Live chat για startup και μικρές επιχειρήσεις

Εντυπωσιάστε τους πελάτες σας και αυξήστε την ικανοποίησή τους.
  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης   
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Κινούμενα Σχέδια Επικεφαλίδας
Λογισμικό Κέντρου Εξυπηρέτησης

Οι προσδοκίες μίας επιχείρησης οποιουδήποτε μεγέθους είναι να ανταποκρίνεται άμεσα στις απαιτήσεις του πελάτη, σε κάποιες περιπτώσεις ακόμα και προτού προκύψει το αίτημα του πελάτη.

Ο μεγάλος χρόνος αναμονής, είτε σε μία ουρά σε ένα κλασικό κατάστημα είτε για παράδοση πακέτου και στη συνέχεια η έλλειψη άμεσης υποστήριξης, είναι ένα συχνό πρόβλημα για πολλούς πελάτες και αιτία παραπόνων.

Σαν startup ή μικρή επιχείρηση, το επιχειρηματικό σας πλάνο πιθανώς επικεντρώνεται στην παράδοση της καλύτερης εμπειρίας πελάτη και στην απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στον κλάδο σας.

Η σημασία της παροχής εξαιρετικής online εξυπηρέτησης πελατών δεν αποτελεί πλέον παρακλάδι του ενδιαφέροντος μιας εταιρείας, αλλά πρωταρχικό κίνητρο για επιτυχία.

Το κλειδί για την επίτευξη υψηλής βαθμολογίας ικανοποίησης πελατών είναι η αποτελεσματική επικοινωνία, για την οποία το live chat αποτελεί ιδεώδη ψηφιακή λύση. 

Αλλά το λογισμικό live chat μπορεί να είναι παραπάνω από ένα απλό εργαλείο συνομιλίας.

Ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα;

Ας εμβαθύνουμε

Τι είναι το λογισμικό live chat;

Για εταιρείες κάθε μεγέθους, ένας ιστότοπος είναι η διαδικτυακή εκπροσώπηση της επωνυμίας. Άλλωστε, εκεί θα οδηγηθούν οι περισσότεροι πελάτες όταν συναντήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τις εταιρείας—για αυτόν τον λόγο, η απόκτηση ενός βολικού εργαλείου που μπορούν να χρησιμοποιούν οι καταναλωτές ενώ περιηγούνται είναι ένα σημαντικό απόκτημα. 

Η ζωντανή συνομιλία αλλάζει την επικοινωνία από μια κουραστική διαδικασία λήψης κλήσης ή σύνταξης email σε μια πλατφόρμα ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων. Ως εκ τούτου, απαιτείται η ελάχιστη προσπάθεια των πελατών για να λάβουν τις απαντήσεις στις ερωτήσεις τους με ένα μόνο πάτημα ενός κουμπιού.

Το πώς και πού εμφανίζεται το μικρό κουμπί συνομιλίας στον ιστότοπο βασίζεται στις προτιμήσεις του χρήστη. Γενικά, είναι ενσωματωμένο στις σελίδες που δημιουργούν τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα. Μια σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς είναι μια εξαιρετική επιλογή, καθώς εκεί εμφανίζεται συχνά το ποσοστό εγκατάλειψης.

Οι επιλογές σχεδίασης για το κουμπί είναι εκτενείς – από την κινούμενη εικόνα μέχρι τον τύπο και το στυλ. Όλα τα προσχεδιασμένα πρότυπα είναι διαθέσιμα για εξατομικευμένη προσαρμογή στη συλλογή. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε το στυλ που σας ταιριάζει, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα προσαρμοσμένο ανεβάζοντας μια εικόνα ή γράφοντας τον HTML κώδικα σας.

Ορισμένες εταιρείες εγκαταλείπουν το ανθρώπινο στοιχείο των πλατφορμών επικοινωνίας τους για χάρη του αυτοματισμού. Και παρόλο που η ζωντανή συνομιλία υποστηρίζει αυτοματισμούς πολλών ειδών, να είστε σίγουροι ότι υπάρχει ένας πραγματικός αντιπρόσωπος σε αυτήν την άλλη γραμμή. Και αυτό δεν είναι που κάνει την όλη εμπειρία πιο προσωπική;

Σε αυτό το σημείο, αυτό που συμβαίνει στο μυαλό σας είναι πιθανώς κάτι σαν: “Ωραία όλα αυτά, αλλά γιατί το χρειάζομαι;”. 

Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε.

