People voting

Τα πιο προτιμώμενα κανάλια

Κάθε ομάδα καταναλωτών έχει διαφορετικές προτιμήσεις όταν πρόκειται να έρθει σε επαφή με επιχειρήσεις. Για παράδειγμα, κάποιοι προτιμούν τη ζωντανή συνομιλία, ενώ άλλοι προτιμούν την τηλεφωνική υποστήριξη. Ωστόσο, ένα κοινό χαρακτηριστικό που μοιράζονται σχεδόν όλες οι ομάδες καταναλωτών είναι ότι προτιμούν τις επιλογές αυτοεξυπηρέτησης από τις πραγματικές αλληλεπιδράσεις υποστήριξης. Σύμφωνα με μια μελέτη της American Express, το 60% των καταναλωτών στις ΗΠΑ αναφέρουν ότι το κανάλι τους για απλές ερωτήσεις είναι ένα ψηφιακό εργαλείο αυτοεξυπηρέτησης.

Η αυτοεξυπηρέτηση έχει μεγάλη ζήτηση επειδή είναι ταχύτερη από την παραδοσιακή υποστήριξη και απαιτεί λιγότερη προσπάθεια. Ως αποτέλεσμα, μια μέση επιχείρηση λαμβάνει περισσότερες από 325.000 προβολές των σελίδων υποστήριξής της κάθε χρόνο.

Οπότε, πόσο δημοφιλή είναι τα άλλα κανάλια; Σύμφωνα με το SuperOffice, 42% των πελατών προτιμούν υπηρεσίες online συνομιλίας, 23% email και 16% μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή φόρουμ.

Ωστόσο, παρά τις προτιμήσεις των καταναλωτών, τα ευρήματά μας δείχνουν ότι το email είναι το κανάλι υποστήριξης που χρησιμοποιείται περισσότερο, με τη μέση επιχείρηση να λαμβάνει περίπου 10.500 email το μήνα. Η ζωντανή συνομιλία είναι η δεύτερη πιο δημοφιλής, με τη μέση εταιρεία να λαμβάνει πάνω από 6.000 συνομιλίες το μήνα, ακολουθούμενη από 672 τηλεφωνικές κλήσεις και 394 υποβολές γνωσιακής βάσης. Το λιγότερο χρησιμοποιούμενο κανάλι επικοινωνίας ήταν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με πάνω από 60 μηνύματα στο Facebook, 60 Tweets και 2 σχόλια στο Instagram το μήνα.

Λάβετε υπόψη ότι τα στατιστικά μας για την εξυπηρέτηση πελατών βασίζονται αποκλειστικά σε δεδομένα που συλλέγονται από τους πελάτες μας, τα οποία εκτείνονται σε πολλούς κλάδους. Ως εκ τούτου, τα δεδομένα μπορεί να είναι εντελώς διαφορετικά για τις επιχειρήσεις που επικεντρώνονται αποκλειστικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο ή αυτές σε άλλον κλάδο.

#Αυτοεξυπηρέτηση #ΑπλέςΕρωτήσεις

60%

των καταναλωτών των ΗΠΑ αναφέρουν ότι το κανάλι τους για απλές ερωτήσεις είναι ένα ψηφιακό εργαλείο αυτοεξυπηρέτησης.

American Express

Meditator graf man

#ΌγκοςΚαρτελών

Όγκος καρτελών ανά κανάλι υποστήριξης

LiveAgent

#ΔιαδικτυακήΕπισκεψιμότητα

Η μέση επιχειρηματική γνωσιακή βάση διαθέτει

325.000

LiveAgent

#ΠροτιμήσειςΚαναλιών

42%

των πελατών προτιμούν τη ζωντανή συνομιλία σε σύγκριση με μόλις 23% για τα email και 16% για τα κοινωνικά μέσα ή φόρουμ.

Super Office

#ΕσωτερικάΜηνύματα

Πάνω από

60%

των ανταλλαγών μηνυμάτων που σχετίζονται με παραγγελίες αποστέλλονται μέσω εσωτερικών μηνυμάτων και όχι μέσω email στους χώρους εργασίας των πελατών.

Σύμφωνα με το spp.co

Meditator graf standing woman
Πίνακας Περιεχομένων

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo