Τι είναι οι καρτέλες e-mail;
Για την υποστήριξη πελατών, το e-mail είναι ο πιο προτιμώμενος τρόπος για τις εταιρείες. Το προσωπικό υποστήριξης e-mail δεν είναι μόνο εκπαιδευμένο να χειρίζεται e-mail, αλλά και να παρακολουθεί, να οργανώνει, να δίνει προτεραιότητες και να εκχωρεί e-mail. Είναι ένα αρκετά δύσκολο έργο που μπορεί να οδηγήσει σε κακές υπηρεσίες υποστήριξης.
Οι αντιπρόσωποι φιλτράρουν τα σημαντικά e-mail έτσι ώστε τα σημαντικά να μπορούν να επιλυθούν κατά προτεραιότητα. Η παρακολούθηση της κατάστασης των καρτελών είναι επίσης δουλειά των αντιπροσώπων, έτσι ώστε όλα οι καρτέλες να μπορούν να κλείσουν μετά την επίλυσή τους. Ορισμένες καρτέλες μπορεί να χρειαστεί να εκχωρηθούν σε διαφορετικό προσωπικό, αυτό γίνεται επίσης από τους αντιπροσώπους που εργάζονται στο τμήμα καρτελών e-mail.