Το από στόμα σε στόμα είναι η διαδικασία να λέτε στους ανθρώπους ότι γνωρίζετε ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία, συνήθως επειδή πιστεύετε ότι είναι καλό και θέλετε να τους ενθαρρύνετε να το δοκιμάσουν.
Λεξικό Cambridge
Τι σημαίνει το από στόμα σε στόμα;
Το από στόμα σε στόμα είναι ένας τρόπος επικοινωνίας μέσω συνομιλίας. Με άλλα λόγια, με το “από στόμα σε στόμα” μεταδίδονται πληροφορίες από ένα άτομο σε κάποιο άλλο.
Παράδειγμα: Ο χρήστης ενός προϊόντος/υπηρεσίας μιλά για το προϊόν σε κάποιον από τον κύκλο των φίλων του. Εάν ο χρήστης έχει κακή εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών, μπορεί να το περάσει στους ανθρώπους που εκείνος/εκείνη συναντά. Ως αποτέλεσμα, πιθανότατα θα επιλέξουν να μην αγοράσουν κανένα προϊόν από αυτήν την εταιρεία.
Πόσο σημαντικό είναι το από στόμα σε στόμα;
Σκοπός του “από στόμα σε στόμα” είναι να κερδίσει κάποιος την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση των πελατών. Από τη στιγμή που ζούμε σε έναν κόσμο που ο καθένας προσπαθεί να μας πουλήσει κάτι, το να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη κάποιου μπορεί να είναι δύσκολη υπόθεση. Οι άνθρωποι αναζητούν αξιολογήσεις και συστάσεις. Επομένως, μια ποιοτική εμπειρία από μέρους των πελατών, ενθαρρύνει τους πελάτες να μιλήσουν για τα προϊόντα σας. Αυτό δημιουργεί αφοσιωμένους πελάτες, κάτι που σε τελική ανάλυση αυξάνει τις πωλήσεις και την ικανοποίηση των πελατών.
Το “από στόμα σε στόμα” είναι μια χαμηλού κοστολογίου και πολύτιμη στρατηγική μάρκετινγκ για κάθε εταιρεία. Επομένως, στόχος σας είναι να χτίσετε σταθερές σχέσεις και να δημιουργήσετε μια κοινότητα. Αυτή είναι μια σημαντική και ωφέλιμη μακροπρόθεσμη στρατηγική.
Πώς λειτουργεί το από στόμα σε στόμα;
Κατά κύριο λόγο, οι πελάτες συνηθίζουν να δέχονται συμβουλές και αξιολογήσεις με τον παραδοσιακό τρόπο από στόμα σε στόμα. Για παράδειγμα από κάποιον φίλο ή μέλος της οικογένειας.
Επιπλέον, οι άνθρωποι αναζητούν συστάσεις/ μαρτυρίες στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Πλέον, η online έρευνα είναι ένας πιο προτιμώμενος τρόπος για να αποφασίσετε εάν θέλετε να αγοράσετε ένα προϊόν ή μία υπηρεσία. Αυτό αναφέρετε ως “από στόμα σε στόμα Μάρκετινγκ” το οποίο είναι στην ουσία Μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα.
Παράδειγμα: Ο Μπεν και η Σάρα ενδιαφέρονται να προσλάβουν εταιρεία καθαρισμού για το σπίτι τους. Και οι δύο αρχίζουν να ψάχνουν για εταιρείες καθαρισμού στην πόλη. Ο Μπεν βρήκε μερικές εταιρείες καθαρισμού στο διαδίκτυο με βάση υπέροχες κριτικές από την Trustpilot. Επομένως, αποφασίζουν να επικοινωνήσουν με μία από αυτές για τις υπηρεσίες που χρειάζονται. Και εφόσον αποκτήσουν μια υπέροχη εμπειρία, τη μοιράζονται με άλλα άτομα στον στενό τους κύκλο. Έτσι λειτουργεί το από στόμα σε στόμα μέσω αξιολογήσεων.
Τι είναι το από στόμα σε στόμα μάρκετινγκ;
Εν συντομία το “από στόμα σε στόμα Μάρκετινγκ” αποτελεί την ίδια στρατηγική, όπως η παραδοσιακή από στόμα σε στόμα έμμεση διαφήμιση. Η βασική διαφορά είναι το ότι το από στόμα σε στόμα Μάρκετινγκ ενθαρρύνεται από την μάρκα/εταιρία. Ενώ η παραδοσιακή διαφήμιση από στόμα σε στόμα συμβαίνει ανεξάρτητα. Σκοπός του από στόμα σε στόμα Μάρκετινγκ είναι να προωθήσει το προϊόν/υπηρεσία, ώστε να κερδίσει περισσότερη προβολή.
Ποια είναι τα υπόλοιπα οφέλη του “Από στόμα σε στόμα Μάρκετινγκ”;
- Εμπιστοσύνη των πελατών
- Χτίσιμο μιας κοινότητας γύρω από την επωνυμία σας
- Μακροχρόνιες σχέσεις με πελάτες (πιστοί πελάτες)
- Λιγότερα έξοδα σε χρήματα στο μάρκετινγκ
- Υψηλότερα έσοδα
- Επαφή με τον πελάτη
Πώς να χτίσετε το από στόμα σε στόμα μάρκετινγκ;
- Παρέχετε μια εξαιρετική εμπειρία πελάτη
- Εμπνεύστε τους πελάτες να δημιουργήσουν περιεχόμενο για την επωνυμία σας
- Ενθαρρύνετε τις κριτικές/μαρτυρίες των υπηρεσιών/προϊόντων σας
- Δώστε κίνητρο με κάποιες ειδικές εκπτώσεις/προϊόντα
- Απευθυνθείτε στους κατάλληλους influencer
Would you like to know how to manage your customer's inquiries smoothly?
Get a Help desk software that allows you to handle all customer inquiries effectively from one interface.
Παρακολουθήστε ένα βίντεο για το από στόμα σε στόμα
Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης του Live Agent παίζει καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση του ορισμού του από στόμα σε στόμα. Παρέχοντας βοήθεια σε πραγματικό χρόνο και εξατομικευμένη υποστήριξη, αυτό το λογισμικό βελτιώνει τη συνολική εμπειρία του πελάτη. Όταν οι πελάτες λαμβάνουν εξαιρετική εξυπηρέτηση μέσω ενός κέντρου υποστήριξης Live Agent, είναι πιο πιθανό να μοιραστούν τις θετικές τους εμπειρίες με άλλους από στόμα σε στόμα. Αυτή η οργανική μορφή επικοινωνίας περιλαμβάνει πελάτες που προτείνουν την εταιρεία, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της στους φίλους, την οικογένεια ή τους συναδέλφους τους με βάση τις προσωπικές τους αλληλεπιδράσεις. Το θετικό από στόμα σε στόμα που δημιουργείται από την αποτελεσματική χρήση του λογισμικού κέντρου υποστήριξης του Live Agent μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τη φήμη, την αξιοπιστία και τις προσπάθειες απόκτησης πελατών μιας επιχείρησης.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα;
Το μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα είναι μια μορφή μάρκετινγκ που περιλαμβάνει «το ψιθύρισμα» στους καταναλωτές για ένα δεδομένο προϊόν ή μάρκα. Σκοπός του είναι να πυροδοτήσει μια συζήτηση για ένα συγκεκριμένο θέμα με ηθικό και μη πιεστικό τρόπο. Το τελικό αποτέλεσμα θα πρέπει να είναι συζητήσεις σχετικά με την επωνυμία ή το προϊόν, που οδηγούν σε αυξημένη αναγνώριση επωνυμίας ή αγορές. Αυτό το μάρκετινγκ δεν κάνει τους πελάτες να αισθάνονται ότι πιέζονται από την επωνυμία.
Πώς να ενεργοποιήσετε το από στόμα σε στόμα μάρκετινγκ;
Το μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα μπορεί να δημιουργηθεί με διάφορους τρόπους. Το καλύτερο εργαλείο για θετικό μάρκετινγκ είναι, φυσικά, οι πελάτες σας. Τι να κάνετε λοιπόν για να κάνετε τους πελάτες να θέλουν να αξιοποιήσουν από στόμα σε στόμα; Ζητήστε τους να δοκιμάσουν το νέο σας προϊόν και μετά να μιλήστε τους γι' αυτό. Κάντε τους να νιώσουν ότι οι απόψεις τους έχουν σημασία, παρέχοντάς τους π.χ. ειδικές προσφορές. Δημιουργήστε ένα χώρο για συζήτηση - μπορεί να είναι ένα φόρουμ, μια ομάδα στο Facebook ή απλά η δυνατότητα προσθήκης σχολίων σε αναρτήσεις ή καταχωρίσεις σε ιστότοπους και portals. Μείνετε σε συνεχή επαφή με τους πελάτες σας. Προσλάβετε ένα άτομο που θα διεξάγει από στόμα σε στόμα δραστηριότητες μάρκετινγκ.
Γιατί το από στόμα σε στόμα μάρκετινγκ είναι αποτελεσματικό;
Το μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα είναι πολύ αποτελεσματικό επειδή το Διαδίκτυο του παρέχει πολλά εργαλεία. Αυτό επιτρέπει την κοινοποίηση των πληροφοριών και μπορούμε να οικοδομήσουμε κοινωνικές σχέσεις. Το μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα πρέπει να ξεκινήσει με την έναρξη μιας συζήτησης για ένα συγκεκριμένο θέμα. Μόνο κατά τη συζήτηση πρέπει να αναφέρουμε διακριτικά την επωνυμία ή το προϊόν που θέλουμε να διαφημίσουμε. Πρώτα απ 'όλα, θα πρέπει να θυμάστε τη φυσικότητα και τη μη άσκηση πίεσης.
Σημείωση ειδικού
Η διασπορά πληροφοριών και συστάσεων από στόμα σε στόμα είναι αποτελεσματικό εργαλείο για το μάρκετινγκ και την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών σας.

Επισκόπηση κατάταξης αντιπροσώπου
Το LiveAgent παρέχει οικονομική λύση υποστήριξης πελατών με διάφορα κανάλια επικοινωνίας και σημαντικές πληροφορίες για τους επισκέπτες.