Τι είναι η διατήρηση;
Η διατήρηση, σε επιχειρηματικούς όρους, σημαίνει το ίδιο ακριβώς όπως στην αγγλική γλώσσα. Διατήρηση σημαίνει ότι όταν παρέχετε στον υπάρχοντα πελάτη σας περισσότερες υπηρεσίες, υποστήριξη πελατών και του παρέχετε ειδικές προσφορές, τείνει να παραμείνει πελάτης σας για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτό ορίζουν οι έμποροι ως πιστό πελάτη.
Οι πιστοί πελάτες δεν προσθέτουν μόνο κέρδος στην εταιρεία σας, αλλά αυξάνουν και τα έσοδά σας. Από από στόμα σε στόμα, διαφημίζουν την εταιρεία σας. Σύμφωνα με έρευνα, χρειάζεται σχεδόν 5% -25% λιγότερα έξοδα για να διατηρήσετε τους πελάτες σε σχέση με το να αναζητήσετε νέους πελάτες.
Frequently asked questions
Πώς ορίζεται η διατήρηση;
Η διατήρηση αναφέρεται στο γεγονός ότι εάν προσφέρετε σε ένα συγκεκριμένο άτομο ικανοποιητικές λύσεις, προϊόντα, υπηρεσίες, υποστήριξη, θα παραμείνει μαζί σας για μεγάλο χρονικό διάστημα. Η διατήρηση αυξάνει τα κέρδη και τα έσοδα της εταιρείας.
Ποιοι είναι οι τύποι διατήρησης (υπάλληλος / πελάτης);
Υπάρχουν δύο τύποι διατήρησης στις εταιρείες. Το πρώτο αφορά πελάτες, δηλαδή πελάτες που είναι ικανοποιημένοι με το προϊόν ή την υπηρεσία, έχουν καλή εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών, θα επιστρέψουν και θα αγοράσουν ξανά από την εταιρεία. Το δεύτερο μέρος, είναι η διατήρηση μεταξύ των εργαζομένων, η οποία με αυτή την έννοια σημαίνει την αλλαγή. Όσο μικρότερη είναι η αλλαγή των εργαζομένων, τόσο καλύτερη φαίνεται η εταιρεία.
Είναι η διατήρηση σημαντική για τις επιχειρήσεις;
Η διατήρηση είναι πολύ σημαντική καθώς έχει τεράστιο αντίκτυπο στη θεμελίωση της εταιρείας καθώς και στην εικόνα της. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο κάθε εταιρεία πρέπει να διασφαλίσει τόσο τη διατήρηση των πελατών όσο και των υπαλλήλων.