Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Εργαλεία τηλεφωνικού κέντρου

Τι είναι τα εργαλεία τηλεφωνικού κέντρου;

Τα εργαλεία τηλεφωνικού κέντρου είναι επιχειρηματικά εργαλεία που χρησιμοποιούν οι αντιπρόσωποι πωλήσεων, οι αντιπρόσωποι τεχνικής υποστήριξης και άλλες ομάδες υπηρεσιών για εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις. Το πιο χρήσιμο εργαλείο είναι το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου, αλλά υπάρχουν πολλά διαφορετικά κομμάτια εξοπλισμού για την βελτιστοποίηση εσωτερικών και εξωτερικών επικοινωνιών.

Είτε χρειάζεστε λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου για μια μικρή επιχείρηση είτε εκτεταμένο εξοπλισμό τηλεφωνικού κέντρου για μια μεγάλη επιχείρηση, το σωστό εργαλείο τηλεφωνικού κέντρου θα κάνει τη διαφορά. Με ένα υψηλής ποιότητας εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών, μπορείτε να αυξήσετε την απόδοση, την παραγωγικότητα και την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών.

Ποια είναι τα εργαλεία που πρέπει να διαθέτει ένα τηλεφωνικό κέντρο;

Τα εργαλεία και ο εξοπλισμός που χρησιμοποιούνται σε ένα τηλεφωνικό κέντρο είναι συχνά ένα μείγμα υλικού και λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου. Όσον αφορά το υλικό, τα σύγχρονα τηλεφωνικά κέντρα χρειάζονται υπολογιστές ή φορητούς υπολογιστές και ακουστικά με ποιοτικά μικρόφωνα.

Όσον αφορά το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου, υπάρχουν πολλά διαφορετικά επιχειρηματικά εργαλεία για να διαλέξετε, το καθένα με το μοναδικό του σύνολο χαρακτηριστικών. Μερικά από τα πιο σημαντικά εργαλεία τηλεφωνικού κέντρου περιλαμβάνουν:

  • Λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης: Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης δίνει τη δυνατότητα στους αντιπροσώπους υποστήριξης να παρακολουθούν τις καρτέλες, να επιλύουν προβλήματα πελατών γρήγορα και αποτελεσματικά και να οργανώνουν όλες τις τηλεφωνικές κλήσεις και τις επικοινωνίες ζωντανής συνομιλίας.
  • Σύστημα CRM: Ένα σύστημα CRM (Customer Relationship Management) είναι ένα εργαλείο που αποθηκεύει όλα τα δεδομένα πελατών καθώς και προηγούμενες αλληλεπιδράσεις για να βοηθήσει στη βελτίωση των σχέσεων και των υπηρεσιών.
  • Εργαλεία διαχείρισης εργατικού δυναμικού: Τα εργαλεία διαχείρισης εργατικού δυναμικού μας βοηθούν να διαχειριστούμε τις εσωτερικές λειτουργίες του κέντρου, όπως ο προγραμματισμός και να βελτιστοποιήσουμε τη συνολική απόδοση των αντιπροσώπων.
  • Εργαλεία VoIP: Τα εργαλεία VoIP (Voice over Internet Protocol) είναι ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις, καθώς επιτρέπουν κλήσεις που βασίζονται σε cloud και δεν απαιτούν υλικό. Δεν υπάρχουν έξοδα εγκατάστασης και συντήρησης που σχετίζονται με τις παραδοσιακές τηλεφωνικές γραμμές, καθιστώντας τις κλήσεις VoIP πιο βολικές για επιχειρήσεις και πελάτες.
  • Λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου: Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου είναι ένα σύνολο εργαλείων και εφαρμογών με διάφορες δυνατότητες τηλεφωνικού κέντρου, όπως ΔΦΑ, ACD, αυτοματοποιημένες επιστροφές κλήσεων και πολλά άλλα.

Ένα λογισμικό που προσφέρει όλα αυτά τα εργαλεία είναι το LiveAgent, μια λύση τηλεφωνικού κέντρου όλα σε ένα. Είναι ένα κέντρο εξυπηρέτησης και ένα εργαλείο αυτοεξυπηρέτησης με ενσωματωμένο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου, ζωντανή συνομιλία, σύστημα καρτελών, αναλύσεις σε πραγματικό χρόνο και πολλές άλλες προηγμένες δυνατότητες. Μπορεί να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε ένα πολυκαναλικό κέντρο επαφών με μια πύλη αυτοεξυπηρέτησης που επιτρέπει στους πελάτες να επιλύουν ζητήματα ανεξάρτητοι.

LiveAgent | Call center software in your helpdesk

Start your free trial today

Learn all about LiveAgent and how it can help you improve your call center customer service.

Free trial

Ποιο είναι το καλύτερο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου;

Το καλύτερο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου έχει πολλές δυνατότητες που απλοποιούν τις εισερχόμενες κλήσεις, τις εξερχόμενες κλήσεις, τις καρτέλες πελατών και τις καθημερινές λειτουργίες των διαχειριστών και των αντιπροσώπων.

Όταν επιλέγετε το καλύτερο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου, βεβαιωθείτε ότι προσφέρει:

  • Ένα εισερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο
  • Ένα εξερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο
  • Εικονικό τηλεφωνικό κέντρο
  • Κλήσεις VoIP
  • Λύσεις αυτοεξυπηρέτησης
  • Πλατφόρμες για κινητά (π.χ. εφαρμογή για κινητά)
  • Ενσωμάτωση υπολογιστή-τηλεφωνίας (CTI)
  • Ενσωμάτωση τρίτων (π.χ. CRM, εισερχόμενα email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ζωντανή συνομιλία)

Οι εφαρμογές τρίτων θα σας βοηθήσουν να βελτιστοποιήσετε τις λειτουργίες και να αξιοποιήσετε τα εργαλεία ανάλυσης για τη βελτίωση της παραγωγικότητας, της αποδοτικότητας και της συνολικής εμπειρίας των πελατών. Εν τω μεταξύ, οι επιλογές αυτοεξυπηρέτησης είναι ιδανικές για την εξεύρεση λύσεων σε θεμελιώδη ζητήματα που οι πελάτες μπορούν να επιλύσουν ανεξάρτητοι. Εάν πρέπει να επιλύσουν σύνθετα ζητήματα, μπορούν πάντα να ζητήσουν μια ζωντανή κλήση με έναν έμπειρο αντιπρόσωπο.

Ποια εργαλεία είναι καλύτερα ώστε να αυξήσουν την παραγωγικότητα του αντιπροσώπου;

  • Διαδραστική φωνητική απόκριση (ΔΦΑ) – επιτρέπει στους πελάτες να αλληλεπιδρούν με ένα αυτοματοποιημένο σύστημα πριν συνδεθούν ζωντανά με έναν αντιπρόσωπο τηλεφωνικού κέντρου.
  • Αυτόματη διανομή κλήσεων (ACD) – αυτόματη λήψη εισερχόμενων κλήσεων και διανομή τους σε διαθέσιμους αντιπροσώπους.
  • Προγνωστική κλήση – πραγματοποίηση αυτόματων εξερχόμενων κλήσεων με βάση τη διαθεσιμότητα του αντιπροσώπου και τον χρόνο απάντησης.
  • Δρομολόγηση βασισμένη σε δεξιότητες – εκχώρηση εισερχόμενων κλήσεων στους καταλληλότερους αντιπροσώπους με βάση την εμπειρία του αντιπροσώπου.
  • Σενάριο κλήσης – χρησιμοποιώντας ένα γραπτό σενάριο για την επίλυση κοινών ζητημάτων, την εξατομίκευση των απαντήσεων και τη διατήρηση της συνέπειας.

Ποια είναι η σημασία της διασφάλισης ποιότητας του τηλεφωνικού κέντρου;

Η διασφάλιση ποιότητας του τηλεφωνικού κέντρου είναι σημαντική για την παρακολούθηση της απόδοσης των αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών και τη βελτίωση της συνολικής ποιότητας των υπηρεσιών. Παρακολουθώντας κάθε αλληλεπίδραση πελατών, μπορείτε να αποκτήσετε μια σαφή εικόνα για το τι λειτουργεί και τι όχι.

Μερικά από τα βασικά οφέλη περιλαμβάνουν:

  • Εντοπισμός πιθανών τομέων βελτίωσης
  • Παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας
  • Καλύτερες εμπειρίες πελατών
  • Ικανοποίηση και διατήρηση πελατών
  • Αυξημένα ποσοστά μετατροπής
  • Αφοσίωση πελατών
  • Διασφάλιση της κανονιστικής συμμόρφωσης

Πόσο κοστίζει το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου;

Το κόστος μιας λύσης τηλεφωνικού κέντρου εξαρτάται κυρίως από τις δυνατότητες του τηλεφωνικού κέντρου που προσφέρει. Ενώ υπάρχουν εξαιρετικά δωρεάν εργαλεία, συνήθως έχουν περιορισμένες δυνατότητες, επομένως ένα πληρωμένο εργαλείο μπορεί να είναι μια καλύτερη επιλογή, κυρίως αν χειρίζεστε υψηλά ποσοστά κλήσεων.

Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να κοστίσει οπουδήποτε μεταξύ 15$ ανά μήνα ανά χρήστη έως και 300$. Τα περισσότερα εργαλεία έχουν επίσης χρεώσεις ανά λεπτό, οι οποίες είναι συνήθως περίπου το ένα εκατοστό του δολαρίου. Άλλοι παρέχουν επίσης ορισμένα δωρεάν λεπτά ανά χρήστη.

Το LiveAgent δεν χρεώνει επιπλέον χρεώσεις ανά λεπτό. Δεν υπάρχουν τέλη εγκατάστασης, ούτε συμβόλαια ούτε πιστωτικές κάρτες. Πληρώνετε καθώς προχωράτε και μπορείτε να ακυρώσετε ανά πάσα στιγμή.

Η τιμολόγηση μας ξεκινά από μόλις 15$ ανά χρήστη ανά μήνα για καρτέλες μέσω email. Η λύση πολλαπλών καναλιών ζωντανής συνομιλίας και έκδοσης καρτελών κοστίζει 29$ ανά μήνα, ενώ το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης all-inclusive με 180+ λειτουργίες κοστίζει 39$ ανά μήνα ανά χρήστη. Προσφέρουμε επίσης ένα δωρεάν πρόγραμμα με ορισμένους περιορισμούς.

Εργαλεία τηλεφωνικού κέντρου

Try LiveAgent today

Discover all call center tools that LiveAgent has to offer.

Get Started

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι τα εργαλεία τηλεφωνικού κέντρου;

Τα εργαλεία τηλεφωνικού κέντρου είναι τεχνολογικά εργαλεία για την βελτιστοποίηση των εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων, την παρακολούθηση και τη βελτίωση της απόδοσης των αντιπροσώπων και την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών.

Ποια είναι τα βασικά εργαλεία για ένα τηλεφωνικό κέντρο;

Τα πιο σημαντικά εργαλεία τηλεφωνικού κέντρου περιλαμβάνουν λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης, λύσεις CRM, εργαλεία διαχείρισης εργατικού δυναμικού, εργαλεία VoIP και λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου, ένα σύνολο εφαρμογών με προηγμένες δυνατότητες τηλεφωνικού κέντρου για πολυκαναλικές επικοινωνίες.

Ποιο είναι το καλύτερο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου;

Το καλύτερο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου είναι αυτό που σας βοηθά να δημιουργήσετε ένα εικονικό τηλεφωνικό κέντρο, να πραγματοποιείτε και να λαμβάνετε παραδοσιακές κλήσεις και VoIP, να δημιουργείτε μια πύλη αυτοεξυπηρέτησης, να παρακολουθείτε την απόδοση των αντιπροσώπων και να ενσωματώνεστε με εφαρμογές τρίτων. Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι πρωταρχικής σημασίας για εξαιρετικές εμπειρίες και διατήρηση πελατών.

Ποια εργαλεία πρέπει να χρησιμοποιήσω για να αυξήσω την παραγωγικότητα του αντιπροσώπου;

Τα εργαλεία τηλεφωνικού κέντρου που συνοδεύονται από αυτόματη διανομή κλήσεων, ΔΦΑ, προγνωστική κλήση, σενάρια κλήσεων και προηγμένη δρομολόγηση βάσει δεξιοτήτων είναι μερικά από τα καλύτερα για την παραγωγικότητα του αντιπροσώπου. Επιτρέπουν στους αντιπροσώπους να εργάζονται αποτελεσματικά, βελτιώνουν τον μέσο χρόνο χειρισμού και λύνουν προβλήματα με βάση τις δεξιότητες και την εμπειρία.

Ποια είναι τα οφέλη της διασφάλισης ποιότητας του τηλεφωνικού κέντρου;

Η διασφάλιση ποιότητας του τηλεφωνικού κέντρου επιτρέπει την παρακολούθηση όλων των επικοινωνιών για την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών των αντιπροσώπων. Βοηθά τα τηλεφωνικά κέντρα να βελτιωθούν, να καλύψουν τις ανάγκες των πελατών, να διατηρήσουν τους πελάτες και να εμπνεύσουν την αφοσίωσή τους.

Πόσο κοστίζει το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου;

Ανάλογα με τα εργαλεία επικοινωνίας και τις δυνατότητες του τηλεφωνικού κέντρου, το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να κοστίζει από 15$ ανά χρήστη ανά μήνα έως μερικές εκατοντάδες δολάρια. Το LiveAgent προσφέρει δωρεάν λογαριασμούς με περιορισμένες δυνατότητες, ενώ τα σχέδιά μας επί πληρωμή με προηγμένες δυνατότητες ξεκινούν από 15$ ανά χρήστη ανά μήνα. Δεν υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις ανά λεπτό ή άλλες κρυφές χρεώσεις.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo