Τι σκέφτονται οι πελάτες

Σύμφωνα με την Bain & Company, το 80% των Διευθύνοντων Συμβούλων πιστεύει ότι η επιχείρησή τους προσφέρει εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών. Μόνο το 8% των πελατών τους συμφωνεί. Πώς είναι δυνατόν να υπάρχει τέτοιο χάσμα αυτού που πιστεύουν και αυτού που είναι πραγματικό; Εν ολίγοις, οι περισσότερες εταιρείες στερούνται σχολίων πελατών ή δεν έχουν κλειστούς βρόχους ανατροφοδότησης. Η έλλειψη σχολίων τους εμποδίζει να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση τους επειδή δεν υπάρχει έκθεση σε επικρίσεις ή προτάσεις για βελτίωση.
Οπότε, τι αποθαρρύνει τους πελάτες να αγοράσουν και τι θα μπορούσε να κάνει την εμπειρία του πελάτη καλύτερη; Οι στατιστικές δείχνουν ότι οι διαδικασίες έχουν γίνει υπερβολικά αυτοματοποιημένες και ότι λείπει η εξατομίκευση. Για παράδειγμα, η Harris Interactive διαπίστωσε ότι το 75% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι χρειάζεται πολύς χρόνος για να επικοινωνήσουν με έναν αντιπρόσωπο. Αυτό δείχνει ότι οι εταιρείες βασίζονται αποκλειστικά σε chatbots που λειτουργούν με τεχνητή νοημοσύνη και αυτοματοποιημένα συστήματα.
Η εμπιστοσύνη στον αυτοματισμό δεν θα ήταν απαραίτητα κακή αν τα υπάρχοντα συστήματα παρείχαν σχετική βοήθεια. Αλλά, δυστυχώς, αυτό δεν ισχύει. Πάνω από το 29% των καταναλωτών λένε ότι βρίσκουν τις προσχεδιασμένες απαντήσεις πιο απογοητευτικές επειδή δεν είναι χρήσιμες. Στη συνέχεια, τα στατιστικά στοιχεία εμπειρίας πελατών δείχνουν ότι τα αυτοματοποιημένα συστήματα όπως τα μενού ΔΦΑ είναι υπερβολικά μεγάλα και άσχετα, ενώ οι ενσωματωμένες φόρμες επικοινωνίας είναι πολύ περίπλοκες για να συμπληρωθούν. Είναι ένα σημαντικό πρόβλημα, καθώς οι πελάτες μισούν να σπαταλούν το χρόνο τους, ειδικά όταν το θέμα είναι επείγον. Αυτή η αίσθηση είναι αμοιβαία σε όλες τις ομάδες καταναλωτών. Για παράδειγμα, οι υπεύθυνοι των B2B αναφέρουν ότι η έλλειψη ταχύτητας στην αλληλεπίδραση με τους προμηθευτές είναι το νούμερο ένα προβληματικό σημείο, διπλάσιο σε συχνότητα σε σχέση με την τιμή. Οι πελάτες θέλουν να συναλλάσσονται με εταιρείες που είναι εύκολα προσβάσιμες στα κανάλια που προτιμούν. Για παράδειγμα, το 57% των πελατών προτιμούν να επικοινωνούν με εταιρείες μέσω ψηφιακών καναλιών αντί να χρησιμοποιούν φωνητική υποστήριξη πελατών. Ως εκ τούτου, η παροχή υποστήριξης σε εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης, email, ζωντανής συνομιλίας και ανταλλαγής μηνυμάτων είναι ζωτικής σημασίας. Επιπλέον, οι πελάτες θέλουν να γνωρίζουν ότι αν αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα, οι εταιρείες από τις οποίες αγοράζουν θα είναι εύκολα προσβάσιμες και πρόθυμες να τους βοηθήσουν. Στην πραγματικότητα, η υποστήριξη πελατών είναι τόσο σημαντική που το 86% των πελατών είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα εάν είναι εγγυημένη η καλύτερη εξυπηρέτηση. Επιπλέον, το 80% των καταναλωτών πιστεύει ότι η καλύτερη εξυπηρέτηση περιλαμβάνει ταχύτητα, ευκολία, εμπεριστατωμένη βοήθεια και φιλική εξυπηρέτηση. Όπως μπορείτε να δείτε, οι αποφάσεις αγοράς επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από την εξυπηρέτηση. Πάνω από το 96% των πελατών σε όλο τον κόσμο αναφέρουν ότι η εξυπηρέτηση πελατών είναι ένας σημαντικός παράγοντας στην επιλογή της αφοσίωσης τους σε μια εταιρεία. Επιπλέον, το 73% όλων των ανθρώπων επισημαίνουν την εμπειρία ως βασικό παράγοντα στις αποφάσεις αγοράς τους. Επομένως, είναι επιτακτική ανάγκη να τελειοποιήσετε την εμπειρία του πελάτη μέσω σχολίων και να κάνετε αλλαγές σύμφωνα με τα ευρήματά σας.
#ΥποστήριξηΠελατών #ΕπικοινωνίαΜεΑντιπροσώπους

75%

των πελατών πιστεύουν ότι χρειάζεται πολύς χρόνος για να επικοινωνήσουν με έναν αντιπρόσωπο. Harris Interactive
Meditator graf woman
#ΕξυπηρέτησηΠελατών

96%

των καταναλωτών αναφέρουν ότι η εξυπηρέτηση πελατών είναι ένας σημαντικός παράγοντας στην επιλογή της αφοσίωσης τους σε μια εταιρεία.
Microsoft
#ΕμπειρίαΠελάτη

86%

των πελατών είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για μια εξαιρετική εμπειρία πελατών.
PWC
#ΥποστήριξηΠελατών

57%

των πελατών προτιμούν να επικοινωνούν με εταιρείες μέσω ψηφιακών μέσων αντί να χρησιμοποιούν φωνητική υποστήριξη πελατών.
Ameyo
#ΠροσχεδιασμένεςΑπαντήσεις #ΑπογοητευτικέςΑπαντήσεις

29%

των καταναλωτών αναφέρουν ότι βρίσκουν τις προσχεδιασμένες απαντήσεις πιο απογοητευτικές και το 38% των επιχειρήσεων συμφωνεί. Kayako
Meditator graf man
#ΑγοραστικέςΣυνήθειες

73%

όλων των ανθρώπων επισημαίνουν την εμπειρία ως σημαντικό παράγοντα στις αγοραστικές τους αποφάσεις.
PWC
#ΠροβληματικόΣημείοΓιαB2B

B2B

οι υπεύθυνοι αναφέρουν ότι η έλλειψη ταχύτητας στην αλληλεπίδραση με τους προμηθευτές είναι το νούμερο ένα προβληματικό σημείο, διπλάσιο σε συχνότητα σε σχέση με την τιμή.
The Temkin Group
#ΕμπειρίεςΠελατών

80%

των καταναλωτών αναφέρουν ότι η ταχύτητα, η ευκολία, η εμπεριστατωμένη βοήθεια και η φιλική εξυπηρέτηση είναι τα πιο σημαντικά στοιχεία μιας θετικής εμπειρίας πελάτη.
PWC
Πίνακας Περιεχομένων

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo