη και έχει λιγότερα έξοδα.

Ακόμα και με μικρό προϋπολογισμό, μπορείτε να αποκτήσετε ένα περιορισμένο αλλά πολύ αποτελεσματικό εργαλείο chat δωρεάν. Οι χειριστές της εξυπηρέτησης πελατών σας θα μπορούν να διαχειριστούν πολλές συνομιλίες στο chat σε πραγματικό χρόνο, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο και πόρους της εταιρείας. Αυτό σας επιτρέπει να επικεντρωθείτε στη βελτίωση και τη διαμόρφωση της στρατηγικής πωλήσεων και marketing.  

Πως μπορούν οι Startups και οι Μικρές Επιχειρήσεις να επωφεληθούν από τη χρήση live chat;

Every contact we have with a customer influences whether or not they’ll come back. We have to be great every time or we’ll lose them.

Kevin Stirtz – Author of More Loyal Customers

Μία επιχείρηση που βάζει σε προτεραιότητα τους πελάτες είναι μία επιχείρηση που αναγνωρίζει την αξία τους.

Το marketing σχέσεων αναγνωρίζει ότι η δημιουργία μίας μακράς επαφής με τους πελάτες είναι λιγότερο ακριβή και περισσότερο κερδοφόρα. Αλλά για εταιρείες που βρίσκονται το ξεκίνημα, ο πιο καίριος παράγοντας είναι να προσελκύσουν και να μετατρέψουν δυνητικούς πελάτες σε κανονικούς, αγοραστές. 

Benefits of Live Chat and How to Use It

Παρόλο που οι startups και οι μικρέ επιχειρήσεις συχνά ομαδοποιούνται, οι στόχοι τους δεν είναι ίδιοι.

Το Live chat μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε τρία διαφορετικά στάδια κατά το ταξίδι του πελάτη, ενισχύοντας τις ομάδες υποστήριξης των Startups και των μικρών επιχειρήσεων και εξυπηρετώντας του στόχους τους:

  • Υποστήριξη εξυπηρέτησης 
  • Πωλήσεις και αφοσίωση
  • Marketing και προώθηση

Σαν τμήμα ενός περίπλοκου λογισμικού help desk, το live chat αποδίδει σημαντικά πλεονεκτήματα μέσω των φιλικών προς τον χρήστη λειτουργιών του.

Κοινόχρηστο Inbox: Ο κύριος στόχος της υποστήριξης πελατών είναι η παροχή μίας ευχάριστης εμπειρίας πελάτη, σε κάθε συνδιαλλαγή μεταξύ του πελάτη και της επιχείρησης.

Live chat για ^startup και μικρές επιχειρήσεις^
Παράδειγμα κοινόχρηστου inbox (πατήστε για μεγέθυνση)

Το κοινόχρηστο inbox επιτρέπει στους εκπροσώπους να βλέπουν και να απαντούν σε συνομιλίες που λήφθηκαν σε οποιοδήποτε κανάλι. Το ενσωματωμένο CRM καταγράφει και αποθηκεύει όλα τα δεδομένα πελατών για λόγους βελτίωσης της οργάνωσης, και οι δυνατότητες του μπορούν να αυξηθούν περαιτέρω με την ενσωμάτωση επιπλέον λογισμικού CRM. 

Προληπτικές προσκλήσεις chat: Είτε χρησιμοποιούνται μόνες τους είτε σε συνδυασμό με άλλες λειτουργίες, μπορούν να προκαλέσουν αξιοσημείωτη απόδοση επένδυσης (ROI). Όταν ένας επισκέπτης βρεθεί στον ιστότοπό σας, μπορείτε να ορίσετε χρονικούς κανόνες για την εμφάνιση της πρόσκλησης, ή να την τοποθετήσετε σε μία συγκεκριμένη σελίδα. Είναι σαν να μπαίνετε σε ένα κατάστημα και να να σας καλωσορίζει ένας χαμογελαστός υπάλληλος, έτοιμος να βοηθήσει.

