Τι είναι ο μέσος χρόνος αναμονής;
Ο μέσος χρόνος αναμονής είναι ο μέσος χρόνος που αφιερώνουν οι εκπρόσωποι πελατών σε όλες τις δραστηριότητες τους. Περιλαμβάνει τον χρόνο κλήσης, τον χρόνο αναμονής, τις συζητήσεις και την επίλυση προβλημάτων των πελατών. Πρέπει να είναι όσο το δυνατόν χαμηλότερος. Ο χρόνος είναι χρήμα, οπότε είναι απαραίτητο να παρακολουθείτε. Δείχνει πόσος χρόνος απαιτείται για την επίλυση των προβλημάτων και σε ποιες ερωτήσεις αφιερώνουν οι εκπρόσωποι τον περισσότερο χρόνο. Μπορείτε να παρακολουθείτε τη μέση ταχύτητα απάντησης, το επίπεδο υπηρεσίας και πολλά άλλα. Βοηθά στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών.
Are you delivering the best possible customer experience?
It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.
Expert’s note
Ο μέσος χρόνος αναμονής είναι ο μέσος χρόνος που αφιερώνουν οι εκπρόσωποι πελατών σε όλες τις δραστηριότητες τους. Περιλαμβάνει τον χρόνο κλήσης, τον χρόνο αναμονής, τις συζητήσεις και την επίλυση προβλημάτων.
Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης Canva
Το LiveAgent είναι ένα λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών που περιλαμβάνει υπηρεσία εισερχόμενων κέντρων και διαχείριση παραπόνων και email. Προσφέρει επίσης λογισμικό πύλης πελατών και αυτοεξυπηρέτησης, με πολλές παροχές επικοινωνίας μέσω κοινωνικών δικτύων και newsletter. Η εταιρεία πίσω από το LiveAgent είναι η Quality Unit, LLC. Το λογισμικό προσφέρει συνεχείς ενημερώσεις και εκπτώσεις.
Πρότυπο προγραμματισμού πριν από την κλήση
Η συμβουλή είναι να δημιουργήσετε πρότυπα προγραμματισμού πριν από την κλήση και να συμπεριλάβετε τον τίτλο της συνάντησης στη γραμμή θέματος των σημειώσεων, ώστε όλοι να μπορούν να τα βρουν εύκολα. Προτείνεται να δημιουργήσετε μια λίστα βασικών ερωτήσεων για κάθε συνάντηση και να δημιουργήσετε μια ατζέντα για να είστε εστιασμένοι.
Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης Eclipse
Η LiveAgent προσφέρει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης. Διαθέτει επίσης λογισμικό διαχείρισης email, σύστημα διαχείρισης παραπόνων και πύλη πελατών. Προσφέρει ενσωματώσεις και εκπαίδευση μέσω διαδικτυακών σεμιναρίων και τεστ πληκτρολόγησης υπολογιστής κόστους. Η εταιρεία προσφέρει επίσης πρόγραμμα συνεργατών και υποστήριξη μέσω πύλης υποστήριξης με αρχείο αλλαγών και δυνατότητα μεταφοράς δεδομένων.