Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ικανοποίηση εξυπηρέτησης πελατών

Τι είναι η ικανοποίηση εξυπηρέτησης πελατών;

Η ικανοποίηση του πελάτη είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται συχνά στο μάρκετινγκ. Στην οικονομία, η ικανοποίηση των πελατών είναι το σύνολο τεχνικών και στρατηγικών που στοχεύουν στη μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των πελατών. Είναι ένα μέτρο για το πώς τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που παρέχονται από μια εταιρεία ανταποκρίνονται ή υπερβαίνουν τις προσδοκίες των πελατών. Η ικανοποίηση των πελατών ορίζεται ως ο αριθμός των πελατών ή το ποσοστό του συνόλου των πελατών, των οποίων η αναφορά της εμπειρίας τους με μια εταιρεία, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της (δείκτες αξιολόγησης) υπερβαίνει τα καθορισμένα επίπεδα ικανοποίησης.

Συχνές Ερωτήσεις

Τι σημαίνει ικανοποίηση εξυπηρέτησης πελατών;

Η ικανοποίηση εξυπηρέτησης πελατών δεν είναι παρά η ικανοποίηση των πελατών που έχουν μετά από επαφή με την εξυπηρέτηση πελατών. Είναι ο βαθμός ικανοποίησης τους με την παρεχόμενη εξυπηρέτηση, την επίλυση του προβλήματός τους και τη λήψη βοήθειας και υποστήριξης.

Πώς να μετρήσετε την ικανοποίηση εξυπηρέτησης πελατών;

Η ικανοποίηση εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να μετρηθεί με διάφορους τρόπους. Μπορείτε να ζητήσετε από τον πελάτη να συμπληρώσει την έρευνα, είτε στην εφαρμογή (εάν έχετε) είτε οπουδήποτε μετά την ολοκλήρωση της υπηρεσίας - στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μέσω e-mail και τηλεφώνου. Η ικανοποίηση μπορεί επίσης να μετρηθεί χρησιμοποιώντας ειδικά μέτρα, όπως ως CSAT, καθαρή βαθμολογία προωθητή ή αξιολόγηση της προσπάθειας πελατών.

Πώς να βελτιώσετε την ικανοποίηση εξυπηρέτησης πελατών;

Για να βελτιώσετε την ικανοποίηση εξυπηρέτησης πελατών, πρώτα και κύρια, πρέπει να αναπτύξετε την εξυπηρέτηση πελατών και να προσπαθήσετε για το καλύτερο. Είναι εξαιρετικά σημαντικό ο πελάτης να είναι το κέντρο της προσοχής - να ακούτε τους πελάτες, να τους δίνετε αυτό που χρειάζονται και να είστε ενεργητικοί. Το να είστε ενεργοί δείχνει ότι ο πελάτης είναι σημαντικός για την εταιρεία.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo