Καρτέλες e-mail

Τι είναι οι καρτέλες e-mail;

Για την υποστήριξη πελατών, το e-mail είναι ο προτιμώμενος τρόπος για τις εταιρείες. Το προσωπικό υποστήριξης e-mail δεν είναι μόνο εκπαιδευμένο να χειρίζεται e-mail, αλλά και να παρακολουθεί, να οργανώνει, να δίνει προτεραιότητες και να εκχωρεί e-mail. Είναι ένα αρκετά δύσκολο έργο που μπορεί να οδηγήσει σε κακές υπηρεσίες υποστήριξης.

Οι αντιπρόσωποι φιλτράρουν τα σημαντικά e-mail έτσι ώστε τα σημαντικά να μπορούν να επιλυθούν κατά προτεραιότητα. Η παρακολούθηση της κατάστασης των καρτελών είναι επίσης δουλειά των αντιπροσώπων, έτσι ώστε όλα οι καρτέλες να μπορούν να κλείσουν μετά την επίλυσή τους. Ορισμένες καρτέλες μπορεί να χρειαστεί να εκχωρηθούν σε διαφορετικό προσωπικό, αυτό γίνεται επίσης από τους αντιπροσώπους που εργάζονται στο τμήμα καρτελών e-mail. Περαιτέρω πλεονεκτήματα μπορούν να υπάρξουν χρησιμοποιώντας υπηρεσίες που υποστηρίζουν τη μετεγκατάσταση του Outlook, τη μετεγκατάσταση του Gmail, καθώς και για άλλες πλατφόρμες.

Το λογισμικό καρτελών email μπορεί να δημιουργήσει αυτόματα μία καρτέλα για κάθε email που λαμβάνει η εταιρεία και να την αναθέσει στο κατάλληλο τμήμα ή αντιπρόσωπο για επίλυση. Αυτές οι καρτέλες email περιλαμβάνουν τα στοιχεία επικοινωνίας του πελάτη, τη σύνοψη του αιτήματός του και τυχόν πρόσθετες πληροφορίες που έχουν παράσχει. Για να παρακολουθεί την κατάσταση του αιτήματός του ή να λαμβάνει ενημερώσεις, ο πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει τον αριθμό της καρτέλας.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo