Τι είναι μια λίστα επιτρεπόμενων;
Η λίστα επιτρεπόμενων χρησιμοποιείται ώστε να επιτρέπει την είσοδο μόνο από συγκεκριμένες διευθύνσεις IP ή εύρη διευθύνσεων IP. Ανάλογα με τις πολιτικές ασφάλειας της εταιρείας σας, μπορείτε να περιορίσετε χρήστες όπως υπαλλήλους, διαχειριστές και ιδιοκτήτες να συνδέονται στον Πίνακα Ελέγχου Αντιπροσώπου μόνο από την διεύθυνση IP της εταιρείας.
Η λίστα επιτρεπόμενων είναι ακριβώς το αντίθετο της μαύρης λίστας, που ονομάζεται επίσης λίστα άρνησης. Σε αντίθεση με μια διεύθυνση μαύρης λίστας, η λίστα επιτρεπόμενων παραχωρεί πρόσβαση σε έναν ιστότοπο. Μπορείτε να βάλετε σε μαύρη λίστα email διευθύνσεις, IP, ονόματα χρήστη κ.λπ. Όταν βάλετε στη μαύρη λίστα κάποιον, δεν θα μπορεί να έχει πρόσβαση στον ιστότοπο.
Στο LiveAgent μπορείτε να εγκαταστήσετε μια Λίστα Επιτρεπόμενων διευθύνσεων IP στις Ρυθμίσεις Παραμέτρων>Γενικά
Παραδείγματα υποστηριζόμενων τιμών: ακριβής αντιστοίχιση (π.χ. 192.168.1.1), σημειογραφία μπαλαντέρ (π.χ. *.*.*.*), εύρος (π.χ. 1.1.1.1-1.2.1.1), εύρος που ορίζεται με τη μορφή μάσκας υποδικτύου (π.χ. 192.168.0.0/16).
Παρακολουθήστε τι είναι η επιτρεπόμενη λίστα IP
Το LiveAgent παρέχει τη λειτουργικότητα της επιτρεπόμενης λίστας IP και της λίστας αποκλεισμού. Αυτή η προηγμένη δυνατότητα ασφαλείας σάς δίνει τη δυνατότητα να επιτρέψετε ή να περιορίσετε την πρόσβαση στον λογαριασμό σας LiveAgent βάσει μιας λίστας διευθύνσεων IP ή περιοχών IP που ορίζετε στις ρυθμίσεις. Με τη λίστα επιτρεπόμενων IP, μόνο χρήστες με εγκεκριμένες διευθύνσεις IP μπορούν να έχουν πρόσβαση στον λογαριασμό σας στο LiveAgent, ενώ η λίστα αποκλεισμού IP αποτρέπει την πρόσβαση από συγκεκριμένες ή δυνητικά κακόβουλες διευθύνσεις IP. Αυτό το πρόσθετο επίπεδο ασφάλειας βοηθά στην προστασία του λογαριασμού σας και των δεδομένων πελατών από μη εξουσιοδοτημένους χρήστες, διασφαλίζοντας ένα ασφαλές περιβάλλον για την ομάδα και τους πελάτες σας.
Topics
- Whitelisting
- Πηγή και υπογραφή αντικειμένου
- Αυτοματοποιημένη στατική ανάλυση
Video summary
Το whitelisting αφορά ουσιαστικά την εμπιστοσύνη. Πόσο εμπιστεύεστε μια προσωπικότητα ή μια οργάνωση. Υπάρχουν δύο τρόποι για να γίνει whitelisting. Ο ένας τρόπος είναι να παρακολουθείστε την πηγή από την οποία έχετε κατεβάσει ένα αντικείμενο (π.χ. αρχείο). Δηλαδή, εμπιστεύεστε την εταιρεία από την οποία το αντίκειμενο κατεβάστηκε, ότι έχει επαληθεύσει ότι τα πακέτα δεν είναι κακόβουλα. Ο άλλος τρόπος είναι να παρακολουθείστε εάν το αντικείμενο έχει υπογραφεί ή όχι. Οι ψηφιακές πιστοποιητικές παίζουν σημαντικό ρόλο στην εμπιστοσύνη στο αντικείμενο. Η τελική εμπιστοσύνη που δίνουμε στο αρχείο είναι συνδυασμός της προέλευσης του αρχείου και του τρόπου με τον οποίο υπογράφηκε. Ο λόγος που η κάλυψη του whitelist είναι τόσο ακριβής είναι γιατί εφαρμόζουμε την αυτοματοποιημένη στατική ανάλυση στο whitelist. Έχουμε συλλέξει και αναλύσει πάνω από 10 δισεκατομμύρια αρχεία, με τα περισσότερα να θεωρούνται καλόβουλα. Οι χρήστες χρησιμοποιούν αυτή την πληροφορία για να ανακτήσουν πιθανές ψευδείς θετικές προβλέψεις που μπορεί να παρέχουν οι τεχνολογίες ταξινόμησης.
Το καλύτερο πρόσθετο εσωτερικής σύνδεσης του WordPress
Το πρόσθετο εσωτερικής σύνδεσης με πολλές επιλογές κειμένου αγκύρωσης και σχετικούς συνδέσμους βοηθάει να αποφευχθούν προβλήματα συνάφειας και επαναλαμβανόμενων αγκυρώσεων και μπορεί να ορίσει πόσους συνδέσμους θέλουμε ανά άρθρο/παράγραφο. Υπάρχει όμως κίνδυνος να επηρεαστεί το SEO λόγω επαναλαμβανόμενων κειμένων αγκύρωσης και άσχετων συνδέσμων, ωστόσο έχει ληφθεί υπόψη αυτή η ανησυχία κατά την ανάπτυξη του πρόσθετου.
The given text promotes a customer service software called LiveAgent which offers various features such as VoIP telephony, self-service software, inbound call center management, complaint management system, customer portal software, email management system, and more. They offer a free trial and customer support through their portal and have won awards and certifications. The text also includes links to related resources like their blog, academy, and partner program.
Αξιολόγηση ζωντανής συνομιλίας HelpOnClick
LiveAgent παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP, αυτοεξυπηρέτησης και διαχείρισης email. Προσφέρει επίσης πύλη υποστήριξης και διεπαφή προσαρμογής κουμπιού συνομιλίας.