Twi team members having discussion

Η τρέχουσα κατάσταση του κλάδου

Τα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών και οι ομάδες επιτυχίας πελατών ήταν σχεδόν ανύπαρκτα μέχρι πριν από λίγα χρόνια. Τώρα, αποτελούν αναπόσπαστα μέρη κάθε επιχείρησης, ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλες ή μικρές είναι. Δυστυχώς, λόγω αυτής της φαινομενικής ταχείας αλλαγής νοοτροπίας, πολλές εταιρείες δεν διαθέτουν τους πόρους για να παρέχουν εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών. Ορισμένες επιχειρήσεις αποτυγχάνουν να προσφέρουν ακόμη και το πιο βασικό επίπεδο υποστήριξης. Για παράδειγμα, η αναφορά αναφοράς εξυπηρέτησης πελατών της Parature υποδεικνύει ότι το 42% των αντιπροσώπων υποστήριξης δεν μπορούν να επιλύσουν ερωτήματα πελατών λόγω απαρχαιωμένων ή αποσυνδεδεμένων συστημάτων. Σε τελική ανάλυση, αυτό είναι απογοητευτικό τόσο για τους υπαλλήλους όσο και για τους πελάτες, προκαλώντας απώλεια και των δύο.
Το LinkedIn αναφέρει ότι οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών έχουν μέσο ποσοστό αντικατάστασης 29 τοις εκατό. Όσον αφορά την απώλεια πελατών, 1 στους 3 δυσαρεστημένους πελάτες δεν θα διστάσει να εγκαταλείψει τις εταιρείες που αγαπούν μετά από μία μόνο αρνητική εμπειρία.
Το υψηλό ποσοστό αντικατάστασης εργαζομένων υποβαθμίζει την ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών και αυξάνει τα γενικά έξοδα. Επιπλέον, οι εταιρείες χάνουν χρόνο και χρήμα, κυρίως εάν επενδύσουν στην εκπαίδευση αντιπροσώπων. Παρόλα αυτά, το μέλλον δεν είναι ζοφερό. Τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών δείχνουν ότι το σημείο αναφοράς βαθμολογίας ικανοποίησης πελατών (CSAT) ανέρχεται κατά μέσο όρο στο 86% σε όλους τους κλάδους παγκοσμίως. Επιπλέον, η μέση βαθμολογία προσπάθειας πελατών (CES) είναι 5,5, υποδεικνύοντας ότι κατά μέσο όρο, οι πελάτες δεν χρειάζεται να καταβάλλουν υπερβολική προσπάθεια για να έρθουν σε επαφή με επιχειρήσεις. Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, ο παγκόσμιος μέσος όρος καθαρού σκορ προωθητή (NPS) είναι +32. Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι περισσότερες επιχειρήσεις υπερβαίνουν τις προσδοκίες των πελατών. Ως αποτέλεσμα, οι πελάτες δεν διστάζουν να προτείνουν τις εταιρείες με τις οποίες είναι ικανοποιημένοι στην οικογένεια, τους φίλους και τους συναδέλφους.
#ΣυστήματαΑντιπροσώπων

42%

των αντιπροσώπων δεν μπορούν να επιλύσουν ερωτήματα πελατών λόγω απαρχαιωμένων ή αποσυνδεδεμένων συστημάτων. Parature
Meditator graf man
#ΕπίλυσηΠρώτηςΕπαφής
Η μέση καθαρή επίλυση πρώτης επαφής (FCR) για κέντρα εξυπηρέτησης παγκοσμίως είναι περίπου

74%

MetricNet
#ΠαγκόσμιοCSAT
Ο μέσος παγκόσμιος δείκτης αναφοράς CSAT που περιλαμβάνει όλους τους κλάδους είναι

86%

Geckoboard
#ΠοσοστόΑντικατάστασηςΑντιπροσώπων
Το μέσο ετήσιο ποσοστό αντικατάστασης για έναν εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών (CSR) είναι

29%

LinkedIn
#CES #ΒαθμολογίαΠροσπάθειαςΠελατών
Η μέση βαθμολογία προσπάθειας πελάτη είναι

5.5CES

Nicereply
Meditator graf standing woman
#ΠαγκόσμιοNPS
Ο παγκόσμιος μέσος όρος καθαρού σκορ προωθητή (NPS) είναι

+32

Surveymonkey
#CPR
Το CPR της ομάδας υποστήριξης κυμαίνεται από 2,93$ έως 49,69$, με το μέσο κόστος της καρτέλας να είναι

$15,56

MetricNet
#ΚόστοςΑνάΛεπτό
Το μέσο κόστος ανά λεπτό για το χειρισμό μίας καρτέλας είναι

$1,60

MetricNet
#ΕναλλαγήΚαναλιών

49%

των καταναλωτών, κατά μέσο όρο, χρησιμοποιούν τρία έως πέντε διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας για να επικοινωνήσουν με την εξυπηρέτηση πελατών.
Microsoft
#ΠύληΠελατών
Λιγότερο από

10%

των εταιρειών χρησιμοποιούν πύλη πελατών.
LiveAgent
#ΚλιμάκωσηΕρωτήματος

25%

των συνομιλιών και το 20% των τηλεφωνικών κλήσεων κλιμακώνονται σε email και το 5% των email κλιμακώνονται σε τηλεφωνικές κλήσεις.
LiveAgent
Με βάση αυτά τα παγκόσμια στατιστικά στοιχεία, μπορούμε να δούμε ότι πολλές εταιρείες ανταποκρίνονται σε κάποιο βαθμό τις προσδοκίες των πελατών.
Ποιες είναι λοιπόν ακριβώς οι προσδοκίες των πελατών; Φυσικά, κάθε πελάτης έχει μοναδικές ανάγκες, αλλά προτιμά εμπεριστατωμένη, εξατομικευμένη, χωρίς προβλήματα και γρήγορη εξυπηρέτηση.
Εξατομικευμένη εξυπηρέτηση σημαίνει ότι οι πελάτες θέλουν ο εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών στη γραμμή να αναγνωρίζει το όνομά τους, ποιες αγορές έχουν κάνει στο παρελθόν και ποια ήταν η τελευταία τους ερώτηση. Στη συνέχεια, οι πελάτες θέλουν εξυπηρέτηση χωρίς προβλήματα. Η έννοια των αλληλεπιδράσεων εξυπηρέτησης πελατών χωρίς προβλήματα περιλαμβάνει την παροχή στους πελάτες πρόσβασης στην υποστήριξη μέσω πολλών καναλιών. Αυτά τα κανάλια περιλαμβάνουν μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τηλεφωνική υποστήριξη, εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων, email, ζωντανή συνομιλία και το πιο σημαντικό, πύλες αυτοεξυπηρέτησης. Σύμφωνα με το Harvard Business Review, το 81% όλων των πελατών προσπαθούν να λύσουν προβλήματα μόνοι τους πριν απευθυνθούν στην υποστήριξη πελατών. Ωστόσο, λιγότερο από το 10% των εταιρειών παρέχουν μια πύλη πελατών, αναγκάζοντας τους πελάτες να δημιουργήσουν καρτέλες υποστήριξης. Παρόλο που πολλές ομάδες πελατών έχουν τα κανάλια επικοινωνίας που προτιμούν, το 49% χρησιμοποιεί τρία έως πέντε διαφορετικά κανάλια για να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών. Επιπλέον, το 25% των συνομιλιών και το 20% των τηλεφωνικών κλήσεων κλιμακώνονται σε email, ενώ το 5% των email κλιμακώνονται σε τηλεφωνικές κλήσεις. Επομένως, είναι καλύτερο να καλύψετε όλες τις βάσεις και να εξυπηρετήσετε όλους. Εκτός από την εύκολα προσβάσιμη βοήθεια, οι πελάτες αναμένουν επίσης γρήγορες απαντήσεις στα ερωτήματά τους. Φυσικά, αυτές οι προσδοκίες διαφέρουν από κανάλι σε κανάλι και από κλάδο σε κλάδο. Για παράδειγμα, το 46% των πελατών αναμένει από τις εταιρείες να απαντήσουν σε 4 ώρες ή λιγότερο και το 12% αναμένει απάντηση εντός 15 λεπτών ή λιγότερο. Ωστόσο, σύμφωνα με το SuperOffice, ο ταχύτερος χρόνος απόκρισης εξυπηρέτησης πελατών είναι 1 λεπτό. Ο μέσος όρος είναι 10 λεπτά έως 12 ώρες και ο πιο αργός είναι 8 ημέρες, δείχνοντας τις σημαντικές διαφορές μεταξύ προσδοκιών και πραγματικότητας. Για να ανταποκριθούμε σε αυτές τις προσδοκίες σε όλα τα κανάλια, είναι απαραίτητο να έχουμε προσωπικό διαθέσιμο, ενημερωμένο και οπλισμένο με τα κατάλληλα εργαλεία. Είναι επίσης σημαντικό να θυμάστε ότι η υποστήριξη πελατών είναι ένας μαραθώνιος, όχι ένα σπριντ. Θα είναι πάντα μια πρόκληση να ανταποκριθείτε στις προσδοκίες των πελατών σας. Απλά δεν είναι δυνατό να τους ευχαριστήσετε όλους. Παρόλα αυτά, μπορείτε να βρείτε ευκαιρίες για βελτίωση ορίζοντας KPI εξυπηρέτησης πελατών και υπολογίζοντας μετρήσεις υποστήριξης πελατών. Έχοντας αυτό κατά νου, το καλύτερο εργαλείο για να προσθέσετε στο οπλοστάσιό σας είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης. Η ύπαρξη λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης θα διασφαλίσει ότι:
  • Βελτιώνετε την ανάλυση της πρώτης επαφής σας (Το μέσο καθαρό FCR για τα κέντρα εξυπηρέτησης παγκοσμίως είναι περίπου 74%).
  • Δεν θα χάνετε χρόνο για να συνδεθείτε και να αποσυνδεθείτε από πολλά συστήματα για να παρέχετε στους πελάτες σας την καλύτερη εξυπηρέτηση (το 80% των αντιπροσώπων ζωντανής συνομιλίας χρειάζονται πολλά συστήματα για να λάβουν τις πληροφορίες που χρειάζονται.)
  • Οι πελάτες σας δεν θα χρειαστεί να σας στείλουν πολλά μηνύματα για να επικοινωνήσουν μαζί σας (Οι πελάτες στέλνουν κατά μέσο όρο 1,15 μηνύματα στην υποστήριξη πελατών προτού λάβουν απάντηση.)
  • Οι πελάτες σας δεν θα χρειαστεί να σας ψάξουν σε πολλά κανάλια (40% των ανθρώπων ηλικίας 20-40 περιμένουν 60 λεπτά πριν επικοινωνήσουν με επιχειρήσεις σε άλλα κανάλια.)
  • Κανένα ερώτημα δεν χάνεται ή αγνοείται (το 50% των ερωτημάτων πελατών παραμένουν αναπάντητα.)
  • Θα μειώσετε το κόστος επίλυσης των καρτελών σας (το κόστος της ομάδας υποστήριξης ανά ανάλυση κυμαίνεται από 2,93$ έως 49,69$, με το μέσο κόστος καρτέλας να ανέρχεται σε 15,56 $ και το μέσο κόστος ανά λεπτό να ανέρχεται συνολικά σε 1,60 $.)
  • Θα παρέχετε υποστήριξη 24/7, ειδικά κατά τις ώρες αιχμής ζωντανής συνομιλίας και τηλεφωνικού κέντρου (11 π.μ.-3 μ.μ. για ζωντανή συνομιλία και 11 π.μ. για τηλεφωνικά κέντρα.)
Εάν δεν χρησιμοποιείτε τα σωστά εργαλεία, η ικανοποίηση των πελατών σας θα μειωθεί. Αυτό θα οδηγήσει σε χαμηλότερη δέσμευση πελατών και μείωση των πωλήσεων και των εσόδων.
#ΕπίλυσηΠροβλημάτων

81%

όλων των πελατών προσπαθούν να λύσουν τα προβλήματα μόνοι τους πριν απευθυνθούν στην υποστήριξη των αντιπροσώπων. Harvard Business Review
Meditator graf woman
#ΕξυπηρέτησηΠελατών
Ο ταχύτερος χρόνος απόκρισης στην εξυπηρέτηση πελατών είναι

1 λεπτό

ο μέσος όρος είναι 10 λεπτά έως 12 ώρες και ο πιο αργός είναι 8 ημέρες.
Super Office
#ΏρεςΑιχμής
Οι ώρες αιχμής της ζωντανής συνομιλίας είναι από

11π.μ.

-

3μ.μ.

Zendesk
#ΏρεςΑιχμής
Η πλειοψηφία των εισερχόμενων κλήσεων γίνεται μεταξύ

7π.μ.

-

7μ.μ.

τοπική ώρα, με αιχμή γύρω στις 11 π.μ.
Talk Desk
#ΧρόνοςΑπόκρισης

12%

των πελατών αναμένουν απάντηση εντός 15 λεπτών ή λιγότερο.
Super Office
#ΧρόνοςΑπόκρισης

46%

των πελατών περιμένουν οι εταιρείες να ανταποκριθούν ταχύτερα από 4 ώρες.
Super Office
#ΆνθρωποιΗλικίας20-40Αναμένουν
40% των ανθρώπων ηλικίας 20-40 περιμένουν

60λεπτά

πριν επικοινωνήσουν με επιχειρήσεις σε άλλα κανάλια.
The Northridge Group
#ΕξυπηρέτησηΠελατών #ΛήψηΜίαςΑπάντησης
Οι πελάτες στέλνουν κατά μέσο όρο

1.15

μηνύματα στην υποστήριξη πελατών πριν λάβουν απάντηση.
LiveAgent
Meditator graf man
#ΑπώλειαΠελατών

1 στους 3

πελάτες θα εγκαταλείψει μια εταιρεία που αγαπά μετά από μία μόνο κακή εμπειρία.
PwC
#ΣύστημαΑντιπροσώπωνΖωντανήςΣυνομιλίας

80%

των αντιπροσώπων ζωντανής συνομιλίας χρειάζονται πολλά συστήματα για να λάβουν τις πληροφορίες που χρειάζονται.
CCW Digital
#ΕρωτήματαΠελατών

50%

των ερωτημάτων πελατών παραμένουν αναπάντητα.
Eptica
Πίνακας Περιεχομένων

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo