Τι είναι ένα κέντρο βοήθειας;
Ένα κέντρο βοήθειας (που ονομάζεται επίσης portal Γνωσιακής Βάσης/Πελατών) είναι ένας ιστότοπος που έχει σχεδιαστεί από την εταιρεία για να βοηθήσει τους πελάτες με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.
Όταν ένας πελάτης αντιμετωπίζει πρόβλημα με οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία, επισκέπτεται το κέντρο βοήθειας που διαθέτει πίνακα για ερωτήσεις που απαντώνται συχνά (Συχνές ερωτήσεις). Τα περισσότερα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες έχουν επιλυθεί στο παρελθόν και με βάση αυτό παρέχεται μια απάντηση σχετικά με τον τρόπο επίλυσης ενός συγκεκριμένου προβλήματος. Προφανώς, ορισμένοι πελάτες ενδέχεται να έχουν διαφορετικά προβλήματα στα οποία δεν μπορούν να βρουν απαντήσεις στο κέντρο βοήθειας. Σε αυτή την περίπτωση, καλούν την εξυπηρέτηση πελατών. Το κέντρο βοήθειας διαθέτει επίσης πίνακες για πληροφορίες επικοινωνίας, άρθρα για τα προβλήματα που αντιμετωπίζονται και φόρμες ανατροφοδότησης.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με την Πύλη πελατών στο LiveAgent.
Frequently asked questions
Ποιος είναι ο ορισμός του κέντρου βοήθειας;
Το Κέντρο βοήθειας είναι συνήθως ένας ιστότοπος που επιτρέπει στους πελάτες να βρίσκουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους. Ανάλογα με την εταιρεία, μπορεί να περιλαμβάνει γνωσιακή βάση, φόρμα αναφοράς προβλήματος, υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας, εγχειρίδια χρήστη και άρθρα.
Ποιος είναι ο ρόλος του κέντρου βοήθειας;
Ο ρόλος του κέντρου εξυπηρέτησης είναι να παρέχει απαντήσεις σε πελάτες που χρειάζονται υποστήριξη. Τα προβλήματα των πελατών μπορεί να αφορούν κάποιο προϊόν ή υπηρεσία, αναζήτηση λεπτομερών οδηγιών λειτουργίας, ή μπορεί να θέλουν να αναφέρουν ένα σφάλμα ή ένα παράπονο σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες, καθώς και να μάθουν περισσότερα για μεμονωμένα προϊόντα που θα τους βοηθήσουν.
Παρέχει το LiveAgent κέντρο βοήθειας;
Το LiveAgent παρέχει κέντρο βοήθειας. Είναι ενσωματωμένο στο LiveAgent και αρκετά εύκολο στη χρήση. Κατά τη δημιουργία ενός λογαριασμού, υπάρχει ένα εγχειρίδιο οδηγιών που θα σας καθοδηγήσει στις δραστηριότητες του κέντρου βοήθειας. Κάνοντας κλικ στη Γνωσιακή Βάση μπορείτε εύκολα να ξεκινήσετε τη δημιουργία. Έχετε την επιλογή να προσθέσετε κατηγορίες, άρθρα, Συχνές ερωτήσεις ή φόρουμ.
Expert note
Αυξήστε την ευκολία και την αποτελεσματικότητα της υποστήριξής σας με το Κέντρο Βοήθειας του LiveAgent. Δημιουργήστε γρήγορα και εύκολα οδηγούς για τους πελάτες σας.

Το LiveAgent είναι λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών που βοηθά στη δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων επιτυχίας με τους πελάτες σας. Παρέχει δυνατότητες όπως εκπρόσωπος πελατών και ζωντανή συνομιλία. Οι απαιτήσεις για τους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών διαφέρουν, αλλά το LiveAgent προσφέρει αναλυτικά στοιχεία για βελτίωση της επιχείρησής σας στον τομέα αυτό.
Η εταιρεία LiveAgent παρέχει διάφορες υπηρεσίες, όπως εικονικός αντιπρόσωπος, διαχείριση υπηρεσιών και αντιμετώπιση προβλημάτων. Επιπλέον, παρέχει τεχνική υποστήριξη και αυτοεξυπηρέτηση για την αντιμετώπιση προβλημάτων. Η παραβίαση του ΣΕΥ είναι απαράδεκτη και απαιτεί αποτελεσματική εφαρμογή για τη διατήρηση της εμπιστοσύνης και της αξιοπιστίας. Επιπλέον, η εταιρεία παρέχει δωρεάν δωμάτιο συνομιλίας για ιστότοπους για την υποστήριξη των καταναλωτών.
Η χρήση στρατηγικών συνομιλιών και λογισμικού Helpdesk μπορεί να βελτιώσει την ικανοποίηση και τη δέσμευση των πελατών ενώ παράλληλα μειώνει την προσπάθειά τους. Μέσω των κοινωνικών δικτύων οι ενσωματωμένοι αντιπρόσωποι μπορούν να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες, να τους παρακολουθούν και να επανορθώσουν τυχόν αρνητικές εμπειρίες, προτού ξεφύγουν από τον έλεγχο.