Μπορείτε να δημιουργήσετε πολλαπλές προσκλήσεις chat και να στοχεύσετε σε διαφορετικά είδη πελατών.

Γκαλερί πρόσκλησης σε συνομιλία
Παράδειγμα γκαλερί πρόσκλησης σε συνομιλία (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Αν διαχειρίζεστε μία πολυεθνική επιχείρηση, μπορείτε να προσαρμόσετε το widget να εμφανίζεται σε κάποια γλώσσα της προτίμησής σας. Ομοίως το κουμπί του chat, η εμφάνιση, το μήνυμα, και το στυλ της a προληπτικής πρόσκλησης chat είναι διαμορφώσιμα, και όλα τα πρότυπα που μπορείτε να βρείτε στην γκαλερί

Προβολή Πληκτρολόγησης σε Πραγματικό Χρόνο: Η προληπτική δράση από τους εκπροσώπους είναι κάτι που εκτιμούν οι πελάτες. Κατά τη συνεδρία του chat, οι εκπρόσωποι μπορούν να δουν τι πληκτρολογούν οι πελάτες στο παράθυρο της συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο και προετοιμάζουν την επίλυση του αιτήματος προτού ακόμα πατήσουν οι πελάτες το κουμπί της αποστολής.

Πληκτρολόγηση σε πραγματικό χρόνο

Κατανομή chat: Μπορείτε να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα των εκπροσώπων σας και να εξασφαλίσετε ότι συνομιλούν οι κατάλληλοι εκπρόσωποι με συγκεκριμένους πελάτες. Επιλέξτε τρεις προκαθορισμένους κανόνες δρομολόγησης – τυχαία ανάθεση, ειδοποίηση σε όλους, μέγιστη αξιοποίηση. Αν ο φόρτος εργασίας γίνεται πιεστικός, μπορείτε να θέσετε το μέγιστο όριο σειράς προτεραιότητας και να δώσετε μία ανάσα στους εκπροσώπους σας. 

Κατανομή συνομιλίας
Παράδειγμα κατανομής συνομιλίας (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Φόρμα προ συνομιλίας και εκτός σύνδεσης: Σαν startup ή μικρή επιχείρηση, ένας από τους βασικούς στόχους σας είναι να δημιουργήσετε τη λίστα επαφών των πελατών σας και να προσελκύσετε περισσότερες δυνητικούς πελάτες.

Μπορείτε να ενεργοποιήσετε the την φόρμα προ συνομιλίας στις ρυθμίσεις ώστε να ζητά αυτόματα τις πληροφορίες επαφής από τον πελάτη στην αρχή κάθε συνομιλίας μέσω του chat.

Η φόρμα εκτός σύνδεσης εξασφαλίζει ότι οι πελάτες θα έρθουν σε επαφή με την ομάδα εξυπηρέτησής σας, ακόμα και εκτός ωρών λειτουργίας, διατηρώντας την υποστήριξη ενεργή 24/7.

Ερωτηματολόγιο μετά το chat: Η γνώμη και η ανατροφοδότηση από τους επισκέπτες είναι ζωτικής σημασίας για τις startup και τις μικρές επιχειρήσεις καθώς βοηθούν στην αξιολόγηση της τακτικής και της στρατηγικής σας. Επιτρέψτε στους αγοραστές σας να μοιράζονται τη γνώμη τους για τη συνομιλία μέσω του chat, για την αξιολόγηση ενός προϊόντος, ή για την αποτελεσματικότητα του εκπροσώπους.

Κατάταξη εκπροσώπων
Παράδειγμα κατάταξης εκπροσώπων (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Οι Θετικές αξιολογήσεις πελατών μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιηθούν σαν απόδειξη και να αναρτηθούν στον ιστότοπο ως συστάσεις. Εναλλακτικά, τα δεδομένα που έχουν συγκεντρωθεί μπορούν να χρησιμοποιηθούν για δημιουργία περιεχομένου, στην ενότητα Συχνών Ερωτήσεων, ή σε ένα blog. Μπορούν επίσης να αποκαλύψουν προβλήματα στην πλοήγηση του ιστοτόπου που δεν έχουν εντοπιστεί βοηθώντας στην βελτιστοποίηση τους ιστοτόπου σας. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αυτό το χαρακτηριστικό για να αναπτύξετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας.

Αν κάποιος πελάτης το αιτηθεί, μπορείτε να στείλετε ένα αντίγραφο συνομιλίας για λόγους μέγιστης διαφάνειας.

Επισκόπησητου chat: Η επισκόπηση του chat σας επιτρέπει να παρατηρείτε και να συλλέγετε πληροφορίες σχετικά με την τοποθεσία του επισκέπτη, το URL, ή τον χρόνο που δαπάνησε στον ιστότοπο ώστε να τις χρησιμοποιήσετε για την περαιτέρω ανάπτυξη της στρατηγικής marketing σας. 

Επισκόπηση παρακολούθησης συνομιλίας ιστοτόπου
Παράδειγμα επισκόπησης συνομιλιών (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Ενσωματωμένη παρακολούθηση chat: Αν επιθυμείτε να δείτε τις αποδείξεις των προσπαθειών σας για την απόκτηση νέων πελατών, παρακολουθήστε τη μετατροπή από το live chat με Google Analytics. 

 Ενσωματωμένη παρακολούθηση συνομιλίας
Παράδειγμα ενσωματωμένης παρακολούθησης chat (πατήστε για μεγέθυνση)

Αν επιθυμείτε να μάθετε περισσότερα, μπορείτε να μεταβείτε στη σελίδα με τα χαρακτηριστικά του live chat ή να εξερευνήσετε την πύλη πελατών μας

Πως μπορούν οι χειριστές του live chat να διεξάγουν αποτελεσματικότερες συνομιλίες;

Οι εκπρόσωποι θα πρέπει να εστιάσουν στις διαχείριση διαφορετικών σημείων της συνομιλίας και να ακολουθούν τους κανόνες της διαδικτυακής εθιμοτυπίας.

  • Έναρξη chat
  • Αναμονή
  • Μεταφορά chat
  • Διαχείριση παραπόνων
  • Κλείσιμο chat

Η διαδικτυακή επικοινωνία επιτρέπει ευελιξία και δημιουργικότητα σε έναν βαθμό. Είναι εξαιρετικά προφανές όταν αναφερόμαστε σε τυποποιημένα μηνύματα και προκαθορισμένες απαντήσεις.

Αυτά τα μικρά κείμενα αποτελούν τμήματα ενός μεγαλύτερου σεναρίου, αλλά μπορούν να τροποποιηθούν για κάθε περίπτωση και συζήτηση. Ελαττώνει την ανάγκη χειροκίνητης πληκτρολόγησης κάθε απάντησης, ειδικά σε συχνές ερωτήσεις. 

Τυποποιημένα μηνύματα
Παράδειγμα τυποποιημένου μηνύματος (πατήστε για μεγέθυνση)

Οι εκπρόσωποι μπορούν να δημιουργήσουν διάφορες απαντήσεις που μπορούν να αποθηκευτούν, να κοινοποιηθούν και να χρησιμοποιηθούν σαν πρότυπα από όλα τα τμήματα. Συνεπώς, με όποιο τμήμα η μέλος κάποιας ομάδας και να συνομιλήσει ο πελάτης, ο κατάλληλος τόνος και γλώσσα θα είναι ομοιόμορφα σε ολόκληρο το πεδίο δραστηριότητας. 

Μπορεί το live chat να χρησιμοποιηθεί και για λόγους εσωτερικής διαχείρισης;

Ένας μη συμβατικός τρόπος χρήσης του live chat είναι για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Το λογισμικό του chat χρησιμοποιείτε κυρίως για την εξωτερική επικοινωνία με πελάτες, αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν εργαλείο εσωτερικής επικοινωνίας με τους υπαλλήλους. 

Η αναζήτηση νέων υπαλλήλων μπορεί να είναι δύσκολη. Αλλά αυτό είναι αμφίδρομο. Οι υποψήφιοι θα έχουν κάποιες ερωτήσεις που δεν απαντά η απλή περιγραφή της θέσης εργασίας. Οι ιδιοκτήτες μίας επιχείρησης και οι ομάδες προσλήψεων μπορούν να χρησιμοποιήσουν το live chat για να διευκολύνουν τη διαδικασία ένταξης. 

Το live chat είναι εξαιρετικό εργαλείο για την επικοινωνία και διάδραση μεταξύ τμημάτων. Συνεπώς, μπορεί να είναι οργανικής σημασίας για την εκπαίδευση του προσωπικού. Κάθε τμήμα μπορεί να έχει μία ή περισσότερες ομάδες εσωτερικού chat για να παρέχει γρήγορη υποστήριξη σε άτομα ή ομάδες. 

Εσωτερικό chat
Παράδειγμα εσωτερικού chat (πατήστε για μεγέθυνση)

Πώς να ενσωματώσετε το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας;

Μόλις εγγραφείτε και αποκτήσετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας, η ενσωμάτωση του widget του live chat στον ιστότοπό σας γίνεται αντιγράφοντας και επικολλώντας απλώς ένα σύντομο κώδικα HTML—δεν απαιτείται η λήψη επιπλέον λογισμικού. Αν επιθυμείτε να ενσωματώσετε λογισμικό τρίτου μέρους ή κάποια εφαρμογή, υποστηρίζεται πλήρως.  

Είναι το live chat ασφαλής λύση;

Η λήψη πολυάριθμων αιτημάτων από διαφορετικές πλατφόρμες μπορεί να δημιουργήσει εύλογη ανησυχία σχετικά με την ασφάλεια. Οποιοσδήποτε επιθυμεί να αποκτήσει μία ισχυρή διαδικτυακή παρουσία πρέπει να πάρει τα απαραίτητα μέτρα για να προστατευτεί ο ίδιος αλλά και οι πελάτες του.

Για αυτόν τον λόγο, μπορείτε να ανατρέξετε στη σελίδα με τα χαρακτηριστικά ασφαλείας features ή να μάθετε περισσότερα διαβάζοντας την Πολιτική Απορρήτου του LiveAgent

Δεν είστε ακόμα σίγουροι αν το live chat είναι το κατάλληλο εργαλείο για την εταιρεία σας;

Ξεκινήστε μία δωρεάν δοκιμή 14 ημερών, χωρίς να απαιτείται πιστωτική κάρτα, και ακολουθήστε 35.000 επιχειρήσεις που ήδη χρησιμοποιούν το LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Αν επιθυμείτε να δείτε όλα τα προσιτά πακέτα μας που προσφέρουν πρόσθετα χαρακτηριστικά, μεταβείτε στη σελίδα τιμών

Γνωσιακή βάση

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, μεταβείτε στη γνωσιακή βάση μας για περισσότερες πληροφορίες.

Business Solution for Startups and SMBs

Learn how multi-channel help desk software benefits Startups and SMBs.

Try LiveAgent

FAQ

What is live chat software?

Live chat is a digital communication channel activated by clicking on a small chat widget embedded strategically on the website. The design of the button is based on the user's or company's preferences.

What advantages does live chat have over the phone or email?

Live chat provides customers convenient access to support agents without the need to leave the website. Companies can use a free chat tool with limited features even on a small budget but still deliver instant online support.

How can Startups and SMbs benefit from using live chat?

Utilizing live chat and its features during the three distinct stages of the customers' journey can empower both Startups and SMBs to grow their business, modify their strategies and reach their individual goals.

How can live chat operatives conduct chat sessions?

Agents should focus on handling different conversation points and following online etiquette rules while keeping their professionalism and human touch.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo