Facebook

Με τα χρόνια, το Facebook έχει εξελιχθεί σε βασικό κανάλι εξυπηρέτησης πελατών. Το Facebook αναφέρει ότι πάνω από 20 δισεκατομμύρια μηνύματα αποστέλλονται μεταξύ ανθρώπων και επιχειρήσεων κάθε μήνα στο Facebook Messenger.
Σύμφωνα με έρευνα του κλάδου, το 59% των πελατών χρησιμοποιούν το Facebook για να επικοινωνήσουν με επιχειρήσεις και το 33% των πελατών έχουν έρθει σε επαφή με μια εταιρεία χρησιμοποιώντας το Facebook και παρόμοια κοινωνικά κανάλια.
Επειδή οι καταναλωτές επικοινωνούν ήδη με την οικογένεια και τους φίλους τους στο Facebook, είναι ένα ελκυστικό κανάλι για την εξυπηρέτηση πελατών. Επιπλέον, οι πελάτες πιστεύουν ότι οι επιχειρήσεις που προσφέρουν υποστήριξη στο Facebook είναι πιο ευυπόληπτες και αξιόπιστες, με σχεδόν 69% των καταναλωτών των ΗΠΑ να το δηλώνουν ότι τους κάνει να αισθάνονται πιο σίγουροι για την εταιρεία.
#Facebook

33%

των πελατών έχουν έρθει σε επαφή με μια εταιρεία που χρησιμοποιεί το Facebook και παρόμοια κανάλια κοινωνικής δικτύωσης.
Forrester
#Facebook

59%

των πελατών χρησιμοποιούν το Facebook για να επικοινωνήσουν με επιχειρήσεις.
Khoros
#Facebook

20δισεκατομμύρια

μηνύματα αποστέλλονται μεταξύ ανθρώπων και επιχειρήσεων κάθε μήνα στο Facebook Messenger.
Mixpanel
#Facebook

69%

των Αμερικανών χρηστών του Facebook που στέλνουν μηνύματα σε επιχειρήσεις λένε ότι τους κάνει να αισθάνονται πιο σίγουροι για την εταιρεία. HootSuite
Meditator graf man
Πίνακας Περιεχομένων

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo