Customer service is the way that an organization deals with customers before, during, and after a sale, and the activities involved in dealing with customers.
Τι είναι η άριστη εξυπηρέτηση πελατών;
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για το πώς να παρέχετε την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών. Είναι απαραίτητο να απαντήσετε στις ερωτήσεις των πελατών όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Η εταιρεία πρέπει να επικεντρωθεί στην οικοδόμηση πιστών και μακροπρόθεσμων σχέσεων, όχι μόνο στις πωλήσεις. Οι εκπρόσωποι πελατών πρέπει να ακούνε προσεκτικά και να είναι χρήσιμοι στους πελάτες. Πρέπει να κρατήσουν τους πελάτες τους ευχαριστημένους. Αυτό είναι το κλειδί. Επίσης, οι εκπρόσωποι πελατών πρέπει να εκπαιδευτούν. Πρέπει να βελτιώνουν τις δεξιότητες και τις γνώσεις τους περιοδικά.
Ποιες είναι οι 10 καλύτερες πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών;
- Πες συγγνώμη και σε ευχαριστώ
- Άκου
- Ενθαρρύνετε τα σχόλια και αναλάβετε δράση σ’ αυτό
- Διαχειριστείτε αποτελεσματικά το χρόνο
- Να έχετε εμπάθεια
- Προσδιορίστε τύπους πελατών
- Απαντήστε με ζωντανή συνομιλία
- Συλλέξτε και χρησιμοποιήστε δεδομένα πελατών
- Αποφύγετε την ορολογία
- Εκπαιδεύστε εκπροσώπους πελατών
Πώς μπορείτε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας με το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών;
Υπάρχει μια σημαντική επιρροή που μπορεί να δημιουργήσει κάθε εταιρεία εκτός από τις αναφερόμενες πρακτικές. Εχοντας ένα Λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών όπως το LiveAgent βελτιώνετε τις καθημερινές δραστηριότητες της υποστήριξης των πελατών σας.
Το LiveAgent δημιουργεί ένα αποτελεσματικό περιβάλλον τόσο για τους εκπροσώπους σας όσο και για τους πελάτες σας. Συγκεντρώνει τα δεδομένα από κάθε είδους πλατφόρμες και τα εμφανίζει σε μία διεπαφή. Αυξάνει τη διατήρηση των πελατών, την ικανοποίηση των πελατών και τα έσοδα της εταιρείας.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquires from one interface and start improving your customer service with a 14-day free trial right away.
Ποιες εταιρείες έχουν εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών;
- Chick-fil-A
- Ikea
- Amazon
Πώς παρέχουν αυτές οι επωνυμίες εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών;
Όπως θα μπορούσαμε να δούμε, αυτές οι εταιρείες προέρχονται από κάθε είδους βιομηχανία. Ωστόσο, όλοι προσπαθούν για άριστη εξυπηρέτηση πελατών. Ας ρίξουμε μια ματιά και ας εμπνευστούμε από κάθε εταιρεία.
Η Google παρέχει εξαιρετικά προνόμια στους εργαζόμενους της στις ΗΠΑ. Για παράδειγμα; δωρεάν γεύματα στην εργασία, γιατρό στο χώρο εργασίας, να φέρνεις το κατοικίδιο ζώο σου στη δουλειά και πολλά άλλα. Αυτό σου δημιουργεί ένα περιβάλλον χαμηλού άγχους. Έτσι επιτρέπει στους εκπροσώπους των πελατών να είναι πιο δημιουργικοί και παραγωγικοί ταυτόχρονα.
Η Chick-fil-A είναι μια γνωστή αλυσίδα εστιατορίων γρήγορου φαγητού. Πώς παρέχουν εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών; Η εταιρεία κατανοεί απλώς την ανάγκη να επενδύσουν πρώτα στους υπαλλήλους τους. Η εκπαίδευση των εργαζομένων μπορεί να δημιουργήσει ένα τεράστιο αντίκτυπο. Η εξυπηρέτηση πελατών Chick-fil-A έχει χαρακτηριστεί ως η πιο ευγενική. Με το να είναι ευγενική έδωσε ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην Chick-fil-A.
Η IKEA επικεντρώνεται στην εμπειρία που δημιουργεί. Το IKEA προσπαθεί πάντα να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών. Ας δούμε το παράδειγμα. Η οικογένειά σας πρέπει να πάει για ψώνια επίπλων. Εάν έχετε μικρά παιδιά, το IKEA τους δίνει τη δυνατότητα να παίζουν στο παιδικό κέντρο ενώ ψωνίζετε. Αφού ολοκληρώσετε τις αγορές σας, μπορείτε απλά να παραλάβετε τα παιδιά και να πάρετε ένα ωραίο οικογενειακό γεύμα κάτω από την ίδια στέγη. Αυτή η ευκολία είναι αυτό που τελικά δημιουργεί ένα παράδειγμα εξαιρετικής εμπειρίας πελατών. Αυτό είναι ένα σημαντικό κομμάτι της συνολικής ικανοποίησης των πελατών της εταιρείας.
Τελευταία αλλά όχι και λιγότερο σημαντική, η Amazon. Τι δίνει στην Amazon εξαιρετικές βαθμολογίες για την ικανοποιητική εξυπηρέτηση πελατών της; Σκεφτείτε τη στιγμή που αγοράσατε από την Amazon και έπρεπε να επιστρέψετε το προϊόν. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η διαδικασία να ήταν αρκετά γρήγορη και εύκολη. Αυτή είναι μία από τις πολλές πτυχές στις οποίες υπερέχει η εξυπηρέτηση πελατών της Amazon.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι η εξυπηρέτηση πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η εξυπηρέτηση πελατών είναι μια άμεση αλληλεπίδραση μεταξύ ενός πελάτη και του εκπροσώπου της εταιρείας με τον οποίο έχει επικοινωνήσει ο πελάτης. Η εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί βασικό παράγοντα για τη δημιουργία σχέσεων και την εικόνα της επωνυμίας.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς να παρέχετε την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να βελτιώσετε το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών στην επιχείρησή σας. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε λεπτομερή γνώση των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρετε. Πρέπει επίσης να ακούτε τους πελάτες σας και να ζητάτε την ταπεινή τους γνώμη. Δεν είναι κακό να έχετε μια φιλική μορφή επικοινωνίας. Βεβαιωθείτε ότι η ομάδα σας μπορεί να απαντήσει σε οποιονδήποτε πελάτη το συντομότερο δυνατό, να αξιοποιήσει στο έπακρο τα σχόλια για να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών σας και να δημιουργήσει μια ισχυρή σχέση με τους πελάτες σας – αυτό θα αποδώσει!” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποια είναι μερικά κοινά λάθη εξυπηρέτησης πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Υπάρχουν λάθη στην εξυπηρέτηση πελατών που επηρεάζουν σημαντικά την αποδοχή των πελατών και τελικά οδηγούν σε σημαντική μείωση των κερδών για την εταιρεία. Ένα από τα πιο κοινά λάθη εξυπηρέτησης πελατών είναι η έλλειψη ικανότητας σε μια ομάδα που είναι υπεύθυνη για την εξυπηρέτηση πελατών. Η έλλειψη ικανότητας των εκπροσώπων στις ανάγκες των πελατών αναγνωρίζεται επίσης συχνά ως το πιο σοβαρό λάθος στις διαδικασίες εξυπηρέτησης των πελατών. Εάν δεν υπάρχει διαθεσιμότητα για τους πελάτες και γρήγορη υποστήριξη (χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα πολλά κανάλια πολυμέσων), είναι μια άλλη κόκκινη σημαία για την εξυπηρέτηση πελατών. Αυτό που θα μπορούσε να προκαλέσει περισσότερη βλάβη παρά καλό είναι επίσης να μην ακούτε τους πελάτες, να παραβιάζετε τις υποσχέσεις και να τους απογοητεύετε. Εάν δεν υπάρχει ιστορικό εξυπηρέτησης πελατών, είναι δύσκολο για μια ομάδα εξυπηρέτησης πελατών να παρακολουθεί τις διαδικασίες της υποστήριξης πελατών, οι οποίες μπορεί να οδηγήσουν σε χαμηλότερη ικανοποίηση των πελατών.” } }] }FAQ
Τι είναι η εξυπηρέτηση πελατών;
Η εξυπηρέτηση πελατών είναι μια άμεση αλληλεπίδραση μεταξύ ενός πελάτη και του εκπροσώπου της εταιρείας με τον οποίο έχει επικοινωνήσει ο πελάτης. Η εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί βασικό παράγοντα για τη δημιουργία σχέσεων και την εικόνα της επωνυμίας.
Πώς να παρέχετε την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών;
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να βελτιώσετε το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών στην επιχείρησή σας. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε λεπτομερή γνώση των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρετε. Πρέπει επίσης να ακούτε τους πελάτες σας και να ζητάτε την ταπεινή τους γνώμη. Δεν είναι κακό να έχετε μια φιλική μορφή επικοινωνίας. Βεβαιωθείτε ότι η ομάδα σας μπορεί να απαντήσει σε οποιονδήποτε πελάτη το συντομότερο δυνατό, να αξιοποιήσει στο έπακρο τα σχόλια για να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών σας και να δημιουργήσει μια ισχυρή σχέση με τους πελάτες σας – αυτό θα αποδώσει!
Ποια είναι μερικά κοινά λάθη εξυπηρέτησης πελατών;
Υπάρχουν λάθη στην εξυπηρέτηση πελατών που επηρεάζουν σημαντικά την αποδοχή των πελατών και τελικά οδηγούν σε σημαντική μείωση των κερδών για την εταιρεία. Ένα από τα πιο κοινά λάθη εξυπηρέτησης πελατών είναι η έλλειψη ικανότητας σε μια ομάδα που είναι υπεύθυνη για την εξυπηρέτηση πελατών. Η έλλειψη ικανότητας των εκπροσώπων στις ανάγκες των πελατών αναγνωρίζεται επίσης συχνά ως το πιο σοβαρό λάθος στις διαδικασίες εξυπηρέτησης των πελατών. Εάν δεν υπάρχει διαθεσιμότητα για τους πελάτες και γρήγορη υποστήριξη (χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα πολλά κανάλια πολυμέσων), είναι μια άλλη κόκκινη σημαία για την εξυπηρέτηση πελατών. Αυτό που θα μπορούσε να προκαλέσει περισσότερη βλάβη παρά καλό είναι επίσης να μην ακούτε τους πελάτες, να παραβιάζετε τις υποσχέσεις και να τους απογοητεύετε. Εάν δεν υπάρχει ιστορικό εξυπηρέτησης πελατών, είναι δύσκολο για μια ομάδα εξυπηρέτησης πελατών να παρακολουθεί τις διαδικασίες της υποστήριξης πελατών, οι οποίες μπορεί να οδηγήσουν σε χαμηλότερη ικανοποίηση των πελατών.
Expert note
Η καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών προσφέρει ταχύτητα, ευγένεια και ανταπόκριση σε ερωτήσεις, προτεραιότητα στην ικανοποίηση των πελατών και δημιουργία μακροπρόθεσμων σχέσεων.

Οι ευθύνες ενός εκπροσώπου πελατών περιλαμβάνουν την επικοινωνία με τους πελάτες της εταιρείας μέσω διαφόρων καναλιών επικοινωνίας και τη διατήρηση θετικής σχέσης με τους πελάτες, καθώς και τη γνώση της εταιρείας και των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει και την τεκμηρίωση που σχετίζεται με τον πελάτη.
Το σύστημα καρτελών είναι ένα εργαλείο που καταγράφει και διαχειρίζεται αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών με αποτελεσματικό και γρήγορο τρόπο. Η χρήση του συστήματος καρτελών επηρεάζει θετικά την αυτοματοποίηση της εργασίας εξυπηρέτησης πελατών, την αύξηση της αφοσίωσης των πελατών και τη μείωση του κόστους εξυπηρέτησης. Κάθε φορά που οι πελάτες επικοινωνούν μέσω ενός συνδεδεμένου καναλιού, το σύστημα μετατρέπει αυτόματα τα μηνύματά τους σε καρτέλες υποστήριξης.
Επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων
Η ανάλυση δεδομένων αποτελεί σημαντικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις, καθώς μπορεί να βοηθήσει στην εντοπισμό των τομέων που χρειάζονται βελτίωση. Τα Analytics μπορούν να προβάλλονται με πολλούς τρόπους, όπως γραφήματα περιοχής, γραμμής, ράβδων, διασποράς και πίτας.
To improve customer service, LiveAgent offers unified inbound messaging that automates message routing and creates rules based on time and action. With tags and filters, finding and organizing messages is easy. Real-time preview of customer messages in the chat widget allows agents to provide personalized and timely support. The system also includes an integrated CRM for tracking customer interactions. Start a free 14-day trial or schedule a demo to see LiveAgent in action.