Τι πλεονεκτήματα έχει το live chat σε σχέση με το το τηλέφωνο ή το email;

Η άνεση και η ευκολία χρήσης είναι δύο χαρακτηριστικά που ανταποκρίνονται στην ιδέα που έχουν οι πελάτες για μία αξιόπιστη εταιρεία.

Δεν είναι πολλοί οι πελάτες που θα συνέχιζαν να ενδιαφέρονται για την αγορά ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας αν η ανεπαρκής εξυπηρέτηση πελατών διατάρασσε την εμπειρία της αγοράς τους. Για να μην αναφέρουμε την πιθανότητα μίας αρνητικής αξιολόγησης που μπορεί να βλάψει την φήμη της εταιρείας.  

Η υποστήριξη τηλεφώνου και email δεν είναι απαρχαιωμένα κανάλια επικοινωνίας. Ακριβώς το αντίθετο. Ωστόσο, οι αριθμοί δείχνουν ότι το 79% των πελατών προτιμούν να συνομιλούν με αντιπροσώπους λόγω της αμεσότητάς του σε σύγκριση με άλλα κανάλια.

Ο στρατηγικός προϋπολογιστικός σχεδιασμός είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιχείρηση, αλλά διπλασιάζεται για τις μικρές εταιρείες και τις νεοφυείς επιχειρήσεις. Η ενσωμάτωση ζωντανής συνομιλίας στην εξυπηρέτηση πελατών αντιπροσωπεύει μία από τις καλύτερες ROI, καθώς είναι σημαντικά φθηνότερη και έχει ως αποτέλεσμα λιγότερα έξοδα.

Ακόμη και με μικρό προϋπολογισμό, μπορείτε να αποκτήσετε ένα περιορισμένο αλλά πολύ αποτελεσματικό δωρεάν εργαλείο συνομιλίας. Οι χειριστές εξυπηρέτησης πελατών σας θα μπορούν να συντονίζουν πολλαπλές συνομιλίες σε πραγματικό χρόνο, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο και πόρους για την εταιρεία. Αυτό σας επιτρέπει να αλλάξετε την εστίασή σας στη βελτιστοποίηση και τη δημιουργία μιας βιώσιμης στρατηγικής πωλήσεων και μάρκετινγκ.

Πως μπορούν οι Startups και οι Μικρές Επιχειρήσεις να επωφεληθούν από τη χρήση live chat;

Every contact we have with a customer influences whether or not they’ll come back. We have to be great every time or we’ll lose them.ú>

Kevin Stirtz – Author of More Loyal Customers

Μία επιχείρηση που βάζει σε προτεραιότητα τους πελάτες είναι μία επιχείρηση που αναγνωρίζει την αξία τους.

Το μάρκετινγκ σχέσεων αναγνωρίζει ότι η δημιουργία μιας μακροχρόνιας σύνδεσης με τους πελάτες είναι λιγότερο δαπανηρή και αποφέρει περισσότερα έσοδα. Αλλά για τις εταιρείες που μόλις ξεκινούν, ο πιο κρίσιμος παράγοντας είναι να προσελκύσουν και να μετατρέψουν δυνητικούς πελάτες και υποψήφιους πελάτες σε τακτικούς πελάτες που πληρώνουν.

Παρόλο που οι startups και οι μικρέ επιχειρήσεις συχνά ομαδοποιούνται, οι στόχοι τους δεν είναι ίδιοι.

Η ζωντανή συνομιλία μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε τρία διαφορετικά στάδια της εμπειρίας των πελατών, που ενδυναμώνει τις ομάδες υποστήριξης τόσο των νεοφυών επιχειρήσεων όσο και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και εξυπηρετεί τους συγκεκριμένους στόχους τους:

  • Υποστήριξη εξυπηρέτησης 
  • Πωλήσεις και αφοσίωση
  • Marketing και προώθηση

Ως μέρος ενός σύνθετου λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης, η ζωντανή συνομιλία προσφέρει σημαντικά οφέλη μέσω των φιλικών προς τον χρήστη χαρακτηριστικών του.

Συγκεντρωτικά Εισερχόμενα: Ο πρωταρχικός στόχος της υποστήριξης εξυπηρέτησης πελατών είναι να παρέχει μια θετική εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών, με κάθε αλληλεπίδραση μεταξύ του πελάτη και της εταιρείας.

Live chat για startup και μικρές επιχειρήσεις
Παράδειγμα κοινόχρηστου inbox (πατήστε για μεγέθυνση)

Η δυνατότητα συγκεντρωτικών εισερχομένων επιτρέπει στους αντιπροσώπους να προβάλλουν και να απαντούν σε συνομιλίες που λαμβάνονται από οποιοδήποτε κανάλι. Το ενσωματωμένο CRM καταγράφει και αποθηκεύει όλα τα δεδομένα πελατών για βελτιωμένη οργάνωση και οι ικανότητές του μπορούν να αυξηθούν περαιτέρω με την ενσωμάτωση με πρόσθετο λογισμικό CRM.

Προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας: Είτε χρησιμοποιούνται από μόνες τους είτε σε συνδυασμό με άλλες λειτουργίες, μπορούν να δημιουργήσουν ένα αξιοσημείωτο ROI. Όταν ένας επισκέπτης μπαίνει στον ιστότοπό σας, μπορείτε να ρυθμίσετε ένα κανόνα χρόνου για την πρόσκληση στο αναδυόμενο παράθυρο ή τοποθετήστε την σε μια συγκεκριμένη σελίδα. Είναι σαν να μπαίνεις σε ένα κατάστημα και να σε καλωσορίζει ένας χαμογελαστός υπάλληλος, έτοιμος να βοηθήσει.

Μπορείτε να δημιουργήσετε πολλαπλές προσκλήσεις chat και να στοχεύσετε σε διαφορετικά είδη πελατών.

Γκαλερί πρόσκλησης σε συνομιλία
Παράδειγμα γκαλερί πρόσκλησης σε συνομιλία (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Εάν διαχειρίζεστε μια πολυεθνική επιχείρηση, μπορείτε να προσαρμόσετε το widget ώστε να εμφανίζεται στη γλώσσα που προτιμάτε. Όπως και στο κουμπί συνομιλίας, ο σχεδιασμός, το μήνυμα και το στυλ μιας προληπτικής πρόσκλησης συνομιλίας είναι προσαρμόσιμα και όλα τα πρότυπα βρίσκονται στη συλλογή.

Προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο: Η προληπτική δράση από την πλευρά των αντιπροσώπων είναι αυτό που εκτιμούν οι πελάτες. Κατά τη διάρκεια της περιόδου σύνδεσης συνομιλίας, οι αντιπρόσωποι μπορούν να δουν τι πληκτρολογούν οι πελάτες στο παράθυρο συνομιλίας τους σε πραγματικό χρόνο και να προετοιμαστούν να επιλύσουν οποιοδήποτε αίτημα προτού καν πατήσουν το κουμπί αποστολής.

Πληκτρολόγηση σε πραγματικό χρόνο

Διανομή συνομιλίας: Μπορείτε να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα των αντιπροσώπων σας και να διασφαλίσετε ότι οι κατάλληλοι αντιπρόσωποι συνομιλούν με τους επιλεγμένους πελάτες. Επιλέξτε τρεις προκαθορισμένες επιλογές διαδρομής – τυχαία ανάθεση, κλήση σε όλους, μέγιστη χρήση. Εάν ο φόρτος εργασίας γίνει υπερβολικά μεγάλος, μπορείτε να ρυθμίσετε το μέγιστο όριο ουράς αναμονής και να δώσετε στους αντιπροσώπους σας λίγο χρόνο.

Κατανομή συνομιλίας
Παράδειγμα κατανομής συνομιλίας (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Φόρμα πριν από τη συνομιλία και εκτός σύνδεσης: Ως νεοφυής ή μικρή επιχείρηση, ένας από τους κύριους στόχους σας είναι να δημιουργήσετε τη λίστα επαφών με τους πελάτες σας και να δημιουργήσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες.

Μπορείτε να ενεργοποιήσετε the την φόρμα προ συνομιλίας στις ρυθμίσεις ώστε να ζητά αυτόματα τις πληροφορίες επαφής από τον πελάτη στην αρχή κάθε συνομιλίας μέσω του chat.

Η φόρμα εκτός σύνδεσης εξασφαλίζει ότι οι πελάτες θα έρθουν σε επαφή με την ομάδα εξυπηρέτησής σας, ακόμα και εκτός ωρών λειτουργίας, διατηρώντας την υποστήριξη ενεργή 24/7.

Έρευνα μετά τη συνομιλία: Οι απόψεις και τα σχόλια των επισκεπτών είναι απαραίτητα για τις νεοφυείς επιχειρήσεις και τις μικρές επιχειρήσεις, καθώς βοηθά στην οικοδόμηση της επωνυμίας και παρέχει την ευκαιρία να προβληματιστούν σχετικά με τις τακτικές και τη στρατηγική. Επιτρέψτε στους αγοραστές σας να παρέχουν σχόλια σχετικά με μια περίοδο συνομιλίας, κριτική προϊόντος ή την αποτελεσματικότητα του αντιπροσώπου.

Κατάταξη εκπροσώπων
Παράδειγμα κατάταξης εκπροσώπων (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Οι Θετικές αξιολογήσεις πελατών μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιηθούν σαν απόδειξη και να αναρτηθούν στον ιστότοπο ως συστάσεις. Εναλλακτικά, τα δεδομένα που έχουν συγκεντρωθεί μπορούν να χρησιμοποιηθούν για δημιουργία περιεχομένου, στην ενότητα Συχνών Ερωτήσεων, ή σε ένα blog. Μπορούν επίσης να αποκαλύψουν προβλήματα στην πλοήγηση του ιστοτόπου που δεν έχουν εντοπιστεί βοηθώντας στην βελτιστοποίηση τους ιστοτόπου σας. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αυτό το χαρακτηριστικό για να αναπτύξετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας.

Αν κάποιος πελάτης το αιτηθεί, μπορείτε να στείλετε ένα αντίγραφο συνομιλίας για λόγους μέγιστης διαφάνειας.

Επισκόπηση συνομιλίας : Η επισκόπηση συνομιλίας σάς επιτρέπει να παρατηρείτε και συλλέγετε τις πληροφορίες σχετικά με την τοποθεσία του επισκέπτη, τη διεύθυνση URL ή τον χρόνο που αφιερώνεται στην περιήγηση στον ιστότοπο για περαιτέρω χρήση σε μια στρατηγική μάρκετινγκ.

Επισκόπηση παρακολούθησης συνομιλίας ιστοτόπου
Παράδειγμα επισκόπησης συνομιλιών (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Ενσωματωμένη παρακολούθηση συνομιλίας: Αν θέλετε να δείτε αποδείξεις των προσπαθειών σας για απόκτηση νέων πελατών, παρακολουθήστε τις μετατροπές από τη ζωντανή συνομιλία στο Google Analytics.

 Ενσωματωμένη παρακολούθηση συνομιλίας
Παράδειγμα ενσωματωμένης παρακολούθησης chat (πατήστε για μεγέθυνση)

Αν επιθυμείτε να μάθετε περισσότερα, μπορείτε να μεταβείτε στη σελίδα με τα χαρακτηριστικά του live chat ή να εξερευνήσετε την πύλη πελατών μας.

Πως μπορούν οι χειριστές του live chat να διεξάγουν αποτελεσματικότερες συνομιλίες;

Οι αντιπρόσωποι θα πρέπει να εστιάζουν στον τρόπο χειρισμού διαφορετικών σημείων συνομιλίας και να ακολουθούν τους κανόνες της online εθιμοτυπίας.

  • Έναρξη chat
  • Αναμονή
  • Μεταφορά chat
  • Διαχείριση παραπόνων
  • Κλείσιμο chat

Η online επικοινωνία επιτρέπει την ευελιξία και τη δημιουργικότητα ως ένα βαθμό. Είναι ιδιαίτερα εμφανές όταν πρόκειται για τυποποιημένες απαντήσεις και προκαθορισμένες απαντήσεις.

Αυτά τα μικρά κείμενα αποτελούν τμήματα ενός μεγαλύτερου σεναρίου, αλλά μπορούν να τροποποιηθούν για κάθε περίπτωση και συζήτηση. Ελαττώνει την ανάγκη χειροκίνητης πληκτρολόγησης κάθε απάντησης, ειδικά σε συχνές ερωτήσεις. 

Τυποποιημένα μηνύματα
Παράδειγμα τυποποιημένου μηνύματος (πατήστε για μεγέθυνση)

Οι αντιπρόσωποι μπορούν να αναπτύξουν πολλές απαντήσεις που μπορούν να αποθηκευτούν, να κοινοποιηθούν και να χρησιμοποιηθούν ως πρότυπα σε όλα τα τμήματα. Επομένως, ανεξάρτητα από το τμήμα ή το μέλος της ομάδας με το οποίο θα συνομιλήσει ο πελάτης, ο σωστός τόνος και η σωστή γλώσσα θα είναι συνεπείς σε όλους τους τομείς.

Μπορεί το live chat να χρησιμοποιηθεί και για λόγους εσωτερικής διαχείρισης;

Ένας μη συμβατικός τρόπος χρήσης του live chat είναι για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Το λογισμικό του chat χρησιμοποιείτε κυρίως για την εξωτερική επικοινωνία με πελάτες, αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν εργαλείο εσωτερικής επικοινωνίας με τους υπαλλήλους. 

Η αναζήτηση νέων υπαλλήλων μπορεί να είναι δύσκολη. Αλλά αυτό είναι αμφίδρομο. Οι υποψήφιοι θα έχουν κάποιες ερωτήσεις που δεν απαντά η απλή περιγραφή της θέσης εργασίας. Οι ιδιοκτήτες μίας επιχείρησης και οι ομάδες προσλήψεων μπορούν να χρησιμοποιήσουν το live chat για να διευκολύνουν τη διαδικασία ένταξης. 

Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για χρήση στη διατμηματική επικοινωνία και αφοσίωση. Ως εκ τούτου, μπορεί να συμβάλει καθοριστικά στην εκπαίδευση του προσωπικού. Κάθε τμήμα μπορεί να έχει μία ή περισσότερες ομάδες εσωτερικής συνομιλίας για να παρέχει γρήγορη υποστήριξη σε άτομα ή ομάδες.

Εσωτερικό chat
Παράδειγμα εσωτερικού chat (πατήστε για μεγέθυνση)

Πώς να ενσωματώσετε το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας;

Όταν εγγράφεστε και λαμβάνετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας, η ενσωμάτωση ενός widget ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας γίνεται με απλή αντιγραφή και επικόλληση ενός σύντομου κώδικα HTML—δεν χρειάζεται να κάνετε λήψη πρόσθετου λογισμικού. Εάν θέλετε να κάνετε ενσωμάτωση με λογισμικό τρίτου μέρους ή μια εφαρμογή, υποστηρίζεται πλήρως.

Είναι το live chat ασφαλής λύση;

Η λήψη πολυάριθμων αιτημάτων από διαφορετικές πλατφόρμες μπορεί να δημιουργήσει εύλογη ανησυχία σχετικά με την ασφάλεια. Οποιοσδήποτε επιθυμεί να αποκτήσει μία ισχυρή διαδικτυακή παρουσία πρέπει να πάρει τα απαραίτητα μέτρα για να προστατευτεί ο ίδιος αλλά και οι πελάτες του.

Για αυτόν τον λόγο, μπορείτε να ελέγξετε τη σελίδα λειτουργιών ασφαλείας ή να μάθετε περισσότερα διαβάζοντας την Πολιτική Απορρήτου Ασφαλείας του LiveAgent.

Δεν είστε ακόμα σίγουροι αν το live chat είναι το κατάλληλο εργαλείο για την εταιρεία σας;

Ξεκινήστε μία δωρεάν δοκιμή 14 ημερών, χωρίς να απαιτείται πιστωτική κάρτα, και ακολουθήστε 35.000 επιχειρήσεις που ήδη χρησιμοποιούν το LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Αν επιθυμείτε να δείτε όλα τα προσιτά πακέτα μας που προσφέρουν πρόσθετα χαρακτηριστικά, μεταβείτε στη σελίδα τιμών.

Γνωσιακή βάση

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, μεταβείτε στη γνωσιακή βάση μας για περισσότερες πληροφορίες.

Business Solution for Startups and SMBs

Learn how multi-channel help desk software benefits Startups and SMBs.

FAQ

What is live chat software?

Live chat is a digital communication channel activated by clicking on a small chat widget embedded strategically on the website. The design of the button is based on the user's or company's preferences.

What advantages does live chat have over the phone or email?

Live chat provides customers convenient access to support agents without the need to leave the website. Companies can use a free chat tool with limited features even on a small budget but still deliver instant online support.

How can Startups and SMbs benefit from using live chat?

Utilizing live chat and its features during the three distinct stages of the customers' journey can empower both Startups and SMBs to grow their business, modify their strategies and reach their individual goals.

How can live chat operatives conduct chat sessions?

Agents should focus on handling different conversation points and following online etiquette rules while keeping their professionalism and human touch.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • christine_preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • user testimonials logo

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • user testimonials logo

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • user testimonials logo

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • user testimonials logo

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Timothy_G._Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • user testimonials logo

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • user testimonials logo

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • user testimonials logo

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo