Τι είναι το email εξυπηρέτησης πελατών;
Το email εξυπηρέτησης πελατών είναι ένας τύπος καναλιού επικοινωνίας. Η επικοινωνία μέσω email εξυπηρέτησης πελατών δεν πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο. Δεν χρειάζεται να είστε παρόντες και οι δύο πλευρές για να ξεκινήσετε μια επικοινωνία. Τα μηνύματα φτάνουν σχεδόν αμέσως στον παραλήπτη.
Μέσω του email εξυπηρέτησης πελατών, οι αντιπρόσωποι πελατών προσπαθούν να αντιμετωπίσουν τυχόν προβλήματα πελατών που αντιμετωπίζουν με προϊόντα ή υπηρεσίες. Είναι επίσης ένα σημαντικό επιχειρηματικό εργαλείο. Κάθε email πρέπει να γράφεται με την προσωπική υπογραφή σε κάθε απάντηση.
Frequently asked questions
Τι είναι το email εξυπηρέτησης πελατών;
Τα email εξυπηρέτησης πελατών είναι ένας τρόπος γραπτής επικοινωνίας με τους πελάτες. Στόχος τους είναι να λύσουν ένα συγκεκριμένο πρόβλημα πελατών. Είναι σημαντικό η διεύθυνση email εξυπηρέτησης πελατών να είναι εύκολα προσβάσιμη σε κάθε πελάτη και η απάντηση να λαμβάνεται εντός 24 ωρών το πολύ.
Μπορείτε να στείλετε email εξυπηρέτησης πελατών χρησιμοποιώντας το LiveAgent;
Το LiveAgent φυσικά προσφέρει τη δυνατότητα αποστολής e-mail. Είναι μια από τις βασικές μορφές επικοινωνίας μεταξύ του πελάτη και της εξυπηρέτησης πελατών. Βεβαιωθείτε ότι η εξυπηρέτηση σας μέσω αυτού του καναλιού είναι όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματική και στείλτε μηνύματα με νόημα που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα.
Πού μπορείτε να βρείτε πρότυπα email εξυπηρέτησης πελατών στο LiveAgent;
Στο LiveAgent θα βρείτε πρότυπα email μεταβαίνοντας στο «Διαμόρφωση». Στη συνέχεια, πρέπει να επιλέξετε την καρτέλα "E-mail". Εκεί θα βρείτε τα διαθέσιμα πρότυπα επιλέγοντας Πρότυπα Αντιπροσώπου.