Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ικανοποίηση του πελάτη

Τι είναι η ικανοποίηση του πελάτη;

Η ικανοποίηση του πελάτη είναι η ένταση ή ο βαθμός ικανοποίησης που δημιουργείται από προϊόντα, υπηρεσίες ή εξυπηρέτηση πελατών. Είναι μια κατάσταση όταν ο πελάτης είναι ευχαριστημένος με μια εταιρεία. Η ικανοποίηση του πελάτη αντικατοπτρίζει εάν οι προσδοκίες του πελάτη ικανοποιήθηκαν ή όχι.

Όταν μια εταιρεία αυξάνει την ικανοποίηση του πελάτη, μπορεί να μειώσει το κόστος και να αυξήσει τις πωλήσεις. Ο ευτυχισμένος πελάτης συνιστά συχνά την εταιρεία στους φίλους, την οικογένεια ή τους συναδέλφους του και φέρνει νέους δυνητικούς πελάτες. Η εταιρεία μπορεί να αυξήσει την ικανοποίηση παρέχοντας ποιοτικά προϊόντα, υπηρεσίες και υποστήριξη πελατών, βάσει τιμών ή καλής ατμόσφαιρας καταστήματος. Υπάρχουν όμως και πολλοί άλλοι τρόποι.

Ικανοποίηση του πελάτη
Διανυσματική έννοια ανατροφοδότησης πελατών σε επίπεδο στυλ – έλεγχος με το χέρι εξαιρετική βαθμολογία σε μια έρευνα

Συχνές Ερωτήσεις

What is customer satisfaction?

Η ικανοποίηση του πελάτη είναι ο βαθμός ικανοποίησης του πελάτη από το προϊόν ή την υπηρεσία που έχει αγοράσει ή την υποστήριξη πελατών. Αντικατοπτρίζει εάν οι προσδοκίες του πελάτη ικανοποιήθηκαν και αν οι ανάγκες ικανοποιήθηκαν.

Πώς να μετρήσετε την ικανοποίηση των πελατών;

Η ικανοποίηση του πελάτη μπορεί να μετρηθεί με διάφορους τρόπους. Μπορεί να είναι αποτέλεσμα ικανοποίησης πελατών, χάρη στο οποίο θα λάβουμε απαντήσεις στο ερώτημα εάν οι πελάτες είναι ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση πελατών ή όχι. Μπορείτε επίσης να εξετάσετε τη βαθμολογία προσπάθειας πελατών, η οποία δείχνει πόση προσπάθεια πρέπει να καταβάλει ο πελάτης στην όλη διαδικασία και στην επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών. Μια άλλη δυνατότητα είναι έρευνες με λεπτομερείς ερωτήσεις που αποστέλλονται στους πελάτες μέσω της εφαρμογής, μετά την ολοκλήρωση της υπηρεσίας, μέσω email ή μέσω ζωντανής συνομιλίας.

Πώς να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών;

Για να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών, βάλτε την εξυπηρέτηση πελατών όσο το δυνατόν σε υψηλότερη προτεραιότητα - έτσι ώστε ο πελάτης να αισθάνεται ότι είναι σημαντική για την εταιρεία σας. Προσπαθήστε επίσης να κατανοήσετε τον πελάτη και τις αποφάσεις του και να ανταποκριθείτε στις ανάγκες του. Θα πρέπει επίσης να φροντίσετε το UX, έτσι ώστε ο πελάτης σας να μπορεί να περάσει από τη διαδικασία αγοράς με τον ευκολότερο και διαισθητικό τρόπο.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo