Ποιος είναι ο διαχειριστής του κέντρου βοήθειας;
Ο Διαχειριστής του Κέντρου Βοήθειας, που ονομάζεται Διαχειριστής στο LiveAgent, είναι ένας ρόλος του Κέντρου Βοήθειας, ο οποίος δίνει στον αντιπρόσωπο πλήρη δικαιώματα σε οποιαδήποτε ενέργεια σχετικά με το Κέντρο βοήθειας. Οι απλοί αντιπρόσωποι δεν μπορούν να έχουν προνόμια διαχειριστή.
Frequently Asked Questions
Ποιος είναι ο διαχειριστής του κέντρου βοήθειας;
Ο διαχειριστής του Κέντρου Εξυπηρέτησης είναι το άτομο που διαχειρίζεται την ομάδα υποστήριξης πελατών. Στο LiveAgent, αυτός ο ρόλος ονομάζεται Διαχειριστής. Χάρη σε αυτό, ο διαχειριστής έχει πλήρη δικαιώματα σε δραστηριότητες που σχετίζονται με το κέντρο εξυπηρέτησης ώστε να μπορεί να διαχειρίζεται την ομάδα του.
Ποιες είναι οι ευθύνες του διαχειριστή του κέντρου βοήθειας;
Ο Διαχειριστής του Κέντρου βοήθειας διαχειρίζεται την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, υποστηρίζει τις δραστηριότητές τους και διασφαλίζει ότι η εξυπηρέτηση παρέχεται στο υψηλότερο επίπεδο. Ενδιαφέρεται επίσης για την εξέλιξη των εργαζομένων, καθώς και για την περίληψη των δραστηριοτήτων τους.
Μπορείτε να προσθέσετε διαχειριστή κέντρου βοήθειας στο LiveAgent;
Ο Διαχειριστής του Κέντρου βοήθειας μπορεί να έχει δικαιώματα διαχειριστή στο LiveAgent. Αυτό του επιτρέπει να έχει όλα τα δικαιώματα που χρειάζεται για να διαχειριστεί την ομάδα. Έχει πρόσβαση σε όλα τα εισιτήρια, όλους τους πελάτες και μια επισκόπηση των δραστηριοτήτων όλων των αντιπροσώπων. Χάρη σε αυτό, μπορεί να ηγηθεί αποτελεσματικά της ομάδας και να επιβλέψει τις δραστηριότητές τους.
LiveAgent Webinar 1: Εισαγωγή & Γενική Επισκόπηση
Το LiveAgent παρέχει webinars για επιχειρήσεις, προσφέροντας πληροφορίες και συμβουλές για τη βελτίωση της υποστήριξης των πελατών και τη ροή εργασίας.
LiveAgent | Λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου στο κέντρο εξυπηρέτησης σας
Η υπηρεσία LiveAgent προσφέρει λύσεις για πελάτες και επιχειρήσεις με στόχο την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τη μείωση του λειτουργικού κόστους.
LiveAgent: Επίδειξη Λογισμικού Καρτελών
Το LiveAgent παρέχει στις επιχειρήσεις εργαλεία καρτελών για να χειρίζονται αιτήματα υποστήριξης γρήγορα και αποτελεσματικά, παρέχοντας αποτελεσματική προσαρμοσμένη υποστήριξη.
Πώς να δημιουργήσετε Τμήματα στο LiveAgent
Η χρήση μάτων βελτιώνει την οργάνωση και διαχείριση των αλληλεπιδράσεων με πελάτες, προσφέροντας αποτελεσματικότητα και ικανοποίηση. Επίσης, βοηθά στον διαχωρισμό των ερωτήσεων και τη μείωση των χρόνων αναμονής. Απαραίτητη η σωστή ρύθμιση τμημάτων.