Τι είναι ο αλγόριθμος a-law;
Ο A-law είναι ένας τυπικός αλγόριθμος συμπίεσης που χρησιμοποιείται για την επεξεργασία ήχου σε ψηφιακές τηλεπικοινωνίες. Αυτός ο αλγόριθμος συνδυασμού χρησιμοποιείται στην Ευρώπη για τη βελτιστοποίηση του δυναμικού εύρους ενός αναλογικού σήματος πριν από την ψηφιοποίησή του.
Ο A-law είναι μία από τις δύο τυπικές εκδόσεις G.711. Ο κωδικοποιητής a-law είναι παρόμοιος με τον αλγόριθμο u-law που χρησιμοποιείται για ψηφιακή επικοινωνία και τηλεφωνία στη Νότια Αμερική και την Ιαπωνία. Ωστόσο, η κύρια διαφορά μεταξύ των δύο εκτός από τις χώρες που τα χρησιμοποιούν είναι ότι το u-law έχει ελαφρώς μεγαλύτερο δυναμικό εύρος.
Σε γενικές γραμμές, το δυναμικό εύρος είναι η αναλογία του πιο δυνατού ήχου χωρίς παραμόρφωση έναντι του θορύβου του υπόβαθρου. Για δεδομένα bit, η κωδικοποίηση με αλγόριθμο a-law μειώνει το δυναμικό εύρος ενός σήματος ήχου, το οποίο αυξάνει την αποτελεσματικότητα κωδικοποίησης και παρέχει υψηλότερο λόγο σήματος προς παραμόρφωση από τη γραμμική κωδικοποίηση. Η συμπίεση A-law εξασφαλίζει το ίδιο επίπεδο θορύβου ενώ επιτρέπει καθαρότερο ήχο χωρίς παραμόρφωση.
Ο Α-law χρησιμοποιείται στην τηλεφωνία και στις τηλεπικοινωνίες τόσο για νεότερα ψηφιακά όσο και για παλαιότερα αναλογικά συστήματα. Μόλις ένα ψηφιακό σύστημα υπολογιστή λάβει τον ήχο, ένα αναλογικό σύστημα μετατρέπει τα αναλογικά σήματα σε ψηφιακά. Σύμφωνα με τον αλγόριθμο a-law, τα επίπεδα κβαντοποίησης πρέπει να οριστούν για το αναλογικό σήμα σε άνισο χώρο. Γίνεται με τη χρήση μη γραμμικού ενισχυτή απολαβής.
Εάν το ηχητικό σήμα είναι ήδη ψηφιοποιημένο, δεν χρειάζεται συμπίεση. Το μέγεθος συμβόλου των περισσότερων υπολογιστών μπορεί εύκολα να αναγνωρίσει ένα αρχείο ψηφιακών δεδομένων 8-bit.
Μερικά πλεονεκτήματα της επεξεργασίας ήχου χρησιμοποιώντας τον αλγόριθμο a-law περιλαμβάνουν:
Αυξημένη απόδοση κωδικοποίησης – απαιτείται λιγότερη ισχύς για την αποκωδικοποίηση των σημάτων ήχου
Παροχή δυναμικού εύρους με διατήρηση της ανάλυσης για σήματα χαμηλού πλάτους
Καλύτερη αναλογία σήματος προς παραμόρφωση από αυτή που προκύπτει με γραμμική κωδικοποίηση
Improve your call center customer service
LiveAgent has a built-in call center packed with features, that is easy to set up and handle.
Η εταιρία προσφέρει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και άλλες λύσεις όπως αυτοεξυπηρέτηση, διαχείριση παραπόνων και διαχείριση email. Υπάρχει διαθέσιμο δωρεάν δοκιμαστικό περίοδο και υποστήριξη πελατών. Η εταιρία έχει βραβειαστεί και πιστοποιηθεί και διαθέτει ένα πρόγραμμα συνεργασίας για συνεργάτες.
Η εταιρεία LiveAgent παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και τηλεφωνικά συστήματα VoIP, αυτοεξυπηρέτησης, διαχείριση παραπόνων και πύλης πελατών, με βραβεία και πιστοποιήσεις. Παρέχεται δωρεάν δοκιμαστικά και υποστήριξη, επιτρέποντας στις εταιρείες να βελτιώσουν την ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών, την ταχύτητα απόκρισης και τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς.
Το νήμα καρτέλας στο LiveAgent είναι μια ειδοποίηση που εισήχθη στο σύστημα και μετατράπηκε σε καρτέλα. Αυτό αναφέρεται στη διαθέσιμη επικοινωνία που περιλαμβάνει σημειώσεις, χρονικές σημάνσεις και απαντήσεις από πελάτες και εκπροσώπους. Όλοι οι εκπρόσωποι με πρόσβαση σε συγκεκριμένες καρτέλες μπορούν να έχουν πρόσβαση στα νήματα καρτέλας. Στο LiveAgent, τα νήματα καρτελών μπορούν να ελεγχθούν στον πίνακα χειρισμού του εκπροσώπου στην ενότητα Καρτέλες.
Υπηρεσία αναγνώρισης αριθμού κλήσης
Προσδιορίστε τον αριθμό τηλεφώνου που καλούσε ο καλών με μια υπηρεσία αναγνώρισης τηλεφωνικών κλήσεων.