Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Αυτόματη επανάκληση

Τι είναι η αυτόματη επανάκληση;

Η αυτόματη επανάκληση είναι μια λειτουργία συστήματος τηλεφωνικών κλήσεων που οι καλούντες μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να επιλέξουν την επανάκληση όταν ο αριθμός που έχουν καλέσει είναι απασχολημένος. Η λειτουργία αυτόματης επανάκλησης δίνει εντολή στο σύστημα τηλεφωνίας να αποθηκεύσει και να καλέσει ξανά τον αριθμό του καλούντος όταν η γραμμή γίνει ξανά διαθέσιμη.

Η επιλογή επανάκλησης είναι ένα κοινό χαρακτηριστικό ενός συστήματος ΔΦΑ και διασφαλίζει ότι οι πελάτες μπορούν να απολαύσουν μια αυτόματη επανάκληση αντί να παραμένουν σε αναμονή. Πολλά λογισμικά τηλεφωνικού κέντρου προσφέρουν τη λειτουργία αυτόματης επανάκλησης καθώς παρουσιάζουν έναν καλύτερο τρόπο για να απολαύσετε βολική επικοινωνία τηλεφωνικού κέντρου.

Το λογισμικό κέντρου κλήσεων LiveAgent παρέχει τη δυνατότητα αυτόματης επανάκλησης ως μέρος της λύσης λογισμικού του τηλεφωνικού κέντρου. Επιλέγοντας το λογισμικό αυτόματης επανακλήσης του LiveAgent, μπορείτε εύκολα να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών και να μειώσετε τους χρόνους αναμονής.

αυτόματη επανάκληση εξυπηρέτησης πελατών

Reduce abandoned call rates

Gain new sales opportunities with LiveAgent's automatic callback feature.

Learn more

Πώς λειτουργούν οι αυτόματες επανακλήσεις;

Η λειτουργία είναι μέρος ενός μενού ΔΦΑ (Διαδραστική Φωνητική Απόκριση). Οι επιλογές μενού παρουσιάζονται στους καλούντες όταν καλούν τον αριθμό σας. Για παράδειγμα, το μενού μπορεί να ζητήσει από τους καλούντες να “πατήσουν 1 για πωλήσεις” ή “να πατήσουν 3 για αίτημα επανάκλησης”.

Εάν οι καλούντες σας επιλέξουν την επιλογή επανάκλησης, ο αριθμός τους θα αποθηκευτεί και θα τοποθετηθεί σε μια ουρά από το σύστημα και η κλήση θα τερματιστεί αμέσως. Όταν ο αριθμός του καλούντος φτάσει στην κορυφή της ουράς, το σύστημα θα καλέσει αυτόματα τον αριθμό του και θα τον συνδέσει με έναν αντιπρόσωπο υποστήριξης.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Τι είναι οι οδηγίες αυτόματης επανάκλησης;

Οι οδηγίες αυτόματης επανάκλησης είναι οι ενσωματωμένες μηχανογραφικές εντολές που χρησιμοποιούν οι καλούντες για να περιηγηθούν στις απασχολημένες τηλεφωνικές γραμμές και να ζητήσουν επανακλήσεις. Ακολουθεί ένας σύντομος οδηγός για το πώς να ακολουθήσετε τις οδηγίες αυτόματης επανάκλησης.

  • Ως καλών, όταν ο επιλογέας σας εκπέμπει ένα σήμα απασχολημένου, πατήστε το καθορισμένο κουμπί για αυτόματη επανάκληση αφού ακούσετε τη λίστα μενού ΔΦΑ
  • Αφού πατήσετε το κουμπί, η κλήση θα τερματιστεί
  • Εάν κλείσατε το τηλέφωνο πριν πατήσετε το κουμπί, καλέστε ξανά τον αριθμό, ακούστε τις οδηγίες και πατήστε την προεπιλεγμένη επιλογή για επανάκληση
  • Μόλις η γραμμή γίνει διαθέσιμη, θα λάβετε μια επανάκληση
  • Απαντήστε στο τηλέφωνο και μιλήστε με τον υπεύθυνο του τηλεφωνικού κέντρου

Από την άλλη πλευρά, εάν θέλετε να ακυρώσετε ένα αίτημα επανάκλησης, μπορείτε να κάνετε τα εξής:

  • Ακούστε τις οδηγίες ΔΦΑ
  • Πατήστε το καθορισμένο κουμπί για να αναιρέσετε ένα αίτημα αυτόματης επανάκλησης
  • Περιμένετε για έναν τόνο επιβεβαίωσης και κλείστε το τηλέφωνο

Γιατί είναι σημαντικό για το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου να έχει μια προηγμένη λειτουργία επανάκλησης;

Σύμφωνα με το Harvard Business Review, οι αυτόματες επανακλήσεις δημιουργούν αφοσίωση και μειώνουν την προσπάθεια των πελατών. Ωστόσο, αυτό το χαρακτηριστικό δεν δημιουργεί απλώς αφοσίωση. Προσφέρει ορισμένα ουσιαστικά οφέλη στο τηλεφωνικό κέντρο.

Ακολουθούν μερικοί από τους λόγους για τους οποίους η λειτουργία επανάκλησης είναι ζωτικής σημασίας για το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου:

  • Η δυνατότητα επανάκλησης βελτιώνει την ικανοποίηση και την εμπειρία του πελάτη
  • Τα τηλεφωνικά κέντρα αξιοποιούν τη λειτουργία επανάκλησης για να μειώσουν τον μέσο χρόνο αναμονής
  • Η δυνατότητα επανάκλησης σημαίνει ότι ένα τηλεφωνικό κέντρο εκτιμά τον χρόνο του πελάτη

Τα περισσότερα τηλεφωνικά κέντρα θεωρούν ότι οι αυτόματες λειτουργίες κλήσεων αποτελούν καινοτομία για την εμπειρία των πελατών. Για περαιτέρω βελτίωση της αξίας που προσφέρουν οι δυνατότητες επανάκλησης, τα τηλεφωνικά κέντρα μπορούν να ζητούν σχόλια από τους πελάτες και να παρέχουν καλύτερη εμπειρία πελάτη.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Πώς να ελέγξετε εάν η λειτουργία λειτουργεί

Αφού ενσωματώσετε το λογισμικό αυτόματης επανάκλησης στη ΔΦΑ, μπορείτε να ελέγξετε εάν λειτουργεί το σενάριο ΔΦΑ, δοκιμάζοντας τις παρακάτω ενέργειες στο LiveAgent.

  1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent
  2. Καλέστε τον αριθμό τηλεφώνου που είναι συνδεδεμένος με τον λογαριασμό σας LiveAgent. Βεβαιωθείτε ότι ο αριθμός έχει ενεργοποιημένο ενεργό σενάριο ΔΦΑ
  3. Ακούστε το μενού ΔΦΑ πολλαπλών επιπέδων
  4. Ακολουθήστε τις οδηγίες κλήσης από το μενού ΔΦΑ και κάντε κλικ στο αναφερόμενο κουμπί κλήσης. Για παράδειγμα, το μενού ΔΦΑ μπορεί να απαιτήσει να πατήσετε το 4 για επανάκληση
  5. Δώστε προσοχή στο πώς η κλήση κλείνει από την πλευρά του καλούντος
  6. Παρατηρήστε ότι η κλήση χτυπά στη διεπαφή του αντιπροσώπου και μπορεί να απαντηθεί ή να σταλεί στην ουρά
  7. Απαντήστε στην κλήση από τη διεπαφή του αντιπροσώπου
  8. Το LiveAgent θα καλέσει ξανά αυτόματα τον αριθμό του καλούντος. Περιμένετε μέχρι να πραγματοποιηθεί αυτή η διαδικασία
  9. Ως καλών, περιμένετε την αυτόματη επανάκληση σας και απαντήστε στην κλήση όταν έρθει

Εάν εκτελέσετε με επιτυχία όλα αυτά τα βήματα, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι η λειτουργία επανάκλησης λειτουργεί τέλεια και είναι έτοιμη για άμεση χρήση.

Increase customer satisfaction

With LiveAgent's built-in call center software you'll be able to provide reliable and personalized service to your customers.

Try it today

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι η αυτόματη επανάκληση;

Η αυτόματη επανάκληση είναι μια λειτουργία ΔΦΑ τηλεφώνου που επιτρέπει στους καλούντες να λαμβάνουν κλήση αργότερα και όχι να παραμένουν σε αναμονή για μεγάλο χρονικό διάστημα. Συνήθως βοηθά τους πελάτες να καλέσουν ξανά μια απασχολημένη ή μη διαθέσιμη γραμμή τηλεφωνικού κέντρου. Η λειτουργία αυτόματης επανάκλησης θέτει τον καλούντα σε ουρά και πραγματοποιεί μια άμεση κλήση μόλις ο διαθέσιμος αριθμός είναι διαθέσιμος.

Πώς λειτουργούν οι αυτόματες επανακλήσεις;

Οι αυτόματες επανακλήσεις λειτουργούν με την ενσωμάτωση μενού ΔΦΑ. Μόλις ενσωματωθούν, οι καλούντες μπορούν να λάβουν προτροπές για να πατήσουν συγκεκριμένα κουμπιά για να ενεργοποιήσουν τη λειτουργία αυτόματης επανάκλησης. Μόλις τοποθετηθεί το αίτημα για αυτόματη επανάκληση, η κλήση τερματίζεται αμέσως. Έτσι, για παράδειγμα, το λογισμικό LiveAgent θα επανακαλέσει τη γραμμή όταν ο αριθμός του καλούντος βρίσκεται στην κορυφή της ουράς επανάκλησης.

Τι είναι οι οδηγίες αυτόματης επανάκλησης;

Οι οδηγίες αυτόματης επανάκλησης είναι εντολές λογισμικού ή διαδικασίες με τις οποίες καλούντες ή αντιπρόσωποι μπορούν να ξεκινήσουν και να απαντήσουν σε αιτήματα επανάκλησης. Αυτές οι οδηγίες περιλαμβάνουν συνήθως το πάτημα των καθορισμένων κουμπιών στο τηλέφωνο και τους ακόλουθους ήχους κλήσης για να καθορίσετε πότε μπορεί να προκύψει αυτόματη επανάκληση.

Γιατί είναι σημαντικό για το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου να έχει μια προηγμένη λειτουργία επανάκλησης;

Είναι απαραίτητο το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου να περιλαμβάνει μια προηγμένη λειτουργία επανάκλησης για πολλούς λόγους. 

  • Οι δυνατότητες επανάκλησης επιτρέπουν στους πελάτες να απολαμβάνουν μια καλύτερη εμπειρία και υποστήριξη
  • Οι λειτουργίες επανάκλησης αποδεικνύουν επίσης στους καλούντες ότι ο χρόνος τους είναι πολύτιμος
  • Οι αυτόματες επανακλήσεις είναι χρήσιμες για να διασφαλιστεί ότι οι αντιπρόσωποι του τηλεφωνικού κέντρου παρέχουν στους καλούντες ήρεμες, εξατομικευμένες και εμπεριστατωμένες απαντήσεις σε κατάλληλους χρόνους

Πώς μπορείτε να ελέγξετε εάν η λειτουργία λειτουργεί;

Μπορείτε να καθορίσετε αν λειτουργεί η λειτουργία επανάκλησης μέσω σύνδεσης στο λογισμικό του τηλεφωνικού κέντρου και εεκτελώντας μια δοκιμαστική κλήση.

  • Καλέστε τη γραμμή που είναι συνδεδεμένη με τον λογαριασμό επανάκλησης και ακούστε το μενού ΔΦΑ
  • Ακολουθήστε τη γραμμή εντολών αριθμού κλήσης και περιμένετε να τερματιστεί η κλήση

  • Στη συνέχεια, ο καλών θα λάβει μια κλήση μόλις έρθει η σειρά του στην ουρά καλούντος

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo