Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Από στόμα σε στόμα

Word of mouth is the process of telling people you know a particular product or service, usually because you think it is good and want to encourage them to try it.

Cambridge dictionary

Τι σημαίνει το από στόμα σε στόμα;

Το από στόμα σε στόμα είναι ένας τρόπος επικοινωνίας μέσω συνομιλίας. Με άλλα λόγια, με το “από στόμα σε στόμα” μεταδίδονται πληροφορίες από ένα άτομο σε κάποιο άλλο.

Παράδειγμα: Ο χρήστης ενός προϊόντος/υπηρεσίας μιλά για το προϊόν σε κάποιο άτομο στο φιλικό του περιβάλλον. Εάν ο χρήστης έχει κακή εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών, μπορεί να τη μεταδώσει στα άτομα με τα οποία συναντιέται. Ως αποτέλεσμα αυτού, τα συγκεκριμένα άτομα πιθανότατα θα επιλέξουν να μην αγοράσουν προϊόντα από αυτήν την εταιρεία.

Πόσο σημαντικό είναι το από στόμα σε στόμα;

Σκοπός του “από στόμα σε στόμα” είναι να κερδίσει κάποιος την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση των πελατών. Από τη στιγμή που ζούμε σε έναν κόσμο που ο καθένας προσπαθεί να μας πουλήσει κάτι, το να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη κάποιου μπορεί να είναι δύσκολη υπόθεση. Οι άνθρωποι αναζητούν αξιολογήσεις και συστάσεις. Επομένως, μια ποιοτική εμπειρία από μέρους των πελατών, ενθαρρύνει τους πελάτες να μιλήσουν για τα προϊόντα σας. Αυτό δημιουργεί αφοσιωμένους πελάτες, κάτι που σε τελική ανάλυση αυξάνει τις πωλήσεις και την ικανοποίηση των πελατών.

Το “από στόμα σε στόμα” είναι μια χαμηλού κοστολογίου και πολύτιμη στρατηγική μάρκετινγκ για κάθε μάρκα. Επομένως, στόχος σας είναι να χτίσετε σταθερές σχέσεις και να δημιουργήσετε μια κοινότητα. Αυτή είναι μια σημαντική και ωφέλιμη μακροπρόθεσμη στρατηγική.

Πώς λειτουργεί το από στόμα σε στόμα;

Κατά κύριο λόγο, οι πελάτες συνηθίζουν να δέχονται συμβουλές και αξιολογήσεις με τον παραδοσιακό τρόπο από στόμα σε στόμα. Για παράδειγμα από κάποιον φίλο ή μέλος της οικογένειας.

Επιπλέον, οι άνθρωποι αναζητούν συστάσεις/ μαρτυρίες στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Πλέον, η online έρευνα είναι ένας πιο προτιμώμενος τρόπος για να αποφασίσετε εάν θέλετε να αγοράσετε ένα προϊόν ή μία υπηρεσία. Αυτό αναφέρετε ως “Word–of–Mouth Marketing” το οποίο είναι στην ουσία Μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα.

Παράδειγμα: Ο Μπεν και η Σάρα ενδιαφέρονται να προσλάβουν εταιρεία καθαρισμού για το σπίτι τους. Και οι δύο αρχίζουν να ψάχνουν για εταιρείες καθαρισμού στην πόλη. Ο Μπεν βρήκε μερικές εταιρείες καθαρισμού στο διαδίκτυο με βάση υπέροχες κριτικές από την Trustpilot. Επομένως, αποφασίζουν να επικοινωνήσουν με μία από αυτές για τις υπηρεσίες που χρειάζονται. Και εφόσον αποκτήσουν μια υπέροχη εμπειρία, τη μοιράζονται με άλλα άτομα στον στενό τους κύκλο. Έτσι λειτουργεί το από στόμα σε στόμα μέσω αξιολογήσεων.

Τι είναι το από στόμα σε στόμα μάρκετινγκ;

Σύντομα το “από στόμα σε στόμα Μάρκετινγκ” αποτελεί την ίδια στρατηγική, όπως η παραδοσιακή από στόμα σε στόμα έμμεση διαφήμιση. Η βασική διαφορά είναι το ότι το από στόμα σε στόμα Μάρκετινγκ ενθαρρύνεται από την μάρκα/εταιρία. Ενώ η παραδοσιακή διαφήμιση από στόμα σε στόμα συμβαίνει ανεξάρτητα. Σκοπός του από στόμα σε στόμα Μάρκετινγκ είναι να προωθήσει το προϊόν/υπηρεσία, ώστε να κερδίσει περισσότερη προβολή.

Ποια είναι τα υπόλοιπα οφέλη του “Από στόμα σε στόμα Μάρκετινγκ”;

  • Αφοσίωση των πελατών
  • Δημιουργία μιας κοινότητας γύρω από την επωνυμία σας
  • Σταθερές σχέσεις με τους πελάτες (αφοσιωμένοι πελάτες)
  • Επένδυση λιγότερων χρημάτων για μαρκετινγκ
  • Υψηλότερα έσοδα
  • Δέσμευση πελατών

Πώς να χτίσετε το από στόμα σε στόμα μάρκετινγκ;

  • Παρέχετε εξαιρετικές εμπειρίες πελατών
  • Εμπνεύστε τους πελάτες σας να δημιουργήσουν περιεχόμενο σχετικά με τη μάρκα σας
  • Ενθαρρύνετε αξιολογήσεις/μαρτυρίες για τις υπηρεσίες/προϊόντα σας
  • Δημιουργήστε κίνητρα με την παροχή ειδικών εκπτώσεων/προϊόντων
  • Προσεγγίστε δημοφιλείς influencers

Would you like to know how to manage your customer's inquiries smoothly?

Get a Help desk software that allows you to handle all customer inquiries effectively from one interface.

Learn more

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι το μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα;

Το μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα είναι μια μορφή μάρκετινγκ που περιλαμβάνει «το ψιθύρισμα» στους καταναλωτές για ένα δεδομένο προϊόν ή μάρκα. Σκοπός του είναι να πυροδοτήσει μια συζήτηση για ένα συγκεκριμένο θέμα με ηθικό και μη πιεστικό τρόπο. Το τελικό αποτέλεσμα θα πρέπει να είναι συζητήσεις σχετικά με την επωνυμία ή το προϊόν, που οδηγούν σε αυξημένη αναγνώριση επωνυμίας ή αγορές. Αυτό το μάρκετινγκ δεν κάνει τους πελάτες να αισθάνονται ότι πιέζονται από την επωνυμία.

Πώς να ενεργοποιήσετε το από στόμα σε στόμα μάρκετινγκ;

Το μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα μπορεί να δημιουργηθεί με διάφορους τρόπους. Το καλύτερο εργαλείο για θετικό μάρκετινγκ είναι, φυσικά, οι πελάτες σας. Τι να κάνετε λοιπόν για να κάνετε τους πελάτες να θέλουν να αξιοποιήσουν από στόμα σε στόμα; Ζητήστε τους να δοκιμάσουν το νέο σας προϊόν και μετά να μιλήστε τους γι' αυτό. Κάντε τους να νιώσουν ότι οι απόψεις τους έχουν σημασία, παρέχοντάς τους π.χ. ειδικές προσφορές. Δημιουργήστε ένα χώρο για συζήτηση - μπορεί να είναι ένα φόρουμ, μια ομάδα στο Facebook ή απλά η δυνατότητα προσθήκης σχολίων σε αναρτήσεις ή καταχωρίσεις σε ιστότοπους και portals. Μείνετε σε συνεχή επαφή με τους πελάτες σας. Προσλάβετε ένα άτομο που θα διεξάγει από στόμα σε στόμα δραστηριότητες μάρκετινγκ.

Γιατί το από στόμα σε στόμα μάρκετινγκ είναι αποτελεσματικό;

Το μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα είναι πολύ αποτελεσματικό επειδή το Διαδίκτυο του παρέχει πολλά εργαλεία. Αυτό επιτρέπει την κοινοποίηση των πληροφοριών και μπορούμε να οικοδομήσουμε κοινωνικές σχέσεις. Το μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα πρέπει να ξεκινήσει με την έναρξη μιας συζήτησης για ένα συγκεκριμένο θέμα. Μόνο κατά τη συζήτηση πρέπει να αναφέρουμε διακριτικά την επωνυμία ή το προϊόν που θέλουμε να διαφημίσουμε. Πρώτα απ 'όλα, θα πρέπει να θυμάστε τη φυσικότητα και τη μη άσκηση πίεσης.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo