Τι είναι ο light agent;
Ο Light agent είναι περιορισμένος ρόλος εκπροσώπου, το οποίο μπορείτε να αναθέσετε σε περιορισμένο αριθμό εκπροσώπων. Οι Light agents μπορούν μονάχα να εκτελούν συγκεκριμένες ενέργειες, όπως προβολή tickets και δημιουργία αναφορών, δημιουργία θεμάτων στα forums των εκπροσώπων ή προσθήκη ιδιωτικών σχολίων σε ticket εντός των ομάδων τους. Ωστόσο, οι light agents δεν μπορούν να τα επεξεργαστούν ούτε μπορούν να τους ανατεθούν.
Ο ρόλος δεν είναι διαθέσιμος στο LiveAgent
Frequently Asked Questions
Τι είναι ο light agent;
Ο Light agent είναι ένα εκπρόσωπος με περιορισμένες δυνατότητες. Μπορεί να πληροφορηθεί για tickets και να βοηθήσει αν είναι απαραίτητο προσθέτοντας ιδιωτικά σχόλια στο ticket. Τα σχόλια αυτών των εκπροσώπων είναι ιδιωτικά.
Ποιος είναι ο ρόλος του light agent?
Ο Light agent είναι ένας περιορισμένος ρόλος εκπροσώπου που μπορεί να ανατεθεί σε περιορισμένο αριθμό εκπροσώπων. Μπορούν να εκτελέσουν μόνο συγκεκριμένες ενέργειες και, πάνω απ' όλα, να έχουν υποστηρικτικό ρόλο. Ωστόσο, δεν μπορούν να επεξεργαστούν τα tickets ούτε μπορούν να τους ανατεθούν tickets.
Μπορείτε να βρείτε light agents στο LiveAgent;
Ο ρόλος light δεν είναι διαθέσιμος στο LiveAgent. ΟΙ ρόλοι που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι εκπρόσωπος, διαχειριστής και ιδιοκτήτης.
Expert’s note
Ο Light agent είναι ένας περιορισμένος εκπρόσωπος που μπορεί να ενημερωθεί για τα tickets και να βοηθήσει στη χρήση της πλατφόρμας, αλλά δεν μπορεί να τα επεξεργαστεί ούτε να τους ανατεθούν.
Λογισμικό παρακολούθησης καλούντων
Μάθετε περισσότερα σχετικά με το λογισμικό παρακολούθησης καλούντων. Κατανοήστε σε βάθος τις έννοιες της υποστήριξης πελατών με απλές εξηγήσεις από επαγγελματίες.
Δεν Είναι Χειραγώγηση, Είναι Στρατηγική Επικοινωνία | Keisha Brewer | Tedxgeorgetown
Κατανοώντας τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του κοινού σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε αποτελεσματικά το μήνυμά σας, προσελκύοντας και ενθαρρύνοντας δράση.
Δωρεάν Λογισμικό Τηλεφωνικού Κέντρου
Εάν θέλετε να παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών στους πελάτες σας, η χρήση ενός δωρεάν λογισμικού εικονικού τηλεφωνικού κέντρου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε.
Ποιοι Είναι οι Αντιπρόσωποι Ζωντανής Συνομιλίας;
Η ενσωμάτωση ενός κουμπιού συνομιλίας σε έναν ιστότοπο μπορεί να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών και να βοηθήσει στην επίλυση προβλημάτων. Οι υπάλληλοι ζωντανής συνομιλίας πρέπει να έχουν επαρκή γνώση ηλεκτρονικού υπολογιστή και να είναι εξυπηρετικοί και επαγγελματικοί. Τα μοντέλα δέσμευσης πελατών βοηθούν στη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες και εξασφαλίζουν τη μακροπρόθεσμη επιχειρηματική επιτυχία.