Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών

Customer service is the way that an organization deals with customers before, during, and after a sale, and the activities involved in dealing with customers.

Cambridge dictionary

Τι είναι η άριστη εξυπηρέτηση πελατών;

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για το πώς να παρέχετε την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών. Είναι απαραίτητο να απαντήσετε στις ερωτήσεις των πελατών όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Η εταιρεία πρέπει να επικεντρωθεί στην οικοδόμηση πιστών και μακροπρόθεσμων σχέσεων, όχι μόνο στις πωλήσεις. Οι εκπρόσωποι πελατών πρέπει να ακούνε προσεκτικά και να είναι χρήσιμοι στους πελάτες. Πρέπει να κρατήσουν τους πελάτες τους ευχαριστημένους. Αυτό είναι το κλειδί. Επίσης, οι εκπρόσωποι πελατών πρέπει να εκπαιδευτούν. Πρέπει να βελτιώνουν τις δεξιότητες και τις γνώσεις τους περιοδικά.

Ποιες είναι οι 10 καλύτερες πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών;

  • Πες συγγνώμη και σε ευχαριστώ
  • Άκου
  • Ενθαρρύνετε τα σχόλια και αναλάβετε δράση σ’ αυτό
  • Διαχειριστείτε αποτελεσματικά το χρόνο
  • Να έχετε εμπάθεια
  • Προσδιορίστε τύπους πελατών
  • Απαντήστε με ζωντανή συνομιλία
  • Συλλέξτε και χρησιμοποιήστε δεδομένα πελατών
  • Αποφύγετε την ορολογία
  • Εκπαιδεύστε εκπροσώπους πελατών

Πώς μπορείτε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας με το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών;

Υπάρχει μια σημαντική επιρροή που μπορεί να δημιουργήσει κάθε εταιρεία εκτός από τις αναφερόμενες πρακτικές. Εχοντας ένα Λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών όπως το LiveAgent βελτιώνετε τις καθημερινές δραστηριότητες της υποστήριξης των πελατών σας.

Το LiveAgent δημιουργεί ένα αποτελεσματικό περιβάλλον τόσο για τους εκπροσώπους σας όσο και για τους πελάτες σας. Συγκεντρώνει τα δεδομένα από κάθε είδους πλατφόρμες και τα εμφανίζει σε μία διεπαφή. Αυξάνει τη διατήρηση των πελατών, την ικανοποίηση των πελατών και τα έσοδα της εταιρείας.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquires from one interface and start improving your customer service with a 14-day free trial right away.

Free trial

Ποιες εταιρείες έχουν εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών;

  • Google 
  • Chick-fil-A
  • Ikea
  • Amazon

Πώς παρέχουν αυτές οι επωνυμίες εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών;

Όπως θα μπορούσαμε να δούμε, αυτές οι εταιρείες προέρχονται από κάθε είδους βιομηχανία. Ωστόσο, όλοι προσπαθούν για άριστη εξυπηρέτηση πελατών. Ας ρίξουμε μια ματιά και ας εμπνευστούμε από κάθε εταιρεία.

Η Google παρέχει εξαιρετικά προνόμια στους εργαζόμενους της στις ΗΠΑ. Για παράδειγμα; δωρεάν γεύματα στην εργασία, γιατρό στο χώρο εργασίας, να φέρνεις το κατοικίδιο ζώο σου στη δουλειά και πολλά άλλα. Αυτό σου δημιουργεί ένα περιβάλλον χαμηλού άγχους. Έτσι επιτρέπει στους εκπροσώπους των πελατών να είναι πιο δημιουργικοί και παραγωγικοί ταυτόχρονα.

Η Chick-fil-A είναι μια γνωστή αλυσίδα εστιατορίων γρήγορου φαγητού. Πώς παρέχουν εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών; Η εταιρεία κατανοεί απλώς την ανάγκη να επενδύσουν πρώτα στους υπαλλήλους τους. Η εκπαίδευση των εργαζομένων μπορεί να δημιουργήσει ένα τεράστιο αντίκτυπο. Η εξυπηρέτηση πελατών Chick-fil-A έχει χαρακτηριστεί ως η πιο ευγενική. Με το να είναι ευγενική έδωσε ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην Chick-fil-A.

Η IKEA επικεντρώνεται στην εμπειρία που δημιουργεί. Το IKEA προσπαθεί πάντα να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών. Ας δούμε το παράδειγμα. Η οικογένειά σας πρέπει να πάει για ψώνια επίπλων. Εάν έχετε μικρά παιδιά, το IKEA τους δίνει τη δυνατότητα να παίζουν στο παιδικό κέντρο ενώ ψωνίζετε. Αφού ολοκληρώσετε τις αγορές σας, μπορείτε απλά να παραλάβετε τα παιδιά και να πάρετε ένα ωραίο οικογενειακό γεύμα κάτω από την ίδια στέγη. Αυτή η ευκολία είναι αυτό που τελικά δημιουργεί ένα παράδειγμα εξαιρετικής εμπειρίας πελατών. Αυτό είναι ένα σημαντικό κομμάτι της συνολικής ικανοποίησης των πελατών της εταιρείας.

Τελευταία αλλά όχι και λιγότερο σημαντική, η Amazon. Τι δίνει στην Amazon εξαιρετικές βαθμολογίες για την ικανοποιητική εξυπηρέτηση πελατών της; Σκεφτείτε τη στιγμή που αγοράσατε από την Amazon και έπρεπε να επιστρέψετε το προϊόν. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η διαδικασία να ήταν αρκετά γρήγορη και εύκολη. Αυτή είναι μία από τις πολλές πτυχές στις οποίες υπερέχει η εξυπηρέτηση πελατών της Amazon.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι η εξυπηρέτηση πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η εξυπηρέτηση πελατών είναι μια άμεση αλληλεπίδραση μεταξύ ενός πελάτη και του εκπροσώπου της εταιρείας με τον οποίο έχει επικοινωνήσει ο πελάτης. Η εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί βασικό παράγοντα για τη δημιουργία σχέσεων και την εικόνα της επωνυμίας.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς να παρέχετε την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να βελτιώσετε το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών στην επιχείρησή σας. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε λεπτομερή γνώση των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρετε. Πρέπει επίσης να ακούτε τους πελάτες σας και να ζητάτε την ταπεινή τους γνώμη. Δεν είναι κακό να έχετε μια φιλική μορφή επικοινωνίας. Βεβαιωθείτε ότι η ομάδα σας μπορεί να απαντήσει σε οποιονδήποτε πελάτη το συντομότερο δυνατό, να αξιοποιήσει στο έπακρο τα σχόλια για να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών σας και να δημιουργήσει μια ισχυρή σχέση με τους πελάτες σας – αυτό θα αποδώσει!” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποια είναι μερικά κοινά λάθη εξυπηρέτησης πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Υπάρχουν λάθη στην εξυπηρέτηση πελατών που επηρεάζουν σημαντικά την αποδοχή των πελατών και τελικά οδηγούν σε σημαντική μείωση των κερδών για την εταιρεία. Ένα από τα πιο κοινά λάθη εξυπηρέτησης πελατών είναι η έλλειψη ικανότητας σε μια ομάδα που είναι υπεύθυνη για την εξυπηρέτηση πελατών. Η έλλειψη ικανότητας των εκπροσώπων στις ανάγκες των πελατών αναγνωρίζεται επίσης συχνά ως το πιο σοβαρό λάθος στις διαδικασίες εξυπηρέτησης των πελατών. Εάν δεν υπάρχει διαθεσιμότητα για τους πελάτες και γρήγορη υποστήριξη (χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα πολλά κανάλια πολυμέσων), είναι μια άλλη κόκκινη σημαία για την εξυπηρέτηση πελατών. Αυτό που θα μπορούσε να προκαλέσει περισσότερη βλάβη παρά καλό είναι επίσης να μην ακούτε τους πελάτες, να παραβιάζετε τις υποσχέσεις και να τους απογοητεύετε. Εάν δεν υπάρχει ιστορικό εξυπηρέτησης πελατών, είναι δύσκολο για μια ομάδα εξυπηρέτησης πελατών να παρακολουθεί τις διαδικασίες της υποστήριξης πελατών, οι οποίες μπορεί να οδηγήσουν σε χαμηλότερη ικανοποίηση των πελατών.” } }] }

FAQ

Τι είναι η εξυπηρέτηση πελατών;

Η εξυπηρέτηση πελατών είναι μια άμεση αλληλεπίδραση μεταξύ ενός πελάτη και του εκπροσώπου της εταιρείας με τον οποίο έχει επικοινωνήσει ο πελάτης. Η εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί βασικό παράγοντα για τη δημιουργία σχέσεων και την εικόνα της επωνυμίας.

Πώς να παρέχετε την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών;

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να βελτιώσετε το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών στην επιχείρησή σας. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε λεπτομερή γνώση των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρετε. Πρέπει επίσης να ακούτε τους πελάτες σας και να ζητάτε την ταπεινή τους γνώμη. Δεν είναι κακό να έχετε μια φιλική μορφή επικοινωνίας. Βεβαιωθείτε ότι η ομάδα σας μπορεί να απαντήσει σε οποιονδήποτε πελάτη το συντομότερο δυνατό, να αξιοποιήσει στο έπακρο τα σχόλια για να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών σας και να δημιουργήσει μια ισχυρή σχέση με τους πελάτες σας – αυτό θα αποδώσει!

Ποια είναι μερικά κοινά λάθη εξυπηρέτησης πελατών;

Υπάρχουν λάθη στην εξυπηρέτηση πελατών που επηρεάζουν σημαντικά την αποδοχή των πελατών και τελικά οδηγούν σε σημαντική μείωση των κερδών για την εταιρεία. Ένα από τα πιο κοινά λάθη εξυπηρέτησης πελατών είναι η έλλειψη ικανότητας σε μια ομάδα που είναι υπεύθυνη για την εξυπηρέτηση πελατών. Η έλλειψη ικανότητας των εκπροσώπων στις ανάγκες των πελατών αναγνωρίζεται επίσης συχνά ως το πιο σοβαρό λάθος στις διαδικασίες εξυπηρέτησης των πελατών. Εάν δεν υπάρχει διαθεσιμότητα για τους πελάτες και γρήγορη υποστήριξη (χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα πολλά κανάλια πολυμέσων), είναι μια άλλη κόκκινη σημαία για την εξυπηρέτηση πελατών. Αυτό που θα μπορούσε να προκαλέσει περισσότερη βλάβη παρά καλό είναι επίσης να μην ακούτε τους πελάτες, να παραβιάζετε τις υποσχέσεις και να τους απογοητεύετε. Εάν δεν υπάρχει ιστορικό εξυπηρέτησης πελατών, είναι δύσκολο για μια ομάδα εξυπηρέτησης πελατών να παρακολουθεί τις διαδικασίες της υποστήριξης πελατών, οι οποίες μπορεί να οδηγήσουν σε χαμηλότερη ικανοποίηση των πελατών.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo