Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Η φωνή του πελάτη

Τι είναι η φωνή ενός πελάτη;

Η φωνή του πελάτη είναι μια διαδικασία όπου αποτυπώνονται οι προσδοκίες και οι προτιμήσεις ενός πελάτη. Είναι μια μορφή ανατροφοδότησης από τον πελάτη σχετικά με την εμπειρία που αποκόμισε από το προϊόν της εταιρείας.

Η ανατροφοδότηση λαμβάνεται μέσω κλήσεων ή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που γενικά δημιουργούνται από την ομάδα μάρκετινγκ της εταιρείας. Αυτή η διαδικασία βοηθά την εταιρεία να βελτιώσει τη φήμη και τα προϊόντα της για να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των πελατών της. Δίνει στους πελάτες μια αίσθηση ικανοποίησης για το προϊόν που αγοράζουν καθώς η εταιρεία είναι έτοιμη να αναλάβει πρωτοβουλία για να τους εξυπηρετήσει με καλύτερο τρόπο.

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι η φωνή του πελάτη;

Η φωνή του πελάτη σημαίνει τη διαδικασία απόκτησης προσδοκιών, προτιμήσεων και εμπειριών πελατών - θετικών και αρνητικών - με τις υπηρεσίες σας. Χάρη σε αυτή, μπορούμε να συλλέξουμε αριθμητικά και ποιοτικά δεδομένα.

Γιατί είναι σημαντική η φωνή του πελάτη;

Η φωνή του πελάτη είναι εξαιρετικά σημαντική, αν όχι η πιο σημαντική. Ακούγοντας τη φωνή του πελάτη, εξασφαλίζετε ότι: ο πελάτης έμεινε στην εταιρεία σας όσο το δυνατόν περισσότερο, θα μπορούσε να δει ότι η γνώμη του έχει σημασία, τα κέρδη σας ήταν μεγαλύτερα, ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό, ένας ικανοποιημένος πελάτης θα προωθήσει την εταιρεία.

Πώς μπορείτε να βελτιώσετε τη βαθμολογία των πελατών σας;

Για να βελτιώσετε τη φωνή των πελατών σας, μπορείτε να εισαγάγετε διάφορες διαδικασίες ή να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε εργαλεία που θα διευκολύνουν το έργο σας.

Αρχικά, μπορείτε να αυτοματοποιήσετε την εξυπηρέτηση πελατών. Χάρη σε αυτό, είναι δυνατή μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, καθώς οι επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες δεν απαιτούν πλέον χρόνο εργασίας. Εάν ένα μεγάλο ποσοστό πελατών έρχεται με ένα μόνο ερώτημα, μπορεί να λάβει μια απάντηση αυτόματα ή τουλάχιστον μπορεί να παραπεμφθεί στις Συχνές Ερωτήσεις.

Δεύτερον - ο πελάτης έχει πολλά κανάλια επαφής για να διαλέξει. Επομένως, αξίζει να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο παντός καναλιού που θα σας επιτρέψει να παρακολουθείτε το ιστορικό επικοινωνίας σε ένα μέρος.

Το τρίτο σημαντικό σημείο είναι η πολύ καλή διαχείριση εξυπηρέτησης πελατών. Θα πρέπει να αναζητήσετε λύσεις που επιτρέπουν τη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού σε συνδυασμό με τον ορισμό του KPI και την παρουσίαση των αποτελεσμάτων.

Το τελευταίο σημείο είναι η ανεξαρτησία από τα τμήματα πληροφορικής. Η ιδέα είναι ότι όλες οι δραστηριότητες που είναι σχετικά απλές και δεν απαιτούν εξειδικευμένες γνώσεις μπορούν να εκτελεστούν από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Πώς αποκτάτε τη φωνή του πελάτη;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διάφορα εργαλεία για να κερδίσετε τη φωνή των πελατών. Παραδείγματα εργαλείων είναι:

1. μια έρευνα πελατών στην οποία κάνετε ερωτήσεις σημαντικές για την εταιρεία σας. Οι έρευνες μπορούν να είναι πιο σύνθετες και να αποτελούνται από διάφορα μέρη. Όλα εξαρτώνται από τις πληροφορίες που χρειάζεστε.

2. φίλτρα που θα ταξινομήσουν τις πληροφορίες. Αυτά μπορεί να είναι, για παράδειγμα: δυσαρεστημένος πελάτης, αποτελέσματα μιας συνομιλίας με τον πελάτη, ανοιχτός κύκλος και υπόθεση σε εξέλιξη.

3. ειδοποίηση Φωνής Πελάτη. Χάρη σε αυτή, θα λάβετε ειδοποιήσεις σχετικά με τη Φωνή του Πελάτη.

4. δημιουργία αναφορών. Οι αναφορές σάς επιτρέπουν να παρακολουθείτε και να αναλύετε τι συμβαίνει.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo