Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Αναζητάτε καλύτερο λογισμικό γραφείου βοήθειας;

Το Liveagent είναι το λογισμικό γραφείου βοήθειας με τις περισσότερες αξιολογήσεις και νούμερο 1 βαθμολογία για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις για το 2020. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

3 λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες επιλέγουν το LiveAgent

Ανακαλύψτε πώς το LiveAgent ξεχωρίζει έναντι άλλων εναλλακτικών λύσεων σύμφωνα με τους πελάτες μας.

Increase icon

Αυξημένη παραγωγικότητα σε όλα τα τμήματα

Η μετάβαση στο LiveAgent ήταν ένα σημαντικό βήμα προόδου. Μπορέσαμε να διπλασιάσουμε τον αριθμό των ερωτημάτων των πελατών, ενώ ταυτόχρονα μειώσαμε τον χρόνο εργασίας των εκπροσώπων μας

Smiley face icon

Ποσοστό ικανοποίησης πελατών χάρη στο LiveAgent

Εφαρμόζοντας την υπηρεσία σε πραγματικό χρόνο, καταφέραμε να αυξήσουμε την ικανοποίηση των πελατών κατά 29%. Το LiveAgent μας βοήθησε επίσης να βελτιώσουμε τα ποσοστά μετατροπών και μας προσέφερε ευκαιρίες για να πουλήσουμε επιπλέον προϊόντα.

Sport icon

Βελτιωμένος μέσος χρόνος απάντησης των εκπροσώπων

Το LiveAgent μας επιτρέπει να προσεγγίζουμε πιο γρήγορα τους πελάτες και να εξασφαλίζουμε μια ομαλή και επιτυχημένη διαδικασία για τους πελάτες μας. Γι’ αυτό και ο μέσος χρόνος απόκρισης είναι τώρα κοντά στα 30 λεπτά.

Βασικά χαρακτηριστικά του LiveAgent

Όλες οι επιχειρήσεις αξίζουν καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών. Προσφέρετέ την με το LiveAgent.

Με το LiveAgent, τα email, οι συνομιλίες, οι κλήσεις και οι αναφορές σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε άλλα κανάλια θα καταλήξουν σε ένα καθολικό κέντρο εισερχομένων μηνυμάτων.

Η υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας αποτελεί βασικό συστατικό της επιτυχημένης στρατηγικής απόκτησης πελατών κάθε εταιρείας. Σας βοηθά να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε πελάτες που πληρώνουν.

Δημιουργήστε εικονικό τηλεφωνικό κέντρο ως μέρος της λύσης γραφείου βοήθειας πολλαπλών καναλιών. Το LiveAgent συγκεντρώνει τις τηλεφωνικές κλήσεις από την ιστοσελίδα σας ή τη σταθερή σας τηλεφωνική γραμμή σε ένα μέρος.

Ενσωματώστε τα προφίλ των μέσων κοινωνικής δικτύωσής σας στο LiveAgent και απαντήστε σε σχόλια, προσωπικά μηνύματα ή tweets απευθείας από τον λογαριασμό σας.

Λειτουργίες που αξίζετε

Το LiveAgent προσφέρει το σωστό κομμάτι λειτουργιών ενός λογισμικού γραφείου βοήθειας, όπως ένα ισχυρό σύστημα καρτελών με αυτοματισμό, SLA, ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ανταλλαγή μηνυμάτων, τηλεφωνικό κέντρο, IVR, φόρμες επαφών και κέντρο υποστήριξης. Προς το παρόν είναι διαθέσιμες περισσότερες από 175 λειτουργίες γραφείου και περισσότερες από 40 ενσωματώσεις!

Πάρτε μέρος στο κίνημα

Γίνετε ένας από τους χιλιάδες ικανοποιημένους πελάτες μας που χρησιμοποιούν το LiveAgent. Δημιουργήστε μια καλύτερη εμπειρία πελάτη χάρη στην λύση που περιλαμβάνει όλα τα κανάλια επικοινωνίας (omnichannel), αυξήστε τα ποσοστά μετατροπών και βελτιώστε την αφοσίωση των πελατών.

Ready to switch to LiveAgent

Δείτε πώς χρησιμοποιούν οι πελάτες το LiveAgent στην πράξη

Το LiveAgent είναι εξαιρετικά ευέλικτο, προσαρμόσιμο και επεκτάσιμο. Δείτε πώς χρησιμοποιούν οι άλλες επιχειρήσεις το τεράστιο πλεονέκτημα που παρέχει το LiveAgent.

Έγινε σαφές αμέσως ότι η μετάβαση στο LiveAgent ήταν η σωστή απόφαση, καθώς η διανομή καρτελών αύξησε δραματικά την απόδοση των εκπροσώπων υποστήριξης. Η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών θα ήταν αδύνατη χωρίς το LiveAgent.

Προσαρμόσαμε γρήγορα έναν εύκολο τρόπο παρακολούθησης και απάντησης σε ερωτήματα πελατών σε πολλά ψηφιακά κανάλια. Με την εφαρμογή της υπηρεσίας σε πραγματικό χρόνο, καταφέραμε να αυξήσουμε την ικανοποίηση των πελατών κατά 29%.

  • “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo