Τι είναι η καρτέλα που δεν έχει ανατεθεί;
Μια καρτέλα μπορεί να είναι μη αναθετημένη από τον χειριστή της με μη αυτόματο τρόπο από άλλον εκπρόσωπο ή με την εφαρμογή αυτοματοποιημένων κανόνων. Σε ορισμένες περιπτώσεις, είναι καλύτερα για κάποιες καρτέλες να παραμένουν χωρίς ανάθεση, αλλά να εξακολουθούν να ανήκουν σε τμήματα ή να έχουν ετικέτες.
Ένας εκπρόσωπος μπορεί να καταργήσει την ανάθεση μιας καρτέλας χρησιμοποιώντας τη δυνατότητα Μεταφοράς και επιλέγοντας Μεταφορά στο: Τμήμα – Ανάθεση σε – Δεν έχει ανατεθεί.

Frequently asked questions
Πώς ορίζετε μια καρτέλα που δεν έχει ανατεθεί;
Μία μη αναθετημένη καρτέλα είναι οποιαδήποτε καρτέλα που δεν έχει ανατεθεί σε κάποιον εκπρόσωπο, είτε μη αυτόματα, είτε όταν καλύπτεται από έναν αυτόματο κανόνα.
Πόσο καιρό μπορεί να παραμείνει μια καρτέλα μη αναθετημένη;
Η καρτέλα πρέπει να ανατεθεί το συντομότερο δυνατό. Εάν αυτό δεν έγινε χρησιμοποιώντας έναν αυτόματο κανόνα, πρέπει να ανατεθεί με μη αυτόματο τρόπο στον κατάλληλο εκπρόσωπο. Ωστόσο, υπάρχουν περιπτώσεις όπου είναι καλύτερο να μην αναθέσετε μια καρτέλα σε οποιονδήποτε εκπρόσωπο. Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι σημαντικό να ανήκει σε ένα συγκεκριμένο τμήμα και να επισημανθεί.
Πού μπορώ να βρω στο LiveAgent την λίστα με όλες τις καρτέλες που δεν έχουν ανατεθεί;
Στο LiveAgent, για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις καρτέλες, συμπεριλαμβανομένων αυτών που δεν έχουν ανατεθεί, μπορείτε να μεταβείτε στην ενότητα Καρτέλες στον πίνακα χειρισμού του Εκπροσώπου.
Σημείωση ειδικού
<p>Μία μη αναθετημένη καρτέλα είναι οποιαδήποτε καρτέλα που δεν έχει ανατεθεί σε εκπρόσωπο, είτε μη αυτόματα είτε όταν καλύπτεται από αυτόματο κανόνα.</p>

Είστε έτοιμοι για ένα νέο σύστημα καρτελών;
Το LiveAgent είναι ένα οικονομικό εργαλείο υποστήριξης πελατών με πολλές λειτουργίες και ανταποκρίνεται γρήγορα σε αιτήματα μέσω διαφορετικών καναλιών.
Εναλλακτικές λύσεις τηλεφωνικού κέντρου για πωλήσεις και υποστήριξη
Η χρήση τμημάτων στο LiveAgent βελτιώνει την οργάνωση και διαχείριση των αλληλεπιδράσεων με πελάτες και μειώνει τους χρόνους αναμονής.