Προσδοκίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Παρά το γεγονός ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα από τα λιγότερο προτιμώμενα κανάλια εξυπηρέτησης πελατών, εξακολουθεί να είναι σε υψηλή ζήτηση. Πάνω από το 63% των πελατών αναμένουν από τις εταιρείες να προσφέρουν εξυπηρέτηση πελατών μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης – και το 90% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν ήδη συνδεθεί με μια εταιρεία ή μια επιχείρηση μέσω της επιλεγμένης πλατφόρμας τους.
Όταν έρχονται σε επαφή με τις εταιρείες στα κοινωνικά μέσα, το 40% των καταναλωτών αναμένει απάντηση μέσα στην πρώτη ώρα, ενώ το 79% αναμένει μια απάντηση τις πρώτες 24 ώρες. Εάν ικανοποιηθούν οι προσδοκίες τους και έχουν μια θετική εμπειρία, είναι 71% πιο πιθανό να προτείνουν την εταιρεία σε άλλους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
#ΜέσαΚοινωνικήςΔικτύωσης

63%

των πελατών αναμένουν από τις εταιρείες να προσφέρουν εξυπηρέτηση πελατών μέσω των κοινωνικών μέσων τους – και

90%

των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν ήδη συνδεθεί με μια εταιρεία ή επιχείρηση μέσω της επιλεγμένης πλατφόρμας τους

Super Office

#ΕξαιρετικέςΕμπειρίες
Η πιθανότητα ένας καταναλωτής να συστήσει μια εταιρεία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε άλλους αφού έχει μια θετική εμπειρία

71%

Statista

#ΜέσαΚοινωνικήςΔικτύωσης

40%

των καταναλωτών αναμένουν από τις εταιρείες να ανταποκριθούν εντός της πρώτης ώρας από την επικοινωνία τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ

79%

αναμένει απάντηση τις πρώτες 24 ώρες.

Ambassador

Πίνακας Περιεχομένων

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo