Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Διαδικτυακή συνομιλία

Τι είναι η διαδικτυακή συνομιλία;

Η διαδικτυακή συνομιλία είναι ένα ενσωματωμένο widget που παρέχει συνομιλία σε πραγματικό χρόνο. Κάνει τις συζητήσεις ζωντανές μέσω συνομιλίας με βίντεο, ζωντανής συνομιλίας ή μέσω τηλεφωνικών κλήσεων. Αποτελεί μια εξαιρετική εναλλακτική έναντι της επικοινωνίας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, καθώς είναι πολύ πιο γρήγορη. Επίσης, καλύτερη από μία τηλεφωνική κλήση, καθώς δεν είναι απαραίτητο να κάνετε ένα ορθογραφικό έλεγχο.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πώς μπορώ να ενσωματώσω ένα πλαίσιο συνομιλίας στον ιστότοπό μου”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Για να ενσωματώσετε τη συνομιλία στον ιστότοπό σας, θα πρέπει πρώτα να λάβετε έναν κώδικα που θα σας επιτρέψει να ενσωματώσετε τη συνομιλία στον κώδικα του ιστοτόπου σας. Συνήθως λαμβάνετε αυτόν τον κώδικα όταν πραγματοποιείτε εγγραφή στο επιλεγμένο πρόγραμμα. Είναι σημαντικό το πού πρέπει να ενσωματώσουμε τον κώδικα, έτσι ώστε να γνωρίζουμε που θα προβάλλεται η συνομιλία.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς να εγκαταστήσετε τη δυνατότητα συνομιλίας σε έναν ιστότοπο WordPress;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το plugin για τον ιστότοπο WordPress είναι δωρεάν, όμως πρέπει να αγοράσετε μια συνδρομή για να χρησιμοποιήσετε τη συνομιλία. Μετά την εγγραφή και την ενεργοποίηση του plug-in, μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγές στην εμφάνιση του παραθύρου συνομιλίας.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποια είναι τα οφέλη της χρήσης ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό μου;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα οφέλη της χρήσης της ζωντανής συνομιλίας είναι: 1. η δυνατότητα να μεταφέρετε φακέλους άμεσα, 2. η υποστήριξη πολλαπλών γλωσσών, 3. η δυνατότητα να προσθέσετε και άλλον σύμβουλο στη συζήτηση που θα σας βοηθήσει με την επίλυση ενός προβλήματος, 4. η πρόσβαση από διαφορετικές συσκευές και σε διαφορετικές χρονικές στιγμές, π.χ. όταν δεν είμαστε σε θέση να πραγματοποιήσουμε μια τηλεφωνική κλήση, 5. η διεξαγωγή αναλυτικών στοιχείων και ιστορικού επικοινωνίας με τον πελάτη, 6. οι μεγαλύτερες ευκαιρίες μάρκετινγκ, 7. η απόκτηση πληροφοριών και δεδομένων για τους πελάτες, 8. η αύξηση της αποδοτικότητας εργασίας της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών, 9. πολλοί πελάτες επιλέγουν τη ζωντανή συνομιλία ως την καλύτερη μορφή επικοινωνίας, 10. η δυνατότητα ομιλίας κατά τη διάρκεια της αγοράς. ” } }] }

FAQ

Πώς μπορώ να ενσωματώσω ένα πλαίσιο συνομιλίας στον ιστότοπό μου;

Για να ενσωματώσετε τη συνομιλία στον ιστότοπό σας, θα πρέπει πρώτα να λάβετε έναν κώδικα που θα σας επιτρέψει να ενσωματώσετε τη συνομιλία στον κώδικα του ιστοτόπου σας. Συνήθως λαμβάνετε αυτόν τον κώδικα όταν πραγματοποιείτε εγγραφή στο επιλεγμένο πρόγραμμα. Είναι σημαντικό το πού πρέπει να ενσωματώσουμε τον κώδικα, έτσι ώστε να γνωρίζουμε που θα προβάλλεται η συνομιλία.

Πώς να εγκαταστήσετε τη δυνατότητα συνομιλίας σε έναν ιστότοπο WordPress;

Το plugin για τον ιστότοπο WordPress είναι δωρεάν, όμως πρέπει να αγοράσετε μια συνδρομή για να χρησιμοποιήσετε τη συνομιλία. Μετά την εγγραφή και την ενεργοποίηση του plug-in, μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγές στην εμφάνιση του παραθύρου συνομιλίας.

Ποια είναι τα οφέλη της χρήσης ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό μου;

Τα οφέλη της χρήσης της ζωντανής συνομιλίας είναι: 1. η δυνατότητα να μεταφέρετε φακέλους άμεσα, 2. η υποστήριξη πολλαπλών γλωσσών, 3. η δυνατότητα να προσθέσετε και άλλον σύμβουλο στη συζήτηση που θα σας βοηθήσει με την επίλυση ενός προβλήματος, 4. η πρόσβαση από διαφορετικές συσκευές και σε διαφορετικές χρονικές στιγμές, π.χ. όταν δεν είμαστε σε θέση να πραγματοποιήσουμε μια τηλεφωνική κλήση, 5. η διεξαγωγή αναλυτικών στοιχείων και ιστορικού επικοινωνίας με τον πελάτη, 6. οι μεγαλύτερες ευκαιρίες μάρκετινγκ, 7. η απόκτηση πληροφοριών και δεδομένων για τους πελάτες, 8. η αύξηση της αποδοτικότητας εργασίας της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών, 9. πολλοί πελάτες επιλέγουν τη ζωντανή συνομιλία ως την καλύτερη μορφή επικοινωνίας, 10. η δυνατότητα ομιλίας κατά τη διάρκεια της αγοράς.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo