Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Hosted τηλεφωνικό κέντρο

Ένα hosted τηλεφωνικό κέντρο είναι μία λύση λογισμικού που διαχειρίζεται εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις, καθώς και επικοινωνία μέσω IVR από ένα και μόνο σύστημα. Τα συστήματα hosted τηλεφωνικού κέντρου αποτελούν εξαιρετική εναλλακτική των παραδοσιακών τηλεφωνικών κέντρων επειδή είναι διαδικτυακά και αποδοτικά σε σχέση με το κόστος. Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας για συντήρηση διακομιστών, αγορά εξοπλισμού ή εγκατάσταση εξωτερικού λογισμικού.

Γιατί να χρησιμοποιήσετε ένα hosted τηλεφωνικό κέντρο;

Η εξαιρετική τηλεφωνική υποστήριξη είναι ο ακρογωνιαίος λίθος κάθε επιτυχημένης επιχείρησης. Ακόμα και αν τα κλασικά τηλεφωνικά κέντρα είναι ξεπερασμένα και αντικαθίστανται σταδιακά από λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου ή hosted τηλεφωνικό κέντρο, η τηλεφωνική υποστήριξη έχει ακόμα υψηλή ζήτηση.

Για την ακρίβεια, σύμφωνα με το CFI Group, 76% των καταναλωτών προτιμά την τηλεφωνική υποστήριξη από ψηφιακά μέσα όπως emails, φόρμες διαδικτυακής επικοινωνίας, και κοινωνικά δίκτυα. Συνεπώς, είναι σημαντικό να εξυπηρετηθεί η πλειονότητα των πελατών σας παρέχοντας γρήγορη, εξατομικευμένη και καταρτισμένη τηλεφωνική υποστήριξη.

Ο πιο απροβλημάτιστος και οικονομικός τρόπος να το κάνετε είναι να επενδύσετε σε ένα λογισμικό hosted τηλεφωνικού κέντρου.

Πως μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα hosted τηλεφωνικό κέντρο;

Ένα τηλεφωνικό κέντρο όπως το LiveAgent προσφέρει στους χρήστες του πολυάριθμα σύγχρονα και επαγγελματικά χαρακτηριστικά τηλεφωνικού κέντρου, μεταξύ των οποίον:

  • Εισερχόμενες κλήσεις
  • Εξερχόμενες κλήσεις
  • Εσωτερικές κλήσεις
  • Τεχνολογία IVR (Διαδραστικής Φωνητικής Απόκρισης)
  • Σειρά προτεραιότητας κλήσεων
  • Αυτόματη επιστροφή κλήσεων
  • Παρακολουθούμενες μεταφορές
  • Αυτόματη δρομολόγηση κλήσεων / αυτόματη κατανομή κλήσεων (ACD)
  • Βιντεοκλήσεις
  • Απεριόριστες καταγραφές κλήσεων
  • Πολλαπλές υποστηριζόμενες συσκευές κλήσης μεταξύ τω οποίων και softphones
Προσομοίωση σύνδεσης Τηλεφωνικού Κέντρου

Επιπλέον, πολλά hosted τηλεφωνικά κέντρα προσφέρουν επιπλέον δυνατότητες όπως:

  • Ενσωματωμένο λογισμικό CRM
  • Πολυκάναλο ticketing
  • Εσωτερικές/ εξωτερικές γνωσιακές βάσεις
  • Ισχυρές δυνατότητες δημιουργίας αναφορών, στατιστικών κλήσεων και παρακολούθησης χρόνου
  • Και πολλά περισσότερα!

Το hosted τηλεφωνικό κέντρο είναι ένας σύγχρονος τύπος τεχνολογίας που δεν απαιτεί επιπλέον τρίτες εφαρμογές για να λειτουργήσει. Για την ακρίβεια, οι λύσεις τηλεφωνικών κέντρων είναι κατασκευασμένες για να μεγιστοποιούν την αποτελεσματικότητα της ροής εργασίας και την εξοικονόμηση κόστους συνεπώς περιλαμβάνει όλα τα χαρακτηριστικά και τα οφέλη των κλασικών λογισμικών help desk.

παρακολούθηση μεταφοράς κλήσης

Ποια είναι τα οφέλη της χρήσης hosted τηλεφωνικό κέντρου;

Βελτίωση ικανοποίησης πελατών

Το να έχετε ένα καλά οργανωμένο λογισμικό hosted τηλεφωνικού κέντρου με πλήρη μενού IVR, αυτόματη επιστροφή κλήσης, και παρακολουθούμενες μεταφορές κλήσεων μπορεί να βελτιώσει την ικανοποίηση του πελάτη. Οι πελάτες θέλουν να έχουν επιλογές όταν πρόκειται να βρεθούν σε αναμονή. Θέλουν επίσης να ενημερώνονται για το που δρομολογούνται, και επιθυμούν να λάβουν βοήθεια ακόμα και αν ο άνθρωπος στον οποίο θα απευθυνθούν δεν είναι εκεί για να βοηθήσει. 

Το να έχετε ένα πλήρες hosted τηλεφωνικό κέντρο όπως το LiveAgent στη διάθεσή σας είναι το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε για να κρατήσετε ευτυχισμένους τους πελάτες σας σε κάθε κλήση.

Hosted τηλεφωνικό κέντρο
Οι πελάτες δεν είναι χαρούμενοι με τα κλασικά τηλεφωνικά κέντρα. Χρησιμοποιήστε ένα εικονικό τηλεφωνικό κέντρο!

Ταχύτεροι χρόνοι επίλυσης

Ένα hosted τηλεφωνικό κέντρο που δεν είναι εξοπλισμένο με ένα σύστημα IVRμπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε τους χρόνους επίλυσής σας. Ενθαρρύνοντας τους πελάτες σας να επιλέξουν το τμήμα στο οποίο θέλουν να μιλήσουν, απαλείφετε τον μεσάζοντα που συνήθως σηκώνει το τηλέφωνο, ακούει το αίτημα του πελάτη, και μονάχα τότε δρομολογεί την κλήση στο κατάλληλο τμήμα ή εκπρόσωπο.

Stand out from your competitors with a strong
customer
service
culture

Μεγάλη εξοικονόμηση κόστους

Τα hosted τηλεφωνικά κέντρα κοστίζουν κλάσμα της τιμής του κλασικού τηλεφωνικού κέντρου. Το μόνο που θα χρειαστεί να πληρώσετε είναι τη μηνιαία συνδρομή και τον VOIP αριθμό σας. Πληρώνετε μόνο για τη χρήση σε πραγματικό χρόνο. Δεν υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις ανά λεπτό ή άλλες κρυφές χρεώσεις. 

Επιπλέον, δεν υπάρχει ανάγκη να πληρώνετε για ενοίκιο, ακριβό εξοπλισμό, ηλεκτρικό ρεύμα και άλλα. Μπορεί επίσης να έχει πρόσβαση στο τηλεφωνικό κέντρο κάθε υπολογιστής ή smartphone με πρόσβαση στο διαδίκτυο. 

Hosted τηλεφωνικό κέντρο
Βελτιώστε την απόδοση του hosted τηλεφωνικού κέντρου σας με τον χρόνο

Βελτίωση αποτελεσματικότητας

Τα hosted τηλεφωνικά κέντρα όπως LiveAgent είναι εξοπλισμένα με επιπλέον χαρακτηριστικά και ενσωματώσεις που μπορούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα των εκπροσώπων. Επειδή οι εκπρόσωποί σας μπορούν να έχουν πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες πελατών από το ίδιο περιβάλλον, δεν χρειάζεται να σπαταλούν χρόνο αναζητώντας παλαιότερες συζητήσεις, πληροφορίες επαφής, και άλλα.

Hosted τηλεφωνικό κέντρο

Μεγαλύτερη ευελιξία

Τα hosted τηλεφωνικά κέντρα δίνουν στους εκπροσώπους σας ελευθερία και ευελιξία. Η εργασία από το σπίτι ή απομακρυσμένα είναι απολύτως βιώσιμη επιλογή. Οι εκπρόσωποί σας δεν θα χρειάζεται πλέον να κάθονται στο γραφείο ή μπροστά στον υπολογιστή. Δεν θα χρειάζεται να έχουν καν δική τους συσκευή. Μπορούν απλά να προωθούν κλήσεις στις προσωπικές τους συσκευές και να απαντούν σε κλήσεις εν κινήσει. Δεν ακούγεται τέλειο;

Πως μπορείτε να εγκαταστήσετε ένα hosted τηλεφωνικό κέντρο στο LiveAgent?

Το hosted τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent μπορεί να εγκατασταθεί εντός λεπτών

1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent και πατήστε Κλήση

2. Πατήστε Αριθμοί

3. Πατήστε το πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία

Hosted τηλεφωνικό κέντρο

4. Επιλέξτε τον πάροχο VOIP σας (τον πάροχο VOIP από τον οποίο προμηθευτήκατε τον τηλεφωνικό σας αριθμό)

Hosted τηλεφωνικό κέντρο

5. Εισάγετε ένα όνομα (μπορεί να είναι οτιδήποτε, υπάρχει απλά για να θυμάστε για ποιον αριθμό πρόκειται)

6. Επιλέξτε το τμήμα στο οποίο θα δρομολογηθούν οι εισερχόμενες κλήσεις αυτού του τηλεφωνικού αριθμού

7. Εισάγετε το πρόθεμα κλήσης

8. Επιλέξτε το πλαίσιο Ηχογράφηση Κλήσεων αν επιθυμείτε να ηχογραφήσετε όλες τις εισερχόμενες/εξερχόμενες κλήσεις από αυτόν τον τηλεφωνικό αριθμό

9. Πληκτρολογήστε τα στοιχεία σύνδεσής του παρόχου VOIP (Hostname, Όνομα χρήστη, Κωδικό)

Hosted τηλεφωνικό κέντρο

10. Πατήστε Προσθήκη

Αν ο τηλεφωνικός σας αριθμός προστέθηκε επιτυχώς και είναι ακόμα ενεργός θα εμφανιστεί δίπλα του μία πράσινη τελεία.

11. Στη συνέχεια, πατήστε το κουμπί Επεξεργασία και πατήστε IVR.

IVR

Ορίστε τα μηνύματα IVR/καλωσορίσματος χρησιμοποιώντας αυτόν τον οδηγό IVR (μηνύματα καλωσορίσματος/εκτός σύνδεσης).

12. Αφού ρυθμίσετε το IVR σας, πατήστε Διαμόρφωση

13. Πατήστε Κλήση

14. Πατήστε Ρυθμίσεις

Hosted τηλεφωνικό κέντρο

15. Αλλάξτε τις ρυθμίσεις σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας και πατήστε Αποθήκευση

16. Χρησιμοποιήστε αυτόν τον οδηγό για να προσθέσετε τον εξοπλισμό και τα εικονικά τηλέφωνα στην οθόνη με τις Συσκευές

17. Στη συνέχεια, προωθήστε αυτόν τον οδηγό στους εκπροσώπους σας ώστε να μπορούν να ορίσουν τις προτιμώμενες συσκευές τους για να απαντούν σε κλήσεις

Πως μοιάζει/λειτουργεί στην πράξη;

Το λογισμικό hosted τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent είναι ευέλικτο, κλιμακούμενο, και μπορεί να έχει κανείς πρόσβαση σε αυτό από οποιονδήποτε υπολογιστή ή τηλέφωνο με πρόσβαση στο διαδίκτυο. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί από πολλαπλούς χρήστες ταυτόχρονα και προσαρμόζεται στις ανάγκες τις επιχείρησής σας, Το σύστημα είναι προσιτό οικονομικά, εύχρηστο, και έχει αξιόπιστο χρόνο λειτουργίας. Δείτε πως λειτουργεί στο παρακάτω βίντεο.

Frequently asked questions about hosted call centers

What is a hosted call center?

A hosted call center is a software solution that handles inbound and outbound calling, as well as IVR interactions through a single system.

Why should I use a hosted call center?

Hosted call center systems are great alternatives to traditional call centers because they’re web-based and cost-efficient. There’s no need to worry about maintaining servers, buying hardware, or installing external software.

What features are included in a hosted call center?

Inbound calling, Outbound calling, Internal calls, IVR (Interactive Voice Response) technology, Call queuing, Automatic callbacks, Attended transfers, Automatic call routing / automatic call distribution (ACD), Video calls, Unlimited call recordings

How can a hosted call center benefit your business?

A hosted call center can improve your customer’s satisfaction, improve response times, improve agent efficiency, reduce overhead costs, and give you and your agents more flexibility.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo