Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Διαχείριση Σχέσεων Πελατών (CRM)

Τι είναι η διαχείριση σχέσης πελατών;

Οι πελάτες είναι ένα από τα πιο σημαντικά μέρη κάθε εταιρείας. Είναι απαραίτητο να τους φροντίζουμε και να γνωρίζουμε τι προσδοκίες έχουν. Η διαχείριση σχέσης πελατών ή CRM ασχολείται με τη διαχείριση αλληλεπιδράσεων μεταξύ της εταιρείας και των πελατών τους. Η εταιρεία συλλέγει πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες και στη συνέχεια τις χρησιμοποιεί για να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών. Το CRM βοηθά στην πρόβλεψη και ανάλυση των τάσεων και των συμπεριφορών των πελατών.

Διαχείριση Σχέσεων Πελατών (CRM)
Διαχείριση Σχέσεων Πελατών – διανυσματική απεικόνιση

Οι εταιρείες παρέχουν διαχείριση σχέσης πελατών με διάφορους τρόπους, π.χ. email ή τηλεφωνικές κλήσεις. Ο κύριος στόχος είναι η δημιουργία θετικών εμπειριών με τους πελάτες.

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι η Διαχείριση Σχέσεων Πελατών (CRM);

Η Διαχείριση Σχέσεων Πελατών (CRM) είναι μια τεχνολογία που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε τις σχέσεις και τις αλληλεπιδράσεις της εταιρείας σας με πελάτες και δυνητικούς πελάτες. Ο σκοπός της χρήσης του είναι η βελτίωση των σχέσεων με τους πελάτες και καλύπτει τόσο το μάρκετινγκ όσο και τις πωλήσεις καθώς και την αλληλεπίδραση με την εξυπηρέτηση πελατών.

Ποια είναι τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά της Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (CRM);

Τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά της διαχείρισης σχέσης πελατών είναι οι αυτοματισμοί ροής εργασίας. Χάρη στο λογισμικό, η εργασία αυτοματοποιείται, τόσες πολλές δραστηριότητες (όπως εναλλαγή μεταξύ προγραμμάτων για τον χειρισμό συνεχόμενων καναλιών επικοινωνίας ή περιλήψεις δραστηριοτήτων και δημιουργία αναφορών) που οι αντιπρόσωποι πρέπει να κάνει εξαλείφονται και μπορούν να αφιερώσουν περισσότερο χρόνο στην οικοδόμηση σχέσεων. Άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν την ενσωμάτωση με άλλες εταιρείες. Το CRM υποστηρίζει επίσης επαφές στη γραμμή επαφής με άλλες εταιρείες.

Ποιοι είναι οι τύποι Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (CRM);

Έχουμε πέντε βασικούς τύπους διαχείρισης σχέσης πελατών.

Το πρώτο είναι το λειτουργικό CRM, το οποίο επιτρέπει καλύτερη υποστήριξη για υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες. Ένας άλλος τύπος είναι το αναλυτικό CRM που σας επιτρέπει να συλλέγετε δεδομένα και πληροφορίες. Ο τρίτος τύπος είναι το CRM που βασίζεται στη συνεργασία με προμηθευτές και διανομείς. Ο επόμενος τύπος είναι το CRM για διαχείριση καμπάνιας, το οποίο είναι ένας συνδυασμός των δύο πρώτων τύπων και υποστηρίζει τη διεξαγωγή εκστρατειών πωλήσεων και μάρκετινγκ. Ο τελευταίος τύπος είναι το στρατηγικό CRM, το οποίο βάζει τους πελάτες πρώτους. Επιτρέπει τη χρήση πληροφοριών σχετικά με τους πελάτες και τις τάσεις της αγοράς.

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo