Τι είναι οι καρτέλες του Facebook;
Σχεδόν όλες οι εταιρείες έχουν κοινωνική σύνδεση που σχετίζεται με τον αρχικό ιστότοπό τους. Είναι ευκολότερο για τους πελάτες να συνδεθούν μέσω κοινωνικών εφαρμογών, όπως το Facebook, το Twitter κ.λπ.
Πολλές εταιρείες λαμβάνουν ερωτήσεις σε αυτούς τους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης που έχουν συνδεθεί με το κέντρο εξυπηρέτησης. Όταν η σελίδα λαμβάνει τυχόν σχόλια ή ερωτήματα του κοινωνικού λογαριασμού, η σελίδα στο Facebook δημιουργεί μία καρτέλα που αποστέλλεται αυτόματα στο κέντρο εξυπηρέτησης της εταιρείας. Από εκεί, οι αντιπρόσωποι μπορούν να απαντήσουν στα μηνύματα και να βοηθήσουν τους πελάτες τους, τα οποία θα έρθουν με τη μορφή σχολίων στη σελίδα του Facebook.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με την ενσωμάτωση του Facebook στο LiveAgent.
Frequently asked questions
Πώς λειτουργούν οι καρτέλες του Facebook;
Εάν ο πελάτης μπορεί να συνδεθεί με την εταιρεία μέσω Facebook, το σύστημα θα πρέπει να μπορεί να δημιουργεί καρτέλες απευθείας από το Facebook. Αυτό λειτουργεί έτσι ώστε η σελίδα που λαμβάνει σχόλια ή ερωτήσεις από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η σελίδα Facebook δημιουργεί μία καρτέλα που αποστέλλεται αυτόματα στην εξυπηρέτηση πελατών. Οι αντιπρόσωποι μπορούν στη συνέχεια να απαντήσουν σε μηνύματα και σχόλια στη σελίδα του Facebook απευθείας από το σύστημά τους.
Πώς να χρησιμοποιήσετε τις καρτέλες του Facebook για την ικανοποίηση των πελατών;
Οι καρτέλες από το Facebook μπορούν να έχουν μεγάλο αντίκτυπο στην ικανοποίηση των πελατών. Χάρη στις αυτόματες ειδοποιήσεις για νέα σχόλια, δημοσιεύσεις ή μηνύματα, έχετε την ευκαιρία να απαντήσετε άμεσα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στη συνέχεια, δεν χρειάζεται να προσθέσετε ειδικούς συντονιστές στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, διότι οι αντιπρόσωποι έχουν όλες τις ερωτήσεις σε ένα μέρος και δεν χρειάζεται να κάνουν εναλλαγή μεταξύ καναλιών. Επιπλέον, απαντήσεις στα σχόλια βλέπουν επίσης φίλοι συγκεκριμένων πελατών, κάτι που βοηθά επίσης στην ευαισθητοποίησή τους.
Τι είναι οι καρτέλες του Facebook;
Το LiveAgent προσφέρει καρτέλες από το Facebook χάρη στην πλήρη ενσωμάτωση του συστήματος. Εάν η εταιρεία σας διαθέτει πολλούς ιστότοπους, το LiveAgent σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε πολλούς ιστότοπους. Εκτός από την απάντηση σε μηνύματα, αναρτήσεις και σχόλια, μπορείτε να αρχειοθετήσετε συνομιλίες με πελάτες σε καρτέλες, οι αντιπρόσωποι δεν ανακατεύονται με την προσωπική τους ζωή και εμφανίζουν ειδοποιήσεις στα προφίλ τους στο Facebook. Εκτός από αυτό, μπορείτε επίσης να ενσωματώσετε το σύστημα με το Instagram, το οποίο ανήκει στην ομάδα του Facebook.