Setting up criteria

Προτιμήσεις πελατών

Ενώ τα εργαλεία αυτοεξυπηρέτησης προτιμώνται, περιστασιακά, η επικοινωνία με την υποστήριξη πελατών είναι ακόμα απαραίτητη. Όσον αφορά τις προτιμήσεις καναλιών υποστήριξης, το CMO Council αναφέρει ότι το 86% των πελατών προτιμά την υποστήριξη μέσω email, το 65% την τηλεφωνική υποστήριξη, το 53% την υποστήριξη ιστότοπων όπως η ζωντανή συνομιλία, το 52% την υποστήριξη κειμένου και το 48% προτιμά την υποστήριξη αυτοπροσώπως.
Το 70% των πελατών εκτιμά επίσης την ενεργητική υποστήριξη και συχνά έχει θετική άποψη για τις εταιρείες που την προσφέρουν. Όσον αφορά τους χρόνους απόκρισης, οι πελάτες πιστεύουν σταθερά ότι το ταχύτερο είναι και το καλύτερο. Αναμένουν από τις επιχειρήσεις να απαντήσουν στα email τους μέσα σε μία ώρα και σχεδόν οι μισοί (46%) όλων των πελατών περιμένουν από τις εταιρείες να απαντήσουν στα ερωτήματά τους σε λιγότερο από 4 ώρες.
#ΠροτιμήσειςΑπάντησης #ΓρήγορηΑπάντηση

46%

των πελατών περιμένουν οι εταιρείες να ανταποκριθούν ταχύτερα από 4 ώρες.
Super Office
Meditator graf woman
#ΕπικοινωνίαΠελατών
Προτιμώμενα κανάλια επικοινωνίας εξυπηρέτησης πελατών:
CMO Council
#ΠροτιμήσειςEmail
Οι πελάτες αναμένουν από τις επιχειρήσεις να απαντούν στα email τους εντός

μίας ώρας

Toister Performance Solutions
#ΕικόναΕταιρείας

70%

των πελατών έχουν μια πιο ευνοϊκή άποψη για τις εταιρείες που προσφέρουν ενεργητική εξυπηρέτηση πελατών.
Statista
Πίνακας Περιεχομένων

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo