Τι είναι το αρχείο καταγραφής δραστηριοτήτων;
Το Αρχείο Καταγραφής Δραστηριοτήτων είναι μια αναφορά όλων των ενεργειών που πραγματοποιήθηκαν σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Ένα αρχείο καταγραφής δραστηριοτήτων, επίσης γνωστό ως αρχείο καταγραφής δραστηριοτήτων εργασίας, δείχνει πώς κάποιος ξοδεύει το χρόνο του καθώς εργάζεται. Στο LiveAgent, ένα αρχείο καταγραφής δραστηριοτήτων εμφανίζει όλα τα εισιτήρια που δημιουργήθηκαν ή επεξεργάστηκαν.
Αυτό δίνει στον διαχειριστή/προϊστάμενο την ευκαιρία να ελέγξει το έργο κάθε αντιπροσώπου. Τους δίνει επίσης την ευκαιρία να προτείνουν βελτιώσεις στον τρόπο αποτελεσματικότερης εργασίας στο LiveAgent.
Χάρη στα αρχεία καταγραφής δραστηριοτήτων, οι αντιπρόσωποι μπορούν να σταματήσουν να εστιάζουν σε δραστηριότητες χαμηλής αξίας και να διαχειρίζονται καλύτερα το χρόνο τους. Ένα αρχείο καταγραφής δραστηριοτήτων είναι επίσης ένα εξαιρετικό εργαλείο για να διασφαλίσετε ότι οι εργαζόμενοι ακολουθούν τα προτεινόμενα εταιρικά πλάνα εργασίας.
Γιατί τα αρχεία καταγραφής δραστηριοτήτων είναι σημαντικά;
Η δυνατότητα αναγνώρισης των ατόμων που έχουν συνδεθεί στον λογαριασμό σας είναι ζωτικής σημασίας για την ασφάλεια. Επειδή οι εταιρείες έρχονται σε στενή επαφή με τόνους δεδομένων σε καθημερινή βάση, είναι σημαντικό να είναι σε θέση να εντοπίζουν αμέσως την κακή χρήση. Εάν προκύψει κακή χρήση, τα αρχεία καταγραφής δραστηριοτήτων μπορούν να προσδιορίσουν αμέσως τον υπεύθυνο.
Τα αρχεία καταγραφής δραστηριοτήτων δείχνουν επίσης ότι έχετε εφαρμόσει προληπτικά μέτρα σε περίπτωση κατάχρησης. Αυτό είναι σημαντικό εάν έχετε επιχειρηματικούς εταίρους ή ενδιαφερόμενους φορείς που έχουν επενδύσει στην επιχείρησή σας.
Τα αρχεία καταγραφής ελέγχου είναι επίσης σημαντικά, επειδή παρέχουν ολοκληρωμένες πληροφορίες.
Ας ρίξουμε μια ματιά σε ένα απλό παράδειγμα. Φανταστείτε ότι ένας πελάτης παραπονιέται για την εξυπηρέτηση πελατών σας. Η γνώση από αρχεία καταγραφής δραστηριοτήτων μπορεί να σας βοηθήσει να εξετάσετε την κατάσταση. Μόλις αξιολογηθεί, μπορείτε να παρέχετε ανατροφοδότηση και να δημιουργήσετε ένα κατάλληλο σχέδιο δράσης για να σώσετε την κατάσταση.
Γιατί πρέπει να αξιολογήσετε το αρχείο καταγραφής δραστηριοτήτων;
Ο έλεγχος της εργασίας των υπαλλήλων σας είναι ένα σημαντικό μέρος της διασφάλισης της μέγιστης απόδοσης. Το LiveAgent προσφέρει πάνω από 180 δυνατότητες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας.
Τα αρχεία καταγραφής δραστηριοτήτων μπορούν να σας δώσουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι αντιπρόσωποί σας χρησιμοποιούν αυτές τις δυνατότητες. Για παράδειγμα, εάν δείτε ότι ένας αντιπρόσωπος υποστήριξης πελατών εκτελεί μια εργασία χειροκίνητα, ενώ μπορεί να αυτοματοποιηθεί εύκολα, μπορείτε να τον ενημερώσετε για τον αυτοματισμό.
Επομένως, μέσω των αξιολογήσεων καταγραφής ελέγχου μπορείτε να βρείτε ευκαιρίες για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών σας.
Με την αξιολόγηση των αρχείων καταγραφής ελέγχου, μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε την πρόοδο του αντιπροσώπου σας προς την επίτευξη των εταιρικών στόχων και μετρήσεων.
Οφέλη από το αρχείο καταγραφής δραστηριοτήτων/καταγραφής ελέγχου:
- αναγνωρίστε αμέσως προβλήματα, αποφεύγοντας μήνες πιθανών λαθών
- αναγνώριση των δεξιοτήτων των αντιπροσώπων υποστήριξης πελατών – καλές / κακές επιδόσεις
- βοηθά στη μέτρηση των Βασικών Δεικτών Απόδοσης των εργαζομένων (KPI)
- ευκαιρία να ανταμείψετε τους καλύτερους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών
- ευκαιρία να αναγνωρίσουμε την ανάγκη για περισσότερη εκπαίδευση αντιπροσώπων
Πού βρίσκεται το αρχείο καταγραφής δραστηριότητας στο LiveAgent;
Βήματα για πλοήγηση στο Αρχείο καταγραφής δραστηριοτήτων:

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας LiveAgent
Αναζητήστε τις Ρυθμίσεις
Κάντε κλικ στο Εργαλεία
Στο τέλος, ανοίξτε το Αρχείο Καταγραφής Ελέγχου
Όπως προαναφέρθηκε, το Αρχείο Καταγραφής Δραστηριοτήτων ονομάζεται, διαφορετικά, Αρχείο καταγραφής ελέγχου.
Τι δείχνει το αρχείο καταγραφής δραστηριοτήτων στο LiveAgent;
Το αρχείο καταγραφής δραστηριοτήτων παρέχει μια πλήρη αναφορά σχετικά με τις ενέργειες που πραγματοποιούν οι αντιπρόσωποι υποστήριξης πελατών.
Δείχνει:
- το όνομα του αντιπροσώπου
ο χρόνος που αφιερώνει ο αντιπρόσωπος δουλεύοντας στην καρτέλα
- τον αριθμό των εισιτηρίων στα οποία εργάστηκε ο αντιπρόσωπος
- μια συνοπτική περιγραφή κάθε ενέργειας
- τις ακριβείς ενέργειες αντιπροσώπων/αλλαγές σε κάθε εισιτήριο
Frequently Asked Questions
Τι είναι η καταγραφή δραστηριότητας;
Το αρχείο καταγραφής δραστηριοτήτων είναι μια καταγραφή της δραστηριότητάς σας και του τρόπου που περνάτε το χρόνο σας. Μπορείτε να εκτελέσετε ένα αρχείο καταγραφής δραστηριοτήτων στον πραγματικό κόσμο, αλλά και στον εικονικό κόσμο. Σε οργανισμούς και εταιρείες, το αρχείο καταγραφής δραστηριοτήτων χρησιμοποιείται κυρίως για την παρακολούθηση του τρόπου με τον οποίο οι εργαζόμενοι περνούν το χρόνο τους ενώ εργάζονται. Χάρη σε αυτό, είναι δυνατό να αξιολογηθεί ποιος και τι ξοδεύει συγκεκριμένο χρόνο. Η ανάλυση τέτοιων δεδομένων συμβάλλει στην αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων, στη βελτίωση της διαχείρισης του χρόνου και στην υποστήριξη της παραγωγικότητας.
Ποιες δραστηριότητες μπορείτε να καταγράψετε στο LiveAgent;
Στο αρχείο καταγραφής δραστηριοτήτων στο LiveAgent μπορείτε να δείτε όλες τις δραστηριότητες που έχουν ολοκληρωθεί από το προσωπικό υποστήριξης πελατών. Συλλέγονται με τη μορφή αναφοράς. Τα δεδομένα που θα βρείτε εκεί είναι: πόσο χρόνο αφιέρωσε ο αντιπρόσωπος δουλεύοντας σε μια καρτέλα, πόσες καρτέλες έχει δουλέψει μαζί ο πελάτης, περιγραφή κάθε δραστηριότητας, όλες οι αλλαγές και οι δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν από τον αντιπρόσωπο στη συγκεκριμένη καρτέλα.
Πώς βρίσκετε το αρχείο καταγραφής δραστηριότητας στο LiveAgent;
Εάν θέλετε να βρείτε τη δραστηριότητά σας, μπορείτε να ανατρέξετε στο αρχείο καταγραφής ελέγχου, το οποίο είναι ένα χρονολογικό σύνολο εγγραφών. Περιλαμβάνει όλες τις ενέργειες που έχουν γίνει από το προσωπικό τεχνικής υποστήριξης. Μπορείτε να βρείτε το αρχείο καταγραφής δραστηριοτήτων στον λογαριασμό σας LiveAgent. Συνδεθείτε πρώτα στον λογαριασμό σας LiveAgent > βρείτε τη Διαμόρφωση > κάντε κλικ στο Εργαλεία > Τέλος, ανοίξτε το αρχείο καταγραφής ελέγχου (δηλαδή το αρχείο καταγραφής δραστηριοτήτων).
Τι είναι μια αναφορά ACD;
Μια αναφορά ACD είναι μια αυτοματοποιημένη αναφορά δεδομένων πελατών. Είναι μια συγκεντρωμένη αναφορά δεδομένων πελατών που συλλέγεται και αναλύεται από υπολογιστή.
Σχεδιάζοντας ένα Πελατοκεντρικό Επιχειρηματικό Μοντέλο
Σχεδιασμός πελατοκεντρικού επιχειρηματικού μοντέλου για επίτευξη στόχων. Δημιουργία ικανοποιημένων πελατών μέσω προσαρμογής προϊόντων και προβολής θετικής φήμης.