Τι είναι η έγκαιρη επίλυση;
Η έγκαιρη επίλυση σημαίνει ότι μια καρτέλα επιλύθηκε σύμφωνα με ένα χρονικό όριο που καθορίστηκε στη ΣΕΥ. Η έγκαιρη επίλυση καρτελών είναι σημαντική για να κρατήσετε τους πελάτες σας ικανοποιημένους. Όλοι οι αντιπρόσωποι πρέπει να προσπαθούν να επιλύουν πάντα τις καρτέλες τους το συντομότερο δυνατό.
Απέναντι από την έγκαιρη επίλυση βρίσκεται μια καθυστερημένη καρτέλα. Αυτό σημαίνει ότι δεν επιλύθηκε εντός του χρόνου που αναφέρεται στη ΣΕΥ. Οι καθυστερημένες καρτέλες μπορούν να έχουν αρνητική επίδραση στην επιχείρησή σας και θα πρέπει να αποφεύγονται.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνει έγκαιρη επίλυση;
Η έγκαιρη επίλυση, γνωστή και ως μέσος χρόνος επίλυσης ή χρόνος επίλυσης, είναι ο μέσος χρόνος που χρειάζεται η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών για την επίλυση μιας υπόθεσης μετά το άνοιγμα της. Συνήθως μετριέται σε εργάσιμες ώρες, οπότε κατά τον υπολογισμό της ανάλυσης ώρας, χωρίς να ληφθεί υπόψη η ώρα που η ομάδα υπηρεσιών σας είναι εκτός των ωρών λειτουργίας.
Είναι σημαντική η έγκαιρη επίλυση;
Η έγκαιρη επίλυση σχετίζεται άμεσα με την ικανοποίηση των πελατών, γι' αυτό και αποτελεί σημαντικό δείκτη. Όσο πιο γρήγορα η ομάδα είναι σε θέση να λύσει προβλήματα πελατών, τόσο υψηλότερο είναι το επίπεδο ικανοποίησης τους. Εάν η επίλυση μιας υπόθεσης απαιτεί πολύ χρόνο, οι πελάτες γίνονται νευρικοί και δυσαρεστημένοι.
Πού μπορείτε να ελέγξετε την έγκαιρη επίλυση στο LiveAgent;
Μπορείτε να ελέγξετε την έγκαιρη επίλυση στις αναφορές LiveAgent. Αξίζει να ακολουθήσετε αυτόν τον δείκτη και να προσπαθήσετε να τον διατηρήσετε στο καλύτερο δυνατό επίπεδο.
Expert’s note
Η έγκαιρη επίλυση προβλημάτων είναι κρίσιμη για την εξυπηρέτηση πελατών. Χρησιμοποιήστε λογισμικό διαχείρισης υπηρεσιών και παρακολουθείστε τη με τακτικότητα διατηρώντας τους δείκτες με υψηλά επίπεδα.
Πρότυπα ενεργητικής συνομιλίας
Στον επαγγελματικό χώρο, η αλληλεπίδραση με τους πελάτες είναι κρίσιμη και απαιτεί προσοχή στη χρήση της γλώσσας και του τόνου. Στα τηλεφωνήματα και τα email, πρέπει να αποφεύγονται γενικές και ρομποτικές φράσεις και να τελειώνει δυναμικά. Η ζωντανή συνομιλία είναι το δημοφιλέστερο κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες και μπορεί να βελτιώσει την υποστήριξη και τις πωλήσεις, χρησιμοποιώντας έτοιμα σενάρια και χαιρετισμούς για επαναλαμβανόμενους και λάθος πελάτες.
Η κή μαρκετινγκ αποσκοπεί στον διαχωρισμό της πελατειακής βάσης σε υποομάδες με διάφορα χαρακτηριστικά για την εξαγωγή μέγιστης αξίας. Η εξυπηρέτηση πελατών απαιτεί εκπαίδευση και οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν εμπορικό σήμα μέσω κοινωνικών μέσων δικτύων. Η λίστα ελέγχου ρύθμισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης προτείνει οδηγίες για την καθορισμό στόχων και ασφάλεια στα προφίλ. Η λίστα ελέγχου μετάβασης τηλεφωνικού κέντρου περιλαμβάνει διαφορετικά βήματα για την επιλογή του πιθανού παρόχου. Η ικανοποίηση του πελάτη είναι σημαντική για την επιτυχία μιας επιχείρησης.