Έγκαιρη επίλυση

Τι είναι η έγκαιρη επίλυση;

Η έγκαιρη επίλυση σημαίνει ότι μια καρτέλα επιλύθηκε σύμφωνα με ένα χρονικό όριο που καθορίστηκε στη ΣΕΥ. Η έγκαιρη επίλυση καρτελών είναι σημαντική για να κρατήσετε τους πελάτες σας ικανοποιημένους. Όλοι οι αντιπρόσωποι πρέπει να προσπαθούν να επιλύουν πάντα τις καρτέλες τους το συντομότερο δυνατό.

Απέναντι από την έγκαιρη επίλυση βρίσκεται μια καθυστερημένη καρτέλα. Αυτό σημαίνει ότι δεν επιλύθηκε εντός του χρόνου που αναφέρεται στη ΣΕΥ. Οι καθυστερημένες καρτέλες μπορούν να έχουν αρνητική επίδραση στην επιχείρησή σας και θα πρέπει να αποφεύγονται.

Frequently asked questions

Τι σημαίνει έγκαιρη επίλυση;

Η έγκαιρη επίλυση, γνωστή και ως μέσος χρόνος επίλυσης ή χρόνος επίλυσης, είναι ο μέσος χρόνος που χρειάζεται η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών για την επίλυση μιας υπόθεσης μετά το άνοιγμα της. Συνήθως μετριέται σε εργάσιμες ώρες, οπότε κατά τον υπολογισμό της ανάλυσης ώρας, χωρίς να ληφθεί υπόψη η ώρα που η ομάδα υπηρεσιών σας είναι εκτός των ωρών λειτουργίας.

 

Είναι σημαντική η έγκαιρη επίλυση;

Η έγκαιρη επίλυση σχετίζεται άμεσα με την ικανοποίηση των πελατών, γι' αυτό και αποτελεί σημαντικό δείκτη. Όσο πιο γρήγορα η ομάδα είναι σε θέση να λύσει προβλήματα πελατών, τόσο υψηλότερο είναι το επίπεδο ικανοποίησης τους. Εάν η επίλυση μιας υπόθεσης απαιτεί πολύ χρόνο, οι πελάτες γίνονται νευρικοί και δυσαρεστημένοι.

 

Πού μπορείτε να ελέγξετε την έγκαιρη επίλυση στο LiveAgent;

Μπορείτε να ελέγξετε την έγκαιρη επίλυση στις αναφορές LiveAgent. Αξίζει να ακολουθήσετε αυτόν τον δείκτη και να προσπαθήσετε να τον διατηρήσετε στο καλύτερο δυνατό επίπεδο.

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo