Δωρεάν Δοκιμή
research 18 illu

Προσδοκίες & προτιμήσεις

Οι πελάτες έχουν διαφορετικές προσδοκίες για κάθε κανάλι υποστήριξης, συμπεριλαμβανομένης της ζωντανής συνομιλίας. Επειδή η ζωντανή συνομιλία περιλαμβάνει υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο, οι περισσότεροι πελάτες αναμένουν να λάβουν απάντηση στο ερώτημά τους σχεδόν αμέσως μετά την αποστολή του αρχικού μηνύματος ζωντανής συνομιλίας. Σύμφωνα με την Αναφορά Συγκριτικής Αξιολόγησης Ζωντανής Συνομιλίας, οι προσδοκίες των πελατών για τους χρόνους απόκρισης συνομιλίας είναι υψηλότερες από ό,τι για το email. Συνήθως, οι πελάτες αναμένουν μια απάντηση ζωντανής συνομιλίας μέσα σε 6 δευτερόλεπτα έως 15 δευτερόλεπτα. Ωστόσο, η πραγματικότητα είναι ότι ο μέσος χρόνος αναμονής για μια απάντηση συνομιλίας είναι 45 δευτερόλεπτα.

Ωστόσο, είναι αρκετά ενδιαφέρον ότι το 95% των πελατών εκτιμά την πλήρη υποστήριξη υψηλής ποιότητας περισσότερο από την ταχύτητα όταν πρόκειται για ζωντανή συνομιλία. Εξαιτίας αυτού, οι περισσότεροι πελάτες (86%) προτιμούν επίσης την ανθρώπινη αλληλεπίδραση από τα chatbots, καθώς μπορεί να είναι αρκετά περιορισμένοι στις απαντήσεις τους και συχνά δεν παρέχουν την υποστήριξη που χρειάζονται οι πελάτες. Ως αποτέλεσμα, το 44% των διαδικτυακών καταναλωτών εκτιμά ότι οι ερωτήσεις τους απαντώνται από ζωντανό άτομο ενώ βρίσκονται στη μέση μιας αγοράς ως ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά που μπορεί να προσφέρει ένας ιστότοπος.

#ΠροσδοκίεςΑπόκρισης

Οι προσδοκίες των πελατών για τους χρόνους απόκρισης συνομιλίας είναι υψηλότερες από ό,τι με email — ο μέσος χρόνος αναμονής για συνομιλία είναι

45 δευτερόλεπτα

Σημείο αναφοράς ζωντανής συνομιλίας

Αναφορά 2017

#ΠροσδοκίεςΑπόκρισης

Η προσδοκία του μέσου χρόνου πρώτης απόκρισης για ζωντανή συνομιλία κυμαίνεται μεταξύ

6 - 15δευτερολέπτων.

Freshworks

research 18 6 15sec

#ΥποστήριξηΥψηλήςΠοιότητας

95%

των πελατών εκτιμούν την ενδελεχή, υψηλής ποιότητας υποστήριξη περισσότερο από την ταχύτητα, όταν πρόκειται για ζωντανή συνομιλία.

Smallbiztrends

Research call center with stars

#Chatbots

86%

των καταναλωτών προτιμούν τους ανθρώπους από τα chatbot.

Forbes

Meditator graf standing woman

#ΒοήθειαΣεΠραγματικόΧρόνο

44%

των διαδικτυακών καταναλωτών αξιολογούν το ότι οι ερωτήσεις τους απαντώνται από ένα ζωντανό άτομο ενώ βρίσκονται στη μέση μιας αγοράς ως ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά που μπορεί να προσφέρει ένας ιστότοπος. Super Office

Meditator graf woman
Πίνακας Περιεχομένων

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo