Αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας

Ποιοι είναι οι αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας;

Οι αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας είναι υπάλληλοι που απαντούν σε ερωτήματα και ερωτήσεις πελατών μέσω ζωντανής συνομιλίας. Η ζωντανή συνομιλία είναι μια δυνατότητα του λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης. Χρησιμοποιείται σε πολλές επιχειρήσεις για την παροχή απαντήσεων σε πραγματικό χρόνο σε ερωτήσεις πελατών.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς να βελτιώσετε την υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας και την ικανοποίηση των πελατών, διαβάστε το LiveAgent – λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης.

Τι δεξιότητες πρέπει να έχουν;

Οι αντιπρόσωποι πρέπει να ξέρουν να χειρίζονται επαρκώς ηλεκτρονικό υπολογιστή, να ανταποκρίνονται γρήγορα και να γνωρίζουν οποιοδήποτε λογισμικό υπολογιστών χρησιμοποιεί η επιχείρησή σας, καθώς και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της εταιρείας σας. Οι αντιπρόσωποι πρέπει να προσπαθούν να είναι εξυπηρετικοί, να επικοινωνούν επαγγελματικά και να κλείνουν με ευγένεια τις συνεδρίες ζωντανής συνομιλίας με τους πελάτες.

Εκτός από όλες τις προαναφερθείσες δεξιότητες, οι αντιπρόσωποι πρέπει να είναι σε θέση να εκτελούν πολλές εργασίες. Η απάντηση σε ερωτήματα πελατών μέσω ζωντανής συνομιλίας απαιτεί από τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών να απαντούν αμέσως στους πελάτες, ενώ παράλληλα αναζητούν περισσότερες πληροφορίες για λογαριασμό τους. Επομένως, θα πρέπει να είναι σε θέση να ερευνούν γρήγορα τα ζητήματα των πελατών και στη συνέχεια να παρουσιάσουν μια λύση εγκαίρως.

Πόσο γρήγορα πρέπει να απαντούν οι αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας στους πελάτες;

Οι αντιπρόσωποι αναμένεται να απαντήσουν σε ερωτήματα πελατών σε λιγότερο από τρία λεπτά. Ωστόσο, ο αναμενόμενος χρόνος απόκρισης διαφέρει από κλάδο σε κλάδο. Επομένως, είναι σημαντικό να αναζητάτε σημεία αναφοράς του κλάδου όταν ορίζετε τις προσδοκίες χρόνου απόκρισης για τους αντιπροσώπους σας. Μπορείτε να ορίσετε το χρόνο απόκρισης σε λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, όπως το LiveAgent.

Επισκόπηση συγκεντρωτικών εισερχόμενων LiveAgent

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το LiveAgent – λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών.

Συμβουλές μπόνους για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των αντιπροσώπων Ζωντανής Συνομιλίας

Οι αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας συνήθως απαντούν σε ερωτήσεις πελατών και από άλλα κανάλια. Όπως τα κοινωνικά μέσα ή τα email. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για να βελτιώσουν την καθημερινή ροή εργασίας τους για να αυξήσουν την παραγωγικότητά τους.

1. Τεστ πληκτρολόγησης για αντιπροσώπους ζωντανής συνομιλίας

Το τεστ πληκτρολόγησης ζωντανής συνομιλίας είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να ελέγξετε πόσο αποτελεσματική είναι η ομάδα εξυπηρέτησης/υποστήριξης πελατών σας. Το LiveAgent παρέχει αυτό το τεστ δωρεάν. Επομένως, μπορείτε να βελτιώσετε τις δεξιότητες των αντιπροσώπων ζωντανής συνομιλίας καθώς και της εξυπηρέτησης πελατών. Εδώ είναι ένα δωρεάν τεστ πληκτρολόγησης ζωντανής συνομιλίας.

2. Λογισμικό Εξυπηρέτησης Πελατών

Ένα σύστημα εξυπηρέτησης πελατών είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για κάθε εταιρεία που ασχολείται με ερωτήματα πελατών σε πολλά κανάλια. Επιπλέον, επιτρέπει στην ομάδα σας να αντιμετωπίζει αποτελεσματικά τους πελάτες. Δεν χρειάζεται πλέον εναλλαγή μεταξύ διεπαφών. Απλώς απαντήστε σε όλα τα ερωτήματα πελατών από ένα συγκεντρωτικό φάκελο εισερχομένων.

Πλεονεκτήματα του Λογισμικού Εξυπηρέτησης Πελατών:

  • Αυξημένα κέρδη
  • Πιστοί πελάτες
  • Αποτελεσματική ροή εργασιών υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας

Χαρακτηριστικά λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών για βελτιωμένη υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας:

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

3. Portal Πελατών

Διαθέτοντας ένα portal πελατών με Συχνές Ερωτήσεις, Οδηγούς βήμα προς βήμα, βίντεο, μπορείτε να παρέχετε υποστήριξη πελατών 24/7 χωρίς επιπλέον κόστος. Επιπλέον, η εξυπηρέτηση πελατών σας μπορεί να παρέχει αποτελεσματικά πληροφορίες καθοδηγώντας τους πελάτες σε αυτά τα εμπεριστατωμένα ενημερωτικά άρθρα. Ένα άλλο μεγάλο πλεονέκτημα είναι ότι οι χειριστές ζωντανής συνομιλίας μπορούν να επικεντρωθούν σε σημαντικά ερωτήματα πελατών, ενώ οι ενημερωτικές ερωτήσεις απαντώνται στον ιστότοπό σας.

Try out LiveAgent for FREE

Provide the necessary work environment for your live chat agents. Try out stellar customer service software for free and improve your overall business.

Frequently asked questions

Ποιοι είναι οι αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας;

Οι αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας είναι υπάλληλοι της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών που απαντούν σε ερωτήματα και ερωτήσεις πελατών μέσω ζωντανής συνομιλίας. Είναι ένα χαρακτηριστικό του λογισμικού υποστήριξης, που χρησιμοποιείται για να λάβει ο πελάτης μια απάντηση σε πραγματικό χρόνο.

 

Ποια είναι τα καθήκοντα ενός αντιπροσώπου ζωντανής συνομιλίας;

Η κύρια αρμοδιότητα ενός αντιπροσώπου ζωντανής συνομιλίας είναι κυρίως να βοηθήσει τους πελάτες. Ένας αντιπρόσωπος ζωντανής συνομιλίας πρέπει να είναι αποτελεσματικός στον υπολογιστή για να ανταποκρίνεται γρήγορα στις ανάγκες των πελατών. Πρέπει να έχει γνώσεις για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία, καθώς και να επιδεικνύει εξαιρετικές δεξιότητες επικοινωνίας που θα του επιτρέψουν να βοηθήσει τους πελάτες όταν έχουν πρόβλημα, π.χ. με την αγορά ή το σέρβις των προϊόντων. Επιπλέον, ο αντιπρόσωπος πρέπει να είναι σε θέση να εκτελεί πολλές δραστηριότητες ταυτόχρονα.

 

Τι δεν επιτρέπεται να κάνουν οι αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας;

Οι αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας δεν επιτρέπεται να εκτελούν εργασίες που υπερβαίνουν τις τεχνικές δυνατότητες της ζωντανής συνομιλίας, καθώς και εργασίες για τις οποίες δεν είναι εξουσιοδοτημένοι ή έχουν περιορισμούς π.χ. νόμος.

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo