Διοχέτευση μετατροπής

Τι είναι η διοχέτευση μετατροπής;

Οι διοχετεύσεις μετατροπής είναι τα ταξίδια που πραγματοποιούν οι πελάτες στο διαδίκτυο. Από την αναζήτηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας μέχρι την πραγματοποίηση μιας αγοράς. Δίνουν στις εταιρείες μια προοπτική σχετικά με την εμπειρία χρήστη. Αρχικά η διοχέτευση μετατροπής ήταν ένας όρος που χρησιμοποιήθηκε για επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά σήμερα μπορεί να αναφέρεται σε οποιαδήποτε επιχείρηση.

Έχει καταστεί επιτακτική ανάγκη να παρακολουθείτε το ταξίδι του πελάτη, καθώς βοηθά να κατανοήσετε τι μπορεί να λείπει από τους πελάτες. Οι εταιρείες χρησιμοποιούν επίσης οπτικοποίηση διοχέτευσης μάρκετινγκ, η οποία εστιάζει σε ένα ευρύ φάσμα κοινού και προσπαθεί να τα παρακινήσει στο μονοπάτι της μετατροπής.

Τι είναι το ποσοστό διοχέτευσης μετατροπής;

Όλες οι επιτυχημένες επιχειρήσεις έχουν υψηλά ποσοστά μετατροπών διοχέτευσης. Μπορούν να παρακολουθούν τους πελάτες τους με ακρίβεια και να χρησιμοποιούν δεδομένα για να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις. Μπορείτε να βελτιώσετε μια διοχέτευση πωλήσεων με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, αλλά ο στόχος είναι να βρείτε την πιο οικονομική.

Πρέπει να βρείτε τρόπους να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε δυνητικούς πελάτες και τους δυνητικούς πελάτες σε πελάτες όσο πιο γρήγορα μπορείτε. Με άλλα λόγια, το ποσοστό μετατροπής σας θα πρέπει να είναι υψηλό. Τι σημαίνει αυτό; Το ποσοστό μετατροπής είναι ο αριθμός των δυνητικών πελατών που έχουν μετατραπεί σε πελάτες.

Η πιο βασική μέτρηση διοχέτευσης μετατροπής υπολογίζεται διαιρώντας τον αριθμό των πωλήσεων με όλους τους δυνητικούς πελάτες στη διοχέτευσή σας και πολλαπλασιάζοντάς τον επί 100.

Μετατροπές:

Δυνητικοί πελάτες X 100 = ποσοστό μετατροπής διοχέτευσης %

Τι είναι το ποσοστό διοχέτευσης μετατροπής; - App - Uploads - 2022 - 01 - Succesfull Conversion 1.jpg

Βελτίωση του ποσοστού διοχέτευσης μετατροπής

Η βελτιστοποίηση διοχέτευσης μετατροπής έχει να κάνει με τη βελτίωση του ποσοστού μετατροπών σας. Είναι η βασική μέτρηση που καθορίζει πόσο καλή είναι η εμπειρία του πελάτη και η διοχέτευσή σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι ομάδες μάρκετινγκ και πωλήσεων εργάζονται σκληρά για τη βελτίωση των ποσοστών μετατροπών.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να το κάνετε αυτό και οι διοχετεύσεις μπορεί να διαφέρουν αρκετά. Μια συγκεκριμένη προσέγγιση δεν θα λειτουργεί το ίδιο συνεχώς. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες γενικές ενέργειες από τις οποίες μπορεί να επωφεληθεί κάθε διοχέτευση μετατροπής:

  • Αύξηση οργανικής επισκεψιμότητας (SEO)
  • Χρήση κοινωνικής απόδειξης για την προσέλκυση πελατών
  • Εκτέλεση ποικίλων δοκιμών
  • Εργασία σε CTA και φόρμες
  • Γνώση για το κοινό-στόχο

  • Κάνοντας έρευνα αγοράς
  • Δημιουργία αίσθησης επείγοντος
Βελτίωση του ποσοστού διοχέτευσης μετατροπής - App - Uploads - 2022 - 01 - Ogranic Search Acquisition Behavior Conversions Graph.png

Στάδια της διοχέτευσης μάρκετινγκ

Πριν από την πραγματοποίηση μιας αγοράς, η εγκεκριμένη επισκεψιμότητα περνά από διάφορα βήματα διοχέτευσης. Πρέπει να τα κατανοήσετε όλα για να ορίσετε τις σωστές πρακτικές που θα βοηθήσουν τους ανθρώπους να μετακινηθούν κατά μήκος της διοχέτευσης.

Στάδιο επίγνωσης

Οι πελάτες φτάνουν στο πρώτο στάδιο μιας διοχέτευσης μέσω του μάρκετινγκ. Τότε είναι που οι έμποροι αρχίζουν να συλλέγουν πληροφορίες για πιθανούς πελάτες και να δημιουργούν δυνητικούς πελάτες.

Στάδιο ενδιαφέροντος

Σε αυτό το στάδιο, οι υποψήφιοι πελάτες σας αρχίζουν να μαθαίνουν για τις υπηρεσίες, τα προϊόντα και την επωνυμία σας. Είναι το ιδανικότερο στάδιο για να δημιουργήσετε μια εξαιρετική σχέση με δυνητικούς πελάτες.

Στάδιο εξέτασης

Το στάδιο εξέτασης είναι όταν οι δυνητικοί πελάτες σας μετατρέπονται σε κατάλληλους δυνητικούς πελάτες. Οι ομάδες μάρκετινγκ αρχίζουν να τους φροντίζουν περαιτέρω για να τους κάνουν να μετατραπούν.

Στάδιο πρόθεσης

Οι πελάτες εισέρχονται σε αυτό το στάδιο όταν έχουν πραγματοποιήσει μια ενέργεια που δείχνει ότι ενδιαφέρονται για συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες.

Στάδιο αξιολόγησης

Η αξιολόγηση είναι όταν οι πελάτες παίρνουν την τελική τους απόφαση για το αν θα αγοράσουν ένα προϊόν. Σε αυτό το στάδιο, οι ομάδες μάρκετινγκ και πωλήσεων πρέπει να εργαστούν σκληρά για να τους πείσουν να αγοράσουν.

Στάδιο αγοράς

Το τελικό στάδιο είναι όταν ο πελάτης έχει κάνει μια αγορά.

Ανάλυση διοχέτευσης μετατροπής

Η ανάλυση της διοχέτευσης μετατροπής μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε τι πρέπει να βελτιώσετε. Μπορεί να σας βοηθήσει να μάθετε το ποσοστό των δυνητικών πελατών που μετακινούνται από το ένα βήμα διοχέτευσης στο άλλο, έτσι ώστε να μπορείτε να αναγνωρίσετε φάσεις που δεν έχουν καλή απόδοση και να βελτιώσετε τη διαδικασία μετατροπής.

Αναλύστε από το ανώτερο επίπεδο

Αναλύστε και τα τέσσερα κύρια στάδια του της διαδικασίας αγοράς, συμπεριλαμβανομένων:

  1. σελίδα προορισμού
  2. σελίδα προϊόντος
  3. καλάθι αγορών
  4. αγορά

Αναλύστε ποιο από τα βήματα χρειάζεται τη μεγαλύτερη βελτίωση για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών σας.

Λειτουργία επισκόπησης αναλυτικών στοιχείων στο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών - LiveAgent

Μπείτε στις ιδιαιτερότητες του θέματος

Μόλις ανακαλύψετε ποιο στάδιο εκτροχιάζει περισσότερο την εμπειρία του πελάτη σας, ήρθε η ώρα να το αναλύσετε περαιτέρω και να προσδιορίσετε την αιτία. Για παράδειγμα, εάν οι άνθρωποι εγκαταλείπουν το καλάθι, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι η διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς είναι πολύ περίπλοκη.

Ή ίσως δεν έχετε τον επιθυμητό τρόπο πληρωμής. Εάν θέλετε να εργαστείτε για τη διατήρηση των πελατών σας, βελτιώστε το στάδιο αγοράς και πείστε τους πελάτες να επιστρέψουν.

Πώς να κάνετε μια διοχέτευση μετατροπής

Η δημιουργία μιας ισχυρής διοχέτευσης μετατροπής απαιτεί χρόνο και προσπάθεια. Πρέπει να έχετε μια στρατηγική προσέγγιση, λαμβάνοντας υπόψη το επιχειρηματικό σας μοντέλο και τον επιχειρηματικό σας στόχο σε κάθε στάδιο. Να έχετε πάντα υπόψη σας ότι η θετική εμπειρία πελάτη είναι το κλειδί της επιτυχίας.

  1. δημιουργήστε μια άψογη διαδικασία αγοράς
  2. δημιουργήστε μια σελίδα προορισμού
  3. προσφέρετε μια πολύτιμη υπηρεσία ή προϊόν
  4. προσαρμόστε τους στόχους μετατροπής
  5. χρησιμοποιήστε περιεχόμενο για να δημιουργήσετε επισκεψιμότητα
  6. αναλύστε για να βρείτε διαρροές στη διοχέτευση σας
  7. πραγματοποιήστε βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπής
  8. προσθέστε επιπλέον προσφορές
  9. σκεφτείτε να δημιουργήσετε πολλαπλές διοχετεύσεις

Looking for the right tool for you?

LiveAgent offers plenty of useful features which can help you improve you conversions. Curious about all the opportunities?

Frequently asked questions

Τι είναι η διοχέτευση μετατροπής;

Αναφέρεται στην οπτική αναπαράσταση του ταξιδιού του αγοραστή. Καθώς οι πελάτες πλησιάζουν στην πραγματοποίηση μιας αγοράς, λιγότεροι παραμένουν στη διοχέτευση.

Τι είναι το ποσοστό διοχέτευσης μετατροπής;

Το ποσοστό διοχέτευσης μετατροπής είναι μία από τις απλούστερες μετρήσεις για τη διοχέτευση πωλήσεων. Αντιπροσωπεύει ένα ποσοστό δυνητικών πελατών που έχουν μετατρέψει σε μια δεδομένη περίοδο. Διαιρέστε τον αριθμό των μετατροπών με τον αριθμό των δυνητικών πελατών και πολλαπλασιάστε με το 100 για να λάβετε το ποσοστό διοχέτευσης μετατροπών.

Πώς μπορώ να αυξήσω το ποσοστό διοχέτευσης μετατροπής;

Υπάρχουν πολλές μέθοδοι που προτείνουν οι έμποροι για τη βελτίωση των ποσοστών διοχέτευσης μετατροπής πωλήσεων. Αυτά περιλαμβάνουν τη δημιουργία διοχετεύσεων βάσει δεδομένων, την εκτέλεση εξατομικευμένων καμπανιών μάρκετινγκ, τη δημιουργία μιας αίσθησης επείγοντος, τη χρήση αποδείξεων κοινωνικής δικτύωσης και πολλά άλλα.

Ποια είναι τα στάδια της διοχέτευσης μάρκετινγκ;

Τα στάδια της διοχέτευσης μάρκετινγκ είναι:

  • επίγνωση
  • ενδιαφέρον
  • εξέταση
  • πρόθεση
  • αξιολόγηση
  • αγορά

Πώς αναλύετε μια διοχέτευση μετατροπής;

Η ανάλυση διοχέτευσης μετατροπής είναι μια εκτεταμένη διαδικασία που περιλαμβάνει παρακολούθηση KPI, ανάλυση συμπεριφοράς χρηστών, χρήση χαρτών θερμότητας, διενέργεια ερευνών, εκτέλεση δοκιμών, εντοπισμό σημείων συμφόρησης για βήματα στη διοχέτευση, σύγκριση της διοχέτευσης για βαθύτερη ανάλυση κ.λπ.

Πώς μπορώ να φτιάξω μια διοχέτευση;

  1. δημιουργήστε μια διαδικασία αγοράς χωρίς προβλήματα
  2. δημιουργήστε μια σελίδα προορισμού
  3. προσφέρετε τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας
  4. προσαρμόστε τους στόχους μετατροπής
  5. δημιουργήστε επισκεψιμότητα χρησιμοποιώντας περιεχόμενο
  6. αναλύστε σε ποιο σημείο της διοχέτευσης χάνετε δυνητικούς πελάτες
  7. βελτιστοποιήστε τα ποσοστά μετατροπών
  8. προσθέστε επιπλέον προσφορές
  9. εξετάστε το ενδεχόμενο δημιουργίας πολλαπλών διοχετεύσεων
Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo