Τι είναι οι καρτέλες e-mail;
Για την υποστήριξη πελατών, το e-mail είναι ο προτιμώμενος τρόπος επικοινωνίας. Το προσωπικό υποστήριξης δεν είναι μόνο εκπαιδευμένο στο χειρισμό e-mail, αλλά και στην παρακολούθηση, την οργάνωση, την ιεράρχηση προτεραιοτήτων και την ανάθεση τους. Είναι ένα αρκετά δύσκολο έργο, το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε κακές υπηρεσίες υποστήριξης εάν γίνει εσφαλμένα.
Πώς να βελτιώσετε την υποστήριξη πελατών με το λογισμικό καρτελών μέσω e-mail;
Οι αντιπρόσωποι φιλτράρουν τα σημαντικά e-mail, ώστε τα σημαντικά να μπορούν να επιλυθούν κατά προτεραιότητα. Η παρακολούθηση της κατάστασής τους είναι επίσης δουλειά των αντιπροσώπων, ώστε όλα τα αιτήματα να μπορούν να κλείσουν αφού επιλυθούν. Ορισμένα αιτήματα μπορεί να χρειαστεί να ανατεθούν σε διαφορετικό προσωπικό, αυτό γίνεται επίσης από τους αντιπροσώπους που εργάζονται στο τμήμα καρτελών μέσω email. Περαιτέρω πλεονεκτήματα μπορούν να υπάρξουν χρησιμοποιώντας λογισμικό διαχείρισης email που υποστηρίζει τη μετεγκατάσταση του Outlook, τη μετεγκατάσταση του Gmail, καθώς και για άλλες πλατφόρμες.
Το λογισμικό καρτελών μέσω email είναι ένα εργαλείο καρτελών που μπορεί αυτόματα να δημιουργήσει μία καρτέλα για κάθε email που λαμβάνει η εταιρεία και να το αναθέσει στον κατάλληλο τμήμα ή αντιπρόσωπο για επίλυση. Αυτές οι καρτέλες μέσω email περιλαμβάνουν τις πληροφορίες επικοινωνίας του πελάτη, μία σύνοψη του αιτήματός τους και οποιεσδήποτε επιπλέον πληροφορίες έχουν παράσχει. Για να παρακολουθεί την κατάσταση του αιτήματός του ή να λαμβάνει ενημερώσεις, ο πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει τον αριθμό του αιτήματος. Το LiveAgent λειτουργεί ως μια τέλεια εναλλακτική λύση του Outlook και της Google, προσφέροντας ενσωματώσεις πολλαπλών καναλιών και πρόσθετες δυνατότητες κέντρου εξυπηρέτησης.
Σημείωση ειδικού
Οι καρτέλες e-mail παρέχουν μια οργανωμένη λύση για τη διαχείριση της επικοινωνίας με τους πελάτες. Αυτό βελτιώνει την απόκριση και την απόδοση της υπηρεσίας υποστήριξης.
