^Twitter^

Twitter

Η εξυπηρέτηση πελατών στο Twitter μπορεί να κάνει τις επιχειρήσεις να φαίνονται πιο αξιόπιστες, όπως ακριβώς συμβαίνει στο Facebook. Σύμφωνα με το Twitter, το 83% των χρηστών του Twitter που έκαναν tweet σε μια εταιρεία – και έλαβαν απάντηση – ένιωσαν καλύτερα για την εταιρεία και ήταν πιο πιθανό να συνεργαστούν μαζί τους.

Αν και το Twitter δεν είναι το πιο δημοφιλές κανάλι μέσων κοινωνικής δικτύωσης, εξακολουθεί να χρησιμοποιείται συνήθως για την εξυπηρέτηση πελατών. Σύμφωνα με τη Forrester, το 31% των πελατών αναφέρει ότι επικοινωνεί με μια εταιρεία μέσω Twitter.

Ωστόσο, παραδόξως, μόνο το 3% των tweets σχετικά με ζητήματα εξυπηρέτησης πελατών αναφέρουν το όνομα χρήστη της εταιρείας με το σύμβολο @, καθιστώντας εξαιρετικά δύσκολη την κάλυψη των προσδοκιών χρόνου απόκρισης των πελατών. Σύμφωνα με το Lithium, το 78% των πελατών που παραπονούνται σε μια εταιρεία στο Twitter αναμένουν απάντηση εντός μιας ώρας.

#Twitter

31%

των πελατών αναφέρουν ότι επικοινωνούν με μια εταιρεία μέσω Twitter. Forrester

Meditator graf standing woman

#Twitter

78%

των πελατών που παραπονούνται σε μια εταιρεία στο Twitter περιμένουν απάντηση εντός μιας ώρας.

Lithium

#CustomerServiceIssues

3%

των tweets σχετικά με ζητήματα εξυπηρέτησης πελατών αναφέρουν το όνομα χρήστη της εταιρείας με το σύμβολο @.

MarketingLand

3%

#Twitter

83%

των χρηστών του Twitter που έστειλαν ένα tweet σε μια εταιρεία – και έλαβαν απάντηση – ένιωσαν καλύτερα για την εταιρεία και ήταν πιο πιθανό να συνεργαστούν μαζί τους.

Twitter

83%
Πίνακας Περιεχομένων

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo