Εργαλεία τηλεφωνικού κέντρου

Τι είναι τα εργαλεία τηλεφωνικού κέντρου;

Call center tools are business tools that sales agents, technical support agents, and other service teams use for inbound and outbound calls. The most helpful tool is call center software, but there are many different pieces of equipment for streamlining internal and external communications. 

Whether you need call center software for a small business or extensive call center equipment for a large enterprise, the right call center tool will make all the difference. With a high-quality customer service tool, you can boost agent performance, productivity, and customer service experience.

Ποια είναι τα εργαλεία που πρέπει να διαθέτει ένα τηλεφωνικό κέντρο;

Tools and equipment used in a call center are often a blend of call center hardware and software. When it comes to hardware, modern call centers need computers or laptops and headsets with quality microphones.

As for call center software, there are plenty of different business tools to choose from, each with its unique set of features. Some of the most important call center tools include:

  • Help desk software: Help desk software enables support agents to keep track of tickets, resolve customer issues quickly and effectively, and organize all phone calls and live chat communications.
  • CRM system: A CRM (Customer Relationship Management) system is a tool that stores all customer data as well as previous interactions to help improve relationships and services.
  • Workforce management tools: Workforce management tools help us manage internal center operations, such as scheduling, and optimize agents’ overall performance.
  • VoIP tools: VoIP (Voice over Internet Protocol) tools are crucial for businesses, as they enable cloud-based calls that don’t require any hardware. There are no installation and maintenance costs associated with traditional phone lines, making VoIP calls more convenient for businesses and customers.
  • Call center software: Call center software is a set of tools and applications with various call center features such as IVR, ACD, automated callbacks, and more.

One software that offers all of these tools is LiveAgent, an all-in-one call center solution. It’s a help desk and self-service tool with built-in call center software, live chat, a ticketing system, real-time analytics, and many other advanced features. It can help you manage a multichannel contact center with a self-service portal that allows customers to resolve issues independently.

Youtube video:

Start your free trial today

Learn all about LiveAgent and how it can help you improve your call center customer service.

Ποιο είναι το καλύτερο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου;

Το καλύτερο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου έχει πολλές δυνατότητες που απλοποιούν τις εισερχόμενες κλήσεις, τις εξερχόμενες κλήσεις, τις καρτέλες πελατών και τις καθημερινές λειτουργίες των διαχειριστών και των αντιπροσώπων.

Όταν επιλέγετε το καλύτερο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου, βεβαιωθείτε ότι προσφέρει:

  • Ένα εισερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο
  • Ένα εξερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο
  • Εικονικό τηλεφωνικό κέντρο
  • Κλήσεις VoIP
  • Λύσεις αυτοεξυπηρέτησης
  • Πλατφόρμες για κινητά (π.χ. εφαρμογή για κινητά)
  • Ενσωμάτωση υπολογιστή-τηλεφωνίας (CTI)
  • Ενσωμάτωση τρίτων (π.χ. CRM, εισερχόμενα email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ζωντανή συνομιλία)

Third-party applications will help you optimize operations and leverage analytics tools for improving productivity, efficiency, and overall customer journeys. Meanwhile, self-service options are ideal for finding solutions to fundamental issues that customers can resolve independently. If they need to resolve complex issues, they can always request a live call with an experienced agent.

Ποια εργαλεία είναι καλύτερα ώστε να αυξήσουν την παραγωγικότητα του αντιπροσώπου;

  • Διαδραστική φωνητική απόκριση (ΔΦΑ) – επιτρέπει στους πελάτες να αλληλεπιδρούν με ένα αυτοματοποιημένο σύστημα πριν συνδεθούν ζωντανά με έναν αντιπρόσωπο τηλεφωνικού κέντρου.
  • Automatic call distribution (ACD) – receiving inbound calls automatically and distributing them to available agents.
  • Προγνωστική κλήση – πραγματοποίηση αυτόματων εξερχόμενων κλήσεων με βάση τη διαθεσιμότητα του αντιπροσώπου και τον χρόνο απάντησης.
  • Δρομολόγηση βασισμένη σε δεξιότητες – εκχώρηση εισερχόμενων κλήσεων στους καταλληλότερους αντιπροσώπους με βάση την εμπειρία του αντιπροσώπου.
  • Σενάριο κλήσης – χρησιμοποιώντας ένα γραπτό σενάριο για την επίλυση κοινών ζητημάτων, την εξατομίκευση των απαντήσεων και τη διατήρηση της συνέπειας.

Ποια είναι η σημασία της διασφάλισης ποιότητας του τηλεφωνικού κέντρου;

Call center quality assurance is important for monitoring customer service agents’ performance and improving the overall service quality. By monitoring every customer interaction, you can gain a clear insight into what works and what doesn’t.

Μερικά από τα βασικά οφέλη περιλαμβάνουν:

  • Εντοπισμός πιθανών τομέων βελτίωσης
  • Παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας
  • Καλύτερες εμπειρίες πελατών
  • Ικανοποίηση και διατήρηση πελατών
  • Αυξημένα ποσοστά μετατροπής
  • Αφοσίωση πελατών
  • Διασφάλιση της κανονιστικής συμμόρφωσης

Πόσο κοστίζει το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου;

The cost of a call center solution primarily depends on the call center features it offers. While there are excellent free tools, they typically have limited capabilities, so a paid tool might be a better option, primarily if you handle high call volumes.

Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να κοστίσει οπουδήποτε μεταξύ 15$ ανά μήνα ανά χρήστη έως και 300$. Τα περισσότερα εργαλεία έχουν επίσης χρεώσεις ανά λεπτό, οι οποίες είναι συνήθως περίπου το ένα εκατοστό του δολαρίου. Άλλοι παρέχουν επίσης ορισμένα δωρεάν λεπτά ανά χρήστη.

Το LiveAgent δεν χρεώνει επιπλέον χρεώσεις ανά λεπτό. Δεν υπάρχουν τέλη εγκατάστασης, ούτε συμβόλαια ούτε πιστωτικές κάρτες. Πληρώνετε καθώς προχωράτε και μπορείτε να ακυρώσετε ανά πάσα στιγμή.

Our pricing starts at only $15 per user per month for email ticketing. Our multichannel live chat and ticketing solution costs $29 per month per user, while the all-inclusive help desk software with 180+ features costs $39 per month per user. We also offer a free plan with some limitations.

Πόσο κοστίζει το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου; - App - Uploads - 2020 - 01 - Pricing 09 01 2020.png

Try LiveAgent today

Discover all call center tools that LiveAgent has to offer.

Frequently asked questions

Τι είναι τα εργαλεία τηλεφωνικού κέντρου;

Τα εργαλεία τηλεφωνικού κέντρου είναι τεχνολογικά εργαλεία για την βελτιστοποίηση των εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων, την παρακολούθηση και τη βελτίωση της απόδοσης των αντιπροσώπων και την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών.

Ποια είναι τα βασικά εργαλεία για ένα τηλεφωνικό κέντρο;

Τα πιο σημαντικά εργαλεία τηλεφωνικού κέντρου περιλαμβάνουν λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης, λύσεις CRM, εργαλεία διαχείρισης εργατικού δυναμικού, εργαλεία VoIP και λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου, ένα σύνολο εφαρμογών με προηγμένες δυνατότητες τηλεφωνικού κέντρου για πολυκαναλικές επικοινωνίες.

Ποιο είναι το καλύτερο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου;

Το καλύτερο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου είναι αυτό που σας βοηθά να δημιουργήσετε ένα εικονικό τηλεφωνικό κέντρο, να πραγματοποιείτε και να λαμβάνετε παραδοσιακές κλήσεις και VoIP, να δημιουργείτε μια πύλη αυτοεξυπηρέτησης, να παρακολουθείτε την απόδοση των αντιπροσώπων και να ενσωματώνεστε με εφαρμογές τρίτων. Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι πρωταρχικής σημασίας για εξαιρετικές εμπειρίες και διατήρηση πελατών.

Ποια εργαλεία πρέπει να χρησιμοποιήσω για να αυξήσω την παραγωγικότητα του αντιπροσώπου;

Τα εργαλεία τηλεφωνικού κέντρου που συνοδεύονται από αυτόματη διανομή κλήσεων, ΔΦΑ, προγνωστική κλήση, σενάρια κλήσεων και προηγμένη δρομολόγηση βάσει δεξιοτήτων είναι μερικά από τα καλύτερα για την παραγωγικότητα του αντιπροσώπου. Επιτρέπουν στους αντιπροσώπους να εργάζονται αποτελεσματικά, βελτιώνουν τον μέσο χρόνο χειρισμού και λύνουν προβλήματα με βάση τις δεξιότητες και την εμπειρία.

Ποια είναι τα οφέλη της διασφάλισης ποιότητας του τηλεφωνικού κέντρου;

Η διασφάλιση ποιότητας του τηλεφωνικού κέντρου επιτρέπει την παρακολούθηση όλων των επικοινωνιών για την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών των αντιπροσώπων. Βοηθά τα τηλεφωνικά κέντρα να βελτιωθούν, να καλύψουν τις ανάγκες των πελατών, να διατηρήσουν τους πελάτες και να εμπνεύσουν την αφοσίωσή τους.

Πόσο κοστίζει το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου;

Ανάλογα με τα εργαλεία επικοινωνίας και τις δυνατότητες του τηλεφωνικού κέντρου, το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να κοστίζει από 15$ ανά χρήστη ανά μήνα έως μερικές εκατοντάδες δολάρια. Το LiveAgent προσφέρει δωρεάν λογαριασμούς με περιορισμένες δυνατότητες, ενώ τα σχέδιά μας επί πληρωμή με προηγμένες δυνατότητες ξεκινούν από 15$ ανά χρήστη ανά μήνα. Δεν υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις ανά λεπτό ή άλλες κρυφές χρεώσεις.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo