Τι είναι μια εφαρμογή διαδικτυακής συνομιλίας;
Οι εφαρμογές συνομιλίας είναι εργαλεία λογισμικού που επιτρέπουν στους χρήστες να στέλνουν και να λαμβάνουν μηνύματα online. Σήμερα, αυτού του είδους η εφαρμογή είναι ενσωματωμένη σε κάθε smartphone, είναι διαθέσιμη για όλους και είναι πολύ δημοφιλής. Οι χρήστες μπορούν να επικοινωνούν με άλλους χρήστες μέσω του Διαδικτύου και είναι μια μετάδοση μηνυμάτων κειμένου, ήχου ή βίντεο σε πραγματικό χρόνο. Κάθε λογισμικό online συνομιλίας προσφέρει πολλές διαφορετικές λειτουργίες και δυνατότητες.
Online app chat tools are heavily used in the field of customer service for their convenience and ease of communication. In fact, many customers prefer this communication method to phone calls and emails.
Frequently Asked Questions
Ποιος είναι ο ορισμός μιας εφαρμογής διαδικτυακής συνομιλίας;
Μια εφαρμογή διαδικτυακή συνομιλίας είναι μια εφαρμογή που σας επιτρέπει να κάνετε μια συνομιλία εκτός του προγράμματος περιήγησής σας. Σας επιτρέπει να συνομιλείτε σε πραγματικό χρόνο, μπορεί επίσης να έχει μια επιλογή κοινής χρήσης αρχείων, καθώς και μια επιλογή συνομιλίας μέσω βίντεο.
Ποιοι είναι οι τύποι μιας εφαρμογής διαδικτυακής συνομιλίας;
Η εφαρμογή διαδικτυακής συνομιλίας μπορεί να είναι κείμενο, μπορεί να είναι συνομιλία μέσω βίντεο ή μπορεί να επιτρέπει φωνητικές κλήσεις. Η εφαρμογή μπορεί επίσης να συνδυάσει και τους τρεις τρόπους επικοινωνίας. Παραδείγματα δημοφιλών εφαρμογών περιλαμβάνουν το Messenger, το WhatsApp και το Telegram.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια εφαρμογή διαδικτυακής συνομιλίας στο LiveAgent;
Υπάρχει μια εφαρμογή διαδικτυακής συνομιλίας στο LiveAgent. Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη για Android και iOS. Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μπορεί επίσης να είναι διαθέσιμη εκτός γραφείου. Χάρη σε αυτή, η εταιρεία μπορεί να αποκτήσει πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.
Σημείωση ειδικού
Βελτιώστε την επικοινωνία με τους πελάτες σας χρησιμοποιώντας την εφαρμογή διαδικτυακής συνομιλίας LiveAgent.

LiveAgent Webinar 1: Εισαγωγή & Γενική Επισκόπηση
Το LiveAgent παρέχει webinars για επιχειρήσεις, προσφέροντας πληροφορίες και συμβουλές για τη βελτίωση της υποστήριξης των πελατών και τη ροή εργασίας.
Πώς να δημιουργήσετε προσκλήσεις συνομιλίας στο LiveAgent
Ο ρόλος των προσκλήσεων συνομιλίας στη βελτίωση της εμπειρίας πελατών και στην αύξηση των πωλήσεων. Ρυθμίσετε σωστά για τα πλήρη οφέλη.
Πώς να χρησιμοποιήσετε τις ζωντανές εκδηλώσεις για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών
Η έκθεση αναφέρει τη σημασία των ζωντανών εκδηλώσεων για τις εταιρείες, που προσφέρουν διαφοροποίηση και σύνδεση με το κοινό και τη δυνατότητα καινοτομίας.