Διαχειριστής κέντρου βοήθειας

Ποιος είναι ο διαχειριστής του κέντρου βοήθειας;

Ο Διαχειριστής του Κέντρου Βοήθειας, που ονομάζεται Διαχειριστής στο LiveAgent, είναι ένας ρόλος του Κέντρου Βοήθειας, ο οποίος δίνει στον αντιπρόσωπο πλήρη δικαιώματα σε οποιαδήποτε ενέργεια σχετικά με το Κέντρο βοήθειας. Οι απλοί αντιπρόσωποι δεν μπορούν να έχουν προνόμια διαχειριστή.

Frequently asked questions

Ποιος είναι ο διαχειριστής του κέντρου βοήθειας;

Ο διαχειριστής του Κέντρου Εξυπηρέτησης είναι το άτομο που διαχειρίζεται την ομάδα υποστήριξης πελατών. Στο LiveAgent, αυτός ο ρόλος ονομάζεται Διαχειριστής. Χάρη σε αυτό, ο διαχειριστής έχει πλήρη δικαιώματα σε δραστηριότητες που σχετίζονται με το κέντρο εξυπηρέτησης ώστε να μπορεί να διαχειρίζεται την ομάδα του.

Ποιες είναι οι ευθύνες του διαχειριστή του κέντρου βοήθειας;

Ο Διαχειριστής του Κέντρου βοήθειας διαχειρίζεται την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, υποστηρίζει τις δραστηριότητές τους και διασφαλίζει ότι η εξυπηρέτηση παρέχεται στο υψηλότερο επίπεδο. Ενδιαφέρεται επίσης για την εξέλιξη των εργαζομένων, καθώς και για την περίληψη των δραστηριοτήτων τους.

Μπορείτε να προσθέσετε διαχειριστή κέντρου βοήθειας στο LiveAgent;

Ο Διαχειριστής του Κέντρου βοήθειας μπορεί να έχει δικαιώματα διαχειριστή στο LiveAgent. Αυτό του επιτρέπει να έχει όλα τα δικαιώματα που χρειάζεται για να διαχειριστεί την ομάδα. Έχει πρόσβαση σε όλα τα εισιτήρια, όλους τους πελάτες και μια επισκόπηση των δραστηριοτήτων όλων των αντιπροσώπων. Χάρη σε αυτό, μπορεί να ηγηθεί αποτελεσματικά της ομάδας και να επιβλέψει τις δραστηριότητές τους.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo