Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Διευθυντής επιτυχίας πελατών

Τι είναι ένας διευθυντής επιτυχίας πελατών;

Ένας διευθυντής επιτυχίας πελατών είναι ένα άτομο που διασφαλίζει ότι οι πελάτες παραμένουν στην εταιρεία παρέχοντας συνεχώς αξία. Αυτή η θέση εργασίας έρχεται μετά τη φάση της πώλησης. Ο διευθυντής επιτυχίας πελάτη είναι μια σχετικά νέα θέση εργασίας και είναι κυρίως γνωστή στις εταιρείες SaaS. Επιπλέον, οι διευθυντές παρέχουν συνήθως τεχνική υποστήριξη για βελτιωμένη ικανοποίηση, διατήρηση και αφοσίωση πελατών.

Τι είναι ένας διευθυντής επιτυχίας πελατών;

Η επιτυχία των πελατών είναι η επιχειρηματική μέθοδος που διασφαλίζει ότι οι πελάτες επιτυγχάνουν την επιτυχία, τα επιθυμητά αποτελέσματά τους κατά τη χρήση του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας.”

Τι κάνει ένας διευθυντής επιτυχίας πελατών;

Οι ευθύνες ενός CSM ποικίλλουν σημαντικά με βάση την εταιρεία. Ωστόσο, αυτή η θέση είναι κυρίως στις επιχειρήσεις SaaS, οπότε εδώ είναι μερικές βασικές ευθύνες.

  • Αναπτύσσει μια στρατηγική διατήρησης πελατών
  • Βελτιώνει την ικανοποίηση των πελατών καθημερινά
  • Παρέχει τεχνική υποστήριξη (χειρίζεται κλιμάκωση)
  • Αξιολογεί τα παράπονα των πελατών για να βελτιώσετε το CX
  • Παρέχει επιδείξεις προϊόντων
  • Προωθεί υπηρεσίες/καμπάνιες προς πώληση
  • Αποτρέπει τα υψηλά ποσοστά χαμένης πελατείας

4 Συμβουλές για να προσλάβετε τον Καλύτερο Διαχειριστής Επιτυχίας Πελατών

Αν ψάχνετε για έναν διευθυντή επιτυχίας πελάτη, υπάρχουν ορισμένα πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη πριν ανοίξετε μια δουλειά διαχειριστή επιτυχίας πελατών. Όπως και με άλλες θέσεις εργασίας, αυτή θα πρέπει επίσης να αξιολογηθεί προσεκτικά. Εάν όχι, μπορεί να είναι ένα δαπανηρό λάθος.

Δεδομένου ότι οι υποψήφιοι που υποβάλλουν αίτηση για τη δουλειά είναι συνήθως πραγματικά χαρισματικοί άνθρωποι, μπορεί να είστε επιρρεπείς στο να τους προσλάβετε αμέσως. Γιατί χαρισματικός; Λοιπόν, προσπαθούν να συμπληρώσουν τη θέση, η οποία αφορά τις σχέσεις με τους πελάτες, οπότε η ικανότητα να επηρεάζουν τους ανθρώπους μπορεί να τους έρθει φυσικά.

Ωστόσο, παρόλο που αυτή η φυσική ικανότητα είναι υπέροχη, θα πρέπει να λάβετε υπόψη άλλες πτυχές. Ακολουθούν οι 4 συμβουλές μας για το πώς να καλύψετε τη δουλειά του διευθυντή επιτυχίας πελατών με τον καλύτερο τρόπο.

1. Διευθυντής εσωτερικής ή εξωτερικής επιτυχίας πελατών;

Πριν ανοίξετε μια θέση για εργασία διευθυντή επιτυχίας πελατών, κοιτάξτε μέσα στην εταιρεία σας. Πολλοί αφοσιωμένοι, εργατικοί υπάλληλοι εξυπηρέτησης/υποστήριξης πελατών μπορεί να είναι οι κατάλληλοι υποψήφιοι για αυτήν τη θέση. Στο τέλος, ο υπάλληλος που γνωρίζει ήδη την κουλτούρα της εταιρείας, το προϊόν/την υπηρεσία και έχει τις κατάλληλες δεξιότητες είναι η καλύτερη επιλογή. Έτσι, κοιτάξτε μέσα στην εταιρεία σας πριν προσλάβετε εξωτερικούς ανθρώπους.

2. Εταιρική κουλτούρα

Εάν δεν καταφέρετε να βρείτε έναν ήδη εργαζόμενο για να συμπληρώσετε τη δουλειά του διευθυντή επιτυχίας πελατών, βεβαιωθείτε ότι ο δυνητικός υπάλληλος ευθυγραμμίζεται με την κουλτούρα της εταιρείας σας. Επομένως, γράψτε τουλάχιστον 3 βασικές αρχές της κουλτούρας της εταιρείας σας, τις οποίες θα προσέξετε σε έναν υποψήφιο. Για παράδειγμα, ο διευθυντής επιτυχίας πελατών πρέπει να είναι: διεκδικητικός, καθοδηγημένος και περίεργος για να μάθει.

3. Δεξιότητες διευθυντή επιτυχίας πελατών

Η αναζήτηση ενός διευθυντή επιτυχίας πελατών μπορεί να φανεί στην αρχή δύσκολη υπόθεση. Δεδομένου ότι πρόκειται για μια σχετικά νέα θέση στην αγορά, εδώ είναι κάποιες δεξιότητες διαχειριστή επιτυχίας πελατών που πρέπει να έχουν που μπορούν να διευκολύνουν τη διαδικασία:

  • Εξαιρετικές επικοινωνιακές και κοινωνικές δεξιότητες
  • Προηγούμενη εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών/πωλήσεις/υποστήριξη
  • Περιέργεια και διάθεση για μάθηση
  • Ικανότητες οργάνωσης
  • Ομαδικός παίχτης
  • Επάρκειες MS Office
  • Αναλυτική σκέψη

4. Να είστε ανοιχτόμυαλοι

Η τελευταία μας συμβουλή είναι να μείνετε ανοιχτόμυαλοι. Όσο και αν εκτιμάται περισσότερο η εργασιακή εμπειρία του διαχειριστή επιτυχίας πελατών, μην αποβάλλετε τους υποψηφίους μόνο με βάση αυτό το γεγονός. Πολλοί υποψήφιοι με τις κατάλληλες δεξιότητες και νοοτροπία μπορούν να σας εκπλήξουν σχετικά με το πόσα μπορούν να μάθουν σε σύντομο χρονικό διάστημα, αφού καθοδηγούνται και ταιριάζουν στην κουλτούρα της εταιρείας σας. Κοιτάξτε τους υποψηφίους συνολικά και προσπαθήστε να αφαιρέσετε όλες τις πιθανές προκαταλήψεις.

Πώς μπορεί το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης να σας κάνει καλύτερο διευθυντή επιτυχίας πελατών;

Η προσέγγιση πελατών καθώς και η εξεύρεση στρατηγικών για την αφοσίωση των πελατών είναι μια καθημερινή ρουτίνα. Οπότε, πώς βοηθά το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης έναν διευθυντή επιτυχίας πελατών; Πρώτα απ ‘όλα, ας εξετάσουμε τι είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης/ λογισμικό επιτυχίας πελατών. Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης είναι ένα σύστημα που ενοποιεί όλη την επικοινωνία των πελατών σας σε μία πλατφόρμα/διεπαφή.

Αυτή η λύση πολλαπλών καναλιών συνδυάζει Ζωντανή Συνομιλία, Email, Κλήσεις, Πύλη Πελατών, Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και πολλά άλλα. Επιπλέον, σας παρέχει αναλυτικές αναφορές και εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν την εταιρεία σας να παρέχει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση πελατών.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Χαρακτηριστικά του κέντρου εξυπηρέτησης που βοηθούν τους Διευθυντές Επιτυχίας Πελατών:

Αυτόματη διανομή καρτελών

Η αυτόματη διανομή καρτελών είναι ένα χαρακτηριστικό που επιτρέπει στους διευθυντές επιτυχίας πελατών να ορίσουν έναν προτιμώμενο τρόπο διανομής ερωτήματος πελατών μεταξύ αντιπροσώπων.

ΣΕΥ

Η δημιουργία ΣΕΥ εξασφαλίζει ότι οι αντιπρόσωποι των πελατών παρέχουν ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών. Πως; Λοιπόν, για παράδειγμα, ως διευθυντής επιτυχίας πελατών, μπορείτε να ορίσετε απαντήσεις για πρώτη φορά για να βελτιώσετε την ικανοποίηση.

Κανόνες Χρόνου

Οι Κανόνες Χρόνου μπορούν να αποτρέψουν την απογοήτευση των πελατών. Δεν θα ξεχάσετε τις ερωτήσεις πελατών και θα απαντήσετε εγκαίρως.

Πρότυπα Email

Τα πρότυπα email είναι μια εξαιρετική προσθήκη σε οποιοδήποτε κέντρο εξυπηρέτησης πελατών. Μπορεί να διασφαλίσει ότι ακόμη και οι νεοπροσληφθέντες εκπροσωπούν επαγγελματικά την εταιρεία. Έτσι, ο διευθυντής επιτυχίας πελατών μπορεί να βελτιώσει το CX παρέχοντας ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών.

CRM

Η ύπαρξη ενός κεντρικού CRM μπορεί να βοηθήσει τους αντιπροσώπους σας να ανακτήσουν άμεσα πληροφορίες πελατών για να σας βοηθήσουν δραστικά και αποτελεσματικά.

Τυποποιημένες απαντήσεις

Εάν δυσκολεύεστε να βελτιώσετε τον χρόνο απόκρισης για να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών, τότε οι τυποποιημένες απαντήσεις θα σώσουν την ομάδα επιτυχίας των πελατών σας. Αυτές οι προκαθορισμένες απαντήσεις μπορούν να εξοικονομήσουν πολύ χρόνο στους αντιπροσώπους σας, ειδικά όταν ασχολείστε με μια επαναλαμβανόμενη έρευνα. Μην ανησυχείτε, μπορείτε ακόμα να προσαρμόσετε το μήνυμα πριν απαντήσετε για να παρέχετε μια προσωπική εμπειρία.

Διαχωρισμός καρτελών

Ένας Διαχωρισμός καρτέλας βοηθά τους αντιπροσώπους σας να λειτουργούν πιο αποτελεσματικά. Ας ρίξουμε μια ματιά σε ένα παράδειγμα. Η ερώτηση πελατών αφορά 2 θέματα. Στο LiveAgent, μπορείτε εύκολα να διαχωρίσετε την καρτέλα στο λογισμικό και να παρέχετε τη βοήθεια αμέσως.

Ιστορικό καρτέλας

Το ιστορικό καρτέλας είναι ένα προηγούμενο ιστορικό επικοινωνίας με τους πελάτες. Ως αποτέλεσμα, μπορείτε να δείτε όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες σχετικά με τις προηγούμενες ερωτήσεις πελατών, γεγονός που βελτιώνει τη συνολική εμπειρία πελατών.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Ανακαλύψτε όλες τις Δυνατότητες του LiveAgent.

Επιχειρηματικά οφέλη:

  • Βελτιωμένο CX
  • Αυξημένες πωλήσεις
  • Καλύτερη ικανοποίηση πελατών
  • Αποτελεσματικοί αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών

Improve your customer loyalty with LiveAgent!

LiveAgent offers a 14-day free trial for all subscriptions. Pick one that you prefer and test all the features right away. Don't wait to improve, or your competitor will.

14-DAY FREE TRIAL

Συχνές Ερωτήσεις

Τι κάνει ένας διευθυντής επιτυχίας πελατών;

Ο εκτιμώμενος μισθός για έναν διευθυντή επιτυχίας πελατών διαφέρει από χώρα σε χώρα. Ωστόσο, μια πρόχειρη εκτίμηση για τις Ηνωμένες Πολιτείες κυμαίνεται μεταξύ $ 50,000 - 90,000 ανάλογα με τις προηγούμενες εργασιακές σας εμπειρίες.

Πώς γίνεται ένας επιτυχημένος διευθυντής επιτυχίας πελατών;

Για να γίνετε επιτυχημένος διευθυντής επιτυχίας πελατών, πρέπει να είστε αφοσιωμένοι και πειθαρχημένοι όπως σε οποιαδήποτε άλλη θέση εργασίας. Για να είμαστε συγκεκριμένοι, πρέπει να είστε σε θέση να διατηρείτε σχέσεις πελατών και ταυτόχρονα να διαχειρίζεστε καλές σχέσεις εσωτερικά στην εταιρεία, όπως μεταξύ τμημάτων. Η ομαδική εργασία είναι απαραίτητη όταν αντιμετωπίζετε και διατηρείτε τους πελάτες. Επιπλέον, πρέπει να έχετε το κατάλληλο τεχνικό υπόβαθρο/γνώσεις για να εκτελέσετε ορισμένες εργασίες μόνοι σας, όπως ανάλυση δεδομένων ή τεχνική αντιμετώπιση προβλημάτων με τους πελάτες. 

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ διευθυντή επιτυχίας πελατών και διευθυντή λογαριασμών;

Ο διευθυντής επιτυχίας πελατών ανησυχεί περισσότερο για τους δημιουργικούς τρόπους για να κρατήσει τους πελάτες εντός της εταιρείας και να τους κάνει ευτυχισμένους και ικανοποιημένους με το προϊόν. Από την άλλη πλευρά, ένας διευθυντής λογαριασμών εστιάζει περισσότερο στις οικονομικές πτυχές της διατήρησης και κατοχής πελατών.   

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo