Τι είναι οι καρτέλες του Facebook;
Σχεδόν όλες οι εταιρείες έχουν κοινωνική σύνδεση που σχετίζεται με τον αρχικό ιστότοπό τους. Είναι ευκολότερο για τους πελάτες να συνδεθούν μέσω κοινωνικών εφαρμογών, όπως το Facebook, το Twitter κ.λπ.
Πολλές από τις επωνυμίες χρησιμοποιούν εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το Twitter για να συνδέονται με πελάτες και βασίζονται σε εξειδικευμένα εργαλεία όπως το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τη διαχείριση ερωτήσεων σε αυτούς τους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης που έχουν συνδεθεί με το κέντρο εξυπηρέτησης τους. Όταν η σελίδα λαμβάνει σχόλια ή ερωτήσεις στο λογαριασμό κοινωνικής δικτύωσης, η σελίδα του Facebook δημιουργεί ένα αίτημα που αποστέλλεται αυτόματα στο κέντρο εξυπηρέτησης της εταιρείας. Από εκεί, οι αντιπρόσωποι μπορούν να απαντήσουν στα μηνύματα και να βοηθήσουν τους πελάτες τους, τα οποία θα έρχονται με τη μορφή σχολίων στη σελίδα του Facebook.
Ποια είναι τα οφέλη των καρτελών μέσω του Facebook;
Τα εργαλεία καρτελών στο Facebook μπορεί να είναι ωφέλιμα τόσο για τους πελάτες όσο και για τους αντιπροσώπους υποστήριξης λόγω της ευκολίας τους. Για τους πελάτες, αυτό το εργαλείο τους επιτρέπει να προσεγγίσουν την υποστήριξη απευθείας μέσω της πλατφόρμας με την οποία είναι εξοικειωμένοι και χρησιμοποιούν ενεργά. Αυτό εξαλείφει την ανάγκη να μεταβούν σε άλλο κανάλι ή πλατφόρμα για να αναζητήσουν βοήθεια. Για τους αντιπροσώπους υποστήριξης, το εργαλείο καρτελών παρέχει μια κεντρική τοποθεσία για τη διαχείριση και την απάντηση σε ερωτήματα πελατών, η οποία επιτρέπει στους αντιπροσώπους να παρακολουθούν και να ιεραρχούν αποτελεσματικά τα αιτήματα, βελτιώνοντας τους χρόνους απόκρισης και τη συνολική ικανοποίηση των πελατών.

Learn more about Facebook integration in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Πώς λειτουργούν οι καρτέλες του Facebook;
Εάν ο πελάτης μπορεί να συνδεθεί με την εταιρεία μέσω Facebook, το σύστημα θα πρέπει να μπορεί να δημιουργεί καρτέλες απευθείας από το Facebook. Αυτό λειτουργεί έτσι ώστε η σελίδα που λαμβάνει σχόλια ή ερωτήσεις από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η σελίδα Facebook δημιουργεί μία καρτέλα που αποστέλλεται αυτόματα στην εξυπηρέτηση πελατών. Οι αντιπρόσωποι μπορούν στη συνέχεια να απαντήσουν σε μηνύματα και σχόλια στη σελίδα του Facebook απευθείας από το σύστημά τους.
Πώς να χρησιμοποιήσετε τις καρτέλες του Facebook για την ικανοποίηση των πελατών;
Οι καρτέλες από το Facebook μπορούν να έχουν μεγάλο αντίκτυπο στην ικανοποίηση των πελατών. Χάρη στις αυτόματες ειδοποιήσεις για νέα σχόλια, δημοσιεύσεις ή μηνύματα, έχετε την ευκαιρία να απαντήσετε άμεσα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στη συνέχεια, δεν χρειάζεται να προσθέσετε ειδικούς συντονιστές στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, διότι οι αντιπρόσωποι έχουν όλες τις ερωτήσεις σε ένα μέρος και δεν χρειάζεται να κάνουν εναλλαγή μεταξύ καναλιών. Επιπλέον, απαντήσεις στα σχόλια βλέπουν επίσης φίλοι συγκεκριμένων πελατών, κάτι που βοηθά επίσης στην ευαισθητοποίησή τους.
Τι είναι οι καρτέλες του Facebook;
Το LiveAgent προσφέρει καρτέλες από το Facebook χάρη στην πλήρη ενσωμάτωση του συστήματος. Εάν η εταιρεία σας διαθέτει πολλούς ιστότοπους, το LiveAgent σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε πολλούς ιστότοπους. Εκτός από την απάντηση σε μηνύματα, αναρτήσεις και σχόλια, μπορείτε να αρχειοθετήσετε συνομιλίες με πελάτες σε καρτέλες, οι αντιπρόσωποι δεν ανακατεύονται με την προσωπική τους ζωή και εμφανίζουν ειδοποιήσεις στα προφίλ τους στο Facebook. Εκτός από αυτό, μπορείτε επίσης να ενσωματώσετε το σύστημα με το Instagram, το οποίο ανήκει στην ομάδα του Facebook.
Σημείωση ειδικού
Οι καρτέλες στο Facebook επιτρέπουν στους αντιπροσώπους να απαντούν σε μηνύματα και tweets με ευκολία και αυξάνουν την παραγωγικότητα της εξυπηρέτησης πελατών.

Πώς να κοινοποιήσετε μια ανάρτηση στη σελίδα σας στο Facebook από το LiveAgent
Η ενσωμάτωση του LiveAgent με το Facebook εξοικονομεί χρόνο και προσπάθεια για τις επιχειρήσεις, διαχειρίζοντας τις σελίδες τους στο Facebook από το LiveAgent.
Πώς να δημιουργήσετε φορμές επικοινωνίας στο LiveAgent
"Το εκπαιδευτικό βίντεο παρέχει οδηγό για τη ρύθμιση φορμών επικοινωνίας στον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας το LiveAgent."
Επίδειξη Ενσωμάτωσης του Facebook: Πως Λειτουργεί
Η χρήση προσαρμοσμένων απαντήσεων σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης βοηθάει στην υποστήριξη και αφοσίωση πελατών επιχειρήσεων. (Ελληνικά)