Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας

Ποιοι είναι οι αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας;

Οι αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας είναι υπάλληλοι που απαντούν σε ερωτήματα και ερωτήσεις πελατών μέσω ζωντανής συνομιλίας. Η ζωντανή συνομιλία είναι μια δυνατότητα του λογισμικού help desk. Χρησιμοποιείται σε πολλές επιχειρήσεις για την παροχή απαντήσεων σε πραγματικό χρόνο σε ερωτήσεις πελατών.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο βελτίωσης της υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας και της ικανοποίησης των πελατών, διαβάστε για το LiveAgent – λογισμικό Help desk software.

Τι δεξιότητες πρέπει να έχουν;

Οι αντιπρόσωποι πρέπει να ξέρουν να χειρίζονται επαρκώς ηλεκτρονικό υπολογιστή, να ανταποκρίνονται γρήγορα και να γνωρίζουν οποιοδήποτε λογισμικό υπολογιστών χρησιμοποιεί η επιχείρησή σας, καθώς και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της εταιρείας σας. Οι αντιπρόσωποι πρέπει να προσπαθούν να είναι εξυπηρετικοί, να επικοινωνούν επαγγελματικά και να κλείνουν με ευγένεια τις συνεδρίες ζωντανής συνομιλίας με τους πελάτες.

Εκτός από όλες τις προαναφερθείσες δεξιότητες, οι αντιπρόσωποι πρέπει να είναι σε θέση να εκτελούν πολλές εργασίες. Η απάντηση σε ερωτήματα πελατών μέσω ζωντανής συνομιλίας απαιτεί από τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών να απαντούν αμέσως στους πελάτες, ενώ παράλληλα αναζητούν περισσότερες πληροφορίες για λογαριασμό τους. Επομένως, θα πρέπει να είναι σε θέση να ερευνούν γρήγορα τα ζητήματα των πελατών και στη συνέχεια να παρουσιάσουν μια λύση εγκαίρως.

Πόσο γρήγορα πρέπει να απαντούν οι αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας στους πελάτες;

Οι αντιπρόσωποι αναμένεται να απαντούν σε ερωτήματα πελατών σε λιγότερο από τρία λεπτά. Ωστόσο, ο αναμενόμενος χρόνος απόκρισης διαφέρει από βιομηχανία σε βιομηχανία. Επομένως, είναι σημαντικό να αναζητήσετε δείκτες αναφοράς βιομηχανίας όταν καθορίζετε προσδοκίες χρόνου απόκρισης για τους αντιπροσώπους σας. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον χρόνο απόκρισης στο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, όπως το LiveAgent.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το LiveAgent – λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών.

Συμβουλές μπόνους για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των αντιπροσώπων Ζωντανής Συνομιλίας

Οι αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας συνήθως απαντούν σε ερωτήσεις πελατών και από άλλα κανάλια. Όπως τα κοινωνικά μέσα ή τα email. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για να βελτιώσουν την καθημερινή ροή εργασίας τους για να αυξήσουν την παραγωγικότητά τους.

1. Τεστ πληκτρολόγησης για αντιπροσώπους ζωντανής συνομιλίας

Το τεστ πληκτρολόγησης ζωντανής συνομιλίας είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να ελέγξετε πόσο αποτελεσματική είναι η ομάδα εξυπηρέτησης/υποστήριξης πελατών σας. Το LiveAgent παρέχει αυτή το τεστ δωρεάν. Επομένως, μπορείτε να βελτιώσετε τις δεξιότητες των αντιπροσώπων ζωντανής συνομιλίας καθώς και της εξυπηρέτησης πελατών. Εδώ είναι ένα δωρεάν τεστ πληκτρολόγησης ζωντανής συνομιλίας.

2. Λογισμικό Εξυπηρέτησης Πελατών

Ένα σύστημα εξυπηρέτησης πελατών είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για κάθε εταιρεία που ασχολείται με ερωτήσεις πελατών σε πολλαπλά κανάλια. Επιπλέον, επιτρέπει στην ομάδα σας να αντιμετωπίζει αποτελεσματικά τους πελάτες. Δεν χρειάζεται πλέον εναλλαγή μεταξύ περιβάλλοντος χρήστη. Απλώς απαντήστε σε όλες τις ερωτήσεις πελατών από τα Ενιαία εισερχόμενα.

Πλεονεκτήματα του Λογισμικού Εξυπηρέτησης Πελατών:

  • Αυξημένα κέρδη
  • Πιστοί πελάτες
  • Αποτελεσματική ροή εργασιών υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας
LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Χαρακτηριστικά λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών για βελτιωμένη υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας:

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

3. Portal Πελατών

Διαθέτοντας ένα portal πελατών με Συχνές Ερωτήσεις, Οδηγούς βήμα προς βήμα, βίντεο, μπορείτε να παρέχετε υποστήριξη πελατών 24/7 χωρίς επιπλέον κόστος. Επιπλέον, η εξυπηρέτηση πελατών σας μπορεί να παρέχει αποτελεσματικά πληροφορίες καθοδηγώντας τους πελάτες σε αυτά τα εμπεριστατωμένα ενημερωτικά άρθρα. Ένα άλλο μεγάλο πλεονέκτημα είναι ότι οι χειριστές ζωντανής συνομιλίας μπορούν να επικεντρωθούν σε σημαντικά ερωτήματα πελατών, ενώ οι ενημερωτικές ερωτήσεις απαντώνται στον ιστότοπό σας.

Try out LiveAgent for FREE

Provide the necessary work environment for your live chat agents. Try out stellar customer service software for free and improve your overall business.

FREE 14-DAY TRIAL

Συχνές Ερωτήσεις

Ποιοι είναι οι αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας;

Οι αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας είναι υπάλληλοι της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών που απαντούν σε ερωτήματα και ερωτήσεις πελατών μέσω ζωντανής συνομιλίας. Είναι ένα χαρακτηριστικό του λογισμικού υποστήριξης, που χρησιμοποιείται για να λάβει ο πελάτης μια απάντηση σε πραγματικό χρόνο.

 

Ποια είναι τα καθήκοντα ενός αντιπροσώπου ζωντανής συνομιλίας;

Η κύρια αρμοδιότητα ενός αντιπροσώπου ζωντανής συνομιλίας είναι κυρίως να βοηθήσει τους πελάτες. Ένας αντιπρόσωπος ζωντανής συνομιλίας πρέπει να είναι αποτελεσματικός στον υπολογιστή για να ανταποκρίνεται γρήγορα στις ανάγκες των πελατών. Πρέπει να έχει γνώσεις για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία, καθώς και να επιδεικνύει εξαιρετικές δεξιότητες επικοινωνίας που θα του επιτρέψουν να βοηθήσει τους πελάτες όταν έχουν πρόβλημα, π.χ. με την αγορά ή το σέρβις των προϊόντων. Επιπλέον, ο αντιπρόσωπος πρέπει να είναι σε θέση να εκτελεί πολλές δραστηριότητες ταυτόχρονα.

 

Τι δεν επιτρέπεται να κάνουν οι αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας;

Οι αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας δεν επιτρέπεται να εκτελούν εργασίες που υπερβαίνουν τις τεχνικές δυνατότητες της ζωντανής συνομιλίας, καθώς και εργασίες για τις οποίες δεν είναι εξουσιοδοτημένοι ή έχουν περιορισμούς π.χ. νόμος.

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo