Επιχειρηματικό VoIP

Τι είναι ένα επιχειρηματικό VoIP;

Αυτή η λύση διευκολύνει τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να καλούν πελάτες, να πραγματοποιούν κλήσεις πωλήσεων και να συνεργάζονται με την ομάδα τους σε επαγγελματικές κλήσεις. Οι επιχειρηματικές υπηρεσίες τηλεφώνου VoIP προσφέρουν συνήθως προηγμένες λειτουργίες όπως κοινή χρήση οθόνης, βιντεοσύσκεψη και μεταγραφή ηχητικών μηνυμάτων, εκτός από τις βασικές φωνητικές κλήσεις. Δεδομένου ότι οι επιχειρηματικές υπηρεσίες VoIP έχουν πολλά διαφορετικά χαρακτηριστικά, η πληρωμή για πρόσθετες ειδικές δυνατότητες είναι συνηθισμένη.

Σε αντίθεση με τις καταναλωτικές υπηρεσίες, ένας επιχειρηματικός πάροχος VoIP μπορεί να επενδύσει περισσότερα στη δημιουργία και τη διατήρηση ενός ασφαλούς δικτύου VoIP. Επιπλέον, οι καλύτερες επιχειρηματικές υπηρεσίες VoIP τείνουν να προσφέρουν υψηλό επίπεδο υποστήριξης πελατών. Εξάλλου, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων δεν έχουν την πολυτέλεια να χάσουν την επαφή με τους υπαλλήλους, ειδικά όταν εργάζονται εξ αποστάσεως.

Πώς να μάθετε εάν η εταιρεία σας είναι κατάλληλη για επιχειρηματικό VoIP;

Πριν χρησιμοποιήσετε τις επιχειρηματικές υπηρεσίες VoIP για να χειριστείτε όλες τις τηλεφωνικές σας κλήσεις, υπάρχουν μερικά σημεία που πρέπει να έχετε υπόψη σας. Πρώτα, ελέγξτε ότι έχετε πρόσβαση σε σύνδεση Internet υψηλής ταχύτητας. Μπορεί να έχετε καλωδιακή, DSL, δορυφορική ή οπτική σύνδεση στο Internet σε ένα παραδοσιακό περιβάλλον γραφείου. Ωστόσο, είναι επίσης σημαντικό να επικοινωνήσετε με τις απομακρυσμένες ομάδες σας. Ρωτήστε τους εάν έχουν υπηρεσία Internet με ταχύτητα λήψης και μεταφόρτωσης τουλάχιστον 5 Megabit, ώστε να μπορείτε να χρησιμοποιείτε βιντεοσύσκεψη.

Πώς να μάθετε εάν η εταιρεία σας είναι κατάλληλη για επιχειρηματικό VoIP; - App - Uploads - 2021 - 09 - Research 3 Increaseprofits.svg

Τώρα μπορείτε να εξετάσετε μερικά από τα πλεονεκτήματα που διατίθενται από τους παρόχους επιχειρηματικών VoIP σε σύγκριση με τις παραδοσιακές τηλεφωνικές υπηρεσίες για επιχειρήσεις.

  • δυνατότητες – Οι πάροχοι VoIP για επιχειρήσεις είναι γνωστό ότι προσφέρουν απεριόριστες κλήσεις σε ολόκληρη τη χώρα. Ωστόσο, υπάρχουν πολλές άλλες προηγμένες δυνατότητες που πρέπει να λάβετε υπόψη. Για παράδειγμα, μια λειτουργία αυτόματης απάντησης διευκολύνει την απάντηση σε κλήσεις που γίνονται τα βράδια και τα Σαββατοκύριακα. Ορισμένοι πάροχοι παρέχουν επίσης μεταγραφή τηλεφωνητή (δηλαδή, το σύστημα μετατρέπει ένα φωνητικό μήνυμα σε κείμενο).
  • εξοικονόμηση κόστους – Ανάλογα με τις δυνατότητες που επιλέγετε, οι επαγγελματικοί πάροχοι VoIP μπορούν να προσφέρουν σημαντική εξοικονόμηση κόστους. Σε σύγκριση με τις παραδοσιακές επιχειρηματικές υπηρεσίες, μπορείτε να εξοικονομήσετε 20-50%. Η εξοικονόμηση κόστους θα μπορούσε να είναι ακόμη μεγαλύτερη εάν πραγματοποιείτε πολλές διεθνείς κλήσεις.
  • επιλογές για μικρές επιχειρήσεις – Ορισμένοι πάροχοι τηλεφωνικών υπηρεσιών για επιχειρήσεις προσφέρουν ενοποιημένες επικοινωνίες, βιντεοσυσκέψεις και ανταλλαγή μηνυμάτων ομάδας. Αυτές οι προηγμένες δυνατότητες είναι συνήθως διαθέσιμες μέσω ακριβών προγραμμάτων. Μια εταιρική τηλεφωνική υπηρεσία δεν είναι κατάλληλη για μια μικρή επιχείρηση που επικεντρώνεται στην εξοικονόμηση κόστους. Έτσι, τα εταιρικά τηλεφωνικά συστήματα VoIP εξακολουθούν να αποτελούν εξαιρετική επιλογή για πολλές μικρές επιχειρήσεις λόγω του χαμηλού κόστους και της ευελιξίας τους.

Πώς μπορούν οι εταιρείες να επωφεληθούν από την επιχειρηματική υπηρεσία VoIP;

Υπάρχουν εννέα πτυχές που οι εταιρείες επωφελούνται από τη χρήση μιας επιχειρηματικής υπηρεσίας VoIP. Ορισμένα από αυτά τα οφέλη είναι διαθέσιμα μέσω των παραδοσιακών αναλογικών τηλεφώνων, αλλά τα περισσότερα είναι διαθέσιμα μόνο σε κλήσεις VoIP.

  • Πραγματοποιήστε όσες κλήσεις θέλετε με απεριόριστες δυνατότητες κλήσεων. Οι υπηρεσίες VoIP είναι μια οικονομικά αποδοτική επιλογή για εταιρείες που βασίζονται στην πραγματοποίηση κλήσεων, συμπεριλαμβανομένων των εξερχόμενων κλήσεων προς πελάτες. Συχνά μπορείτε να λαμβάνετε απεριόριστες κλήσεις εσωτερικού προς οποιονδήποτε στη χώρα. Οι διεθνείς χρεώσεις κλήσεων μπορεί να είναι τόσο χαμηλές όσο μερικά σεντ ανά λεπτό.
  • Μείνετε συνδεδεμένοι με άλλες ομάδες. Η οργάνωση στην εποχή της απομακρυσμένης εργασίας είναι πιο διαχειρίσιμη με τις επιχειρηματικές υπηρεσίες VoIP. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την κλήση συνδιάσκεψης με τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών, τις ομάδες πωλήσεων και άλλα τμήματα της εταιρείας.
  • Χρησιμοποιήστε την κοινή χρήση οθόνης για να βελτιώσετε την κατανόηση. Η προφορική περιγραφή μιας διαδικασίας δεν είναι πάντα η σωστή προσέγγιση στην επιχείρηση. Μερικοί από τους υπαλλήλους σας μπορεί να προτιμούν να βλέπουν διαγράμματα, γραφήματα ή άλλα οπτικά βοηθήματα.
  • Βελτιώστε τη σύνδεσή σας με βιντεοσυσκέψεις. Ορισμένα επιχειρηματικά σχέδια VoIP περιλαμβάνουν υποστήριξη για βιντεοσυσκέψεις με ομάδες και βιντεοκλήσεις. Η επικοινωνία μέσω βίντεο είναι ένας ισχυρός τρόπος για να εμπλουτίσετε μια συνομιλία με έναν υπάλληλο ή έναν πελάτη. Ίσως σας είναι πιο εύκολο να κατανοήσετε τις σκέψεις και τα συναισθήματα του άλλου και να συνδεθείτε καλύτερα μαζί τους. Ορισμένα προγράμματα VoIP σάς επιτρέπουν να προσκαλέσετε 10, 20 ή ακόμα και 100 συμμετέχοντες σε μια συνεδρία τηλεδιάσκεψης.
Δυνατότητα βιντεοκλήσης στο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας - LiveAgent
  • Λάβετε γρήγορες απαντήσεις με την ανταλλαγή μηνυμάτων ομάδας. Τα νεότερα προγράμματα VoIP περιλαμβάνουν μια λειτουργία ομαδικών μηνυμάτων (ονομάζεται επίσης ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων). Αυτός είναι ένας χρήσιμος τρόπος επικοινωνίας με την ομάδα σας. Εξάλλου, το να ξοδεύετε 10 λεπτά κοιτάζοντας ημερολόγια για να ρυθμίσετε μια κλήση συνδιάσκεψης δεν έχει νόημα σε κάθε περίπτωση.
Εσωτερική συνομιλία στο Λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών - LiveAgent
  • Τηλεφωνητής. Είναι μια τυπική δυνατότητα στη σημερινή επιχειρηματική τεχνολογία VoIP, ακόμη και σε ένα βασικό πρόγραμμα. Για να ενισχύσετε περαιτέρω την παραγωγικότητα της επιχείρησης, αναζητήστε λειτουργίες τηλεφωνητή σε email. Η ανάγνωση ενός μεταγραμμένου μηνύματος στον τηλεφωνητή μπορεί να είναι ευκολότερη από την ακρόαση μιας ηχογράφησης.
  • Εφαρμογές με βίντεο. Αυτές είναι μια εξαιρετική επιλογή εάν έχετε έναν πάροχο Διαδικτύου που προσφέρει γρήγορες ευρυζωνικές υπηρεσίες. Για παράδειγμα, μπορείτε να προσκαλέσετε τους δέκα καλύτερους πελάτες σας σε μια βιντεοκλήση για να αποκαλύψετε ένα νέο προϊόν στο οποίο εργάζεστε. Κατά τη διάρκεια της βιντεοσύσκεψης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την κοινή χρήση οθόνης για να επιδείξετε την ιδέα και να λάβετε τα σχόλιά τους. Ορισμένες εφαρμογές με βίντεο θα σας επιτρέψουν ακόμη και να μοιραστείτε τον έλεγχο της οθόνης σας. Αυτό είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την ενίσχυση της αφοσίωσης.
  • Επεκτασιμότητα. Σε αντίθεση με τα περισσότερα κινητά τηλέφωνα, είναι εύκολο να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε χρήστες από την υπηρεσία VoIP σας. Αυτό είναι πολύτιμο επειδή μπορείτε να προσθέσετε χρήστες στα κέντρα επικοινωνίας σας σε περιόδους αιχμής και στη συνέχεια να ακυρώσετε αυτούς τους λογαριασμούς αργότερα, εάν δεν χρειάζονται.
  • Δρομολόγηση. Οι μεσαίες επιχειρήσεις και οι μεγαλύτερες εταιρείες λαμβάνουν πολλές εισερχόμενες κλήσεις για διαχείριση καθημερινά. Η δρομολόγηση κλήσεων προς το κατάλληλο άτομο ή τμήμα βοηθά στην παροχή καλύτερης εξυπηρέτησης στους πελάτες σας.
Ρυθμίσεις διανομής κλήσεων στο λογισμικό του τηλεφωνικού κέντρου - LiveAgent

Πώς να επιλέξετε τον καλύτερο πάροχο επιχειρηματικού VoIP;

Υπάρχουν μερικοί παράγοντες που πρέπει να έχετε κατά νου για να βεβαιωθείτε ότι έχετε την καλύτερη προσφορά.

  • ευελιξία – Ορισμένοι πάροχοι ενδέχεται να σας ζητήσουν να εγγραφείτε για ετήσια προγράμματα για να λάβετε την καλύτερη προσφορά τους στο επίπεδο για επιχειρήσεις. Αντίθετα, το χαμηλότερο επίπεδο μπορεί να σας επιτρέψει να ακυρώσετε ανά πάσα στιγμή, αλλά να παρέχει λιγότερες δυνατότητες. Να θυμάστε ότι μπορείτε να κάνετε συνδυασμούς μεταξύ των προγραμμάτων. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια επιλογή ανώτερης κατηγορίας (δηλαδή, το εταιρικό ή επαγγελματικό επίπεδο). Αντίθετα, η χαμηλότερη βαθμίδα μπορεί να είναι μια καλή επιλογή για τμήματα με λιγότερες κλήσεις.
  • υποστήριξη κινητής συσκευής – Σε πολλούς από τους υπαλλήλους σας μπορεί να αρέσει η επιλογή να εργάζονται εξ αποστάσεως. Για να υποστηρίξετε αυτήν την ανάγκη, αναζητήστε έναν πάροχο που προσφέρει εφαρμογές τηλεφώνου ή μπορεί να πραγματοποιεί κλήσεις από πολλές τοποθεσίες χωρίς να αγοράσουν τηλέφωνο γραφείου.
  • ενσωματώσειςΤο LiveAgent ενσωματώνεται με δημοφιλή επιχειρηματικά λογισμικά όπως το Salesflare, το Pipedrive, το Highrise και το Gmail και πολλά άλλα. Η επιλογή ενός επαγγελματικού παρόχου VoIP που ενσωματώνεται με το λογισμικό σας μπορεί να σας εξοικονομήσει χρόνο κάθε μέρα.
  • μηνιαία λεπτά – Ορισμένοι πάροχοι VoIP προσφέρουν απεριόριστα λεπτά για κλήσεις εσωτερικού. Πριν εγγραφείτε, σκεφτείτε τις ανάγκες σας για κλήσεις. Εάν καλείτε τακτικά πελάτες σε άλλες χώρες, μπορεί να χρειαστείτε ένα πρόγραμμα με διεθνείς κλήσεις.
  • άλλες ισχυρές δυνατότητες – Οι μεγαλύτερες εταιρείες μπορεί να χρειάζονται τη δυνατότητα να προσφέρουν διαδικτυακές συσκέψεις, απεριόριστες επεκτάσεις και άλλες δυνατότητες που υπερβαίνουν τις τυπικές λειτουργίες VoIP. Αυτό συμβαίνει συνήθως εάν έχετε μια σειρά από διαφορετικές ομάδες (π.χ. πωλήσεις, εξυπηρέτηση πελατών, λογιστικά κ.λπ.) που χρειάζονται όλες ένα τηλέφωνο γραφείου.

Λάβετε υπόψη ότι κάθε πάροχος VoIP χρησιμοποιεί διαφορετικές λέξεις για να περιγράψει την υπηρεσία του. Μια εταιρεία θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τη φράση “επιχειρηματική βαθμίδα” για την ταχύτερη εξυπηρέτηση. Μια διαφορετική εταιρεία μπορεί να προσφέρει μια “βαθμίδα ταχύτητας”. Δεδομένου ότι υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί όροι, είναι σημαντικό να εξετάσετε προσεκτικά τη μηνιαία χρέωση και τις ακριβείς δυνατότητες.

Πώς να επιλέξετε τον καλύτερο πάροχο επιχειρηματικού VoIP; - App - Uploads - 2021 - 09 - Research 10 10callcenter.svg

Για να αναπτύξετε τη σύντομη λίστα των επιχειρηματικών υπηρεσιών τηλεφώνου VoIP, ξεκινήστε με κριτικές του κλάδου, όπως τα προτεινόμενα συστήματα Voice Over IP. Θα δείτε προσφορές όπως το Ooma Office, το RingCentral και το Cisco.

Πώς να δημιουργήσετε ένα επιχειρηματικό σύστημα VoIP;

Τα συγκεκριμένα βήματα για τη δημιουργία ενός επιχειρηματικού συστήματος VoIP ποικίλλουν. Για παράδειγμα, η ρύθμιση του RingCentral MVP θα διαφέρει από τη ρύθμιση του LiveAgent. Βέβαια, υπάρχουν μερικά γενικά κοινά σημεία που ισχύουν για κάθε σύστημα VoIP.

Σύνδεση στο διαδίκτυο

Η ποιότητα και η ταχύτητα της σύνδεσής σας στο Internet είναι ζωτικής σημασίας για τις κλήσεις VoIP. Επικοινωνήστε με τον πάροχο Internet και πείτε του ότι μεταβαίνετε σε υπηρεσία Voice over Internet Protocol. Για να επιτύχετε την καλύτερη ποιότητα φωνής, ίσως χρειαστεί να αναβαθμίσετε τη σύνδεσή σας στο Internet ή να αγοράσετε έναν νεότερο ασύρματο δρομολογητή που υποστηρίζει WiFi 6.

Σύνδεση στο διαδίκτυο - App - Uploads - 2022 - 03 - Getvoip Speedtest.png

Σχεδιάστε την εγκατάσταση του Voice over Internet Protocol

Το επόμενο βήμα σας είναι να προγραμματίσετε την εγκατάσταση της νέας τηλεφωνικής υπηρεσίας Internet. Μπορεί να χρειαστούν κάποιες δοκιμές για να επιτύχετε την καλύτερη ποιότητα φωνής, οπότε δώστε στον εαυτό σας άφθονο χρόνο. Μπορείτε να επιλέξετε να προγραμματίσετε την εγκατάσταση το Σαββατοκύριακο για να ελαχιστοποιήσετε την αναστάτωση στην επιχείρηση. Εάν δεν έχετε εσωτερική τεχνογνωσία στον τομέα της πληροφορικής, ρωτήστε τον πάροχο τηλεφωνικών υπηρεσιών Διαδικτύου εάν προσφέρει υπηρεσίες εγκατάστασης. Η πληρωμή για αυτήν την επιλογή είναι μερικές φορές καλή ιδέα σε μεγαλύτερες εταιρείες.

Επικοινωνήστε με τους εργαζόμενους

Στείλτε ένα email στους υπαλλήλους σας για να ανακοινώσετε το νέο σύστημα. Εάν υπάρχουν σημαντικές νέες δυνατότητες, όπως η ανταλλαγή μηνυμάτων κειμένου για επιχειρήσεις, επισημάνετε τα στο email σας. Προγραμματίστε μερικές εκπαιδεύσεις για το προσωπικό σας. Τα σύγχρονα τηλέφωνα IP είναι γεμάτα με επιπλέον δυνατότητες και χρειάζεται χρόνος για να μάθουν πώς να τα χρησιμοποιούν.

Ενημερώστε το εκπαιδευτικό υλικό

Τώρα που έχετε καλύτερα εργαλεία επιχειρηματικής επικοινωνίας ενημερώστε τα εκπαιδευτικά σας έγγραφα. Για παράδειγμα, εξηγήστε πώς λειτουργούν ορισμένες λειτουργίες (π.χ. χρησιμοποιούμε την αυτόματα απάντηση πολλαπλών επιπέδων για τη διαχείριση των εισερχόμενων κλήσεων από πελάτες).

Choose the right fit for your business

Among other useful features, LiveAgent also integrates with plenty of VoIP providers, giving you the option to pick the right one just for you. Want to see for yourself?

Frequently asked questions

Τι είναι ένα επιχειρηματικό VoIP;

Το επιχειρηματικό VoIP είναι ένα εργαλείο επιχειρηματικής επικοινωνίας που διευκολύνει την πραγματοποίηση κλήσεων και τη λήψη κλήσεων. Σε πολλές περιπτώσεις, το επιχειρηματικό VoIP έχει χαμηλότερο κόστος από ένα παραδοσιακό τηλεφωνικό σύστημα επιχειρήσεων. Τα επαγγελματικά προγράμματα VoIP παρέχουν συχνά απεριόριστες κλήσεις και προηγμένες λειτουργίες, όπως κοινή χρήση οθόνης ή βιντεοσυσκέψεις.

Πώς λειτουργεί το επιχειρηματικό VoIP;

Το επιχειρηματικό VoIP λειτουργεί μετατρέποντας τις λέξεις σας σε ψηφιακά σήματα που μεταδίδονται μέσω του Διαδικτύου. Στο παρασκήνιο, οι πάροχοι VoIP για επιχειρήσεις χρησιμοποιούν διάφορες μεθόδους για να βεβαιωθούν ότι έχετε κλήσεις υψηλής ποιότητας. Όλοι οι επιχειρησιακοί χρήστες VoIP χρειάζονται πρόσβαση στο Διαδίκτυο υψηλής ταχύτητας για να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά την υπηρεσία.

Πώς να μάθετε εάν η εταιρεία σας είναι κατάλληλη για επιχειρηματικό VoIP;

Σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις είναι κατάλληλες για επιχειρηματικό VoIP. Υπάρχουν μόνο δύο περιπτώσεις όπου μια επιχείρηση μπορεί να μην θέλει να μεταβεί σε VoIP. Μια εταιρεία που δεν έχει αξιόπιστη πρόσβαση στο Διαδίκτυο ή εταιρείες που δεν είναι έτοιμες να εφαρμόσουν νεότερες τεχνολογίες.

Πώς μπορούν οι εταιρείες να επωφεληθούν από την επιχειρηματική υπηρεσία VoIP;

Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα που είναι διαθέσιμα με τη μετάβαση σε μια επαγγελματική υπηρεσία VoIP. Για παράδειγμα, μπορείτε να αποφύγετε τις πρόσθετες χρεώσεις που εφαρμόζουν οι παραδοσιακές τηλεφωνικές εταιρείες για μεγάλες τηλεφωνικές κλήσεις. Οι περισσότεροι πάροχοι επιχειρηματικών υπηρεσιών VoIP περιλαμβάνουν είτε απεριόριστα λεπτά είτε φθηνές χρεώσεις κλήσεων. Τέλος, οι υπηρεσίες VoIP για επιχειρήσεις περιλαμβάνουν μερικές φορές υποστήριξη για βιντεοσύσκεψη και διαχείριση κλήσεων, ώστε να παραμείνετε παραγωγικοί.

Πώς να επιλέξετε τον καλύτερο πάροχο επιχειρηματικού VoIP;

Ξεκινήστε κοιτάζοντας την τεχνολογία που χρησιμοποιεί η ομάδα σας καθημερινά. Για παράδειγμα, εάν χρησιμοποιείτε το Gmail και το Pipedrive, το LiveAgent είναι κατάλληλο γιατί ενσωματώνεται με αυτές τις τεχνολογίες και με δεκάδες άλλες εφαρμογές. Διαβάστε κριτικές του κλάδου και ζητήστε συμβουλές από τους συναδέλφους σας. Συνεχίστε την έρευνα μέχρι να εντοπίσετε δύο ή τρεις πιθανούς παρόχους για τη σύντομη λίστα σας.

Πώς μπορώ να δημιουργήσω ένα επιχειρηματικό σύστημα VoIP;

Τα συγκεκριμένα τεχνικά βήματα διαφέρουν ανάλογα με τον πάροχο υπηρεσιών Internet. Ωστόσο, υπάρχουν τέσσερα γενικά βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε αφού επιλέξετε ένα σύστημα VoIP. Το πρώτο βήμα είναι να ελέγξετε ότι η σύνδεσή σας στο Internet μπορεί να υποστηρίξει κλήσεις VoIP. Το δεύτερο βήμα είναι να προγραμματίσετε και να προγραμματίσετε την εγκατάσταση VoIP. Στο τρίτο βήμα, θα επιβεβαιώσετε τους υπαλλήλους σας σχετικά με τη νέα τεχνολογία. Το τελευταίο βήμα είναι να ενημερώσετε το εκπαιδευτικό σας υλικό.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo