Τι είναι τα κοπλιμέντα;
Τα παράπονα και τα κομπλιμέντα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εξηγήσετε τα συναισθήματα για την εταιρεία, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες. Τα κομπλιμέντα είναι το αντίθετο των παραπόνων. Η λήψη κοπλιμέντων από τους πελάτες αποτελεί κίνητρο για το προσωπικό υποστήριξης πελατών, τους διευθυντές και δείχνει ότι ο πελάτης ήταν πραγματικά ικανοποιημένος. Αλλά είναι απαραίτητο να συνεχίσετε να ενημερώνετε τις δεξιότητες, την τεχνολογία, τις γνώσεις.

Frequently asked questions
Τι είναι τα κοπλιμέντα;
Τα κοπλιμέντα είναι συγχαρητήρια των πελατών που μια εταιρεία μπορεί να λάβει όταν ο πελάτης είναι ικανοποιημένος, για παράδειγμα, με την εξυπηρέτηση πελατών. Εάν η υπηρεσία σας είναι κορυφαία, υπάρχει πιθανότητα οι πελάτες να αφήσουν θετικά σχόλια. Αυτό είναι το καλύτερο σχόλιο από τους πελάτες σας.
Πώς μπορούν οι πελάτες να αφήσουν κοπλιμέντα;
Οι πελάτες μπορεί να έχουν διάφορους τρόπους να προσφέρουν κοπλιμέντα. Ανάλογα με τα κανάλια επικοινωνίας που χρησιμοποιεί η εταιρεία, ο πελάτης μπορεί, για παράδειγμα, να αφήσει μια κριτική στο Google ή στο Facebook, να γράψει ένα email απευθείας στην εξυπηρέτηση πελατών, να γράψει σε μια συνομιλία ή μέσω τηλεφώνου.
Πώς πρέπει να αντιδράσει ένας αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών στα κομπλιμέντα;
Οι καλές απαντήσεις στα κοπλιμέντα είναι κυρίως χάρη στον πελάτη. Αυτό είναι το πρώτο βήμα που κάνει τον πελάτη να νιώθει ακόμη περισσότερο ότι εκτιμάται από την εταιρεία. Μπορείτε επίσης να εξετάσετε εάν θέλουμε να προσφέρουμε σε έναν τέτοιο πελάτη έκπτωση, δώρο ή μόνιμη αξία.