Αυτοεξυπηρέτηση

Τι είναι η αυτοεξυπηρέτηση;

Ο καθένας έχει τους δικούς του τρόπους για να βρει λύσεις σε προβλήματα που αντιμετωπίζει. Κάποιοι ακολουθούν τους κανόνες, ενώ κάποιοι ακολουθούν άλλους, και προφανώς, υπάρχουν εκείνοι που ακολουθούν αυτό που είναι πιο εύκολο για αυτούς. Η αυτοεξυπηρέτηση είναι η διαδικασία με την οποία προσπαθείτε να βρείτε λύσεις σε ζητήματα μόνοι σας αντί να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών.

Είναι ένας πολύ απλός τρόπος εξεύρεσης λύσεων σε ζητήματα. Δεν απαιτεί από εσάς αναμονή στην κλήση για μεγάλο χρονικό διάστημα, ούτε απαιτεί να στείλετε e-mail και να περιμένετε την απάντηση.

Frequently asked questions

Πώς ορίζεται η αυτοεξυπηρέτηση;

Η αυτοεξυπηρέτηση είναι η διαδικασία με την οποία προσπαθείτε να βρείτε λύσεις σε προβλήματα χωρίς να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών. Ο πελάτης μπορεί να το κάνει διαβάζοντας τις Συχνές Ερωτήσεις, με τη συμβουλή της γνωσιακής βάσης ή χρησιμοποιώντας τα διαθέσιμα άρθρα και τους οδηγούς.

 

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της αυτοεξυπηρέτησης;

Ο πελάτης δεν χρειάζεται να περιμένει απάντηση από την εξυπηρέτηση πελατών, το οποίο εξοικονομεί χρόνο. Εξαιτίας αυτού, ο πελάτης γνωρίζει καλύτερα το προϊόν και την επωνυμία και μπορεί επίσης να αυξήσει το επίπεδο ικανοποίησης του. Εάν χρησιμοποιήσει το ποιοτικό περιεχόμενο που του προσφέρει η εταιρεία, η αξία του οργανισμού στα μάτια του σίγουρα θα αυξηθεί επίσης.

 

Το LiveAgent προσφέρει αυτοεξυπηρέτηση;

Το LiveAgent προσφέρει αυτοεξυπηρέτηση. Μπορείτε να δημιουργήσετε μια γνωσιακή βάση που θα περιέχει όλα τα ζητήματα που χρειάζονται οι πελάτες, χάρις στην οποία θα επιλύουν αποτελεσματικά το πρόβλημά τους.

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo