Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Η φωνή του πελάτη

Τι είναι η φωνή ενός πελάτη;

Η φωνή του πελάτη είναι μια διαδικασία όπου αποτυπώνονται οι προσδοκίες και οι προτιμήσεις ενός πελάτη. Είναι μια μορφή ανατροφοδότησης από τον πελάτη σχετικά με την εμπειρία που αποκόμισε από το προϊόν της εταιρείας.

Η ανατροφοδότηση λαμβάνεται μέσω κλήσεων ή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που γενικά δημιουργούνται από την ομάδα μάρκετινγκ της εταιρείας. Αυτή η διαδικασία βοηθά την εταιρεία να βελτιώσει τη φήμη και τα προϊόντα της για να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των πελατών της. Δίνει στους πελάτες μια αίσθηση ικανοποίησης για το προϊόν που αγοράζουν καθώς η εταιρεία είναι έτοιμη να αναλάβει πρωτοβουλία για να τους εξυπηρετήσει με καλύτερο τρόπο.

FAQ

Τι είναι η φωνή του πελάτη;

Η φωνή του πελάτη αποτελεί τη διαδικασία λήψης προσδοκιών, προτιμήσεων και εμπειριών πελατών – θετικών και αρνητικών – με τις υπηρεσίες σας. Χάρη σε αυτή, μπορούμε να συλλέξουμε τόσο αριθμητικά όσο και ποιοτικά δεδομένα.

Γιατί είναι σημαντική η φωνή του πελάτη;

Η φωνή του πελάτη είναι εξαιρετικά σημαντική, αν όχι η πιο σημαντική. Ακούγοντας τη φωνή του πελάτη, εξασφαλίζετε ότι: ο πελάτης παρέμεινε σε εσάς όσο το δυνατόν περισσότερο, έβλεπε ότι η γνώμη του μετράει, τα κέρδη σας ήταν μεγαλύτερα, ξεχωρίζατε από τους ανταγωνιστές σας, ένας ικανοποιημένος πελάτης θα προωθήσει την εταιρεία

Πώς μπορείτε να βελτιώσετε τη βαθμολογία της φωνής των πελατών σας;

Για να βελτιώσετε τη φωνή των πελατών σας, μπορείτε να εφαρμόσετε διάφορες διαδικασίες ή να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε εργαλεία που θα διευκολύνουν την εργασία σας. Πρώτον, μπορείτε να αυτοματοποιήσετε την εξυπηρέτηση των πελατών σας. Χάρη σε αυτό, είναι δυνατή η μεγαλύτερη αποδοτικότητα, καθώς οι επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες δεν χρειάζονται πλέον χρόνο εργασίας. Εάν ένα μεγάλο ποσοστό πελατών έρχεται με ένα μόνο ερώτημα, μπορούν να λάβουν μια απάντηση αυτόματα ή τουλάχιστον μπορεί να γίνει παραπομπή στις Συχνές ερωτήσεις. Δεύτερον – ο πελάτης έχει πολλά κανάλια επαφών για να επιλέξει. Επομένως, αξίζει να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο omnichannel που θα σας επιτρέψει να παρακολουθείτε το ιστορικό της επικοινωνίας συγκεντρωμένο σε ένα μέρος. Το τρίτο σημαντικό σημείο είναι η πολύ καλή διαχείριση της εξυπηρέτησης των πελατών. Θα πρέπει να αναζητήσετε λύσεις που επιτρέπουν τη διαχείριση ανθρώπινων πόρων σε συνδυασμό με τον ορισμό KPI και την παρουσίαση των αποτελεσμάτων. Το τελευταίο σημείο είναι η ανεξαρτησία από τα IT τμήματα. Η ιδέα είναι ότι όλες οι δραστηριότητες που είναι σχετικά απλές και δεν απαιτούν εξειδικευμένες γνώσεις μπορούν να εκτελεστούν από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Πώς λαμβάνετε τη φωνή του πελάτη;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διάφορα εργαλεία για να λάβετε τη φωνή των πελατών. Παραδείγματα εργαλείων είναι: 1. μια έρευνα πελατών στην οποία υποβάλλετε ερωτήσεις σημαντικές για την εταιρεία σας. Οι έρευνες μπορούν να είναι πιο εκτενείς και να αποτελούνται από πολλά τμήματα. Όλα εξαρτώνται από τις πληροφορίες που χρειάζεστε. 2. φίλτρα που θα ταξινομήσουν τις πληροφορίες. Αυτά μπορεί να είναι, για παράδειγμα: δυσαρεστημένος πελάτης, τα αποτελέσματα μιας συνομιλίας με τον πελάτη, η ανοιχτή συνομιλία και μια υπόθεση σε εξέλιξη. 3. Ειδοποίηση φωνής του Πελάτη. Χάρη σε αυτή, θα λάβετε ειδοποιήσεις σχετικά με τη Φωνή του Πελάτη. 4. δημιουργία αναφορών. Οι αναφορές σας επιτρέπουν να παρακολουθείτε και να αναλύετε τι συμβαίνει.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo