Ένα φιλοξενούμενο τηλεφωνικό κέντρο είναι μια λύση λογισμικού που χειρίζεται εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις, καθώς και αλληλεπιδράσεις ΔΦΑ μέσω ενός ενιαίου συστήματος. Τα φιλοξενούμενα συστήματα τηλεφωνικών κέντρων είναι εξαιρετικές εναλλακτικές σε σχέση με τα παραδοσιακά τηλεφωνικά κέντρα, διότι βασίζονται στον ιστό και είναι οικονομικά αποδοτικά. Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τη συντήρηση διακομιστών, την αγορά υλικού ή την εγκατάσταση εξωτερικού λογισμικού.
Γιατί να χρησιμοποιήσετε ένα φιλοξενούμενο τηλεφωνικό κέντρο;
Η εξαιρετική τηλεφωνική υποστήριξη είναι ο ακρογωνιαίος λίθος κάθε επιτυχημένης επιχείρησης. Ακόμα και αν τα κλασικά τηλεφωνικά κέντρα είναι ξεπερασμένα και αντικαθίστανται σταδιακά από λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου ή hosted τηλεφωνικό κέντρο, η τηλεφωνική υποστήριξη έχει ακόμα υψηλή ζήτηση.
Για την ακρίβεια, σύμφωνα με το CFI Group, 76% των καταναλωτών προτιμά την τηλεφωνική υποστήριξη από ψηφιακά μέσα όπως emails, φόρμες διαδικτυακής επικοινωνίας, και κοινωνικά δίκτυα. Συνεπώς, είναι σημαντικό να εξυπηρετηθεί η πλειονότητα των πελατών σας παρέχοντας γρήγορη, εξατομικευμένη και καταρτισμένη τηλεφωνική υποστήριξη.
Ο πιο απροβλημάτιστος και οικονομικός τρόπος να το κάνετε είναι να επενδύσετε σε ένα λογισμικό hosted τηλεφωνικού κέντρου.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα φιλοξενούμενο τηλεφωνικό κέντρο;
Ένα τηλεφωνικό κέντρο όπως το LiveAgent προσφέρει στους χρήστες του πολλές σύγχρονες και επαγγελματικές λειτουργίες τηλεφωνικού κέντρου, όπως:
- Εισερχόμενες κλήσεις
- Εξερχόμενες κλήσεις
- Εσωτερικές κλήσεις
- Τεχνολογία IVR (Interactive Voice Response)
- Ουρά κλήσεων
- Αυτόματες επανακλήσεις
- Παρακολουθούμενες μεταφορές κλήσεων
Αυτόματη δρομολόγηση κλήσεων / αυτόματη διανομή κλήσεων (ACD)
- Βιντεοκλήσεις
- Απεριόριστες καταγραφές κλήσεων
- Πολλαπλές υποστηριζόμενες συσκευές κλήσεων, συμπεριλαμβανομένων των softphone

Επιπλέον, πολλά hosted τηλεφωνικά κέντρα προσφέρουν επιπλέον δυνατότητες όπως:
- Ένα ενσωματωμένο λογισμικό CRM
- Εσωτερικές/εξωτερικές βάσεις γνώσεων
- Ισχυρές αναφορές, αναλυτικά στοιχεία κλήσεων και παρακολούθηση χρόνου
- Και πολλά ακόμη!
Το hosted τηλεφωνικό κέντρο είναι ένας σύγχρονος τύπος τεχνολογίας που δεν απαιτεί επιπλέον τρίτες εφαρμογές για να λειτουργήσει. Για την ακρίβεια, οι λύσεις τηλεφωνικών κέντρων είναι κατασκευασμένες για να μεγιστοποιούν την αποτελεσματικότητα της ροής εργασίας και την εξοικονόμηση κόστους συνεπώς περιλαμβάνει όλα τα χαρακτηριστικά και τα οφέλη των κλασικών λογισμικών κέντρου εξυπηρέτησης.

Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση των φιλοξενούμενων τηλεφωνικών κέντρων;
Βελτιωμένη ικανοποίηση πελατών
Το να έχετε ένα καλά οργανωμένο λογισμικό hosted τηλεφωνικού κέντρου με πλήρη μενού IVR, αυτόματη επιστροφή κλήσης, και παρακολουθούμενες μεταφορές κλήσεων μπορεί να βελτιώσει την ικανοποίηση του πελάτη. Οι πελάτες θέλουν να έχουν επιλογές όταν πρόκειται να βρεθούν σε αναμονή. Θέλουν επίσης να ενημερώνονται για το που δρομολογούνται, και επιθυμούν να λάβουν βοήθεια ακόμα και αν ο άνθρωπος στον οποίο θα απευθυνθούν δεν είναι εκεί για να βοηθήσει.
Το να έχετε στο οπλοστάσιό σας ένα ολοκληρωμένο hosted τηλεφωνικό κέντρο όπως το LiveAgent είναι το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε για να διατηρήσετε τους πελάτες σας ευχαριστημένους σε κάθε κλήση.

Γρηγορότεροι χρόνοι ανάλυσης
Το να έχετε ένα hosted τηλεφωνικό κέντρο που είναι εξοπλισμένο με σύστημα ΔΦΑ μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε τους χρόνους επίλυσής σας. Δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες σας να επιλέξουν σε ποιο τμήμα πρέπει να μιλήσουν, εξαλείφετε τον ενδιάμεσο που συνήθως σηκώνει ένα τηλέφωνο, ακούει τι χρειάζεται ο πελάτης και μόνο τότε οδηγεί τον καλούντα στο κατάλληλο τμήμα ή εκπρόσωπο.
Μεγάλη εξοικονόμηση κόστους
Τα hosted τηλεφωνικά κέντρα κοστίζουν λιγότερο από ένα παραδοσιακό τηλεφωνικό κέντρο. Το μόνο πράγμα για το οποίο πρέπει να πληρώσετε είναι η μηνιαία συνδρομή σας και ο αριθμός τηλεφώνου σας VOIP. Πληρώνετε μόνο για χρήση σε πραγματικό χρόνο. Δεν υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις ανά λεπτό ή κρυφές χρεώσεις. Με το λογισμικό μας για hosted κέντρο επικοινωνίας, μπορείτε να επιλέξετε από μια ποικιλία παρόχων VoIP με τους οποίους συνεργαζόμαστε, με βάση το μέγεθος, την τιμή, την τοποθεσία και την κατηγορία σας.
Επιπλέον, δεν υπάρχει ανάγκη να πληρώνετε για ενοίκιο, ακριβό εξοπλισμό, ηλεκτρικό ρεύμα και άλλα. Μπορεί επίσης να έχει πρόσβαση στο τηλεφωνικό κέντρο κάθε υπολογιστής ή smartphone με πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Βελτιωμένη αποτελεσματικότητα πελατών
Τα hosted τηλεφωνικά κέντρα όπως το LiveAgent είναι εξοπλισμένα με επιπλέον χαρακτηριστικά και ενσωματώσεις που μπορούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα των εκπροσώπων. Επειδή οι εκπρόσωποί σας μπορούν να έχουν πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες πελατών από το ίδιο περιβάλλον, δεν χρειάζεται να σπαταλούν χρόνο αναζητώντας παλαιότερες συζητήσεις, πληροφορίες επαφής, και άλλα.

Μεγαλύτερη ευελιξία
Τα φιλοξενούμενα τηλεφωνικά κέντρα δίνουν στους αντιπροσώπους σας ελευθερία και ευελιξία. Η εργασία από το σπίτι ή από απόσταση είναι μια απολύτως βιώσιμη επιλογή. Οι αντιπρόσωποι σας δεν θα χρειάζεται πλέον να κάθονται στο γραφείο ή μπροστά στον υπολογιστή. Δεν θα χρειαστεί καν να έχουν μια καθορισμένη συσκευή. Μπορούν απλώς να προωθήσουν κλήσεις στις προσωπικές τους συσκευές να απαντούν σε κλήσεις εν κινήσει. Δεν ακούγεται υπέροχο;
Πώς μπορείτε να εγκαταστήσετε ένα φιλοξενούμενο τηλεφωνικό κέντρο στο LiveAgent;
Το hosted τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent μπορεί να εγκατασταθεί εντός λεπτών
1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent και πατήστε Κλήση
2. Πατήστε Αριθμοί
3. Πατήστε το πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία

4. Επιλέξτε τον πάροχο VOIP (τον πάροχο VOIP από τον οποίο αγοράσατε τον αριθμό τηλεφώνου σας)

5. Εισάγετε ένα όνομα (μπορεί να είναι οτιδήποτε, υπάρχει απλά για να θυμάστε για ποιον αριθμό πρόκειται)
6. Επιλέξτε το τμήμα στο οποίο θα δρομολογηθούν οι εισερχόμενες κλήσεις αυτού του τηλεφωνικού αριθμού
7. Εισάγετε το πρόθεμα κλήσης
8. Επιλέξτε το πλαίσιο Ηχογράφηση Κλήσεων αν επιθυμείτε να ηχογραφήσετε όλες τις εισερχόμενες/εξερχόμενες κλήσεις από αυτόν τον τηλεφωνικό αριθμό
9. Πληκτρολογήστε τα στοιχεία σύνδεσής του παρόχου VOIP (Hostname, Όνομα χρήστη, Κωδικό)

10. Πατήστε Προσθήκη
Αν ο τηλεφωνικός σας αριθμός προστέθηκε επιτυχώς και είναι ακόμα ενεργός θα εμφανιστεί δίπλα του μία πράσινη τελεία.
11. Στη συνέχεια, πατήστε το κουμπί Επεξεργασία και πατήστε IVR.

Ορίστε τα μηνύματα IVR/καλωσορίσματος χρησιμοποιώντας αυτόν τον οδηγό IVR (μηνύματα καλωσορίσματος/εκτός σύνδεσης).
12. Αφού ρυθμίσετε το IVR σας, πατήστε Διαμόρφωση
13. Πατήστε Κλήση
14. Πατήστε Ρυθμίσεις

15. Αλλάξτε τις ρυθμίσεις σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας και πατήστε Αποθήκευση
16. Χρησιμοποιήστε αυτόν τον οδηγό για να προσθέσετε τον εξοπλισμό και τα εικονικά τηλέφωνα στην οθόνη με τις Συσκευές
17. Στη συνέχεια, προωθήστε αυτόν τον οδηγό στους εκπροσώπους σας ώστε να μπορούν να ορίσουν τις προτιμώμενες συσκευές τους για να απαντούν σε κλήσεις
Πώς φαίνεται/λειτουργεί στην πράξη;
Το LiveAgent είναι ένας πάροχος λύσεων τηλεφωνικών κέντρων που εγγυάται εξαιρετική εμπειρία χρήστη. Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου είναι ευέλικτο, επεκτάσιμο και μπορεί να προσπελαστεί από οποιονδήποτε υπολογιστή ή τηλέφωνο με πρόσβαση στο Διαδίκτυο. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί από πολλούς χρήστες ταυτόχρονα και να προσαρμοστεί στις ανάγκες της επιχείρησής σας. Το σύστημα είναι προσιτό, εύκολο στη χρήση και έχει αξιόπιστο χρόνο λειτουργίας. Δείτε πώς λειτουργεί στο παρακάτω βίντεο.
Frequently asked questions
Τι είναι ένα φιλοξενούμενο τηλεφωνικό κέντρο;
Ένα φιλοξενούμενο τηλεφωνικό κέντρο είναι μια λύση λογισμικού που χειρίζεται εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις, καθώς και αλληλεπιδράσεις IVR μέσω ενός ενιαίου συστήματος.
Γιατί να χρησιμοποιήσω ένα φιλοξενούμενο τηλεφωνικό κέντρο;
Τα συστήματα φιλοξενούμενων τηλεφωνικών κέντρων είναι εξαιρετικές εναλλακτικές λύσεις σε σχέση με τα παραδοσιακά τηλεφωνικά κέντρα, επειδή βασίζονται στον ιστό και είναι οικονομικά αποδοτικά. Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τη συντήρηση διακομιστών, την αγορά υλικού ή την εγκατάσταση εξωτερικού λογισμικού.
Ποιες δυνατότητες περιλαμβάνονται σε ένα φιλοξενούμενο τηλεφωνικό κέντρο;
Εισερχόμενες κλήσεις, Εξωτερικές κλήσεις, Εσωτερικές κλήσεις, Τεχνολογία IVR (Διαδραστική Φωνητική απόκριση), Ουρά κλήσεων, Αυτόματες επανακλήσεις, παρακολουθούμενες μεταφορές, Αυτόματη δρομολόγηση κλήσεων / αυτόματη διανομή κλήσεων (ACD), βιντεοκλήσεις, Απεριόριστες καταγραφές κλήσεων.
Πώς μπορεί ένα φιλοξενούμενο τηλεφωνικό κέντρο να ωφελήσει την επιχείρησή σας;
Ένα φιλοξενούμενο τηλεφωνικό κέντρο μπορεί να βελτιώσει την ικανοποίηση των πελατών σας, να βελτιώσει τους χρόνους απόκρισης, να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα του αντιπροσώπου, να μειώσει τα γενικά έξοδα και να προσφέρει σε εσάς και τους αντιπροσώπους σας μεγαλύτερη ευελιξία.