call over internet-illustration

Επιστροφή επί της επένδυσης της εξαιρετικής εξυπηρέτησης

Οι ευχαριστημένοι πελάτες είναι αφοσιωμένοι και πιστοί. Πολλοί από αυτούς ενεργούν ως υποστηρικτές της εταιρείας, προωθώντας με χαρά τις επιχειρήσεις χωρίς χρηματική αποζημίωση ή κίνητρο. Τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών της Temkin Group δείχνουν ότι αφού απολαύσουν μια θετική εμπειρία με μια εταιρεία, το 77% των πελατών θα τη συνιστούσε σε έναν φίλο. Επιπλέον, το 72% των πελατών μοιράζονται τις θετικές τους εμπειρίες με έξι ή περισσότερα άτομα, γεγονός που δείχνει πόσο επιρροή μπορεί να έχει μια θετική εμπειρία πελάτη.

Αλλά αυτό δεν ήταν όλο. Οι συστάσεις από φίλους και οικογένεια είναι μία από τις πιο ισχυρές μορφές διαφήμισης. Σχεδόν το 83% των διαδικτυακών ερωτηθέντων σε 60 χώρες δηλώνουν ότι εμπιστεύονται τις συστάσεις από φίλους και συγγενείς και αγοράζουν από επιχειρήσεις που προτείνουν.

Όπως μπορείτε να δείτε, οι συμμετέχοντες υπάρχοντες πελάτες μπορούν να προσελκύσουν νέους πελάτες, να σας βοηθήσουν να ενισχύσετε την αφοσίωση στην επωνυμία και, τελικά, αποφέρουν περισσότερα έσοδα. Προς υποστήριξη αυτής της δήλωσης, η Rosetta δηλώνει ότι οι αφοσιωμένοι πελάτες ξοδεύουν 300% περισσότερα κατά τη διάρκεια ενός έτους από τους μη δεσμευμένους πελάτες. Επιπλέον, η αύξηση των ποσοστών διατήρησης πελατών κατά μόλις 5% μπορεί να αυξήσει την κερδοφορία μεταξύ 25% και 95%. Για λόγους σύγκρισης, μια αύξηση 2% στη διατήρηση πελατών επηρεάζει τα κέρδη με τον ίδιο τρόπο όπως η μείωση του κόστους κατά 10%.

Αλλά δεν αρκεί να προσελκύσετε τους πελάτες σας. Οι υπάλληλοί σας πρέπει επίσης να συμμετέχουν, ώστε να μπορούν να δημιουργήσουν αξέχαστες εμπειρίες και να αυξήσουν τις πωλήσεις. Αυξάνοντας τη δέσμευση των εργαζομένων κατά μόλις 10%, οι οργανισμοί μπορούν να αυξήσουν τα κέρδη κατά 2.400 $ ανά εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών ανά έτος.

Για να καταλάβετε περαιτέρω τη δύναμη της δέσμευσης και τις θετικές εμπειρίες, εξετάστε αυτό το παράδειγμα. μια εταιρεία με ετήσια έσοδα 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων μπορεί να αυξήσει τα έσοδα κατά 823 εκατομμύρια δολάρια σε 3 χρόνια με μέτρια αύξηση στην εμπειρία των πελατών. Ωστόσο, για να επωφεληθείτε από τα οφέλη της άριστης εξυπηρέτησης, πρέπει πρώτα να γίνετε κορυφαίοι σε επιδόσεις στο NPS ικανοποιώντας τα κριτήρια αναφοράς εξυπηρέτησης πελατών και αυξάνοντας το NPS σας στο 41% ​​ή παραπάνω.</p >

#ΘετικέςΕμπειρίες #ΜοιραστείτεΜίαΘετικήΕμπειρία

72%

των πελατών μοιράζονται μια θετική εμπειρία με 6 ή περισσότερα άτομα. Kolsky

Meditator graf man

#ΔαπάνεςΠελατών

Οι εταιρείες των ΗΠΑ χάνουν περισσότερα από

300%

κέρδη κατά τη διάρκεια ενός έτους.

Rosetta

300%

#ΔέσμευσηΕργαζομένων

Οι οργανισμοί μπορούν να αυξήσουν τα κέρδη κατά

$2.400

ανά εργαζόμενο ετησίως αυξάνοντας τη δέσμευση των εργαζομένων κατά μόλις 10%.

IES

$2.400

#ΕμπειρίαΠελάτη

Μια εταιρεία με ετήσια έσοδα 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων μπορεί να αυξήσει τα έσοδα κατά

$823

εκατομμύρια σε 3 χρόνια με μέτρια αύξηση του CX.

Temkin Group

$823

#ΔιατήρησηΠελατών #ΠερικοπήΔαπανών

ένα 2%

η αύξηση της διατήρησης πελατών επηρεάζει τα κέρδη με τον ίδιο τρόπο όπως η μείωση του κόστους κατά 10%.

Forbes

Meditator graf woman

#ΑύξησηΠοσοστώνΔιατήρησηςΠελατών

Η αύξηση των ποσοστών διατήρησης πελατών

5%

αυξάνει τα κέρδη κατά 25% έως 95%.

Harvard Business Review

5%

#ΘετικήΚριτική

Μετά από μια θετική εμπειρία με μια εταιρεία,

77%

οι πελάτες θα τη συνιστούσαν σε έναν φίλο.

Temkin Group

77%

#NPS

Οι εταιρείες με κορυφαίες επιδόσεις έχουν μέση βαθμολογία NPS

41%

Rosetta

#ΔιατήρησηΠελατών #Κέρδη

ένα 5%

αύξηση της διατήρησης πελατών μπορεί να παράγει 25% περισσότερα κέρδη.

Forbes

Meditator graf standing woman
Πίνακας Περιεχομένων

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo