Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών

Ποιος είναι o υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών;

Οι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι κάθε εταιρείας. Οι αντιπρόσωποι ή οι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών είναι άτομα που φροντίζουν τους πελάτες και παρέχουν υπηρεσίες υποστήριξης. Απαντούν σε κλήσεις, συνομιλίες ή μηνύματα για την επίλυση ερωτημάτων πελατών σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της εταιρείας.

Είναι σημαντικό να δείχνετε σεβασμό απέναντι στους υπαλλήλους εξυπηρέτησης πελατών. Οι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να διαθέτουν έναν τέλειο συνδυασμό δεξιοτήτων, προσωπικών χαρισμάτων και πάθους για τα προϊόντα και τη δουλειά τους.

Οι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών με ρόλο διαχειριστή μπορούν επίσης να διαχειρίζονται άλλους χρήστες ή να βλέπουν μια αναφορά. Με τον ρόλο του ιδιοκτήτη, μπορούν να προσεγγίζουν τα τιμολόγια και τις επιχειρησιακές πληροφορίες.

Μάθετε περισσότερα για τους υπαλλήλους εξυπηρέτησης πελατών στο LiveAgent.

Υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ποιος είναι ο ορισμός του όρου υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ο υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών είναι το πιο σημαντικό κομμάτι ενός λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών, καθώς παρέχει τις δεξιότητες των υπαλλήλων χωρίς τις οποίες το λογισμικό δεν θα μπορούσε να βοηθήσει στην εξυπηρέτηση πελατών. Ένας υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών είναι ένα άτομο που επιλύει προβλήματα και υποστηρίζει τους πελάτες, χάρη στο οποίο η επωνυμία σας μπορεί να επιτύχει καλύτερα αποτελέσματα. Ο υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών που ενεργεί ως διαχειριστής μπορεί να επιβλέπει και να διαμορφώνει το σύστημα.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς να αναθέσετε έναν ρόλο υπαλλήλου εξυπηρέτησης πελατών στο LiveAgent;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Για να αναθέσετε σε κάποιον τον ρόλο του υπαλλήλου εξυπηρέτησης πελατών στο LiveAgent, μεταβείτε στις ‘Ρυθμίσεις’ και έπειτα επιλέξτε την καρτέλα ‘Υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών’. Στο επόμενο βήμα, κάντε κλικ στο ‘Δημιουργία υπαλλήλου εξυπηρέτησης πελατών’. Δώστε στον υπάλληλο ένα όνομα, προσδιορίστε τη διεύθυνση email και το φύλο. Στο τέλος, επιλέξτε έναν συγκεκριμένο ρόλο: Υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών – εξετάζει τα εισιτήρια και απαντά σε αυτά, ή Διαχειριστής – μπορεί να βλέπει τα αιτήματα, να απαντά σε αυτά και να διαχειρίζεται τις ρυθμίσεις συστήματος ή Ιδιοκτήτης – μπορεί να διαχειρίζεται τον λογαριασμό, τις χρεώσεις και τις ρυθμίσεις συστήματος, όπως και να βλέπει και να απαντά σε αιτήματα. Έπειτα ο υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών παραλαμβάνει τον κωδικό πρόσβασης στον λογαριασμό του μέσω ταχυδρομείου.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιες είναι οι ικανότητες ενός υπαλλήλου εξυπηρέτησης πελατών στο LiveAgent;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ο υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών είναι το πιο σημαντικό κομμάτι της εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας. Διαθέτει τις δεξιότητες που απαιτούνται ώστε να παρέχει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση πελατών. Ο υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών υποστηρίζει και επιλύει προβλήματα και αν ενεργεί ως διαχειριστής μπορεί να επιτηρεί και να ρυθμίζει το σύστημα. Ο υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών θα πρέπει να διαθέτει μια εις βάθος γνώση των ζητημάτων της εταιρείας που μπορεί να ενδιαφέρουν τον πελάτη (προϊόντα, υπηρεσίες, πωλήσεις, μάρκετινγκ, κ.λπ.).” } }] }

FAQ

Ποιος είναι ο ορισμός του όρου υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών;

Ο υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών είναι το πιο σημαντικό κομμάτι ενός λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών, καθώς παρέχει τις δεξιότητες των υπαλλήλων χωρίς τις οποίες το λογισμικό δεν θα μπορούσε να βοηθήσει στην εξυπηρέτηση πελατών. Ένας υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών είναι ένα άτομο που επιλύει προβλήματα και υποστηρίζει τους πελάτες, χάρη στο οποίο η επωνυμία σας μπορεί να επιτύχει καλύτερα αποτελέσματα. Ο υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών που ενεργεί ως διαχειριστής μπορεί να επιβλέπει και να διαμορφώνει το σύστημα.

Πώς να αναθέσετε έναν ρόλο υπαλλήλου εξυπηρέτησης πελατών στο LiveAgent;

Για να αναθέσετε σε κάποιον τον ρόλο του υπαλλήλου εξυπηρέτησης πελατών στο LiveAgent, μεταβείτε στις ‘Ρυθμίσεις’ και έπειτα επιλέξτε την καρτέλα ‘Υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών’. Στο επόμενο βήμα, κάντε κλικ στο ‘Δημιουργία υπαλλήλου εξυπηρέτησης πελατών’. Δώστε στον υπάλληλο ένα όνομα, προσδιορίστε τη διεύθυνση email και το φύλο. Στο τέλος, επιλέξτε έναν συγκεκριμένο ρόλο: Υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών – εξετάζει τα εισιτήρια και απαντά σε αυτά, ή Διαχειριστής – μπορεί να βλέπει τα αιτήματα, να απαντά σε αυτά και να διαχειρίζεται τις ρυθμίσεις συστήματος ή Ιδιοκτήτης – μπορεί να διαχειρίζεται τον λογαριασμό, τις χρεώσεις και τις ρυθμίσεις συστήματος, όπως και να βλέπει και να απαντά σε αιτήματα. Έπειτα ο υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών παραλαμβάνει τον κωδικό πρόσβασης στον λογαριασμό του μέσω mail.

Ποιες είναι οι ικανότητες ενός υπαλλήλου εξυπηρέτησης πελατών στο LiveAgent;

Ο υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών είναι το πιο σημαντικό κομμάτι της εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας. Διαθέτει τις δεξιότητες που απαιτούνται ώστε να παρέχει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση πελατών. Ο υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών υποστηρίζει και επιλύει προβλήματα και αν ενεργεί ως διαχειριστής μπορεί να επιτηρεί και να ρυθμίζει το σύστημα. Ο υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών θα πρέπει να διαθέτει μια εις βάθος γνώση των ζητημάτων της εταιρείας που μπορεί να ενδιαφέρουν τον πελάτη (προϊόντα, υπηρεσίες, πωλήσεις, μάρκετινγκ, κ.λπ.).

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo