Η ανάγκη για ^αυτοεξυπηρέτηση^

Η ανάγκη για αυτοεξυπηρέτηση

Οι γνωσιακές βάσεις και οι πύλες πελατών είναι πολύ περιζήτητες μορφές εξυπηρέτησης πελατών. Προσελκύουν μεταξύ 2 και 4 φορές περισσότερους επισκέπτες από τη ζωντανή συνομιλία, την τηλεφωνική υποστήριξη ή την υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Σύμφωνα με την έρευνά μας, το 66% των πελατών προσπαθούν να λύσουν τα προβλήματά τους μόνοι τους πριν επικοινωνήσουν με την υποστήριξη πελατών και το 67% αναφέρει την αυτοεξυπηρέτηση ως την προτιμώμενη μέθοδο υποστήριξης. Αντίθετα, μόνο το 1% των πελατών δοκιμάζει την αυτοεξυπηρέτηση αφού αναζητήσει βοήθεια αλλού. Ωστόσο, οι πελάτες δεν επιτυγχάνουν πάντα στην επίλυση των προβλημάτων τους, καθώς δεν προσφέρουν όλες οι επιχειρήσεις εργαλεία αυτοβοήθειας. Στην πραγματικότητα, περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές λένε ότι δεν μπορούν να επιλύσουν ένα πρόβλημα μόνοι τους επειδή υπάρχουν πολύ λίγες πληροφορίες στο διαδίκτυο. Παρόλα αυτά, περισσότερο από το 90% των πελατών αναμένουν από τις επιχειρήσεις να παρέχουν μια διαδικτυακή πύλη αυτοεξυπηρέτησης. Όταν δεν μπορούν να βρουν τις απαραίτητες πληροφορίες στο Διαδίκτυο, η δυσαρέσκειά τους εμφανίζεται με την απώλεια πελατών, με το 22% των πελατών να εγκαταλείπουν τα καλάθι αγορών τους όταν δεν μπορούν να βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται.
Από την άλλη πλευρά, οι προσβάσιμες πύλες υποστήριξης μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις. Σύμφωνα με τη Microsoft, το 79% των ανθρώπων ηλικίας 20-40 είναι πιο διατεθειμένοι να αγοράζουν από εταιρείες που διαθέτουν πύλη υποστήριξης πελατών που ανταποκρίνεται σε κινητά.
Οι πύλες πελατών αποτελούνται συνήθως από γνωσιακές βάσεις γεμάτες με πολύτιμο υλικό, όπως συχνές ερωτήσεις, αναλυτικούς οδηγούς, φόρουμ και πλαίσια σχολίων και προτάσεων. Οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις πύλες για να αναζητήσουν πληροφορίες, να αλληλεπιδράσουν με άλλους πελάτες, να υποβάλουν καρτέλες και να παρακολουθήσουν την κατάσταση των καρτελών. Ωστόσο, παρά τη ζήτηση για αυτοεξυπηρέτηση, μόνο το 10% περίπου των πελατών χρησιμοποιούν τις πύλες πελατών στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους. Επιπλέον, μόνο το 1% των καρτελών υποβάλλεται μέσω πυλών πελατών. Αντίθετα, οι περισσότεροι πελάτες χρησιμοποιούν πύλες πελατών για να βρουν πληροφορίες που μπορούν να τους βοηθήσουν να επιλύσουν τα ερωτήματά τους. Ως εκ τούτου, πάνω από το 90% της επισκεψιμότητας της γνωσιακής βάσης προέρχεται από άρθρα και παρόμοιους πόρους.
#ΠύλεςΑυτοεξυπηρέτησης #ΕξυπηρέτησηΠελατών

90%

των καταναλωτών αναμένουν μια διαδικτυακή πύλη για την εξυπηρέτηση πελατών.
Microsoft
Meditator graf man
#ΠύλεςΥποστήριξης

79%

των ανθρώπων ηλικίας 20-40 είναι πιο διατεθειμένοι να αγοράζουν από εταιρείες που διαθέτουν πύλη υποστήριξης πελατών που ανταποκρίνεται σε κινητά.
Microsoft
#ΟιΠελάτεςΠροτιμούν

67%

των ερωτηθέντων προτιμούν την αυτοεξυπηρέτηση από το να μιλήσουν με έναν αντιπρόσωπο της εταιρείας.
Zendesk
67%
#ΑναζήτησηΓιαΑυτοβοήθεια

66%

των πελατών προσπαθούν να λύσουν τα προβλήματά τους μόνοι τους πριν επικοινωνήσουν με την υποστήριξη πελατών.
Microsoft
66%
#ΕγκατάλειψηΚαλαθιούΑγορών

22%

των πελατών εγκατέλειψαν ένα καλάθι αγορών λόγω έλλειψης πληροφοριών. Tyche Softwares
Meditator graf woman
#ΓνωσιακήΒάση

90%

όλης της επισκεψιμότητας της πύλης πελατών προέρχεται από άρθρα γνωσιακής βάσης.
LiveAgent
90%
#ΕπισκεψιμότηταΠύληςΠελατών
Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν πύλες υποστήριξης αυτοεξυπηρέτησης

2-4 φορές

περισσότερο από υποστήριξη συνομιλίας, μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή τηλεφωνικής υποστήριξης, αλλά τρεις φορές λιγότερο από υποστήριξη μέσω email.
Microsoft
2-4 φορές
#ΠύλεςΠελατών

1%

των καρτελών υποβάλλονται μέσω της πύλης πελατών.
LiveAgent
#ΧρήσηΦόρουμ
Κατά προσέγγιση

10%

των πελατών χρησιμοποιεί την πύλη πελατών στο μέγιστο των δυνατοτήτων της.
LiveAgent
10%
#ΠολύΛίγεςΠληροφορίες
Περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές λένε ότι ο κύριος λόγος που δεν μπορούν να επιλύσουν ένα πρόβλημα μόνοι τους είναι επειδή υπάρχουν πολύ λίγες πληροφορίες στο διαδίκτυο.
Microsoft
Customer research illustration
#ΕναλλαγήΣεΑυτοβοήθεια
Ένα μικρό ποσοστό πελατών

1%

επιλέγουν την αυτοεξυπηρέτηση μετά από ανεπιτυχή επικοινωνία με την υποστήριξη μέσω άλλων καναλιών.
LiveAgent
1%
Πίνακας Περιεχομένων

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo