Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Φιλοσοφία εξυπηρέτησης πελατών

Τι είναι η φιλοσοφία εξυπηρέτησης πελατών;

Η φιλοσοφία εξυπηρέτησης πελατών είναι μια στρατηγική. Έχει σχεδιαστεί για αντιπροσώπους που παρέχουν εξυπηρέτηση πελατών. Όλα έχουν να κάνουν με την εξυπηρέτηση των πελατών. Εάν η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι σε αυτό το σημείο, η επιχείρηση δεν θα ανθίσει. Είναι ένας από τους στόχους κάθε οργανισμού να εξυπηρετεί τους πελάτες του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Πρέπει να υπάρξει μια ισχυρή στρατηγική για να πραγματοποιηθεί αυτό.

Οφέλη από την εφαρμογή της φιλοσοφίας εξυπηρέτησης πελατών:

  • Διατήρηση των πελατών
  • Αφοσίωση πελατών
  • Δέσμευση πελατών
  • Αποτελεσματικές ροές εργασίας
  • Αυξημένα κέρδη

Πώς γράφετε μια δήλωση φιλοσοφίας εξυπηρέτησης πελατών;

Ξεκινήστε με μια αποστολή, όραμα και αξίες

Η κατανόηση/η σύνταξη αυτών των πυλώνων θα βοηθήσει την εταιρεία σας να συντάξει με ακρίβεια τη δήλωσή σας. Η εξυπηρέτηση πελατών σας αντιπροσωπεύει την εταιρεία σας. Συνήθως είναι τα άτομα που έρχονται σε πρώτη επαφή με τους πελάτες. Οι εκπρόσωποι των πελατών είναι η φωνή της εταιρείας. Έτσι, έχοντας μια σαφή αποστολή, όραμα και αξίες μπορεί να σας βοηθήσει να τους εκπαιδεύσετε ανάλογα.

Αποστολή – είναι ο λόγος ύπαρξης μιας εταιρείας. Θα πρέπει να είναι σαφής, κατά προτίμηση μερικές προτάσεις. Αυτό βοηθά τους υπαλλήλους σας και τελικά τους πελάτες σας να καταλάβουν ποιος είστε ως εταιρεία.

Όραμα – είναι αυτό που θέλει να επιτύχει η εταιρεία σας. Οι στόχοι σας για το μέλλον.

Αξίες – η μία πτυχή που θα σας βοηθήσει να καταγράψετε τις αξίες της εταιρείας σας είναι η έρευνα αγοράς. Η κατανόηση των πελατών σας είναι ένας βασικός παράγοντας κατά τη σύνταξη της δήλωσής σας. Η έρευνα μάρκετινγκ μπορεί να σας βοηθήσει να στοχεύσετε πιθανές βελτιώσεις καθώς και να καθορίσετε τις αξίες των πελατών. Θυμηθείτε, οι αξίες της εταιρείας και του πελάτη πρέπει να ευθυγραμμιστούν.

Παρέχετε την επιλογή αυτοβοήθειας ως μέρος της φιλοσοφίας

Ένας σημαντικός στόχος για κάθε εταιρεία είναι η παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών. Αλλά φροντίστε να γράψετε ΠΩΣ το κάνετε. Ένας τρόπος παροχής εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών είναι μια επιλογή αυτοβοήθειας. Για παράδειγμα άρθρα Γνωσιακών βάσεων ή Συχνές ερωτήσεις. Αυτό βοηθά τους πελάτες να βρίσκουν εύκολα απαντήσεις/οδηγούς, κάτι που είναι μια επιλογή χαμηλής προσπάθειας. Δημιουργεί λιγότερα ερωτήματα πελατών για τους αντιπροσώπους σας. Αυτό μπορεί επίσης να αποτρέψει την πιθανότητα κακής εμπειρίας πελατών. Έτσι, αυξάνει τη διατήρηση των πελατών σας.

The best customer service is if the customer doesn't need to call you, doesn't need to talk to you. It just works

Jeff Bezos

Να είστε ειλικρινείς

Ο πιο σημαντικός παράγοντας όταν γράφετε μια τέτοια δήλωση είναι η ειλικρίνεια. Αν γνωρίζετε ότι η εταιρεία σας έχει κάποιους περιορισμούς, παραδεχτείτε το. Δημιουργήστε ένα όραμα για να βελτιώσετε ή να αναδείξετε τα καλά πράγματα που παρέχετε. Μην υποσχεθείτε όμως αυτό που δεν μπορείτε να εκπληρώσετε. Με αυτόν τον τρόπο, η εταιρεία σας θέτει τις σωστές προσδοκίες.

Πώς μπορεί το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών να σας βοηθήσει να εκπληρώσετε τη φιλοσοφία εξυπηρέτησης πελατών;

Ένας τρόπος για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών είναι να κάνετε την εμπειρία του πελάτη γρήγορη και εύκολη. Πολλές φορές, αυτό μπορεί να είναι δύσκολο, λόγω του αριθμού των πλατφορμών που χρησιμοποιούν οι αντιπρόσωποί σας για να απαντήσουν στους πελάτες σας. Έχοντας λογισμικό, όπως το LiveAgent , σας βοηθά να χειριστείτε όλες τις ερωτήσεις από μία διεπαφή.

Ακολουθούν άλλες χρήσιμες λειτουργίες του LiveAgent:

  • Η ζωντανή συνομιλία, τα Email, το τηλεφωνικό κέντρο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βρίσκονται όλα σε μία διεπαφή
  • Δημιουργία άρθρων Γνωσιακής βάσης (κέντρο εξυπηρέτησης πελατών)
  • Όλα τα δεδομένα πελατών σε ένα μέρος
  • Δυνατότητα συγχώνευσης ερωτημάτων πελατών
  • Αυτοματοποιήστε τη διανομή των αιτημάτων των πελατών σας
  • Παρακολουθήστε την εργασία των αντιπροσώπων σας
  • Δημιουργήστε απρόσκοπτες ροές εργασίας για αντιπροσώπους με ΣΕΥ και Κανόνες Χρόνου

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Συχνές Ερωτήσεις

Ποια είναι η φιλοσοφία εξυπηρέτησης πελατών;

Η φιλοσοφία εξυπηρέτησης πελατών είναι η αποστολή που πρέπει να ακολουθήσει η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών. Συνήθως παρουσιάζεται ως ένα σύνολο κανόνων που διασφαλίζουν ότι οι αξίες γίνονται σεβαστές στην αλληλεπίδραση μεταξύ του πελάτη και της εξυπηρέτησης πελατών. Τις περισσότερες φορές αποτελείται από δύο μέρη: όραμα και αξίες.

Ποια είναι τα βασικά της φιλοσοφίας υπηρεσιών cutomer;

Η βάση της φιλοσοφίας εξυπηρέτησης πελατών είναι η ενίσχυση των θετικών συναισθημάτων των πελατών απέναντι στην εταιρεία. Κατά τη δημιουργία μιας φιλοσοφίας εξυπηρέτησης πελατών, η εταιρεία θα πρέπει να αναλύσει προσεκτικά τι είναι οι πελάτες και ποιες είναι οι προσδοκίες τους για την εταιρεία σας. Βασιστείτε στον τρόπο που σκέφτονται οι πελάτες σας και εστιάστε επίσης σε αυτούς. Αυτή είναι η πιο σημαντική αρχή στη φιλοσοφία της εξυπηρέτησης πελατών.

Πρέπει οι εταιρείες να ακολουθούν τις αρχές της φιλοσοφίας εξυπηρέτησης πελατών;

Εάν μια εταιρεία θέτει κανόνες για τη φιλοσοφία εξυπηρέτησης πελατών, πρέπει να τους τηρεί. Χάρη σε αυτό, η εξυπηρέτηση πελατών εισέρχεται σε υψηλότερο επίπεδο, χάρη στο οποίο η εταιρεία είναι σε θέση να συνεργάζεται καλύτερα με τους πελάτες, καθώς και να χτίζει σχέσεις μαζί τους και να ενισχύει την εμπιστοσύνη τους. Μια εταιρεία που δεν ακολουθεί αυτούς τους κανόνες δεν θεωρείται αξιόπιστη και οι πελάτες μπορεί να μην την εμπιστεύονται πλέον.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo