Ικανοποίηση του πελάτη

Τι είναι η ικανοποίηση του πελάτη;

Η ικανοποίηση πελατών είναι ένα συναίσθημα ή βαθμός ικανοποίησης που προκαλείται από προϊόντα, υπηρεσίες ή εξυπηρέτηση πελατών. Είναι μια κατάσταση όταν ο πελάτης είναι ευχαριστημένος με μια εταιρεία. Η ικανοποίηση του πελάτη αντικατοπτρίζει εάν οι προσδοκίες του πελάτη έχουν ικανοποιηθεί ή όχι.

Όταν μια εταιρεία αυξάνει την ικανοποίηση του πελάτη, μπορεί να μειώσει το κόστος και να αυξήσει τις πωλήσεις. Ο ευτυχισμένος πελάτης συνιστά συχνά την εταιρεία στους φίλους, την οικογένεια ή τους συναδέλφους του και φέρνει νέους δυνητικούς πελάτες. Η εταιρεία μπορεί να αυξήσει την ικανοποίηση παρέχοντας ποιοτικά προϊόντα, υπηρεσίες και υποστήριξη πελατών, βάσει τιμών ή καλής ατμόσφαιρας καταστήματος. Υπάρχουν όμως και πολλοί άλλοι τρόποι.

Σχόλια πελατών - Έλεγχος με το χέρι άριστης βαθμολογίας σε μια έρευνα
Διανυσματική έννοια ανατροφοδότησης πελατών σε επίπεδο στυλ – έλεγχος με το χέρι εξαιρετική βαθμολογία σε μια έρευνα

Frequently asked questions

What is customer satisfaction?

Η ικανοποίηση του πελάτη είναι ο βαθμός ικανοποίησης του πελάτη από το προϊόν ή την υπηρεσία που έχει αγοράσει ή την υποστήριξη πελατών. Αντικατοπτρίζει εάν οι προσδοκίες του πελάτη ικανοποιήθηκαν και αν οι ανάγκες ικανοποιήθηκαν.

Πώς να μετρήσετε την ικανοποίηση των πελατών;

Η ικανοποίηση του πελάτη μπορεί να μετρηθεί με διάφορους τρόπους. Μπορεί να είναι αποτέλεσμα ικανοποίησης πελατών, χάρη στο οποίο θα λάβουμε απαντήσεις στο ερώτημα εάν οι πελάτες είναι ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση πελατών ή όχι. Μπορείτε επίσης να εξετάσετε τη βαθμολογία προσπάθειας πελατών, η οποία δείχνει πόση προσπάθεια πρέπει να καταβάλει ο πελάτης στην όλη διαδικασία και στην επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών. Μια άλλη δυνατότητα είναι έρευνες με λεπτομερείς ερωτήσεις που αποστέλλονται στους πελάτες μέσω της εφαρμογής, μετά την ολοκλήρωση της υπηρεσίας, μέσω email ή μέσω ζωντανής συνομιλίας.

Πώς να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών;

Για να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών, δώστε προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση πελατών όσο το δυνατόν περισσότερο - έτσι ώστε ο πελάτης να αισθάνεται ότι είναι σημαντικό για την επωνυμία σας. Προσπαθήστε επίσης να κατανοήσετε τον πελάτη και τις αποφάσεις του και να ανταποκριθείτε στις ανάγκες του. Θα πρέπει επίσης να φροντίσετε το UX, ώστε ο πελάτης σας να μπορεί να περάσει τη διαδικασία αγοράς με τον ευκολότερο και πιο διαισθητικό τρόπο.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo