Επένδυση σε λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου

Κάθε επιχείρηση θα πρέπει να προσπαθεί να δημιουργήσει μια εξαιρετική εμπειρία τηλεφωνικού κέντρου. Όσο πιο θετική είναι η εμπειρία του πελάτη, τόσο πιο πιθανό είναι ο πελάτης να παραμείνει αφοσιωμένος και πιστός. Οι αφοσιωμένοι καταναλωτές αγοράζουν 90% πιο συχνά, ξοδεύουν 60% περισσότερα ανά συναλλαγή και είναι πέντε φορές πιο πιθανό να δηλώσουν ότι η εταιρεία στην οποία είναι πιστοί είναι η μόνη από την οποία θα αγόραζαν στο μέλλον. Επιπλέον, οι πελάτες με καλή εμπειρία πελάτη ξοδεύουν 140% περισσότερα από εκείνους που έχουν κακή εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών. Σύμφωνα με την Temkin Group, οι υποστηρικτές έχουν 4,2 φορές πιο πιθανό να αγοράσουν ξανά, 5,6 φορές φορές πιο πιθανό να συγχωρήσουν μια εταιρεία μετά από ένα λάθος και 7,2 φορές φορές πιο πιθανό να δοκιμάσουν μια νέα προσφορά σε σύγκριση με τους επικριτές. Οι αφοσιωμένοι πελάτες είναι επίσης πιο πιθανό να γίνουν υποστηρικτές και να εισαγάγουν νέους πελάτες στην επιχείρησή σας. Είναι επίσης πιο επιεικείς όταν πρόκειται για κακές εμπειρίες πελατών.
Όπως μπορείτε να δείτε, οι αφοσιωμένοι πελάτες είναι πολύτιμοι. Επομένως, είναι προς το συμφέρον σας να δημιουργήσετε θετικές εμπειρίες για αυτούς και να τους κρατήσετε πιστούς στην εταιρεία σας. Θυμηθείτε, μια απλή αύξηση 5% στη διατήρηση πελατών μπορεί να αυξήσει τα κέρδη έως και 95% μακροπρόθεσμα.
#ΔιατήρησηΠελατών #Κέρδη

ένα 5%

αύξηση της διατήρησης πελατών μπορεί να αυξήσει τα κέρδη έως και 95% μακροπρόθεσμα.
HBS
Meditator graf woman
#ΣτατιστικάΠελατών
Οι αφοσιωμένοι καταναλωτές αγοράζουν

90%

πιο συχνά, ξοδεύουν 60% περισσότερα ανά συναλλαγή και είναι πέντε φορές πιο πιθανό να υποδείξουν ότι είναι η μόνη εταιρεία που θα αγόραζαν στο μέλλον.
Rosetta
#ΥποστήριξηΠελατών
Οι πελάτες που έχουν καλή εμπειρία πελατών ξοδεύουν

140%

περισσότερα από εκείνους που έχουν κακή εμπειρία.
Επιχειρηματική Αναφορά του Χάρβαρντ
#NPSPromoter
Οι υποστηρικτές είναι

4.2

φορές πιο πιθανό να αγοράσουν ξανά

5.6

φορές πιο πιθανό να συγχωρήσουν μια εταιρεία μετά από ένα λάθος

7.2

φορές πιο πιθανό να δοκιμάσουν μια νέα προσφορά σε σύγκριση με τους επικριτές
Temkin Group
Πίνακας Περιεχομένων

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo