Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Κανάλια

Τι είναι τα κανάλια;

Email, μηνύματα Facebook, Twitter, συνομιλίες μέσω LiveAgent, κλήσεις μέσω LiveAgent και πολλά άλλα. Αυτοί είναι εύκολοι τρόποι σύνδεσης με τους πελάτες και ονομάζονται επίσης κανάλια. Τα ζητήματα πελατών μπορούν να επιλυθούν γρήγορα και εύκολα από το προσωπικό των σντιπροσώπων πελατών. Παρακολουθήστε τη χρήση των καναλιών και βρείτε ποιο είναι το πιο δημοφιλές για τους πελάτες σας. Η αλληλεπίδραση μεταξύ πελατών και εταιρείας γίνεται πιο ενδιαφέρουσα.

Οι καρτέλες καταγράφουν και αποθηκεύουν κάθε τρόπο επικοινωνίας μεταξύ εταιρείας και πελατών. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις Καρτέλες στο LiveAgent.

Κανάλια

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι τα κανάλια; (Εννοούμε κανάλια επικοινωνίας: email, ζωντανή συνομιλία, κλήση κλπ.)

Τα κανάλια είναι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να συνδεθείτε με τον πελάτη σας. Αυτά περιλαμβάνουν e-mail, μηνύματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter), συνομιλίες και τηλεφωνικές κλήσεις. Παρακολουθήστε ποια κανάλια είναι τα πιο δημοφιλή μεταξύ των πελατών σας και προσαρμόστε την επικοινωνία για αυτά.

Ποια κανάλια καλύπτονται από το LiveAgent;

Τα κανάλια που υποστηρίζει το LiveAgent είναι: e-mail, φόρμα επικοινωνίας, συνομιλία, συνομιλία μέσω βίντεο, φωνητικές κλήσεις, Facebook και Twitter.

Ποιο κανάλι προτιμάται περισσότερο από τους χρήστες;

Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Ένα από τα πιο δημοφιλή κανάλια μεταξύ των πελατών είναι το Facebook και το Messenger. Πολλοί πελάτες επιλέγουν να λύσουν τα προβλήματά τους μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το WhatsApp γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στους πελάτες και οι εταιρείες που προσφέρουν αυτόν τον τύπο επικοινωνίας μπορούν να δημιουργήσουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Τα γραπτά μηνύματα είναι ακόμη δημοφιλή. Μην ξεχνάτε τη σημασία του email, το οποίο αρέσει ιδιαίτερα σε πιο περίπλοκες περιπτώσεις. Η επικοινωνία μέσω email επιτρέπει μια ολοκληρωμένη απάντηση με πολλά συνημμένα, εάν απαιτείται.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo